De drie EREforummers zijn bekend!

12-08-2009 11:10 178 berichten
Omdat VIVA er zelf geen aandacht aanbesteedt, wil ik dit topic openen.

1 Eleonora

2 MyleneValerie

3. Zoyla.

De volgorde is niet bekend, maar ze zijn alledrie uitgeroepen tot EREforummers. Forummers van het jaar dus.

Naar mijn idee dik verdiend! Drie forummers die veel voor het forum betekenen, die er eigenlijk altijd wel zijn. Soms aanwezig, soms rustig op de achtergrond. Ik vind dat ze een felicitatie verdienen en een erepodium.

Dus bij deze.
Vind ik ook Ratteke.

Robo verdient dat abonnement gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Ratteke. Wat een gemiereneuk zeg.
Ik kreeg telefoon, moest ff mijn verhaaltje afmaken.

Dit is een klassiek geval van iemand blij maken met een hele dooie mus. Dan moet er vermeld worden dat bepaalde prijzen niet aan in het buitenland wonende forummers uitgereikt kan worden.

Vooral in Robo's geval vind ik het zó jammer dat ze dit niet kan krijgen. Kom Viva, strijk over je hart!
quote:Sarah Scott schreef op 12 augustus 2009 @ 14:39:

@Sky; juist omdat het gros van de forummers zo denkt, wil viva de blogs en het forum dichter bij elkaar brengen.

@Robo; ik snap het, maar het was leuk geweest als het had gekund toch? Daarom zei ik er al bij; als het niet teveel rompslomp geeft Nu gaat het gewoon over

Blogs en forum zijn 2 heel verschillende dingen, vind blogs over algemeen geen f*ck aan, maar des te meer ben ik forum gek. Dus ajb hou die blog weg van het forum. Wellicht willen de forummers heel die blog niet, misschien moet Viva daar eens aan denken.

En voor Robo je kan toch eens in de 2 maanden een pakketje opsturen, ok is wat vertraging erin, maar zal verzenden stuk goedkoper zijn ( net ff gekeken op tnt.nl 6 euro voor pakket tot 500 gram)
Nou, ik mierenneuk gewoon verder hoor (want inderdaad, wat Starshine al zei: een gegeven paard etc, daar heeft ze eigenlijk wel een beetje gelijk in).

Maar: had het dan bij de voorwaarden gezet, dat buitenlandse forummers bepaalde prijzen niet kunnen krijgen.

En had het dan ook niet aangeboden in de mail.

En op alle andere momenten in mijn leven was ik blij geweest met een ketting of een vieb, maar sorry, nu met die ziekte kan ik er gewoon niets mee.

En nu hou ik erover op :-)

Als iemand een leuke tas of ketting wil: meld je maar
ik sluit me hier volledig bij aan, kom op Viva, maak eens een uitzondering voor Robo!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat ik ook heel irritant vind , zijn bloggers die nooit meer naar hun stukje omkijken, dat ze niet meer reageren. Dan krijg je bijvoorbeeld 5 reacties en je ziet de hele blogger nooit meer.

Snapiknie.

Oke, dit was gelijk mijn laatste zeurpunt hoor. ;)
quote:robo schreef op 12 augustus 2009 @ 14:46:

Nou, ik mierenneuk gewoon verder hoor (want inderdaad, wat Starshine al zei: een gegeven paard etc, daar heeft ze eigenlijk wel een beetje gelijk in).

Maar: had het dan bij de voorwaarden gezet, dat buitenlandse forummers bepaalde prijzen niet kunnen krijgen.

En had het dan ook niet aangeboden in de mail.

En op alle andere momenten in mijn leven was ik blij geweest met een ketting of een vieb, maar sorry, nu met die ziekte kan ik er gewoon niets mee.

En nu hou ik erover op :-)

Als iemand een leuke tas of ketting wil: meld je maar Ik heb je gemaild ;)
Ja, Robo verdient het gewoon. Ik begrijp haar heel goed. Dat ik 'm nou niet zou krijgen, ok, maar Robo kan gewoon niets met uiterlijke dingen nu. En een Hollands tijdschrift waarvan het forum ervan haar heeft uitgeroepen tot FvdM is dan gewoon lekker voor haar.

Kom op! Desnoods storten wij hier allemaal een euro op de Vivabank voor dat extra halfjaartje, ben je ook van dat enorme probleem af.
ik heb een topic geopend , zag niet dat jullie hier al verder waren gegaan voor robo
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ach Robo, ik gun je net zo hard een jaarabo hoor... Anders kiezen we je nog eens FvdM, dan kun je 2 x een halfjaarabo = jaarabo kiezen
Sjaai, je bent een schat dat je dit topic hebt geopend!

Voor de duidelijkheid wil ik wel even zeggen dat het van mij ook niet hoeft, ereforummer o.i.d. Ik vind het echt een ontzettende eer, ik heb zelf helemaal niet gezien dat het speelde, dat stemmen, en ik hoef er niet op, op die lijst.

Ik ben niet uit op titels, wat mij betreft mag er zo iemand anders in de top 3 of top 10 of top 100 in mijn plaats. Ik forum gewoon omdat ik het leuk vind, net als iedereen.

NB: Wie er op 1,2, of 3 staat is bij de weg niet bekend gemaakt dus de lijst in de OP zou ook helemaal andersom kunnen zijn.
Aha Zoy is nr 3 Ook jij van harte gefeliciteerd Zoy. (Leo en MV hebben al de dikste felicitaties van mijn kant te pakken)
Ik lees trouwens het meest de blogs van de angels. (of ben ik dan weer aan het slijmen/ of bezig ik vriendjespolitiek? Mooi dan klopt het hahaha)

Daarna, geen idee eigenlijk welke blogs ik daarna lees. Volgens mij niet perse van een vast persoon. Maar wisselt het per onderwerp. Als ik ze al lees dan. Want ik sla de blogs meestal over dus (uitzondering de vievkes dus) .... *slijmt nog mooi even verder*

Overigens heb ik dus geloof ik wel mijn stem uitgebracht op de ere forummer. Ik hoop alleen nog dat BGB en Djoels in de lijst der lijsten voor gaan komen. Want ondanks de top drie ben ik wel bloedje nieuwsgierig naar de rest van het lijstje.
Shi nog even veertje voor jou: je hebt er goed aan gedaan een topic te openen. Kan ik het tenminste terug vinden. Dus mij heb je een groot plezier gedaan.
gefeliciteerd met jullie ere titel!
Leuk!! Gefeliciteerd dames!
Ohhhhhhhhhhhhh wat leuk een eigen topic. Thanks dames en Shi , ik ga even terug lezen nu.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:queenie1 schreef op 12 augustus 2009 @ 13:44:

Wat krijgen die ere-forummerts trouwens? Of heb ik erover heen gelezen?

Enne, ik heb ze hier nog niet gezien om hun felicitaties in ontvangst te nemen enzo. een ere-forummert hoort toch minstens de hele dag online te zijn enzo?

Oja, antwoord op het eerste, naar mijn weten krijgen we niets behalve deze roem hihi.

Oeps, sorry ik zie het nu pas. Ik had een filmopname met mijn kat voor tv dus ik kon echt helemaal niet online zijn, had niet eens internet bij de hand hihi. Dus neem mij niet kwalijk. Normaal ben ik vaker online maar het liep net gelijk met alle opnamens.
quote:infojunk schreef op 12 augustus 2009 @ 12:02:

3 terechte eretitels voor dames, die om geheel eigen redenen en op eigen wijze een eigen plek innnemen op het forum! -en natuurlijk zijn er zo nog veel meer, maar goed...

Gefeliciteerd!

(En Shi, lief om dit topic te openen!)

Ik pak er maar eentje tussen al die lieve postings uit om uiteraard mijn lieve vriendin Shi te bedanken, dikke lieverd. En alle andere ook. Lieve Lé en Zoy, meer dan verdient . Is het raar om te zeggen dat ik niet weet wat ik moet zeggen?

* in het kader ook van absoluut nooit verwacht .... *
Gefeliciteerd alledrie. Verdiend wat mij betreft!
Ik up hem voor Zoyla, zou het ook leuk vinden om haar even te "spreken". Misschien houdt ze ons in spanning tot het interview in het blad. Maar wie weet leest ze dit nog even ervoor.
Joh ik zie het net pas, ben totaal flabbergasted, wat kan ik zeggen?

Je houdt van me of haat me, maar wat als een paal boven water staat is dat ik een heel andere kant van me heb laten zien afgelopen jaren, en ik publiekelijk volwassen ben geworden ( of zoiets )

De andere dames natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!!

Het is natuurlijk helemaal geen wedstrijd, we zijn allemaal ereformmers, zonder ons geen viva forum, toch?

( ik ga even alles doorlezen, heb ik nml nog niet eens gedaan...)
Ja intervieuw in het blad. Heb voor mijn vakantie in 3 tellen idd iets moeten invullen, nu weet ik waarom

( had achteraf even een beetje meer mijn best daarop mogen doen, maar soit :-) )
Ik heb idd een link rechtstreeks naar het forum toe, sla de hoofdpagina standaard over, mea culpa :-)

Dus ik wist ook niks van een ereforummert verkiezing. Nahjah, gedane zaken nemen geen keer. Maar ben wel oprecht verbaasd en blij dat ik een van de gekozenen ben. Niet te geloven..

Ik ga viva trouwens maar eens mailen of ik geen vaste collumn in het blad mag. Zoek nog een baantje namelijk :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven