Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kym wat zit je daar te doen dan? Ik dacht dat de mannen daar nog gewoon los liepen, met weinig kleren aan? Lijkt mij best lekker...

Nou Moos, ik ben een beetje zo'n once-you-go-black-geval. Of dat nou komt omdat die donkere mannen zo goed waren, of dat het is omdat ik nog nooit goeie sex heb gehad met een blanke man, I dunno.

Overigens is Mr X een Marokkaan. Hoe dát komt weet ik ook niet. Ken bendes Marokkanen wegens werk, hartstikke gezellig hoor, maar vind ze doorgaans verre van aantrekkelijk. Mr X is de uitzondering op de regel en een ontzettend lekker ding.
vraagje.....zullen de mannen echt denken dat wij vrouwen het sexy vinden als ze met hun kat/poes/konijn/hond op CAVIA op de foto gaan staan?

Truste Moos en werk ze morgen

*vraagt zich af waarom Moos uitkijkt naar maandag,.....vakantie?*
Nou Moos, ff geduld nog. Maar als je nu gaat slapen, des te eerder is het maandag.
Ohoh ik heb even wat relativeringshulp nodig. Erg leuke man met bagage heeft mij gesmst en ik, doos, heb terug gesmst! Aan de ene kant had ik zoiets van schijt aan al die datingrules. Ik ga mij niet krampachtig in allerlei bochten wringen om maar over te komen als een ultracoole vrouw. Maar nu heb ik toch eigenlijk wel spijt dat ik zo snel heb gesmst... Nouja cést soit

*zal dat daten ook nooit leren *
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2009 @ 00:26:

vraagje.....zullen de mannen echt denken dat wij vrouwen het sexy vinden als ze met hun kat/poes/konijn/hond op CAVIA op de foto gaan staan?

Truste Moos en werk ze morgen

*vraagt zich af waarom Moos uitkijkt naar maandag,.....vakantie?*

Die TEKSTEN dan, nóg erger!

Moos geeft die date dan!
Hmm muzikanten. Nee, nooit gehad (tenminste, niet dat ik weet).

En tja, de mannen hier. Prachtexemplaren, echt waar. Maar ja, alleen om naar te kijken.
quote:Pompiedoe schreef op 14 augustus 2009 @ 00:27:

Ohoh ik heb even wat relativeringshulp nodig. Erg leuke man met bagage heeft mij gesmst en ik, doos, heb terug gesmst! Aan de ene kant had ik zoiets van schijt aan al die datingrules. Ik ga mij niet krampachtig in allerlei bochten wringen om maar over te komen als een ultracoole vrouw. Maar nu heb ik toch eigenlijk wel spijt dat ik zo snel heb gesmst... Nouja cést soit

*zal dat daten ook nooit leren *

Ik doe ook niet aan strategische zetten hoor. Ten eerste ben ik er niet goed in, ten tweede vind ik dat je in dit soort vroege stadia je hersens niet hoeft te breken. Take it or leave it.

Don't worry be happy!
Pompiedoe, doe even normaal zeg! Datingrules? We zijn toch geen 16 meer?

Hartstikke leuk dat ie je smst! En als ie jou echt leuk vindt, dan kan ie het alleen maar waarderen dat je terug smst!

Zo niet, dan is het een sul!
quote:Kym schreef op 14 augustus 2009 @ 00:27:

Hmm muzikanten. Nee, nooit gehad (tenminste, niet dat ik weet).

En tja, de mannen hier. Prachtexemplaren, echt waar. Maar ja, alleen om naar te kijken.Kijken kijken niet kopen? Why?
Een Marokkaan Frizz. Wat zal ik zeggen? Nee, ik zeg niks.
quote:frizzy schreef op 14 augustus 2009 @ 00:29:

[...]

Ik doe ook niet aan strategische zetten hoor. Ten eerste ben ik er niet goed in, ten tweede vind ik dat je in dit soort vroege stadia je hersens niet hoeft te breken. Take it or leave it.

Don't worry be happy!Dank je het helpt... Ik ga zo dadelijk weer zijn nummer uit mijn mobiel verwijderen., vergeet ik deze actie des te sneller
quote:frizzy schreef op 14 augustus 2009 @ 00:29:

[...]

Kijken kijken niet kopen? Why?

Omdat het een fucking derdewereldland is. Mensen hebben hier niks. Behalve trauma's van de meest verschrikkelijke oorlogen.

Gaat me net iets te ver.
quote:Kym schreef op 14 augustus 2009 @ 00:29:

Pompiedoe, doe even normaal zeg! Datingrules? We zijn toch geen 16 meer?

Hartstikke leuk dat ie je smst! En als ie jou ook leuk vindt, dan kan ie het alleen maar waarderen dat je smst!

Zo niet, dan is het een sul!Ben inderdaad geen 16 meer en ik moet eerlijk zeggen dat ik toen ook al geen datingrules op na hield . Alleen merk ik de laatste tijd dat mannen openheid en duidelijkheid niet waarderen in een vrouw, het moet allemaal zo ontzettend mysterieus. Ik vind het daten soms behoorlijk vermoeiend!
O ja SHOOT.....de date, hoe kon ik dat nou vergeten!

Pom, je mag best smssen hoor

(grappig, ik wis ook altijd telefioonnummers om ervoor te zorgen dat ik niet als een malloot ga lopen smssen)

maare.....bagage?

als ik 3 rugzakken niet netjes opgevouwen?
Kym ik ken echtwel leuke Marokkanen hoor. Alleen ze zijn zo eehh... onaantrekkelijk.

Ok, misschien is een liefdesrelatie met een Afrikaan niet zo handig. Welk land zit je dan?

Pompidoe ontspan. Ben ik namelijk ook zo goed in...
Hm. Nee, daar heb ik dus geen zin meer in, dat eeuwige genuil met dat wel/niet smsen. God, weet je nog met KNM, Sum?

Ik stierf zowat man! Da's echt niet gezond, hoor!
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2009 @ 00:35:

O ja SHOOT.....de date, hoe kon ik dat nou vergeten!

Pom, je mag best smssen hoor

(grappig, ik wis ook altijd telefioonnummers om ervoor te zorgen dat ik niet als een malloot ga lopen smssen)

maare.....bagage?

als ik 3 rugzakken niet netjes opgevouwen?Zoiets, zijn ex is vreemdgegaan en hij kwam er pas na 1 jaar achter. Hij is erg terughoudend (is overigens wel een type zakelijke yup, maar dan wel weer even groot als jij...)
Hm, ik zou nooit wat met een Marokkaan willen. En ik ben erg multi-culti, maar nee, na 5 weken Marokko ben ik genezen.
quote:Kym schreef op 14 augustus 2009 @ 00:38:

Hm. Nee, daar heb ik dus geen zin meer in, dat eeuwige genuil met dat wel/niet smsen. God, weet je nog met KNM, Sum?

Ik stierf zowat man! Da's echt niet gezond, hoor!

DAT was echt erg toen.

je werd er letterlijk ziek van.

En het hele topic zat met samen geknepen billen te wachten tot Kym weer wat hoorde....
O ja.....dat ontspannen tijdens sms acties/daten/verliefd zijn

Kan ik hartstikke goed

*hoopt dat als ze dit nu maar vaak genoeg tegen zichzelf zegt dat het ook daadwerkelijk een keer gaat gebeuren*
quote:frizzy schreef op 14 augustus 2009 @ 00:37:

Kym ik ken echtwel leuke Marokkanen hoor. Alleen ze zijn zo eehh... onaantrekkelijk.

Ok, misschien is een liefdesrelatie met een Afrikaan niet zo handig. Welk land zit je dan?

Pompidoe ontspan. Ben ik namelijk ook zo goed in... Ach het is weer klaar. Heb eerder op de avond een leuk chatgesprek gehad met een leuke man, leg even mijn focus op hem. Irritante is dat ik zijn foto nog niet helemaal heb gezien (wordt pas gaandeweg in het chatgesprek steeds duidelijker), maar goed we hebben voor morgen afgesproken om ons gesprek af te maken.
quote:Pompiedoe schreef op 14 augustus 2009 @ 00:42:

[...]

Ach het is weer klaar. Heb eerder op de avond een leuk chatgesprek gehad met een leuke man, leg even mijn focus op hem. Irritante is dat ik zijn foto nog niet helemaal heb gezien (wordt pas gaandeweg in het chatgesprek steeds duidelijker), maar goed we hebben voor morgen afgesproken om ons gesprek af te maken.

AHA!

paiq!

Waarom hebben jullie het gesprek niet even afgemaakt dan?

Duurt toch maar een minuut of 10

*valt nu hopeloos door de mand met internetdaten enzo*
Ja das kut. Maar als zo'n gast niet terug smst moet jij ook gewoon niet smsen, dan moet je bellen als je hem wil spreken. Anders maak je jezelf gek.

Liberia, oei. Voor werk?

Hmmm ik vind Marokkanen relaxt. Als ze wat ouder zijn tenminste. Die jonkies zie ik al teveel voor werk. Mr X is trouwens een beetje een afwijkende hoor, superliberaal.

*neemt zich voor vanaf NU te vergeten dat Mr X uberhaubt bestáát en gaat verder met mail aan een gedownloade man*
quote:Pompiedoe schreef op 14 augustus 2009 @ 00:42:

[...]

Ach het is weer klaar. Heb eerder op de avond een leuk chatgesprek gehad met een leuke man, leg even mijn focus op hem. Irritante is dat ik zijn foto nog niet helemaal heb gezien (wordt pas gaandeweg in het chatgesprek steeds duidelijker), maar goed we hebben voor morgen afgesproken om ons gesprek af te maken.Huh? Wat is dat voor systeem?!
quote:Summerdance schreef op 14 augustus 2009 @ 00:44:

[...]

AHA!

paiq!

Waarom hebben jullie het gesprek niet even afgemaakt dan?

Duurt toch maar een minuut of 10

*valt nu hopeloos door de mand met internetdaten enzo*De buuf kwam langs, helemaal ontredderd (want weer contact met ex en helemaal van der leg), dus moest gesprek wel afkappen... Heb jij goede ervaringen met Paiq? Dit is mijn 1e keer, vind het concept wel grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven