Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Kym schreef op 13 augustus 2009 @ 23:55:

Ik denk dat dat soort eisen eigenlijk heel nietszeggend zijn Summer. Echt. Ik denk het echt.

Dat denk ik niet alleen Kym, dat is ook zo

Er is toch ook zo'n spreekwoord voor,

De ware liefde is niet degene die aan je eisen voldoet maar degene voor wie je al je eisen laat varen (of zoiets)

Even voor de logica in mijn eisenpakket,mijn ex man was zeker 5 cm kleiner dan ik.
Wat een cliche zeg! Maar zoals met alle clichees, wel heel errug waar.
1.75, wat een heerlijke lengte Frizz

Ik ben zelf 1.82 best lastig als je ook nog graag op hakken loopt om dan een lange vent te vinden....

Frizz, je gaat het niet doen hoor!

Terug smssen als hij smst.

Eerst hier komen vragen!

En als we al slapen dan wachten tot morgen...

Gaat net nergens naartoe en dat weet je zelf ook.

*relativeert even voor Frizz*
*vraagt zich af of ze pukkel al kan uitknijpen*
Jeuzus kolere, wie had het hier over geen leven? Ik ga even werken en *poef* 8 pagina's durbij! Mooi is dat.

Sum, valt me toch van je tegen, je yuppenfetish. En dan nog eentje die met excuus borrel-van-de-zaak afzegt, tsk. Zondag is trouwens wel een goeie date-dag, in mijn wereld *herinnert zich een legendarische date die te doen had met een veel te mooi jongmens, als eerst actie samen boodschappen doen bij de AH in het kader 'dan hebben we dat maar vast gehad' en als tweede flessen rode wijn zuipen op de nuchtere maag*

Ik hou ook wel van groot&breed (maandag-date-meneer is dat dan ook) maar krijg het toch vaak voor elkaar om ineens weer vreselijk te vallen voor iemand die dat helemaal niet is. Kan me er verder ook niet echt druk om maken.

Heb trouwens (over iets kleiner gesproken) wel een back-up gescoord voor als maandag-meneer tegenvalt, geloof ik. Violist waar ik vandaag mee moest werken lijkt wel erg gecharmeerd van me, en die zie ik over een week of 2 weer. Mooi. Meneren die echt heel mooi muziek kunnen maken zijn ook nooit weg, vind ik.
Alsie nog pijn doet, issie nog niet rijp, sum.
Hehe, mooie opmerking voor bovenaan ook
Ik ben 1.70.

Ach, weet je, ik roep/riep het ook altijd. Dat van grote mannen enzo.

Mijn vorige vriendje uit de hand gelopen scharrel vriendje is echt twee koppen groter dan ik. En om over dat lijf nog maar niet te spreken. God-de-lijk. (ik denk er nog regelmatig aan). Maar ja, het blijkt niet alles te zijn. Er moet meer zijn.

En MB mag dan niet veel groter zijn dan ik of het allerlekkerste lijf hebben, toch werd ik bloedgeil van hem. En belangrijker: hij gaf me een goed gevoel.
Moos....scoor jij back ups?

Jij bent echt goed bezig zeg!

Ik kom gewoon het forum volkliederen als het tegenvalt zondag

En we gaan zeker GEEN boodschappen doen...

Gewoon een drankje aan de kust....

*Sum is ook een sucker voor muzikanten....denkt weer met weemoed terug aan ex lief*
quote:Moosey schreef op 14 augustus 2009 @ 00:03:

Hehe, mooie opmerking voor bovenaan ook Zie hem nu pas......nice!

U heeft ontzettend gelijk o groot pukkel orakel

ernaar kijken doet al zeer, durf hem niet eens aan te raken
Tja, ik weet niet wat ik heb (of eigenlijk ook wel, ik zit gewoon bijzonder lekker in m'n vel tegenswoordigs) maar ze bieden zich aan, momenteel. En dan ben ik natuurlijk niet te beroerd om zo iemand een beetje in m'n achterhoofd te houden, dat snap je...

Wat deed je ex, Sum? 't Is gek, ik ken eigenlijk alleen maar muzikanten, maar heb alleen ooit een maand of wat wat met een bassist gehad, en verder nooit muzikanten. Raar eigenlijk.
Zou liever 1.70 zijn hoor, ofzo. Voel me vaak zo lomp (al beeld ik me dat in, geloof ik).

Heb zo'n gevoel dat ie niet gaat smsen vandaag. Morgen wel, denk ik. Ik zal het probéren, ok...?

Wat pukkels betreft, ik had zo'n hele vervelende, die je niet helemaal goed kunt uitknijpen. Daar heb ik na het knijpen tea tree olie over gesmeerd, en de ontsteking was meteen verdwenen. Daarna steeds ff aloe vera gel erover, et voila, binnen 3 dagen alles opgelost.

Moos je bent goed bezig! Kun je er niet ff eentje doorschuiven naar mij?

Heb zelf wel een beetje genoeg van die muziek-makende mannen. Mijn ex kon prachtig zingen en keyboard erbij spelen, en heb te vaak serenades gehad. Doet nog steeds een beetje pijn als ik eraan denk.

Hahahahahahha wat een goeie!

Morgen mag je knijpen, denk ik.
Hm, s inderdaad wel een reden om op gote kerels te vallen, best leuk om je een beetje petite te voelen soms (hier 1.78 en niet smal).

Ik zal ns kijken wat ik over een week of wat nog over heb, Frizz anders moet je misschien mijn niet-kriebel-meneer proberen? Echt leuk 1.90, goeie baan in de filmindustrie, erg goed hoofd. Alleen een beetje flaporen, maar wel schattig. 't Was dat we geen kriebels bij elkaar hadden, anders wassie perfect geweest. Moet je je alleen wel inschrijven op een datingsite

Maar wat is de deal met X?
Zozo, Moos, wat een luxe

Ik wil ook back-up! Maar zo verdomd lastg te ronselen hier. %&*#
Kym waar zit je dan?!

Ah Moos das lief! Maar een man die 'schattig' is, is niet mijn ding hoor. Moet een echte vent. Plus, ik val niet zo op Nederlandse mannen eigenlijk...
Midden in de rimboe ergens in 't Afrikaanse Frizz!
quote:Moosey schreef op 14 augustus 2009 @ 00:07:

Tja, ik weet niet wat ik heb (of eigenlijk ook wel, ik zit gewoon bijzonder lekker in m'n vel tegenswoordigs) maar ze bieden zich aan, momenteel. En dan ben ik natuurlijk niet te beroerd om zo iemand een beetje in m'n achterhoofd te houden, dat snap je...

Wat deed je ex, Sum? 't Is gek, ik ken eigenlijk alleen maar muzikanten, maar heb alleen ooit een maand of wat wat met een bassist gehad, en verder nooit muzikanten. Raar eigenlijk.Wat ben je toch ook een goed mens Moos

Al die mannen tevreden houden, tis nog best een klus

Exlief was ook bassist, en gitarist

Ik kon wegzwijmelen als hij op zondagmorgen zijn gitaar pakte en Loving Whiskey voor me speelde...

Muzikanten hebben iets echts over zich, iets puurs als ze muziek maken en dat vind ik zo mooi aan ze.

Dusse....gooi maar in de aanbieding als je het te druk hebt
Nee, echt onder 'vent' viel-ie inderdaad niet, dat was waarschijnlijk ook mijn probleem met m. Maar waar val je dan wel op, als je niet op Nederlandse mannen valt? De violist is een Joegoslaaf of daaromtrent, met bijbehorend accent trouwens, is dat beter?

En Kym, waar zit je? Herinner me nog een topic over dat je weg wilde, ben wel benieuwd waar je heen bent gevloden.
quote:Kym schreef op 14 augustus 2009 @ 00:13:

Zozo, Moos, wat een luxe

Ik wil ook back-up! Maar zo verdomd lastg te ronselen hier. %&*#0,0 leuk manvolk daar Kym?
Deze is ook wel echt mooi als-ie speelt, inderdaad. Maar hij is te klein voor je, Sum (de violerende joego, dan dus)
Ook een tafelmodelletje dus Moos?

Gaat eens zoeken op RP naar muzikanten

kan toch niet slapen
Ha een relativeertopic. Dat heb ik even nodig. Ben hier druk aan het 'relativeerbalansen'
Tafelmodelletje Neuh, tikke kleiner dan ik, volgens mij, zeg 1.75. Valt bij jou wel onder tafelmodelletje gok ik?

Ik moet naar bed jongens, morgen een hoop te doen, En ik wou dat het maandag was, grmbl.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven