hij vind 2 vrouwen leuk!!!!

15-08-2009 09:34 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lees al een paar dagen mee hier en wil graag mijn verhaal vertellen en hoop op steun en goede raad van jullie want zelf weet ik het op het moment niet.

4 weken geleden heb ik een man leren kennen, via internet, eerste date mee gehad, klikte ontzettend goed, 2 dagen elkaar weer gezien, ondanks de afstand van 100 km.

Wederom klikte het ontzettend goed. vanaf die week had ik de kids 3 weken bij mij en nooit sprak ik met iemand af als de kids erbij waren, maar omdat het zo goed voelde dacht ik waarom niet...kort verhaal lang gemaakt we zijn bijna 4 weken onafscheidelijk geweest, dag en nacht bij elkaar bijna, samen met de kids leuke dingen gedaan, soms met zijn 2tjes leuke dingen gedaan, was gewoon heel heftig en intens.

Nu vertelde die me afgelopen dinsdag dat er wat was en dat is dat hij namelijk nog iemand leuk vind, haar heeft hij voor mijn tijd 2 keer gezien zeg maar en hij vond haar erg leuk en zij hem ook, maar ze gaf toen aan dat ze geen vaste relatie wil en daar niet aan toe is. Ze hadden al die tijd geen contact meer gehad tot zondagavond, toen sprak zij hem aan op msn.

En meneer wist nu dus niet wat te doen?! want hij wilde haar weer zien om te kijken of hij nog gevoel had voor haar, want hij merkte dat hij via msn nog gevoel had voor haar.

Ik dacht dit kan niet waar zijn, we hebben zoveel gedaan die 4 weken, zo naar elkaar toe gegroeid, voelde vertrouwd alsof ik hem al jaren kon.

In eerste instantie heb ik gezegd dat ik dan de keuze voor hem maak en dat hij maar voor haar moet gaan en dat ik geen contact verder meer wil, maar daar ben ik gister op terug gekomen en heb hem laten weten dat ik toch nog af en toe contact wil om bij te kletsen enzo en hij reageerde met, ja natuurlijk wil ik dat ook, ik wil niks lievers.

Ik weet het allemaal niet meer, ik denk ik moet hem loslaten, hij is mij niet waard..andere kant ben ik sinds jaren weer eens echt verliefd en ben ik werkelijk kapot van verdriet, lijk verdorie wel een puber.

Moet ik even erbij vertellen dat hij een relatie gehad heeft met een vrouw met kids, en dat de kids de reden zjn geweest dat dat over is e dat hij gezegd heeft nooit meer iets te willen met iemand met kids (overigens heeft hij zelf ook 2 kids, die al ouder zijn)maar hij vond mij zo leuk , dat hij toch voor me wilde gaan.

Die andere vrouw is tegenover gestelde van mij, zij is 45 ik 33 jaar( hij is 42) zij heeft geen kids, ik wel....zij heeft donkere haren, ik ben superblond.....ik ben zo in de war.

Wil het liefst dat hij inziet dat hij echt gek op mij is, als goed is hebben zij gister een date gehad.....pfff word echt gek van mezelf hoor.

Sorry voor het lange verhaal, maar ik zou het fijn vinden als julie me advies kunnen geven of als iemand zich herkent in dit verhaal, ook zoiets al een keer heeft meegemaakt.

Liefs en groetjes zonnestraal
Dumpen. Klinkt alsof hij gewoon lekker van 2 walletjes aan het eten is.
Kennelijk waren de afgelopen vier weken niet zo heftig en intens voor hem als voor jou, anders was hij toch niet gaan twijfelen over mevrouw nummer 2?

Ik zou hem loslaten, als ik jou was. Dat je heel erg verliefd op hem bent is geen vrijbrief om je op het tweede plan te laten zetten of je door hem te laten kwetsen.
Hij vraagt je dus eigenlijk of je even op de reservebank wilt gaan zitten. Ik zou hem direct duidelijk maken dat dat niet de bedoeling is en dat je dat ook absoluut niet gaat doen. Hou de eer echt aan jezelf en laat het niet gebeuren dat jij straks als een zielig hoopje thuis zit te wachten op een telefoontje of emailtje over wie hij nou eigenlijk lieverd om zich heen heeft. Neem dan zelf het initiatief en zeg dat je daar niet mee om kan en wil gaan.
Tsja, ik zo het hem gewoon laten uitzoeken met zijn hele handel.

Contact verbreken en de keus voor hem maken.

Je maakt het hem op deze manier wel heel erg makkelijk.

Hij heeft nu alletwee.

Ik kan je op een briefje geven dat deze meneer niet gaat kiezen.

Hij vindt dit wel makkelijk, 2 dames waar hij uit kan kiezen.

Zet jezelf daarboven, want kom op...je wilt toch een man die 100% voor jou gaat en die niet nog een beetje twijfelt over een ander?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Als dat gemekker al na 4 weken begint....
Als hij beide vrouwen even leuk vindt, maar die ene heeft het grote voordeel dat ze geen kids heeft, dan is wel duidelijk waar zijn uiteindelijke keus op zal vallen.
Hem lekker bellen en zeggen dat je niet op het reservebankje gaat zitten.

Zijn nr verwijderen en lekker verder gaan met je eigen leven en kids.

Ergens loopt er een man rond die voor jou en je kids kiest. Deze is dat in iedergeval NIET !.
He Zonnestraal,

Ik weet alleen dat als ik ooit nog in zo'n situatie terecht kom, ik alleen verder ga als ik weet dat hij 100% voor mij kiest en er niemand anders in het spel mag zijn.

Sterkte in ieder geval!
anoniem_90415 wijzigde dit bericht op 15-08-2009 13:27
Reden: nvt
% gewijzigd
oh wat zijn jullie snel met reageren...dankje, vind ik echt heel erg fijn.

En ja verstandelijk weet ik dat jullie gelijk hebben, alleen mijn gevoel he...ik vind het zo moeilijk. Ik slaap al dagen bijna niet, eet bijna niet, heb echt liefdes verdriet....ben super gespannen, is gewoon echt erg.

Het zit gewoon heel diep bij mij.
Wegwezen.

If you're not a priority, don't be an option.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:zonnestraal2 schreef op 15 augustus 2009 @ 09:52:

oh wat zijn jullie snel met reageren...dankje, vind ik echt heel erg fijn.

En ja verstandelijk weet ik dat jullie gelijk hebben, alleen mijn gevoel he...ik vind het zo moeilijk. Ik slaap al dagen bijna niet, eet bijna niet, heb echt liefdes verdriet....ben super gespannen, is gewoon echt erg.

Het zit gewoon heel diep bij mij.Hopelijk zit je gevoel voor eigenwaarde dieper.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Jullie hebben zo gelijk he, alleen die knop moet om bij mij.....heb mezelf altijd als een zelfstandige vrouw gezien, heb niemand nodig en idd ik wil iemand die 100% voor me gaat en dat is iets dat hij zeker niet doet.

@ Proudonme: Erg vervelend om te lezen hoe het bij jou gegaan is, ik weet diep van binnen ook dat dit nergens naar zal leiden, ik bedoel, als je weet dat je echt gek op iemand bent dan heb je geen oog voor een andere vrouw. ik blijf met het gevoel zitten dat hij me gebruikt heeft, heb jij dat ook?

Dat hij alles gespeeld heeft naar mij, dat is iets dat me zo'n pijn doet....dacht echt dat hij oprecht was, en heb het gevoel dat mijn intuitie mij behoorlijk in de steek gelaten heeft...ik voel me gewoon klote op het moment....hoe krijg ik hem zo snel mogelijk uit mijn kop?!
@Zonnestraal

Dus meneer gaat eerst even op allebei de gazonnetjes grazen om te kijken welk gras groener (smakelijker) is?

En jij wacht dat af?

Waarom?

Mijn mening is, wanneer hij zoals je beschrijft 4 hele intensieve weken beleefd heeft met jou en dan tóch nog een date met een ander aangaat, hij eigenlijk al gekozen heeft, voor haar!

Als de date niet is bevallen, ze niet goed zoent, ze er bij nader inzien toch maar niet die vaste relatie met hem wil, mag jij dan voor hem klaarstaan?

Ik heb er altijd voor gepast om 2e viool te spelen en dat verdient niemand toch.

En dat zij zo anders is dan jou en de dingen die je opnoemt, dat maakt niet dat iemand daarvan overstag gaat.

Dr is ook nog zoiets als karakter en het gevoel voor iemand hebben.

Vind het wel heel vervelend voor je en snap dat dit een behoorlijke koude douche is deze hele situatie Hoop dat je voor jezelf de juiste keuze maakt.
anoniem_88727 wijzigde dit bericht op 15-08-2009 10:05
Reden: schrijffout
% gewijzigd
Lieve Zonnestraal, je hebt je hele leven zonder deze meneer gedaan.

Dat gaat je de rest van je leven ook wel lukken.

Liefdesverdriet hebben mag best, maar wel gewoon blijven eten hoor...
Maar Zonnestraal, je hebt in principe nog niks verloren. Het was maar vier weken. Uiteraard doet dit pijn, want je wordt met een klap weer keihard op de grond gezet, terwijl je uit een euforische periode komt. Probeer dit te relativeren, en echt probeer de eer aan jezelf te houden. Dan kom je er veel makkelijker overheen, en voel je (naderhand) zo veel sterker. Waarschijnlijk sterker als ooit tevoren. If it doesn't kill you, it makes you stronger!
anoniem_90415 wijzigde dit bericht op 15-08-2009 13:27
Reden: nvt
% gewijzigd
Hij wil geen kinderen en hij heeft een ander. Lijkt me echt een uitgemaakte zaak.

Je kent hem echt heel kort nog maar en het was leuk maar niet wat je er van hoopte. Koop een reep chocola met hazelnoten, zet een jankfilm op (Beaches, Terms of Endearment, Steel Magnolia's) of kijk de hele serie STAC nog een keer en vergeet die man.
Leo....de serie STAC ken ik eigenlijk niet

Maar vind wel dat je gelijk hebt....

Schouders eronder, ff een paar goeie jankmomentjes en verder met het leven....de zon schijnt wie maakt je wat!
Moet ik even erbij vertellen dat hij een relatie gehad heeft met een vrouw met kids, en dat de kids de reden zjn geweest dat dat over is e dat hij gezegd heeft nooit meer iets te willen met iemand met kids maar hij vond mij zo leuk , dat hij toch voor me wilde gaan.

Hoe kwam dit bij jou aan? Kreeg je daar geen bedenkingen bij op het moment dat hij dit zei? Je bent vervolgens intensief samen met je kinderen een paar weken opgetrokken, misschien ben je wat te snel gegaan. Als een man mij dit verteld als ik hem net ontmoet, neem ik dat serieus. En ik richt me dan niet op zijn laatste woorden, maar vooral zijn eerste woorden wat betreft kinderen.

Die laatste woorden overigens zouden mij een nare smaak in de mond geven, maar goed dat is persoonlijk.

Dus : voortaan rustig aan met ( elke man) een man die je dit verteld de meeste mannen bedoelen hier ook letterlijk mee dat ze liever niet een vrouw hebben met kinderen.
quote:Summerdance schreef op 15 augustus 2009 @ 10:30:

Leo....de serie STAC ken ik eigenlijk niet

Eh ja......nee, ik ook niet eigenlijk
En mocht je ondanks alles nog available willen zijn; je bent 100x aantrekkelijker als je níet gaat zitten wachten.
Ik heb nog geen reacties gelezen, maar wil even zeggen dat ik het vreselijk voor je vind!

Hij is zo fout bezig!!! Gaat met jou uit en jullie hebben zo'n leuke tijd beleefd, en nu gaat hij dus met een ander uit om te kijken of zij leuker is. Ja toch?

Hou de eer aan jezelf en dump hem. Ook voor je kinderen. Jullie verdienen dit niet. Ik zou het contact helemaal stopzetten, want je maakt het jezelf alleen maar moeilijker.

Knuffel voor jou!!!
quote:Stoeptegel schreef op 15 augustus 2009 @ 10:31:

Moet ik even erbij vertellen dat hij een relatie gehad heeft met een vrouw met kids, en dat de kids de reden zjn geweest dat dat over is e dat hij gezegd heeft nooit meer iets te willen met iemand met kids maar hij vond mij zo leuk , dat hij toch voor me wilde gaan.

Hoe kwam dit bij jou aan?

Dus : voortaan rustig aan met ( elke man) een man die je dit verteld de meeste mannen bedoelen hier ook letterlijk mee dat ze liever niet een vrouw hebben met kinderen.

Niet naar jou persoonlijk Stoep, maar ik erger me aan de nuffige golf van verontwaardiging die "mijnheer-van-twee-walletjes" hier over zich heen krijgt. Ik weet zelf maar al te goed, dat dit soort dingen kunnen gebeuren. Je denkt over iemand heen te zijn, de knop gaat om, je leven gaat verder en hop, daar valt je verleden weer het heden in en dan is het nog maar de vraag hoe ver je wérkelijk bent, in je procesje. Ik kan me zijn situatie dan ook levendig voorstellen en ben alleen maar blij dat hij het gewoon heeft verteld.

Dat je zelf in het diepe bent gesprongen met kids en al, tja, daar zitten risico's aan vast. Waarvan akte.

Verder sprak ik gisteren een jongen, en die zei, dat hij ook liever geen nieuwe vriendin wil die al kinderen heeft. Zodra hij dat kenbaar maakt, in de kroeg ofzo, draaien de meeste vrouwen acuut om, vinden hem een waardeloze klojo. Maar de enkeling die doorvraagt die komt erachter wat zijn werkelijke reden is; "Wanneer het over is, dan raak ik niet 1 iemand kwijt, maar 2, of 3". En dat heeft hij nu al twee keer voor zijn kiezen gehad, en daar is hij nu voorzichtiger in. Hij is zich aan die kids gaan hechten, en hij heeft gevoel in zijn donder.

Dus ja. Ik vind het allemaal niet zo zwart wit.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ook wel eens met VC. Maar dat neemt niet weg dat er 1 hele grote reden is om niet te gaan zitten wachten op een vent, en dat is je gevoel van eigenwaarde. Want reken maar dat dat een knauw krijgt van wachten tot meneer misschien eventueel zo goed wil zijn om weer terug te komen. Ik heb het me laten gebeuren en veel te lang ook, en ik kwam eruit als een wrak, voor mijn doen dan. Heb me nog nooit zo beroerd gevoeld over mezelf. En dat is geen enkele man waard.
Helemaal eens met VC.

Maar ik denk dat er bij TO iets anders speelt.

En dat is dat deze meneer zegt 2 vrouwen leuk te vinden.

En ik geloof daar niet zo heel erg in.

Ik geloof wel dat deze meneer deze 2 dames alletwee wel ok vind.

En dat hij nu door met beide te daten voor zichzelf wil kijkenb welke hij de leukste vind.

Nou is daar ook op zich nog niet zo heel erg veel mis mee maar ik krijg het idee dat hij TO in de afgelopen weken het gevoel heeft gegeven een "setje"te zijn.

En ja....dan zou je zeggen dat hij zijn keus al gemaakt had en vind ik het nu een beetje laat om alsnog zijn gevoel uit te gaan zoeken.

Dat zou hij van mij dan ook lekker mogen doen...zonder mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven