LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
quote:sproet1978 schreef op 14 augustus 2009 @ 21:11:

er ligt een bijna bloot jongetje met oververhit hoofdje op m'n buik (hij is net opzij gevallen)
De tegeltjesachtergrond is wel erg hollands nu he. Laat eens zien aan Pienman Pienie, misschien mag je toch een hollands glorie kamer met tulpmuurschildering.
Heb je al wel goed naar de plaatjes gekeken die erop staan, Beng?
Is toch heel geschikt? Ben je iig op tijd met de seksuele voorlichting.
Ik ga morgen trouwens met mijn moeder naar de lapjesmarkt. Misschien wel Delfts Blauwe stofjes kopen voor de kinderkameraccessoires.
Lekker laat maar toch nog even kijken hoe gezellig het hier was. Enne goed gedaan meiden. Lekker veel geschreven. Zo ken ik jullie weer.

Bij paps en mams geweest en ik ben zo blij dat ze er weer zijn. Helemaal gezellig. En ze reageerden zo enthousiast lief op mijn buikje. Was echt heel schattig eigenlijk. En hele leuke cadeautjes gekregen voor onze mini. Heel leuk pakje (wederom van het vakantie adres) en een hele leuke knuffel met een verhaal. Zo attent!! En allemaal lekkere dingen van de vakantie ook. Jum!!

Elev ik ben zo blij dat je langzaam aan durft te genieten.

Bengie ik zag eigenlijk nu net pas wat de plaatjes zijn maar vind het delftsblauwe als achtergrond wel heel gezellig.

Mien wat zal jouw huis glimmen!!

Nou ik moet echt gaan slapen. Morgen een drukke dag!
Fijn dat je ouders weer thuis zijn Pien! Wat kun je dan verlangen naar hun thuiskomst he omdat je zoveel met ze wilt delen. Ik vond het ook helemaal niks dat mijn ouders 3,5 week weg waren, ondanks mailcontact en telefoon. "live" is toch veel gezelliger.

Strakjes komt de sloopploeg hier. Dus voor die tijd nog even wat dingen afplakken en inpakken in plastic en de kat naar boven verhuizen. En mezelf verkassen, want ik ga dus mooi niet in de stofzooi zitten. Ga lekker shoppen met mijn moeder en vanmiddag ws. daar een tukkie doen. Heb gisteren een bed gereserveerd !
Kijk, dit was weer een onvervalste klep-avond, pien is jullie vast dankbaar!

Nu komt het over alsof ik een perfecte huisvrouw ben, is ook echt niet zo hoor! Ik ben wel heel erg van het bijhouden, mijn theorie is dat als je geen achterstand hebt, je huis schoonhouden nooit veel werk is. Als je 4 uur bezig bent met een keuken soppen zou ik er ook geen zin in hebben, maar als je het bijhoudt is het nooit meer dan 15 min ofzo. Weet ook niet van wie ik dat heb want ons huis vroege was ronduit ranzig en bij mijn zus ziet het er ook niet uit in huis. Wat bij ons echt frustrerend is, is dat we door het hele huis gladde vloeren hebben en daarom altijd stofwolken, die komen altijd al een uur nadat je gezogen hebt, heel irritant Oh, en boven dweilen heb ik in de 5 jaar dat we hier wonen misschien 10 keer gedaan... daar heb ik nooit zin in, en ik zie ook geen verschil dus dan vind ik het nutteloos

Elev, echt gaan genieten hoor nu, je bent al bijna op 25% zonder dat je er erg in hebt gehad! Binnen nu en een week of wat ga je het echt zien, ga je het voelen.... het is echtechtecht zo!!

Mini, de grens voor wel of niet in een couveuse is dus 2500 gram? Maar kan een baby van bijv. 2700 gram zichzelf per definitie op temperatuur houden dan? Ik vraag me ook steeds vaker af hoeveel onze baby zal wegen bij geboorte, bij 31 weken was het 2000 gram, ben nu bijna 34 weken..

Sproet, wat slordig zeg van die akte! En het kan haast niet anders dan dat het een menselijke fout geweest is, heel vooroorlogs zeg...

Gaan jullie eigenlijk vandaag of morgen op vakantie?

Pien, vind het zo leuk dat jouw ouders zo enthousiast zijn! Je verdient het natuurlijk ook dubbel en dwars!
Wat ben je vroeg Beng! Hier ook veel te vroeg wakker en maar malen in mijn hoofd. Irritant! Het is nog steeds heel onrustig en ik weet even niet zo goed hoe ik het stil/rustig moet krijgen.

Voel je je al wat beter Beng, dat je gaat shoppen met je moeder? Ben benieuwd waar je allemaal mee thuis komt.

Fijn weekend allemaal!
Chiek even ter inspiratie, onze 4305 grammer woog met 31 weken 1800 gram Dat belooft wat voor jullie cafe au laitje ....

Zit even heerlijk op de bank te chillen, lief naar de super, meisje ligt lekker te tukken. Eigenlijk ongezellig, ze slaapt `s nachts 7/8 uur achter elkaar, gaat eten en slaapt dan weer de hele ochtend. De rest van de middag en avond slaapt ze niet en wordt ze steeds hangeriger. Ik heb alleen geen idee of je zo`n kleintje van drie weken al een beetje kunt `trainen`

Zometeen komen de vrienden van mijn lief op kraamvisite, wel gezellig denk ik. Gisteravond kwam een vriend van ons gezellig eten/kraamvisite. Was echt weer gezellig als `vanouds` muv het feit dat ik tussendoor moest voeden en mardmeisje de rest van de avond op mijn borst lag te slapen (lekker is dat he Sproet!) Grappig dat sproetekind dus ook bij je wil liggen als hij het warm heeft, dat wil mardmeisje ook en dan heb je zelf het idee dat het dan nog warmer wordt, maar ze slaapt dan heerlijk!

Elevje, ben zo superblij voor jullie. Wat heerlijk dat je jullie ukkie weer even hebt kunnen zien en hij/zij dus zo goed gegroeid is. En inderdaad nu echt gaan genieten! En wat lief van elevman dat hij ook zo blij is!

Beng, wat ontzettend vervelend dat je je zo naar voelt. Ik hoop echt dat je vandaag een beetje kunt uitrusten/slapen bij je ouders.

Voor de rest !
Dames dit gaat echt niet goed hoor. Straks kan ik niet op vakantie! Bij een volgende zaterdag als deze krijgen jullie allemaal een schriftelijke waarschuwing. Let op: hiervan kan je er twee krijgen en daarna is het afgelopen met de gezelligheid. Oh nee dat was het al.

Het is ook wel heel mooi weer en alle mama's hebben het natuurlijk ook veel te druk met hun kroost.

Er valt ook niet zoveel te reageren dus. Ik heb eerst vanmorgen heel hard gehuild aan de ontbijttafel. Jeetje wat zat ik in de put. Even een dieptepuntje hoor. Ik houd er maar rekening mee dat het hormoongestuurd was maar ik schrok er wel van.

Toen heb ik mezelf bij elkaar geraapt en ben ik het kamertje gaan reserveren. Dat is heel leuk nieuws maar ik was dus nog een beetje murw van de depri bui.

Toen werden mijn plannen omgegooid voor vandaag en dat vond ik eigenlijk niet zo erg want ik kon lekker mijn eigen ding doen daardoor en daar was ik eigenlijk wel aan toe.

Heb lekkere hapjes gehaald voor vanavond.

Daarna de stad in voor een Barbapapa tas. Yes!!! Ze hadden 'm nog. Hij is zo leuk. Voor op het kamertje straks. En heb ook bijna de hele DVD serie compleet nu, nog 3. En ben me ook maar even te buiten gegaan aan een te coole baby outfit maatje 62. Zo leuk!!! En kan voor allebei. J/M. Maar echt een heel leuk printje. En er is echt een geweldige nieuwe winkel geopend om de hoek dus daar ga ik binnenkort ook veel geld uitgeven. Durfde vandaag niet meer.

Zit nu heerlijk op de bank met een kop thee en allemaal gekregen baby blaadjes. En toch echt iets van kriebeltjes ofzo in mijn buik. Maar het is heel zacht en elke keer dat ik denk hey ik voel iets dan houdt het gelijk weer op.
Pientje Wat vervelend dat je je steeds zo rot voelt, wel knap dat je jezelf steeds weer bij elkaar weet te rapen en toch nog kan genieten. En ik heb ook van die buien gehad toen mijn lief zo door zijn rug was gegaan en toen dacht ik steeds, ok, dit zijn mijn hormonen. Ik ben nu ook niet helemaal mezelf, en dan kon ik het wel accepteren

De spulletjes klinken top. Heb trouwens van een vriendinnetje uit jouw stad een hele leuke badcape gekregen met dat delfts blauw erop, was uit een hele leuke winkel uit Pienstad. Zal zo even een foto van mardmeisje in de leuke badcape op de groep zetten en de naam van de winkel erbij.
Ik heb trouwens net voor mijn lief een muismat met allemaal foto`s van ons meisje gemaakt. Hij gaat morgen weer werken en volgende week is hij jarig. Eigenlijk doen we niet echt aan cadeaus (wel jammer, ik weet altijd wle wat ) maar dit vond ik te leuk.

En meteen even foto`s bestellen voor onszelf, want ik heb alle foto`s die ik had besteld weggegeven! Dus wij hebben zelf niks meer en ik wil volgende week wel even showen op mijn werk natuurlijk!
Ga je volgende week naar je werk Mardjen?! Ga je niet live showen dan?

Wat een superleuk idee die muismat. Ga ik onthouden. Ben nu heel benieuwd naar de cape en de naam van de winkel. Alleen ben ik bang dat mijn kooplust onze ondergang wordt.

Lief dat je zegt dat je het knap van me vindt. Ik doe ook maar wat maar moet hier doorheen want zo rondlopen is echt bagger. Vanmorgen kwam ik er eerst dus echt niet uit maar nu gaat het aardig. Ik moet gewoon eens wat knopen door gaan hakken maar dat kost even erg veel energie volgens mij.
Mardie wat leuk, die muismat. En wat lekker dat het zo goed loopt bij jullie. Zo heerlijk om die berichtjes te lezen a la 'het kleintje slaapt, lief is naar de super en ik zit te chillen'.

Pienie, je herpakt jezelf wel steeds maar weer, dat vind ik heel dapper hoor. Aan de andere kant denk ik dat je gelijk hebt dat je wat knopen moet gaan doorhakken, want het komt anders steeds vaker en steeds erger terug denk ik. Maar ga er in elk geval maar vanuit dat er ook een flinke dosis hormonen bij dit soort momenten betrokken zijn hoor, waardoor het je nog zwaarder valt.

Ik heb hier even een off-day. Ben alleen maar MOE, viel om elf uur vanmorgen (net na het ontbijt eigenlijk) alweer op de bank in slaap, heb een dutje gedaan vanmiddag (voor het eerst!) maar kwam er net zo moe uit als ik erin ging. Gelukkig is man er (die doet dan ook alles).
Foto`s op de groep, wij gaan bbqen!
Wat een lekker ding Mard!!! Eet smakelijk.
Pientje potverdorie die hormonen helpen ook niet natuurlijk, maar echt bewondering dat je jezelf weer oppept. Maar even sippen mag ook hoor, hoop in elk geval dat het je lukt om of rust te krijgen in je hoofd of de knopen door te hakken, maar vind dat je hardstikke goed bezig bent petje af hoor.

Er zijn trouwens TE veel leuke winkels in Pienstad! Ik denk dat mijn bekkenklachten daarin mijn redding zijn, want anders zou ik echt elke zaterdag wel gaan shoppen daar, het is maar 15 minuutjes met de bus voor mij... maar zelfs op donderdagavond na werk door op koopavond doe ik even niet meer, alleen maar gericht naar een bepaalde winkel als ik echt iets nodig heb. Zijn die klachten toch ergens goed voor, hoewel die centjes geef ik net zo makkelijk uit op marktplaats, ebay, bol en allerlei baby websites. Ach shoppen valt toch ook onder nesteldrang.. toch?

We zijn dus net terug van dagje weg met bootje en het ws echt zooooo leuk! Nog leuker dan ik had gedacht. Hij varen, ik loungen, mooi weer, en nou ja het is hier echt geweldig mooi op het water. Ik heb er gelijk weer een gereserveerd voor weekend van de vaardagen want dan krijg ik visite van beste vriendinnetje uit Engeland en ik denk dat zij het ook erg leuk zal vinden. Was echt puur genieten, ik zit nog na te genieten heerlijk chill. Hoop wel dat ik niet verbrand ben, zie dat altijd pas na douchen maar had me wel goed ingesmeerd. En anders ook pech, want het was gewoon te leuk.

Jullie zijn allemaal lief!

En die knopen gaan zeker doorgehakt worden. Hoop dat de loopbaancoach ook snel mailt.

DD dat varen klinkt heerlijk!! Kan dat ook op zondag?
Volgens mij wel.. ik heb je net een linkje (en een lange email) gestuurd naar de website van de haven waar we bootje gehuurd hadden!
Wat een rust vandaag!

Ik heb vannacht heel slecht geslapen. Was een boek aan het lezen, gewoon een chicklit, maar ik had hem gekocht omdat er eenzelfde vogelbeestje als KK op de voorkant stond (was ook best belangrijk in het verhaal). Alleen aan het einde van het boek ging dat beestje dus dood! Ik moest zo hard huilen, mijn lief kwam gewoon kijken wat er aan de hand was. En ik kon ook niet stoppen meer met huilen. Op het laatst is hij beneden KK gaan halen zodat ik even met hem kon kroelen en even kon zien dat alles goed met hem was.

Nu gaan we lekker Cars kijken en daarna naar bed. En hopen dat de buren de muziek uitzetten.
Lieve meisjes, ik hou het kort, ben helemaal gaar van spullen inpakken, last minute boodschappen, kat naar logeeradres en schoonmaken. Lig uitgeteld op de bank. Morgenochtend vertrekken we. Het is netto 7uur rijden, maar met stops zeker 9 uur. Sproetman en ik hebben elkaar beloofd dat we niet gaan haasten en ons aanpassen aan het ritme van Sproetekind, ook als dat betekent dat we vaak moeten stoppen. Vind het best wel spannend, zo'n lange autorit met baby. Hopelijk houdt hij het goed vol. En 's avonds mag hij in z'n nieuwe kampeerbedje wat waarschijnlijk als een oceaan om hem heen voelt, zo veel groter dan zijn wiegje. Allemaal spannende dingen dus voor hem. Maar we hebben er heel veel zin in! Lekker met z'n drieën de hele dag buiten en 's avonds genieten van de stilte van het platteland met wijn en kaasjes. Heb 4 boeken bij me en m'n breiwerkje . Het zal wel wennen zijn hoor, zonder laptop (en daarmee dus jullie) onder handbereik. Zal jullie missen! Als jullie nu beloven niet te veel te schrijven en niet te gaan bevallen, dan kom ik terug met nieuwe foto's van een lachende Sproetekind! Tot over 2 weken!
Sproetje! Misschien ben ik te laat! Maar hele fijne vakantie...geniet er maar lekker van
Hele fijne vakantie sproetje!!

Ik had vanmiddag een heel stuk proza getikt maar dat is dus niet hier terecht gekomen vreemd genoeg....

Had best een goede dag vandaag, dus mag niet klagen! Niet veel geshopt, alleen 2 doosjes thee gekocht.

En mijn maag begint enorm te worden aan het einde van de dag. Buikje is nog steeds niet echt aanwezig, maar ik ben gewoon zwanger op maaghoogte
Ooh onze hele keuken is er trouwens al uit. Een zee van ruimte en volgens mij wordt het straks supermooi. We hebben wel een klein probleempje qua werkblad, zitten een aantal weken zonder ws. Nog langer buiten de deur eten dus, wat een straf !

Hebben we straks een prachtkeuken staan en dan kunnen we er nog niet in koken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven