De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
zondag 16 augustus 2009 om 10:28
Ga eerst nog ff naar de wc en op de weegschaal.
Ik ga elke dag op de weegschaal. Mijn gewicht schommelt nogal, zeker rond mijn menstruatie, dus wil zeker weten dat ik de lichtste dag iig op de weegschaal gezien heb.
Ik ga elke dag op de weegschaal. Mijn gewicht schommelt nogal, zeker rond mijn menstruatie, dus wil zeker weten dat ik de lichtste dag iig op de weegschaal gezien heb.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 16 augustus 2009 om 10:28
zondag 16 augustus 2009 om 10:30
Mijn valkuil is koffie met melk en suiker, zo vaak geprobeerd met zoetjes of zwart.......brrrrrrrr en dan dus 5 kopjes per dag met bij elkaar dus 10 schepjes suiker.
Maar ik ga het nu gewoon doen.
En ontbijten vind ik een crime, ik doe het nu al 3 dagen achter elkaar om dat er gewoon in te gaan stampen.
Dat gewicht neerzetten vind ik nou niet zo moeilijk, totdat ik mijn bmi berekende.
Ik vind me zelf volslank en niet te dik, volgens de bmi ben ik toch echt veelste dik en dat rijmt niet met mijn beeld dat ik van mezelf heb.
Toch wat vaker bloot voor de spiegel gaan staan.
Maar ik ga het nu gewoon doen.
En ontbijten vind ik een crime, ik doe het nu al 3 dagen achter elkaar om dat er gewoon in te gaan stampen.
Dat gewicht neerzetten vind ik nou niet zo moeilijk, totdat ik mijn bmi berekende.
Ik vind me zelf volslank en niet te dik, volgens de bmi ben ik toch echt veelste dik en dat rijmt niet met mijn beeld dat ik van mezelf heb.
Toch wat vaker bloot voor de spiegel gaan staan.
zondag 16 augustus 2009 om 10:31
Sinds ik hier ben gaan schrijven (en dus mijngewicht zwart op wit zie) ben ik ook over andere drempels heen aan het stappen. Ik loop nu wel in een shirtje naar buiten, zonder een extra overhemd om de boel te verbergen. En nu ben ik stapje voor stapje de drempel naar de sportschool en zwembad aan het overgaan. Maandag gaan we zwemmen!
zondag 16 augustus 2009 om 10:33
zondag 16 augustus 2009 om 10:37
Ik ben niet zo gek op koffie en thee en dronk altijd limonade. Weliswaar deels gezoet met zoetstoffen, maar toch.
Ben nu alleen nog aan de koffie en thee en het went. Doe er zoetjes in en melk in de koffie, anders vind ik het niet te zuipen drinken. En dan bedenk ik maar dat de melk in de koffie te vergelijken is met een glas melk, wat weer gezond is.
Ben nu alleen nog aan de koffie en thee en het went. Doe er zoetjes in en melk in de koffie, anders vind ik het niet te zuipen drinken. En dan bedenk ik maar dat de melk in de koffie te vergelijken is met een glas melk, wat weer gezond is.
zondag 16 augustus 2009 om 10:37
Ik denk/dacht altijd dat ik beter uitzie dan in werkelijkheid!
Ontbijten heb ik ook de hele week weer netjes gedaan, voelt weer goed.
Zus&zo, waarom probeer je niet af te bouwen? Als je nu koffie drinkt met melk en 2 scheppen suiker, probeer dan je koffie eens met de gewone hoeveelheid melk en de helft aan suiker.
Als dat gewend is minder je met melk en op een mooie dag drink je 'm zwart. Alleen koffie!
Ik vind capuccino écht niet lekker meer, 'vroeger' dronk 'm altijd met suiker.
Nu drink alleen nog espresso of gewone koffie. Ik heb de melk en de suiker echt afgezworen.
Ontbijten heb ik ook de hele week weer netjes gedaan, voelt weer goed.
Zus&zo, waarom probeer je niet af te bouwen? Als je nu koffie drinkt met melk en 2 scheppen suiker, probeer dan je koffie eens met de gewone hoeveelheid melk en de helft aan suiker.
Als dat gewend is minder je met melk en op een mooie dag drink je 'm zwart. Alleen koffie!
Ik vind capuccino écht niet lekker meer, 'vroeger' dronk 'm altijd met suiker.
Nu drink alleen nog espresso of gewone koffie. Ik heb de melk en de suiker echt afgezworen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 16 augustus 2009 om 10:38
quote:HotCherryPoptart schreef op 16 augustus 2009 @ 10:36:
De volgende meeting doen we in de studio waar de AnyBody wordt gefotografeert. Allemaal zonder hoofd in ons nakie in de Viva. Dat helpt ons vast over de schaamte heen.Sommige stappen zijn iets te groot hoor.
De volgende meeting doen we in de studio waar de AnyBody wordt gefotografeert. Allemaal zonder hoofd in ons nakie in de Viva. Dat helpt ons vast over de schaamte heen.Sommige stappen zijn iets te groot hoor.
zondag 16 augustus 2009 om 10:40
zondag 16 augustus 2009 om 10:43
Bloot in de Viva, geen probleem mee, als mijn hoofd maar niet zichtbaar is.
Ik heb ook echt geen probleem met mijn lijf, behalve het feit dat is sneller moe ben, pijn in mijn knieen krijg, niet meer in maat 44 pas en dus in sommige stoelen niet echt lekker meer zit.....
Daaruit blijkt dat ik toch echt een verkeerd zelfbeeld heb.
Maar ik wil gewoon een de discipline hebben om normaal te eten en dat voorbeeld dus ook aan mijn kinderen kan doorgeven.
Ik heb ook echt geen probleem met mijn lijf, behalve het feit dat is sneller moe ben, pijn in mijn knieen krijg, niet meer in maat 44 pas en dus in sommige stoelen niet echt lekker meer zit.....
Daaruit blijkt dat ik toch echt een verkeerd zelfbeeld heb.
Maar ik wil gewoon een de discipline hebben om normaal te eten en dat voorbeeld dus ook aan mijn kinderen kan doorgeven.
zondag 16 augustus 2009 om 10:48
zondag 16 augustus 2009 om 11:13
Ik hou ook niet van de sauna en ik hou er ook niet van om ergens in mijn blootje rond te lopen (ook niet toen ik slank was), dus goede reden om niet naar de sauna te gaan.
Ok, mijn coming out.
Op 1 januari woog ik 125(, nog wat). Vind 125 makkelijker rekenen dan , nog wat.
Vanochtend woog ik 111(, precies). Wel jammer, was gisteren een paar onsjes lichter.
Ben dus 1.90 m. 45 jaar.
Rekent die tabel zelf de BMI uit? Of moet ik mijn rekenmachine pakken?
Mijn streefgewicht is een beetje dubbel: ben blij met elke kilo die eraf is, wil eerst graag onder die 100 en daarna mss wel terug naar 78.
Ok, mijn coming out.
Op 1 januari woog ik 125(, nog wat). Vind 125 makkelijker rekenen dan , nog wat.
Vanochtend woog ik 111(, precies). Wel jammer, was gisteren een paar onsjes lichter.
Ben dus 1.90 m. 45 jaar.
Rekent die tabel zelf de BMI uit? Of moet ik mijn rekenmachine pakken?
Mijn streefgewicht is een beetje dubbel: ben blij met elke kilo die eraf is, wil eerst graag onder die 100 en daarna mss wel terug naar 78.
zondag 16 augustus 2009 om 11:27