Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
*Doet mee aan de staande ovatie*

Welkom Solomio :-)
Ik heb vandaag een voetbaldagje voor de tv. Over een uurtje begint de eerste en dan ben ik tot half zeven aan t kijken, en dan (alleen bij winst) om zeven uur de samenvattingen.. Hometrainer staat al klaar voor de tv, dus dat komt helemaal goed :-) Voetbal zonder bier blijf ik een beetje gek vinden maarja. Met bier kan ik niet zo goed maat houden ( ) en ik krijg er trek van..
Ik sport trouwens niet. Heb dat in het verleden wel geprobeerd, maar was geen succes.

Ik heb een spierziekte, niet heel ernstig gelukkig, maar bewegen is voor mij een beetje minder geslaagd dan gemiddeld zeg maar. En heb ook nog nooit gemerkt dat ik afviel door bewegen trouwens.

Mijn oudste zoon zit 8 km van huis op school en in eerste instantie bracht ik hem op de (electrische) fiets. Fietste ik dus 32 km per dag (heen en weer om te brengen en heen en weer om te halen). Weliswaar fietst het veel lichter dan een gewone fiets, maar je moet toch nog wel trappen. Heb ik 4 maanden volgehouden, maar geen gram afgevallen. Qua spierproblemen hield ik het uiteindelijk toch niet vol en heb ik toen een scooter aangeschaft. En sinds ik die scooter heb ben ik nu dus 14 kilo afgevallen.

Ik noem het het scooterdieet. Het gaat niet om de inspanning die je levert, maar om de afgelegde kilometers. Val ongeveer 4 gram per kilometer af. (Niet alles wat ik schrijf is even serieus hè.)
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Solo je bent een dappere dodo!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 16 augustus 2009 @ 12:19:

Solo je bent een dappere dodo!Welnee joh, lees elders net dat ik een slappeling ben zonder ruggeNNNNNNNgraat.
Solo staande ovatie dit was de eerste stap.

En het valt best wel mee hoor, want je bent groooot.

Ik heb je BMI even berekend want dat doet de tabel dus niet. Die vult Q eigenhandig in, vandaar het vetgedrukte, dan kan ze het gemakkelijk vinden.

En ik zat met mijn 83 kilo in het begin met een bijna even hoog BMI.

De jouwe is 30.7

Veel succes met afvallen en......

Ik wil ook dat scooterdieet.
Zoebie, werkt het niet met dat leuke autootje van je avatar?
Oké in sneltreinvaart de boel doorgelezen, pfoei wat is er veel geschreven

Welkom Solo en ook een zittende ovatie van mij ( ik ben niet sportief, maar gewoon een lui wijf)

Enne.....ik ga ook niet in de viva in mijn blootje hoor

Wat dacht je van mijn gewicht doorgeven dan?

140 kilo schoon aan de haak bij een lente van 172!!

Maar ik vind mezelf wel een tof wijf, dat scheelt enorm

Ik ga lekker terrassen, laters!!
quote:elleinspe schreef op 16 augustus 2009 @ 12:58:

Maar ik vind mezelf wel een tof wijf, dat scheelt enorm

Ja, ik vind mezelf ook wel een tof wijf tegenwoordig.
Ben trouwens ook een lui wijf, al kan ik dan nog beweren dat het door mijn spierziekte komt.

Ik ga ff verkassen naar de andere bank hierzo, dan zit ik beter voor de tv.
Solomio, welkome en een applausje voor je! dat je toch op de weegschaal bent gaan staan.

En viel het mee, het hier neerzetten?

Ik duik mijn bedje weer even in, voel me hondsberoerd
Ik heb wat kleding in maat 52 die ik op marktplaats ga zetten.

Als er hier iemand interesse heeft heeft diegene natuurlijk eerste keus.

Dus de vraag luidt; maak ik iemand blij door hier foto's neer te zetten?
quote:lola68 schreef op 16 augustus 2009 @ 13:46:

Solomio, welkome en een applausje voor je! dat je toch op de weegschaal bent gaan staan.

En viel het mee, het hier neerzetten?

Ik duik mijn bedje weer even in, voel me hondsberoerd Beterschap lola!

Ik duik mijn bedje weer even in, voel me hondsberoerd Och lieverd, beterschap hoor
We wilden lekker terrassen...................maar je waait bijna weg zeg!

Ik denk dat we lekker thuisblijven, en lekker bankhangen.

Laat me wel lekker verwennen door Elleman, krijg straks een voetmassage heeft ie beloofd.
Ja Hallo, waar zijn jullie mee bezig zo vroeg op de zondagmorgen zeg.... Moest gewoon 5 pagina's teruglezen en heb vanmorgen nog zelf gepost......

Heb een uur en een kwartier heerlijk gewandeld door het bos maar kwam er wel achter dat mijn conditie echt slecht is... Ik hield het qua spieren enzo wel makkelijk vol hoor maar kreeg gewoon moeite met kletsen en merkte dat ik toen even buiten adem was... Hmmmmm, weer even een eyeopener... Dus moet echt gaan wandelen van mezelf tussen de middag op het werk.. Het bewijs is weer geleverd....

Ennuh, ik ga ook echt niet bloot in de viva.. wil er zelf al niets een naar kijken laat staan dat ik het een ander gun om naar te kijken ookal ben ik dan niet herkenbaar...

Solo, ook hier een staande ovatie hoor! En je bent gewoon al 14 kg kwijt dus het zal steeds makkelijker worden om je gewicht hier neer te zetten hoor... Je bent iig al goed bezig.

Lola, beterschap!

Nou ga nu maar douchen en omkleden en dan lekker de stad in.. Met de fiets denk ik... Anders komt de fiets van manlief nooit thuis (die staat al sinds vrijdagavond daar maar iedere keer gaat hij toch met mij mee terug met de auto...) Dus beweging genoeg vandaag...

O en nu niet teveel meer schrijven he..... Anders kan ik het allemaal niet meer bijhouden hoor...
quote:Moordwijf schreef op 16 augustus 2009 @ 13:48:

Dus de vraag luidt; maak ik iemand blij door hier foto's neer te zetten?Ik heb nu (nog) maat 50/52, maar wil in die maat geen kleding meer erbij hebben. Wil alleen maar kleinere kleren.
Wat een grote maat Solo, ik heb ongeveer dezelfde bmi en heb maat 46 en soms zelfs maat 44 (en het is echt niet te klein of alles van stretch).

Nou ben ik wel erg gelijkmatig dik dus ook dikke enkels, grote voeten en handen enzo.

We schelen toch maar iets van 10 kg ofzo maar jij bent weer 14 cm langer....

Nou ja het zal natuurlijk wel kloppen maar wat kunnen maten dan verschillen hé.

Ik duik mijn bedje weer even in, voel me hondsberoerd beterschap!
quote:Moordwijf schreef op 16 augustus 2009 @ 13:48:

Dus de vraag luidt; maak ik iemand blij door hier foto's neer te zetten?Jaaaa, anders mag je ze ook wel mailen hoor!
quote:zusenzo schreef op 16 augustus 2009 @ 14:14:

Wat een grote maat Solo, ik heb ongeveer dezelfde bmi en heb maat 46 en soms zelfs maat 44 (en het is echt niet te klein of alles van stretch).

Nou ben ik wel erg gelijkmatig dik dus ook dikke enkels, grote voeten en handen enzo.

We schelen toch maar iets van 10 kg ofzo maar jij bent weer 14 cm langer....

Nou ja het zal natuurlijk wel kloppen maar wat kunnen maten dan verschillen hé.Toen ik 78 kilo woog had ik maat 44. Kleiner zal het dus niet worden. Ik heb ook grote voeten (maat 45), maar geen dikke enkels. Mijn gewicht zit voornamelijk op buik en heupen en dijen zeg maar.
quote:HotCherryPoptart schreef op 16 augustus 2009 @ 14:21:

[...]

Jaaaa, anders mag je ze ook wel mailen hoor!Gemailed!
Nou zoals beloofd.. voor Solomio:

Bezoekje aan mams heeft me wel even geholpen trouwens.. alles gaat weer oke!

Lola, beterschap!

Elle, ik vind je ook een tof wijf!

Iejoor, goed dat je bent gaan lopen.. ennuh die conditie wordt vanzelf beter hoor! (en das dan weer leuk om te merken)

Zus en zo, je hebt toch ook van die half suiker/half zoetje klontjes, misschien zou je die kunnen gaan gebruiken (in het kader van afbouwen)

Oh en morgen heb ik de kabel van de fotocamera dus zal ik eindelijk wat foto's van de vakantie op de hyves zetten. In het kader van de anybody denk ik er nog over na om een bikini-shot (hoofd haal ik er af) hier te plaatsen, maar dan moet ik wel heel stoer zijn hoor!
Wauw, een wave zelfs.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven