2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
hier komt boventandje nummer 3 door en we zitten ook weer volop in de stinkluiers... *knijper op je neus geadviseerd*

de eerste twee boventandjes zitten er, en die zijn groot vergeleken met die kleine tandjes beneden. het is net een konijntje haha
Update van Missc op de mail!

Maki, leuk je weer hier te zien. Hier komt ook het derde tandje door. Hij poept al 2 dagen onafgebroken en die geur is niet te harden :puke:

Jobje, veel plezier!

Angel, wat schattig dat mini zelf wil eten. Maar dat is dus iedere avond badderen na het eten . Uk krijgt dat echt niet voor elkaar. Hij eet wel zelf zijn liga, brood en drinkt uit de tuitbeker maar warm eten zelf daar gaan we nog maar even niet aan beginnen

Ga weer in de zon zitten!
Hoi Ellein, dankjewel Heb jullie gemist hoor!!

lief he die tandjes, alhoewel ik die tandloze mondjes ook wel heel schattig vond

Fijn weekend meiden
Jeetje wat een vlotte mannetjes met hun tandjes! Die poepluiers zijn echt heel vies en het ergste is ook dat ze zo dun zijn en dus makkelijk door de luier heen komen, bah!!!

Hahaha Ellein gelukkig zit het badderen sowieso in het naar bed gaan ritueel en ja het eten zit overal en het is elke avond tafel en vloer schrobben maar we hebben het er voor over, het ziet er heel schattig uit! We doen trouwens ook altijd haar kleren uit voor het eten want ik krijg die vlekken van het avondeten er gewoon niet uit. Ben alleen bang dat als ze ouder is en ik roep: ''eten'', dat ze dan eerst haar kleren uit trekt en dan aan tafel komt
quote:angel07 schreef op 14 augustus 2009 @ 15:21:

Ben alleen bang dat als ze ouder is en ik roep: ''eten'', dat ze dan eerst haar kleren uit trekt en dan aan tafel komt
Hey Meiden,

Even een teken van leven! Ik dacht dat ik volgende week pas echt weer aan het werk moest, maar we hadden zoveel werk aan het inrichten en opruimen van de klas dat ik gewoon 3 volle dagen heb gewerkt. Mijn invaller had het zooo vies achtergelaten, limonade restjes in de bekerbak, overal oudpapier, niets opgeborgen in de dossiers vd kinderen en dan kan ik nog wel even door gaan.

Nu ben ik moe en ga ik met mijn mannetje knuffelen. Want ik heb hem erg gemist.

Liefs en van het weekend kom ik bijlezen!
Nog geen nieuws van Gorgi? Ik hoop dat alles goed is.

Nou, de kogel is door de kerk. Vanochtend heb ik voor het eerst geen bv gegeven. Dank voor de lieve woorden. Ik ben ook erg blij dat ik het zo lang heb volgehouden. Gisteren mijn eerste glas rose sinds 16 maanden. Veraman heeft er meteen een cocktail voor me bijbesteld, haha. De stuwing valt nog mee, al lekte ik net ineens. En ze worden wel steeds harder. Hopelijk gaat dat snel weg. Ook heb ik weer een beetje pijn onder mijn oksel. Dat had ik ook toen ik een borstontsteking kreeg, dus ik moet even opletten.

Over tandjes gesproken! Juist op dag dag dat ik gestopt ben met bv heb ik 2 (!) tandjes beneden ontdekt. We vonden al dat ze de laatste tijd erg veel dingen in haar mondje stopte. En veel op haar tong aan het kauwen was. Misschien verklaart dat ook de zeurderigheid de laatste dagen. Het gekke is dat haar ontlasting niet dunner is of viezer ruikt. De tandjes zijn al echt een stukje door. Grappig hoor!

Teddy, goede reis terug. Wat is dat snel gegaan zeg, die vakantie van jou! Jullie maken dus een tussenstop in Luxemburg?

Rossia, voel je je nog steeds zo goed? Is het al tijd voor een buikfoto?

Ellein, wow, jij bent lekker bezig op het internet. Ik wil ook zo graag nieuwe kleren, maar als ik in de winkel de helft al niet pas heeft het weinig zin om ze op internet te bestellen. Zucht.... moet ik toch meer gaan sporten...

Jobje, als je dit leest: prettige vakantie! Ik weet niet of we elkaar nog treffen, want ik ga juist weg als jij terug komt.

Hee Maki! Leuk dat je er weer bent! Heb je de mail al gelezen? We zijn een datum voor een meeting aan het prikken. Kom je ook? Verder alles goed bij jullie?

Angel, wat schattig dat mini zelf wil eten. Die van ons wil ook graag de lepel vasthouden, maar dan komt het eten ergens in haar oog terecht, dus dat doen we nog maar niet. Na het eten mag ze altijd wel even met de (schone) lepel spelen.

En een broccoli-monster? Dat hoor je niet vaak!

Mimpje, vervelend als je de troep van een ander moet opruimen. En dat in je laatste vrije week. Kijk je er erg tegenop om weer helemaal aan de slag te gaan?

Floor, hoe is het?

Morgen mooi weer! Veel plezier allemaal!
Hey Meiden,

Ik ben vroeg op, want we gaan een dagje naar het strand. Morgen kom ik bijkletsen met jullie.

Geniet van de zon vandaag!!!

XXX
Ik kom even snel zwaaien. Alles is weer ingepakt en over een uurtje vertrekken we. We hebben inderdaad een tussenstop in luxemburg vera. Geniet van je rose en hopelijk valt de stuwing mee.

Rossia veel plezier op het strand!

Meiden tot zondag
Ook hier een snelle zwaai

Vera, het is nu echt voorbij die bv periode. Wat ik heb gedaan is uk aanleggen op het moment dat de stuwing te erg werd, dan goed leeg laten drinken en wachten tot de volgende stuwing zich aandoet. Eerst was dit 1,5 dag later, toen 3 dagen later, toen 5 dagen later en toen was het klaar.

En de tandjes waren hier ook reden voor jengeligheid dus dat kan een goede oorzaak zijn! Eerste 2 tandjes heb ik ook geen vieze luiers ontdekt, maar nu is het feest :puke:

Rossia, veel plezier op het strand!

Teddy, goede reis terug!

Wij gaan straks lekker bbq-en met vrienden. Zal ook wel roseetjes pimpelen worden . Geniet allemaal lekker van dit weer!
hello ladies

we hebben de tussenstop overgeslagen en zijn gelijk doorgereden naar huis! we zijn dus weer lekker thuis op onze eigen bank en mini in haar eigen bed. We hadden allebei geen zin meer om weer een nacht in een hotel door te brengen en mini lag heerlijk te tukken en klaagde nog niet dus zijn we doorgereden. Tegen half 7 waren we weet thuis. Het hotel is afgebeld met een smoes dat mini ziek was. Maandag horen we of we nog iets terug kunnen krijgen.

We hebben een heerlijke week gehad. Mooi weer, mooie camping, mooie omgeving. Zeker een aanrader. zeker als je niet zo ver wilt rijden.

Zal zsm wat foto's op de mail zetten. kan ze volgens mij hier niet kleiner maken. Dat ga ik eens uitvogelen. anders wordt het maandag.

Nu snel alle plaatjes van afgelopen week bekijken en natuurlijk de tabel aanpassen
Hoi meiden!

Hehe, mijn internet doet het weer. Ik was sinds dinsdagavond niet meer online, ontzettend irritant! Nu doet hij het weer, ga straks even op mijn gemak bijlezen en reageren. Zit me nu druk te maken, onze kat is ziek. En ik hecht erg aan mijn dieren, ben er echt nerveus over. Straks even de dierenarts bellen, kijken of we vandaag nog langs kunnen. Voor nu alleen even een zwaai zodat jullie weten dat ik jullie niet vergeten ben en dan later meer!

Fijne dag!
sterkte michigan. arm beestje.....

floortje hoe is het vandaag?

rossia, hoe was het op het strand?

mini heeft een beetje onrustig geslapen vanacht. Wel viel ze met een speentje elke weer in slaap. En nu ligt ze te slapen op haar buik. Zo'n schattig gezicht. van de week sliep ze ook al eens op haar zij.

vandaag is teddyman jarig! hoera... vanmiddag klein feestje voor wat vrienden en straks komen mijn ouders en schoonmoeder langs. Ik hoop dat het mooi weer wordt. Kunnen we lekker buiten zitten.
Goedemorgen!!

Mimpje, ben je een beetje bijgekomen dit weekend van het harde werken van vorige week?

Teddy, welkom thuis en gefeliciteerd met Teddyman Maak er een gezellige dag van vandaag. Aan het weer zal het niet liggen. Zal fijn zijn als je het geld terug krijgt van het hotel. even afwachten.

Ellein, katertje? Lekker gebbqt gister? Wij hebben ook lekker gebbqt na het strand, maar ik dan met een spaatje

Vera, ben je nu al een beetje gewend aan het wegvallen van de borstvoeding?

Ik ben een beetje verbrand gister. Je huid is kennelijk toch anders als je zwanger bent. Vandaag maar even rustig aan.

Fije dag allemaal
Oh michigan, wat zielig van je kat. Ik hoop dat het meevalt en dat je nog even bij de arts tercht kan.

Floor, hoe is het bij jou?
Morning!

Teddy, welkom thuis! En gefeliciteerd met Teddyman

Michigan, hoe is het met je kat?

Vera, last van stuwing of valt het mee? Hoe voel je je onder het niet meer geven van borstvoeding?

Rossia, het was ook wel verbrandingsweer gisteren. Wij hebben heerlijk gebbqt, lekker roseetje erbij, heerlijk tot 23.00 buiten gezeten. Helemaal goed!
Gorgi en Rossia, ik denk dat jullie maar jongetjes moeten krijgen want de boys zijn wel in de minderheid hier. Ik zie al beelden voor me met onze boys en hun harem
Hoi allemaal,

De echo is goed gegaan. Alles gaat nog steeds goed met de kleine. En alles erop en eraan. Enige wat opviel, was dat mijn placenta laag lag, maar dat kan nog omhoog gaan. Als het laag blijft, dan wordt het waarschijnlijk een keizersnee, maar de gyn heeft goede hoop dat dat goed gaat komen.

We willen niet weten wat het wordt, dus sorry meiden...kan nog niets zeggen, want weet het zelf niet. Dan is de verrassing straks groter, denk ik dan.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Fijn weekend.

Gr,

Gorgi
Hee meiden!

Teddy, gefeliciteerd met je man. En welkom terug! Toch lekker zo'n extra dagje thuis. Hopelijk wil het hotel terugbetalen.

Michigan, fijn dat je weer online kan zijn!

Gorgi, wat een geweldig nieuws. En ik vond een verrassing ook heel erg leuk.

Rossia, kijk maar uit in de zon. Je bent inderdaad gevoeliger als je zwanger bent, al was het gisteren natuurlijk ideaal verbrand-weer met dat lekkere windje.

Ellein, lekker aan de rose en de bbq geweest. Veraman en ik hebben ook een flesje leeggedronken nadat we de klus in de tuin ein-de-lijk af hadden! Ik ben de hele middag en avond bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn. Nu nog wat plantjes erin en dan is ie helemaal af.

Ik moet even een rectificatie plaatsen. Gisteren kwam de eerste tandjes-luier! Het spoot onder de luier vandaan. Alles zat onder... Lekker hoor! Verder poept ze nu erg veel, maar het blijft nu in de luier.

Het afbouwen lukt aardig. Gisteren heb ik de kleine nog wel even aangelegd want ik lekte aan alle kanten en mijn ene borst was keihard. Dus om een ontsteking te voorkomen leek het me beter om hem even leeg te laten drinken. Vandaag blijven ze al een stuk soepeler. Misschien net als Ellein over een dag of 3 weer...

Ik voel me er wel okee bij. Ik bedoel, omdat het gewoon niet meer zo lekker liep ging ik me zorgen maken of ze wel genoeg kreeg enzo. Ik heb nog niet echt een gevoel van "vrijheid", maar misschien komt dat nog.

De kleine ligt nu lekker te spelen op het speelkleed met dat bord waar Ellein het over had. Ik heb wel de geluidjes uitgezet, maar ze vindt het nog steeds prachtig! Lief hoor!
Ha meiden, nog steeds niet bijgelezen.... bij de dierenarts leek het allemaal mee te vallen. Diertje heeft een forse keelontsteking en kon daardoor niet meer eten en drinken. Nu is het hopen dat dat het enige is en dat de medicijnen aanslaan! Wij hebben aardig wat ervaring met flink zieke beesten dus we waren allebei meteen nogal van slag. Niet weer he.... maar hopelijk valt het dus mee!

Verder vandaag ook niet onze dag, er valt van alles even tegen of loopt niet zoals we willen, en daarnaast is onze dame heel verkouden en hangerig. Kortom, vandaag niet echt mijn handen vrij Misschien lukt het vanavond nog bij te schrijven, maar misschien ook niet. Weten jullie in elk geval weer even hoe de vlag er hier bij hangt!

Liefs!

Michigan

ps: Gorgi, wat fijn dat alles goed was! Lekker, deze mijlpaal zit er weer op!!
Zo meiden, iedereen weer hard aan de slag of buiten met dit mooie weer?

Ik heb zo aan het aftellen.... Nog maar 4,5 dag werken en dan kan ik even een weekje op mijn gat op het strand liggen.

Teddy, hebben jullie gisteren nog een leuk feestje gevierd?

Gorgi, wat fijn dat alles goed was! Ik dacht dat jij wel wilde weten wat het geslacht zou worden? Dat heb ik dan misschien verkeerd begrepen. Wel spannend.

Ellein, het was zeker verbrandingsweer, maar nu mooi bruin gekleurd. Gister heb ik ook nog een beetje in de tuin gehangen. Heb jij nog leuke dingen gedaan of moest je bijkomen van de rose??

Vera, lekker zo'n tandjes luier. Je moest dus gelijk een grote schoonmaak houden. Geeft toch niets dat je af en toe even aanlegt om de druk te verminderen. Zo bouw je het vanzelf af en kun je langzaam afscheid nemen van je bv periode.

Michigan, is het vandaag een betere dag? Gelukkig valt het mee met de kat. Mini nog verkouden? Lijkt me heel zielig.

Floortje, hoe gaat het met je? Geen nieuws, goed nieuws of ben je toch ongesteld geworden?

Missc, ben je al thuis? Hoe gaat het??

Mimpje, harder werkster vandaag. Heel veel succes.

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik bij Gods Gratie en zeer hoge uitzondering in mei 3 dagen mag gaan werken. Maarrrrrrrr, als het niet werkt gaat hij het terug draaien. Ik heb gezegd dat hij dat dan wel tijdig moet aangeven, zodat ik een andere oplossing kan vinden... Voorlopig zijn we die zorgen dus even kwijt.
gorgi wat een goed nieuws! fijn dat alles goed was met de kleine

rossia, gelukkig ben je het eens geworden met je baas. Wat een gedoe zeg. Tuurlijk wil ie je fulltime houden, maar de situatie is nou eenmaal anders hoor. Terugdraaien mag volgens mij niet. Je kan altijd oudersschapsverlof opnemen natuurlijk. Das 2 jaar toch tegenwoordig?

Feestje was gezellig gisteren. Was heerlijk weer en iedereen kon lekker in de tuin zitten.

Ik ga zo wat foto's van de vakantie op de mail zetten en dan een broodje scoren.

1e werkdag valt best weer tegen hoor...
Hey meiden,

Rossia, vandaag heb ik mamadag! En dat voelt best goed na 6 maanden vrij

Woensdag ben ik weer juf Mimpje. Ben benieuwd of ik het nog kan..!

Wat heerlijk dat je bijna op vakantie gaat. Zalig vooruitzicht.

Fijn dat het baasje wilde meewerken, scheelt een hoop zorg voor nu. Had je ook al plek bij een kdv?

Teddy aan het werk na de vakantie valt altijd tegen he. Ben benieuwd naar de vakantiekiekjes.

Ik ga even eten en poetsen en dan weer reageren,

Liefs
Zo, eindelijk weer bijgelezen! Nu es ff kijken of ik nog weet wat er is gescheven...

Hmmm…tandjes krijgen geeft dus echt heel erg stinkende poep?! Misschien is het dat dan wel bij OGG mini….De schone rompers zijn momenteel niet aan te slepen!

Floortje, hoe is het?! Geen duiveltjes hopelijk?! Ik ga zo eens even je verhaal lezen op de mail, ben benieuwd wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd, want ik snap het nog niet helemaal allemaal...

Ellein, weer lekker wat geld door het gat in je hand laten vallen?! Ik ga het zo ook doen, wil zo'n badring kopen voor mini, want hij heeft ontdekt dat hij kan gaan staan en doet dit de hele godsganse dag, dus ook in de tummy tub en tsja, dat is toch niet echt handig, want hij is er al een keer uitgekukeld. Dan maar in het grote bad voortaan. En ik wil ook een nieuwe tuitbeker voor hem enz. enz.

Oh, mini is weer wakker, tot vanavond!

X
Teddy, ben benieuwd naar je foto's ga zo gelijk even kijken. Als hij het terugdraaid dan ben ik sowieso vertrokken. Dan kan hij me nog beter voor 3 dagen houden. Kom je de dag een beetje door? Ligt er veel voor je?

Mimpje, dat kan ook natuurlijk! Nou geniet er maar van. Kdv had ik geregeld al. De dinsdag en de donderdag. Op maandag passen Oma en Opa op!

OGG, welkom terug!

Heeft iemand een voedingskussen gebruikt. Nuttig of niet nuttig? Hij is namelijk nu in de aanbieding bij de H*ma met een leuk motiefje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven