2009, ons jaar ( deel 2 )

05-08-2009 20:33 2969 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009

mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?

naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan

oude topic kun je hier teruglezen
Zet hem op missc, dat klinkt bekend en veelbelovend. Succes!

Ik heb net met mini gedrumd. Geweldig. Ik sloeg met mijn handen op de tafel en ze deed het na. Toen ze het eenmaal doorhad wist ze van geen ophouden. Vooral het geluid van mijn ringen op tafel vond ze prachtig. Ze tilde steeds mijn hand op om hem vervolgens te laten vallen. Dan moest ze heel hard lachen. Teddyman is druk aan het oefenen met staan met mini. Gaat steeds beter. Ze krijgt nu door waar die dingen onder aan haar beentjes voor zijn

Vera er is hier ook een meisje wat sprekend op mini vera lijkt. Grappig he?

Hoop morgenochtend nog even te kunnen spieken voor nieuws van missc.

Slaap lekker voor straks
Floortje, wat klinkt dat goehoed! Volgens mij gaat je droom echt enorm uitkomen. Wanneer weet je of zij jou cv ook goed keuren, maar zo te lezen is dat slechts een formaliteit. Echt te gek dat je droom echt gaat uitkomen. Het is je zo verschrikkelijk gegund.

Teddy, als mini een keer echt wilt drummen. Rossiaman heeft zo'n ding boven staan. Wat ontzettend schattig... En wat zielig voor het buurjongetje. Zo zie je maar weer dat ieder gezin toch heel anders is. Lijkt mij niets.

Ellein, spannend. Wie weet wordt je bod geaccepteerd en ben je straks heel wat centjes minder eraan kwijt.

Ik heb Seabert weer mogen aanschouwen Het is echt een zeer beweeglijk kind. En ging de hele tijd ook mijn het hoofdje omhoog zo van "wat moet je nou". Weten jullie dan welke beweging in bedoel?? Hij ging de hele tijd met zijn handjes heen en weer en zijn beentjes strekken. Van links naar rechts echt zo leuk!! Het is dus niet vreemd dat ik dit beweeglijke kind al voel.... Oh en heb stiekem tussen de beentjes gespiekt maar nog geen piemeltje kunnen ontdekken. Zou kunnen betekenen dat, maar ja, ik weet het gewoon niet....

Missc, heel veel succes mocht het vanavond echt door gaan zetten. Zal morgen bij het ontbijt gelijk weer even spieken.
Weer geen internet op de computer. Heel vervelend. Dus weer ff kort.

Missc, spannend! Hoop voor je dat het vannacht doorzet! Zet hem op, je kunt het!

Rossia, leuk zo'n beweeglijke seabert!

Floor, klinkt allemaal heel hoopgevend. Gaat vast goedkomen!

Hebben op mijn verjaardag in pizzeria gegeten. Voor het eerst uit eten met mini en ze heeft niet gehuild! Biedt perspectief voor de vakantie!

Truste allemaal! Behalve missc hopelijk!
Rossia wie weet... Een meisje leuk hoor. Maar het is nog wel wat vroeg om het zeker te kunnen zeggen. Leuk dat hij/zij zo beweeglijk is. Gezellig toch? Hier trapte mini altijd hard tegen de doptone aan. Dat vond ze maar niets.

Oh en dat drumaanbod houdt ik in mijn achterhoofd.

Missc? Goeie nacht gehad?

Mini is maar 1x wakker geweest vanacht. Ze had het koud. Bibber de bibber. Truitje aan, dekentje over, en weer slapen... Fijn hoor.

De zon schijnt hier al volop dus wij gaan er op uit zo. Kom vanavond weer kijken voor nieuws.
Goedemorgen!

Nog geen bericht van Missc, oh ben zo benieuwd! Ik hoop dat je ondertussen kunt genieten van je kleine ukkie.

Nu mini de fles geven, het binkie heeft uitgeslapen tot kwart voor 9!!! Hoera!! Oke toegegeven hij lag er ook belachelijk laat in...

Tot later
Morning!

Missc, hoe is het met je? Voor de overige dames: nog geen sms van missc ontvangen........

Rossia, volgens mij heb ik helemaal door welke beweging je bedoelt . Wassupmen ? Toch een meisje? Of toch een jongetje? Willen jullie het eigenlijk wel weten? En echt super om weer even jullie seabert te bewonderen. Voel je hem al denk je?

Teddy, leuk als ze zulke dingen door gaan krijgen. Uk is heel erg aan het geven. Bal in mijn handen, liga in mijn handen (of mond), badeendje in mijn handen. En dat slaan op tafel is ook een succes! Het wordt nog zoveel leuker allemaal. Maar wel sneu dat mini het zo kouhouhoud heeft gehad vannacht. Ik moest meteen aan mimpjeboy denken, brrrrrr. Fijne dag vandaag!

Mimpje, heerlijk zo'n uitslaper! Ook al was het gisteravond dan laat...... Nog leuke dingen op de planning voor vandaag?

Ik was nog even aan het nadenken over jullie box-verhalen van vorige week en wil daar toch nog even wat aan toevoegen. Ik heb uk altijd bewust een paar keer per dag in de box gezet/gelegd. Ik vertel er dan bij dat het een kwartiertje of een half uurtje is en haal hem er daarna weer uit. Met name als ze het kruipen/tijgeren onder de knie krijgen is het wel heeeeeel makkelijk om ze even in de box te kunnen zetten zodat je even de was kunt ophangen, of fatsoenlijk kunt koken. Maar als ze nu de box al ontwennen willen ze dat misschien straks niet meer.
Even spieken of er al nieuws van Missc, was, maar nog niet begrijp ik. Ik kom tegen de lunch even gezellig kletsen en op jullie reageren...
Zo ik heb mimpjeman aan het werk gezet, mini de fles geven zodat ik even kan reageren.

Och Teddy arme mini, zo zielig als ze het koud hebben....brrr. Fijne dag vandaag met elkaar!

Jobje wat prettig dat mini zich zo keurig heeft gedragen in het restaurant, voorbeeldig kind

Rossia zo leuk dat je nog keer mocht spieken, ben benieuwd of jullie gelijk zullen hebben gehad met het niets zien tussen de beentjes....spannend!

Hoe is het met je buikje?

Ellein, wij hebben geen bijzondere plannen voor vandaag behalve fysio voor mini, eten met 6 man en verder mini weer in zijn redelijk gewone ritme zien te krijgen. Hij moet morgen voor een redelijk groot deel van de dag naar het kdv nml. Vakantie is nu echt voorbij!

Ga je zo'n loopding kopen waar uk in moet zitten/staan en dan vooruit komt? of een karretje waar hij achter kan staan/lopen?

Van die eerste dingen ben ik niet zo fan, maar ben ook bang dat het slecht is voor mijn vloer hoor....haha en trouwens heb bij mijn vriendin gezien hoe hard ze daar mee gaan, dan botst mini hier overal tegen aan.

Mijn mini ligt/ speelt nog heel vaak in de box, en dat hoop ik de komende 10 jaar nog wel zo te houden hoor, lekker rustig hihi
Mimpje, eten met 6 man of moet je ook nog koken voor 6 man? Wel gezellig of niet? Is dat met je broer?

Ik heb geboden op zo'n loopding waar je achter kunt lopen en daar zit ook nog zo'n bord op waar allemaal knopjes op zitten en geluidjes uitkomen. Vrienden hebben die ook en uk was er helemaal wild van! Zo'n loophangzit geval op wieltjes ben ik niet zo'n fan van moet ik zeggen.

Jobje, inderdaad een voorbeeldig meisje, jullie zo lekker rustig laten eten. Dan kun je op vakantie ook nogeens lekker uit eten. Of op een terrasje zitten.
hey meiden

wat een rust nog hier.Nog geen nieuws van Missc? Spannend hoor, ik ben heel benieuwd!

Rossia, met 15 weken is het echt nog heeeeeeel lastig hoor, vanaf 16 weken zou je wat kunnen zien maar ehm wat je ziet bij een meisje lijkt in eerste instantie best wel op wat je ziet bij een jongen. Nog even geduld dus.

Michigan, voor jou een dikke knuffel voor wat er op de mail staat, ik weet niet wat wijsheid is. Misschien hebben de andere meiden meer advies.

Teddy ach goshie heeft je kleine meid het zo koud. Misschien helpt het om een deken onder het bedje te leggen. Wij leggen altijd een deken onder het luchtbed om te voorkomen dat de kou omhoog kruipt.

Ellein wat klinkt dat schattig, alleen die liga in je mond zou ik liever overslaan.

Mimpje, hihi ook al zo'n ontaarde box. Misschien is die vooral handig in de pubertijd

Jobje, handig hoor lekker uit eten zonder dat mini huilt. Zeker goed vooruitzicht voor de vakantie, waar ging je ook alweer heen?

Hier weinig nieuws, geloof dat ik dit weekend weer ongesteld moet worden, maar eigenlijk hoop ik nu dat het minstens (liever helemaal natuurlijk) een paar dagen te laat is. Ik ga namelijk een lang weekend kamperen en dan heb ik echt geen zin in dat gedoe. Nou ja lijf luistert meestal slecht dus zal wel gewoon feest zijn.

Zo ga maar eens op banenjacht, moet helaas ook weer gebeuren. Niemand iets leuks in de aanbieding?

x Floortje
Oh ja, op het kdv heerst al een poosje de waterpokken. Ik heb vanochtend bij uk ook 4 vlekjes ontdekt in zijn nek/op zijn wang. Ik ga er vooralsnog maar van uit dat het muggenbulten zijn. Hoop niet dat het echt de waterpokken zijn...... We wachten af.
Ellein ik moet ook koken, maar dat doe ik met plezier. Al zou het nog leuker zijn als de nieuwe keuken er is. (nog 4,5 week volgens mij)

We eten met de buren, of eigenlijk zijn dat vriendenn geworden. Erg gezellig dus en een hoop kindertjes. 3 babies, alledrie evenoud en 2 peuters.
Floortje, cross! Succes met de banenjacht. Dat is dan voor een paar maanden als overbrugging denk ik? Kamperen en ongesteld zijn sucks. En euh, die liga eten van uk, ik doe gewoon net alsof . Bleh, vieze plakdingen.
Mimpje, gezellig met de buurtjes! Je kunt ook de bbq buiten zetten natuurlijk. Kun je lekker delegeren. Draai jij nu de hamburgers om? Hihi. Wat ga je koken?
Floortje als je aangenomen wordt wanneer kun je dan beginnenn? Heb je dan evengoed hier in de buurt nog een baan nodig?

Ellein hoop niet dat ukje al waterpokken krijgt, hij is nog zo klein. Maar aan de andere kant als hij er dan vanaf is zou ook wel mooi zijn.
Ik ga voor een grote pan bami, makkelijk om voor veel mensen te koken. kroepoekje erbij, satesaus en klaar is mimpje
Mimpje, als ik word aangenomen zou dat per 1 januari ofzo zijn, misschien zelfs nog iets later. Ik moet hier namelijk eerst nog de taalcursus volgen. Die duurt 3 maanden. Ik kan op zijn vroegst 1 oktober starten dus vandaar.

Gedurende die 3 maanden heb ik natuurlijk wel inkomsten nodig, vandaar de zoektocht naar werk. Het hoeft van mij niet als verloskundige te zijn, voor zo'n korte periode wil ik ook best wat anders doen.....
Ik snap! Oh vind het zo spannend voor je, ik hoop dat het gaat lukken!
Mimpje, bami is ook altijd lekker! En ik heb begrepen dat wanneer kindjes voor het eerste jaar de waterpokken krijgen ze het later nog een keer kunnen krijgen . We zullen zien.

Floortje, wanneer denk je wat te horen over je sollicitatie van gisteren?
Ellein het was nog geen echte sollicitatie gisteren, meer een gesprek om voor mij alles duidelijk te krijgen en te weten of ik hiermee verder wilde. Dat wil ik dus nu is het wachten op nieuws uit G. Ik hoop dat dat snel komt, maar dat weet ik dus niet...
Meiden, heel erg bedankt voor jullie lieve mails en knuffels. Dat waren opnieuw tranen Zal straks even reageren maar moet nu eerst kolven.... Gaat nu goed lees ik net in sms dus ik blijf vooralsnog hier maar ik kan eventueel vanmiddag naar huis.

Kwam alleen even snel kijken of er al nieuws van MissC was. Dat ze zich nog niet gemeld heeft geeft me goede hoop dat ze druk aan het werk is, of misschien zelfs al wel klaar! Wat onwijs spannend zeg!!!

Nou, later meer. Nogmaals dank!

x Michigan
anoniem_6363924e017dd wijzigde dit bericht op 11-08-2009 11:50
Reden: eigen naam typen is moeilijk
% gewijzigd
Nou, als Missc niet heel erg aan het bevallen is, dan weet ik het ook niet meer hoor.

Teddy, klinkt heerlijk dat zonnetje van jou. Zit hier weer met lange mouwen aan. En oh als drummen niets wordt, dan hebben we ook nog een piano staan....

Ellein, ja die ja, Wassup man echt meesterlijk! Ik ben heel nieuwschierig wat het wordt, dus elke kans om even tussen die benen te kijken grijp ik aan... Rossiaman denkt nu ook een meisje, want als het een zoon was geweest, dan was hij vast groot geschapen en dan had je het nu al moeten zien Bladibladibla.....

Nu weet ik zeker dat ik hem voel ook. Kan echt niet mijn darmpjes zijn... We mogen binnenkort nog een keertje kijken. Echt heel leuk zo. Je kunt ook lekker lang kijken, geen haast en een usb stick vol met Seabert filmpjes! Zal eens kijken of ik er 1 op de mail kan krijgen. Heb je het rustig vandaag.... tenminste aan je postings te zien... !

Mimpje, gezellig 6 man te eten. Wel een hoop werk en afwas als je geen machientje hebt...

Jobje, lief van mini!! En de vakantie komt eraan, wordt vast top!

Floortje, balen dat je nu wel weer even die sollicitatie procedure in moet. Ik zag in de nieuwsbrief dat zij bij mijn vk praktijk net iemand tijdelijk weer hebben aangenomen. Had wel leuk geweest. Camperen en ongesteld zijn is niets natuurlijk, maar misschien blijft het wel een maand of 9 weg! Ik duim in ieder geval.

Michigan, ik begrijp dat er een verhaal van jou op de mail staat en dat je een knuffel verdiend. Ik probeer hem vanmiddag tussen de regels door even te lezen.
GEBOORTENIEUWS OP DE MAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoera, Missc, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaaaaaaaaa een miniC! Geweldig. Hopelijk alles goed gegaan? Ga snel naar de mail!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven