F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is het gelukt met strontscheppen Vis?

Zoon ligt in bed en dochter is rondje fietsen met oma. Heerlijk hoor!
Yep, we hebben al 2 buisjes vol. Nog 2 dagen te gaan.

Hier ook kind in bed, wasje draait, droger draait en de afwas kijkt me smachtend aan.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Lekker dat Nemo overdag nog slaapt, is hij goed aan het maken dat hij het eerste jaar helemaal niet geslapen heeft ofzo? Dus jij kan nu ook lekker even de voetjes omhoog afwas doen
Eerste jaar??? Kind sliep door met 2,5

Verder heeft Nemo daar gewoon niet zoveel geen zeggenschap in. Je gaat naar bed. Dikke punt.
Ja, dat doe ik bij Nina maar niet meer want die gilt dan zo hard dat Lasse wakker wordt, dat schiet ook niet op. Bovendien is het voordeel dat ze als ze overdag neit slaapt savonds gewoon lekker om kwart voor 7 zelf al zegt dat ze naar bed gaat

Is Cees toch op vakantie gegaan? Of zou ze klem liggen onder een varken?
Klem onder varken
Iieeuuuwwwwww

We hebben toch wel goede vervangende oppas. Beide kids in bed zou zalig zijn. Hier net 101 dalmatiers gezien en nu staat 102 dalmatiers aan.

Nog even en ik zie alleen nog maar zwarte stippen.

Blegh, Cees heeft wel schattige krulletjes maar had toch gedacht dat hork er anders uitzag.

Vish, je fiets al gepimpt?

Argh weer telefoon. Oh de pastoor, er was iets nog niet geregeld voor het trouwen en dan moet nu ineens snel snel. Ik ga chocola zoeken misschien dat mijn humeur nog wat zonniger gaat worden vandaag.

haha Vis, dat lijkt echt precies Lasse op die foto (ja, het kind ja, niet het varken )

Niet zo'n rothumeur hoor Nic, het is toch hartstikke mooi weer! Hoe is het met Floor, loopt die al? Lasse begint nu net achter loopwagentje en aan de hand (2 handen) te lopen, kvind m niet zo vlot hoor.
Hahaha, ik dacht al, ik ken dat jochie ergens van...

Lau, kom maar gewoon gezellig een keertje langs... dinsdag of donderdag is denk ik het handigst, dan hebben man of ik een thuisdag gehad en is er ietsiepietsie minder stress om de kinderen een beetje op tijd in bed te hebben...

Kan het trouwens zijn dat je vanmorgen om half 8 ongeveer door de O.laan reed in de auto? Met iets wits en roods aan?

Nic, alles nu een beetje geregeld voor de bruiloft? Schiet al erg op zo. Leuk hoor, voor je het weet ben je al weer 4 jaar getrouwd

Nitro, schiet ook al erg op bij jou, nog twee weekjes werken? Gaat dan wel heel hard zeg!

Cees, wer bist du?

Dok, huis verkocht? Of schiet het nog niet op?

Vish, niet zo vies doen joh! Heb je al geprobeerd om een plastic zakje of zo om of onder de bril te spannen? Dat je het zo kunt opvangen? Wanneer zou je de uitslag krijgen?

Hier nog maar 1 huis, vanmorgen de sleutel van het oude huis ingeleverd. Wel meteen de auto twee keer naar de garage gebracht, eerst omdat man vond dat ie vorige week scheef hing nadat we het tapijt weggebracht hadden, en vervolgens omdat ie een gek geluid maakte, en de distributieriem inmiddels ook vervangen moest worden. Beetje balen, maar goed, kan er ook nog wel bij :(

Treinen gaat op zich wel aardig, wel erg vroeg op. Kinderen vinden het nog leuk, met eten, drinken, knuffels en speelgoed/boekjes is het voor hun nog wel uit te houden. Alleen het op tijd naar bed gaan blijft lastig, nu is het ook al weer laat eigenlijk... Dat is wel een beetje wennen.

Nu in ieder geval richting bed, beetje op tijd gaan slapen, morgen zijn de kinderen ongetwijfeld weer op tijd wakker. Die zijn vooralsnog nog wel gezellig, en het rustiger leven gaat nu wel wat beginnen met de weekenden gewoon thuis.

Trusten!
sorry girlz ik had ff weer mega druk. en morgen begint hier t gewone leven weer... vrijdag en zaterdag hier tuinfeestjes, dus ook errug druk met de voorbereidingen daarvan, en omdat ik moet werken gaat t erg moeilijk worden om het allemaal te regelen.. zal dond wel worden (fijn op t laatste moment )

vis, ben benieuwd wat nemo heeft..

mijn vader ligt in ZH, vaag wat ie heeft, maar is gelukkig aan t opknappen. gemeente werkt niet mee met nieuwe plan van mij, en bouw viel dus wat tegen in vakantie. beetje boel stress, ik hoop dat k gauw weer fatsoenlijk op iedereen kan reageren!
ha chiquitas,

leuk weekend gehad? Hier lekker druk en heel gezellig. Gisteren naar Artis en gelijk kaartje omgezet in jaarkaart! Joepie! Want mannetje is na 2 a 3 uur echt op, dus dan kunnen we gewoon vaker kort gaan.

Vandaag nog lekker wezen zwemmen en verder gerelaxed.

En morgen al weer 33 weken, time flies! Moet zeggen dat buik wel behoorlijk in de weg begint te zitten...

Vish, brr... bah! Hoop dat je wel snel uitslag van de tests krijgt en daar wat mee kan, dat zou dan wel weer een hoop goed maken!

Tieg, fijn dat nieuwe huis bevalt en treinen goed gaat! Ik vind je een held@!
Casey, dikke knuffel!!!

T lijkt er in iedergeval wel op dat je mooi weer krijgt tijdens je tuinfeestjes! dat is tenminste nog iets.

en naar van je vader zeg, is t ernstig?
Tieg, niet op Hyves geweest, lately?

Huis verkocht op donderdag,

Helaas ruim een uur bij de makelaar gezeten met 2 gruwelijk vervelende blagen die gilden, overal aanzaten en niet luisterden! Waren echt niet mijn kinderen..

Dinsdag huurhuis kijken, kunnen we 1 november verhuizen! Ons bod was erg laag, nog niks van gehoord. Dan beter even huren.

Cees, al meer bekend?

Nitro, wat schiet het al op, zeg!

En Vish, staat Giardia niet op het lijstje? Even navragen dan, want die komt ook nog weleens voor. (ook bij dieren)
Goedemorgen.

Kom straks nog even buurten, eerst dingetjes regelen.

Cees, vervelend dat je vader in het ziekenhuis ligt en onduidelijk is wat er aan de hand is. Hoop dat ze snel meer weten en hij weer lekker naar huis kan.
Goedemorgen! Is iedereen klaar voor de hitte vandaag? Ik wil vandaag de hele dag deze drinken

Alles goed met iedereen? Iemand al mexicaanse griep?
Halodie allemaal,

Ik kom de ak niet in, ligt dat aan mij?

Lekker bakkie Lau, heb ik nog nooit gedronken. We liggen nog te rotten in ons bed, heb buikpijn. Zooo geen zin in warm weer blleeeuuuggghhhhhhh.
Dat lijtk mij nou niet echt lekker. Heb nu nog een warme kop koffie.

Alles hier in huis staat nog even open om de boel nog iets af te koelen. Zodra het buiten warmer is dan binnen doe ik lekker alle rolluiken dicht.

Morgen wordt pas heet, Floor kan er helemaal niet tegen.

En Tim kan weer halve dagen naar de opvang, gisterochtend geweest en vanmiddag weer, straks nog even in het ziekenhuis langs voor een of andere afspraak.
Ik kan gewoon ak in.
Oh wat lekker Nico dat hij weer heen kan!

Als ik ben ingelogd op hyves en ik ga naar ak logt hij me uit heel vreemd.
Er staan toch echt geen geheimen voor jou daar, gek hoor.

Hoe was het bij oom dokter gisteren? Moet je nog vaak of vindt hij het er al prachtig uitzien?

Waarom heb je buikpijn?

Heb geen zin in werken, heb overal spierpijn van het sporten afgelopen maandag. Heb niets geks gedaan.

Is echt verslavend lekker hoor, die iced cappuccino, die van Starbucks is het lekkerst, zit nu op utrecht NS, heb echt de neiging om in de lunchtijd gewoon even trein op en neer te nemen (10minuutjes dus moet kunnen lijkt me). Echt proberen een keer in ieder geval.

Balen van de buikpijn Vis, Nemo ook ziekjes of ligt die gewoon lekker mee te rotten met mama? Best fijn toch, dagje in bed, gordijntjes dicht, heb je een tv in je slaapkamer?

Fijn dat Tim weer naar de opvang kan Nic, kan me voorstellen dat dat voor jouw ook echt weer een opluchting is.
Ik neem zo wel een gewoon bakkie leut! We hebben ons naar beneden begeven. Alle gordijnen en ramen nu dicht dan blijft het hier in huis lekker koel.

Ik ga binnenkort tripje Schiphol doen dan zal ik die cappuccino eens testen Lau. (10 minuten met de trein, ik zou het doen hoor !)

Wil ook nog een dagje Texel doen maar niet als het zo warm is.

Buikpijn omdat ik beetje van de leg ben, ben aan de pil maar steeds bloedingen en houdt soms weken aan.
Hmm, balen Vish. Komt dat dus door de pil?

Kan je niet een andere pil dan?

Ben ook nog niet heel blij met mijn spiraal. Wordt nog steeds ongesteld maar ergens tussen de 23-27 dagen cyclus. En dan is het maar afwachten hoe lang, meestal dagje wel, dagje niet, 2 dagen wel/nauwelijks, dan ineens weer een dag veel meer incl wat buikpijn, rommelende darmen. Wordt er helemaal gestoord van.

(of zal het nu ook gedeeltelijk stress zijn dat het zo'n zooitje wordt. Mijn darmen zijn ook meer van slag.

Ga de boel maar eens inpakken en naar het ziekenhuis, ben benieuwd of het nog nuttig is.

Succes Nico, hoop dat alles er goed uitziet!

Ben aan de nuvaring en die raakt wel vaker van slag als ik aan het afvallen ben. (Dus moet het er nog maar even voor over hebben)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven