Theehuis

maandag 17 augustus 2009 om 18:53
Ik zat aan een salade met gerookte zalm, Nemo aan een pizza. De pizza ligt er nog en ik heb maar een halve salade op mogen eten. Triest.
Daarna aardbei/banaan/kiwi gemoesjd en heerlijk met verse jus opgedronken!
Heb ik de vriezer nu ook stukjes framboos, bosbes, braam en mango van de AH die gaan er morgen aan denk ik!!
Daarna aardbei/banaan/kiwi gemoesjd en heerlijk met verse jus opgedronken!
Heb ik de vriezer nu ook stukjes framboos, bosbes, braam en mango van de AH die gaan er morgen aan denk ik!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

maandag 17 augustus 2009 om 18:55

maandag 17 augustus 2009 om 18:56
maandag 17 augustus 2009 om 18:57
quote:Star schreef op 17 augustus 2009 @ 18:55:
[...]
Ik durf best toe te geven dat ik wel naar een van die concerten in het Sportpaleis zou willen in december.
*rent hard weg*Uhh wie wat waar wanneer???????? Ik heb Koen gekust!!! Maar dat heb ik hier al eens verteld volgens mij.
[...]
Ik durf best toe te geven dat ik wel naar een van die concerten in het Sportpaleis zou willen in december.
*rent hard weg*Uhh wie wat waar wanneer???????? Ik heb Koen gekust!!! Maar dat heb ik hier al eens verteld volgens mij.
maandag 17 augustus 2009 om 18:59
quote:Kess schreef op 17 augustus 2009 @ 18:56:
Oh, jij ook lekker aan de smoothies? Heb vanmiddag ook weer een enorme lading fruit gekocht om me weer helemaal mee uit te leven. Die doosjes bevroren fruit van de AH zijn handig, he?
* biecht op dat ze met Koen op de foto staat *Heb ze nu alleen van vers fruit gemaakt maar als extra toevoeging bij alleen banaan/verse jus lijkt het me erg lekker. Ook straks als het aardbeienseizoen voorbij is.
Oh, jij ook lekker aan de smoothies? Heb vanmiddag ook weer een enorme lading fruit gekocht om me weer helemaal mee uit te leven. Die doosjes bevroren fruit van de AH zijn handig, he?
* biecht op dat ze met Koen op de foto staat *Heb ze nu alleen van vers fruit gemaakt maar als extra toevoeging bij alleen banaan/verse jus lijkt het me erg lekker. Ook straks als het aardbeienseizoen voorbij is.

maandag 17 augustus 2009 om 19:38
Dat haar van Koen, vet cool!
http://www.youtube.com/watch?v=-u2sfNc9G2Q
http://www.youtube.com/watch?v=-u2sfNc9G2Q