Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Chardonnay schreef op 17 augustus 2009 @ 22:59:

Ik ga ook naar bed. Donderdag t/m maandag zal ik ivm Lowlands waarschijnlijk niet meer dan 10 uur slaap krijgen, dus ik ga nu maar even wat slaapuurtjes pakken.

Trusten en sterke!

Truste Char...

*gaat morgen eens goed zoeken naar Char.....ze voelt een afstand*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik ben in elk geval al trots dat ik geen rokje heb aangetrokken en geen kaarsjes heb aangestoken. Tot zover de goede voornemens
Meiden slaap lekker!

Sneeze doe maar voorzichtig met die meloen van je.

Volgens mij is Moos zo terug hoor, ze ging maar een kwartiertje iets drinken zei ze.

Sum ik verwacht dat ik gewoon lekker mijn boek ga lezen. Braaf as I am...
Pfffff.

Ingezakt, emotioneel wrak meldt zich.

Stroopwafels kan ik ook al niet eten, want m'n zoontje heeft me een heftig diarree-virusje in de maag gesplitst (heb het vandaag zelfs in m'n broek gedaan. Vreemd was dat. Kon het niet geloven. Had ik dat nog niet verteld? Echt heel vreemde ervaring, kan ik verklappen).

Gesprek. Hij is nu weg. Op zich goed gesprek. Zijn twijfels liggen op tafel. Die van mij ook. Ik wil niet dat hij twijfelt, maar ik begrijp wel dat-ie twijfelt als ik op afstand blijf totdat hij zich bewezen heeft.

Dus: veel getwijfel, weinig liefde.

We zijn het er wel over eens dat de afstand tussen ons niet goed voelt. Dat er wel gevoel is voor elkaar, maar te weinig vertrouwen.

Hij wil graag een leuke tijd met mij ervan maken. Hij wil ook een toekomst plannen, maar daarvoor moet het tussen ons eerst goed gaan.

Ik wil ook, maar durf niet.

Maar wil het ook niet kwijt.

Ik kan overal inkomen, hem ook begrijpen, maar niets komt tot stand met al die reserves.

Jelia

thanks girl!

Moosey

use a condom!

Frizz

use a condom!
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 22:57:

Madhe moet je niet lekker naar bed dan...?jawel, maar het is verslavend hier.
*druipt af*

Trusten en tot morgen ofzo :-)
En, lieve knapjes, slaap lekker allemaal!!!
Jezus, dat klinkt wel echt heel erg ingewikkeld, WV Wilde dat ik er iets zinnigs over kon zeggen, maar dat lukt niet echt. Even nog een keer lezen.
Oh jee WV, helaas heb ik daar ook ervaring mee. Droeg je ook een witte rok en was je ver van huis?

Goed gesprek, maarrrrr wat nu? Concreet?

Laten we het aub niet over condooms hebben.
Madhe sweet dreams!!!
Oftewel, het moet goed gaan om ervoor te kunnen gaan, en om ervoor te kunnen gaan moet het eerst goed gaan. Klinkt als een redelijk uitzichtloos iets, waar je alleen uitkomt door een rigoreuze knoop door te hakken, of dat nou de ene of de andere kant op is. Sterkte WV, hoop dat je lekker slaapt.
Hoi!

Even bijlezen!

Pfff WV hoe nu verder?

Bij de weg het meloenenverslag is kort maar krachtig: lekker sappig
God, wat veel

Iemand die me een korte update kan geven misschien..?
Niet hitsig Sneeze?

Maak je borst maar nat Kym! En vertel ons alsjeblieft hoe het gaat met WS.
Korte update... Madhe is moe van het verhuizen, Sum gaat het prima mee, 2 dames hebben ex-issues, Moos heeft een collega on the way voor een zogenaamd drankje...
Ik vergeet vast van alles. Lastig lastig...
Nope...

Zijn bij jou de stroopwafels al een beetje gezakt?

hey het gaat hier regelmatig over je gevoel volgen, maar wat nu als je er niet uitkomt wat je gevoel precies wil? Hebben jullie daar ook wel eens last van?
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 23:15:

Korte update... Madhe is moe van het verhuizen, Sum gaat het prima mee, 2 dames hebben ex-issues, Moos heeft een collega on the way voor een zogenaamd drankje...

Veel dank Frizz!

Madhe een nieuwe huisje ja? Leuk! Wel vermoeiend altijd inderdaad..

Summeke goed? Fijn! (hoe is het met mailmeneer?)

Ex-issues: dan hier aan het juiste adres!

Moos gaat wat drinken met 'een collega' ..hmm..dat belooft wat..

En jij Frizz, hoe is het met jou?

Hier gaat het goed! Alhoewel wel een beetje chagrijnig (lees: agressief) door dingen die in NL zijn gebeurd (iets gestolen van me hoorde ik), maar dat komt allemaal goed. Kwestie'tje van relativeren uiteraard.

En ik had steeds maar niks van WS gehoord na gister. Had hem maar een smsje gestuurd, maar kreeg niks. En vandaag moest ik het dorp uit en keek ik nog goed vanuit de auto of ik 'm ergens zag, maar dat lukte natuurlijk ook niet met tig op elkaar lijkende mannen vanuit de verte.

Ik voelde me toch al wel een beetje kut, want MB is ook alweer stil, maar wat me dan wel weer gelukt is, is hem niet te gaan mailen/smsen. Eigenlijk een hele overwinning, ook al klinkt het raar.

Anyway, daarnet belde WS dus! Dat is leuk. We hebben wel 15 minuten gebeld en dat is best knap als je je bedenkt dat ik werkelijk mijn oren moest spitsen om hem te verstaan.

Hij is een beetje ziek, moet morgen naar het ziekenhuis. Gelukkig is ie maar 1 keer per jaar ziek, dus ik maakte me geen zorgen.

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is zijn "I love you" op het eind.

Ahum.
Nee ik zit VOL! Bleh!

Als je niet wat wat je voelt moet je je rust pakken tot je het wel weet. Wandelen, mediteren ofzo...

Het gaat goed met de mailmeneer van Sum! Ze mailen lekker.

Met mij gaat het goed, op een dipje na, waarop ik MX ging bellen, en hij belt mij straks weer terug en komt misschien langs. Ahum...

Kuuuuut wel balen als mensen aan je spullen zitten! Mogelijkheid dat je het terug krijgt?

Ach jeeeeee die WS toch!!! Verstond je het wel goed? Wat voor ziek is ie?
quote:Kym schreef op 17 augustus 2009 @ 23:25:

[...]

Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is zijn "I love you" op het eind.

Ahum.Oeps.... en nu?
Oh God, komt ie ja, MX? Mijn God. Hoe voel je je?

En hoe laat denkt ie langs te komen dan?

Uhm, vervelend als mensen aan je spullen zitten ja, maar in dit geval is er gewoon keihard gestolen. Door echte dieven. Ik ken ze niet, dus kleine kans dat ik mijn gloednieuwe laptop terug zal krijgen.

Anyway: WS verstond ik redelijk goed. Denk dat ie malaria heeft. Maar komt wel goed. Is net als een verkoudheidje bij ons.
quote:sneezeweasel schreef op 17 augustus 2009 @ 23:32:

[...]

Oeps.... en nu?

Hi, jou ken ik geloof ik nog niet? Maar leuk dat je er ook bent hehe.

Uhm, en nu? Niks. Ik geloof dat dat erbij hoort hier, maar daar ben ik nog onderzoek naar aan het doen. Ik weet ook niet precies hoe de liefde hier in elkaar steekt.
Ik voel me nu prima. Das het probleem. Zolang ik bevestiging krijg dat ie aan mij denkt gaat het goed. Hoe achtelijk dat ook is. Geen idee of ie komt, hij moest eerst van alles doen. Hij is een nachtmens, verwacht dat ie het weet binnen een uurtje. Wij hangen regelmatig samen op de bank tot de zon op komt...

Godgloeiende... Ben je verzekerd?

Ah ja malaria is voor locals goed te doen, als ze er op tijd bij zijn. Kun je mooi morgen op ziekenbezoek.
Nou dames niet teveel meer schrijven vannacht, anders moet ik morgen weer uren bijlezen.

Ik ga maar eens slapen, ga de komende tijd toch maar weer over op de -ik-hou-vooral-veel-afstand-van-leuke-collega-modus. Verder ga ik maar eens nadenken over wat ik echt wil. Op een of andere manier droom ik steeds toch maar weer over mijn baan opzeggen en naar het buitenland vertrekken, maar aan de andere kant been there, done that.... En wil ik dat echt weer helemaal opnieuw....? Alles opzeggen... en dus ook weer opnieuw beginnen als ik terug ben... Daar kom ik dus niet uit. Ga er nog maar eens een nachtje over slapen. Slaap lekker allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven