Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Oe, denk trouwens dat WV as we speak het gesprek aan het aangaan is....

*zend even wat positieve stoere vibes die kant op*
Meiden even off topic, want aan relativeren ben ik nog helemaal niet toe, maar gaan jullie alsjeblieft door, heb ik even een dipje ga ik gewoon bij jullie bij lezen....en voel me vaak meteen een stukje beter. Daarvoor dank
Sneeze, heb net geleerd dat stroopwafels proppen nog wel eens wil helpen.

Moet die leuke collega alleen niet bellen, want het schijnt dat je van stroopwafels ook nogal hitsig wordt
quote:sannemer schreef op 17 augustus 2009 @ 22:16:

Meiden even off topic, want aan relativeren ben ik nog helemaal niet toe, maar gaan jullie alsjeblieft door, heb ik even een dipje ga ik gewoon bij jullie bij lezen....en voel me vaak meteen een stukje beter. Daarvoor dank No worries, er schiet hier elke dag wel iemand in een dippie waar we ons weer uit moeten relativeren
Oe goed plan Sum!

*haalt nog wat sterke stoere vibes uit haar tenen*

Dampende seks? Nou... MX is helemaal niet zo op seks belust. Wat ik ook nogal vreemd vind, ben mannen gewend die alleen maar méér méér méér willen.

Als ie komt, al is dat helemaal niet zeker, dan gaan we gewoon een filmpje kijken. Mijn hoofd raakt niet op hol, het besef is er wel echt heel erg dat het niks wordt verder. Pas als ik hem weer een paar dagen niet zie/spreek, dán ben ik sip. Suf he...
quote:Summerdance schreef op 17 augustus 2009 @ 22:17:

Sneeze, heb net geleerd dat stroopwafels proppen nog wel eens wil helpen.

Moet die leuke collega alleen niet bellen, want het schijnt dat je van stroopwafels ook nogal hitsig wordt

Hahahahhahahaha ach Sum! Lig in een scheur hier.

Ben trouwens áltijd hitsig. Maar das weer een ander probleem.
Sanne wat fijn zeg! Wat wij onbewust al niet teweeg brengen zeg... Schroom niet af en toe mee te kletsen hoor. Als je nog niet zo goed bent in relativeren helpen wij wel.

Sneeze shit is dat hè? Ga je dan met je goeie hoop...
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 22:20:

Oe goed plan Sum!

*haalt nog wat sterke stoere vibes uit haar tenen*

Dampende seks? Nou... MX is helemaal niet zo op seks belust. Wat ik ook nogal vreemd vind, ben mannen gewend die alleen maar méér méér méér willen.

Als ie komt, al is dat helemaal niet zeker, dan gaan we gewoon een filmpje kijken. Mijn hoofd raakt niet op hol, het besef is er wel echt heel erg dat het niks wordt verder. Pas als ik hem weer een paar dagen niet zie/spreek, dán ben ik sip. Suf he...Schat, je hoofd IS al op hol!

Als je humeur van -5 naar hittegolf schiet ben je op hol.

Kan jij echt relaxxxxxxx op de bank zitten naar een filmpje kijken dan?

Dan ben je NIET hitsig!

*propt nog een stroopwafel naar binnen bij Frizz*
Geen stroopwafels in huis hier...

Heb ook even meer behoefte aan tissues... bleeh

Collega bellen gaat ook niet gebeuren, er valt niet zoveel meer te zeggen.

hey Frizz ook een dipje?

Ik probeer hier ook nog even wat sterke stoere vibes uit mijn tenen te halen....
Maarmaarmaar. Wat wil-ie dan wel, Frizz, heb ik daar overheen gelezen? Vrienden zijn? Hij vindt je wel leuk maar niet de moeder van zijn kinderen? dat soort crap? Of heeft-ie al een vriendinnetje?

Sneez, dat heb ik ook nog in het vooruitzicht, leuke bezette collega waar ik op het eind van het seizoen (eind juni) mee aan heb lopen rommelen wat echt véél te fijn was. Moeten we niet meer doen. Worden we uiteindelijk toch een beetje verdrietig van.
*leuke schrijversman update*

Gewoon een leuke mail terug (paste niet in een sms)

Klinkt leuk, tikje spannend, niet te, het prikkelt, eens nadenken over een volgende move....

*die bitterkoekjes doen bijzonder weinig trouwens*
quote:frizzy schreef op 17 augustus 2009 @ 22:23:

Sneeze shit is dat hè? Ga je dan met je goeie hoop...Ja ik vind het zo stom.... echt ik dacht echt dat ik wel klaar mee was... pfff en weet je wat helemaal achterlijk is, ik praat het mezelf volgens mij allemaal aan.Zo goed ken ik hem niet en waarschijnlijk is hij niet eens echt zo leuk... alleen maar in mijn hoofd
*vraagt zich af waar Kym is*

Zal ze witte sokken aan het wassen zijn?
Hoeps. GS smst dat-ie op de terugweg is en of-ie nog even langs zal komen. *kuch*

Ja, ik wéét het....
quote:windowsvista schreef op 17 augustus 2009 @ 20:05:

Of Jelia, als écht alles mis gaat, mag ik dan bij jouw groep aansluiten? (serieuze vraag)Dat lijkt me prima! Ik vind het zo toevallig dat wij tweeen tegelijk in een soort van rare ex-achtige situatie rondlopen op LL, dat het me maar het beste lijkt om ff te meeten... En dan hysterisch gaan meezingen bij Grace Jones o.i.d....
Argh! Kutkutkut, wat sms ik nou terug? Heb toch wel zin om m te zien. En ik kan toch niet met m naar bed, want ik ben ongesteld. Da's op zich goed. Maar ik moet ook vroeg op morgen. Aaaaaah!
Oh ja. Mijn hoofd is inderdaad al op hol. Ik bedoel, het wordt in ieder geval niet erger. Alhoewel het streven zou moeten zijn dat het minder erg wordt, natuurlijk..

Ik eehh... doe mijn best rustig op de bank te zitten. We zien elkaar vaker hoor, zonder seks.

Moos hij weet alleen dat hij nu geen relatie wil. En dat is eigenlijk enough info, toch? Hem em afgeschreven maar niet losgelaten...

Sneeze samen komen we er wel!

*zoekt relativerende woorden*
Ooooooooh Moos! En nu?

Nou ik vroeg me al af of Kym stiekem weer een date heeft...

Zou wel verwarrend worden als ie ineens zwarte sokken aan zou hebben ofzo.
Mensjes mensjes, ik kan niet meer relativeren vandaag. *zucht*
quote:Moosey schreef op 17 augustus 2009 @ 22:31:

Argh! Kutkutkut, wat sms ik nou terug? Heb toch wel zin om m te zien. En ik kan toch niet met m naar bed, want ik ben ongesteld. Da's op zich goed. Maar ik moet ook vroeg op morgen. Aaaaaah!

Niet doen, niet doen,niet doen,niet doen!!!!

Voelt even kut maar je wilt toch niet alleen als snelle wip gebruikt worden?

Ow lees nu pas dat je ongesteld bent.

Euhh....dan nog:

NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN,NIET DOEN.

Je bent meer waard dan dat

Niet de gestolen tussendoor gepropte uurtjes!!!!
*weet niet waar het over gaat*

Moosey, niet doen. Jij hebt het even te druk hoor! Geen tijd.
quote:Madhe schreef op 17 augustus 2009 @ 22:33:

Mensjes mensjes, ik kan niet meer relativeren vandaag. *zucht**zet kopje kamillethee voor Madhe en pakt ook even een hittepit (zo heet zo'n kreng toch) uit de magnetron*

Moe meissie?

Frizz,...is het al zeker dat tie komt dan?

Mijn god hoe DOEN jullie dat toch
Jammar,jamaar.

Wil 'm toch ook wel zien. Hm. Heb gesmst dat ik twijfel, want moet morgen op tijd op en gevraagd waar-ie nu is.

Ja, ja, ik weet het...
Er valt vandaag niet op te relativeren. Zucht.

We doen gewoon andere onderwerpen. Waar zijn Phiep en Sheer nou gebleven?

Wisten jullie dat ik vandaag een hele grote prikkelplant eigenhandig heb gesnoeid en helemaal in de afvalcontainer heb gepropt? En dat ik, ondanks mijn vrije dag, al om 8 uur op was?
Sorry Madhe

En Frizz, klote lijkt me dat. Als-ie dat geen gerelatie echt vol blijft houden, is toch de enige manier de boel rigoreus afkappen, lijkt me. Maar da's wel echt heel lastig als je het zo leuk hebt samen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven