A perfect day again...
dinsdag 18 augustus 2009 om 00:40
dinsdag 18 augustus 2009 om 00:42
Zou ik ook trots op zijn Carlien als ik een zoon had/het mijn zoon zou zijn! Veer in zijn .... grin, mag jij er in stoppen!
En op die leeftijd zou ik ook mijn net verdiende geld aan iets 'belangrijks' uitgeven! Hard voor gewerkt.
Dee, genezing bij navelpiercing is geloof ik de langste genezing van alle piercings. Dat dan weer wel. Maar ik heb 'gewoon' staafje en geen ringetje, misschien scheelt dat met risico op blijven haken. Nooit last gehad.
Ik heb zelfs m'n piercing gezet voor ik ooit lipo overwoog.
Jaren na piercing (vorig jaar en dit jaar) tattoe, dus ach... ik ben echt van de categorie 'hoe ouder, hoe gekker' (grinn en dan zet ik de aanvullende zin hier nog niet eens neer).
Idd Jas, als ie niet past, dan naar kennis/goed doel etc. Lol, deze 'investering' durfde ik wel aan. Sprak hem daarstraks nog, hij dacht (vanuit mijn sms) dat ik iets op MP of Ebay had gekocht, 2e hands. Nee Lief, bij V&D. Hij is wel nieuwsgierig nu.
En op die leeftijd zou ik ook mijn net verdiende geld aan iets 'belangrijks' uitgeven! Hard voor gewerkt.
Dee, genezing bij navelpiercing is geloof ik de langste genezing van alle piercings. Dat dan weer wel. Maar ik heb 'gewoon' staafje en geen ringetje, misschien scheelt dat met risico op blijven haken. Nooit last gehad.
Ik heb zelfs m'n piercing gezet voor ik ooit lipo overwoog.
Jaren na piercing (vorig jaar en dit jaar) tattoe, dus ach... ik ben echt van de categorie 'hoe ouder, hoe gekker' (grinn en dan zet ik de aanvullende zin hier nog niet eens neer).
Idd Jas, als ie niet past, dan naar kennis/goed doel etc. Lol, deze 'investering' durfde ik wel aan. Sprak hem daarstraks nog, hij dacht (vanuit mijn sms) dat ik iets op MP of Ebay had gekocht, 2e hands. Nee Lief, bij V&D. Hij is wel nieuwsgierig nu.
dinsdag 18 augustus 2009 om 00:52
Een 12ling...my god. Sterkte met je hoest!
Wat leuk dat je zoon bij de Parade gewerkt heeft Carlien! Ben dit jaar maar 1 avondje in Utrecht geweest, 3 voorstellingen gezien, waarvan 1 echt super. Was vorig jaar in A'dam, oa Ellen ten Damme gezien (en wil nu heel graag naar haar show in Carré), en nu vorige week weer een paar dagen uitzicht op Paradeterrein gehad (gelogeerd in appartement familie), maar niet geweest, er waren geen voorstellingen die ik per se wilde zien. Hoe is hij daar zo terecht gekomen?
oke, staafje is dan minder haakgevoelig ja, maar toch he, maar toch
Wat leuk dat je zoon bij de Parade gewerkt heeft Carlien! Ben dit jaar maar 1 avondje in Utrecht geweest, 3 voorstellingen gezien, waarvan 1 echt super. Was vorig jaar in A'dam, oa Ellen ten Damme gezien (en wil nu heel graag naar haar show in Carré), en nu vorige week weer een paar dagen uitzicht op Paradeterrein gehad (gelogeerd in appartement familie), maar niet geweest, er waren geen voorstellingen die ik per se wilde zien. Hoe is hij daar zo terecht gekomen?
oke, staafje is dan minder haakgevoelig ja, maar toch he, maar toch
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 18 augustus 2009 om 00:59
Thee, mijn dochter heeft ook een staafje. En inderdaad, 6 tot 9 maanden genezingstijd! Pfff....
Dee, mijn zoon hoorde het van een vriend, die ging solliciteren bij de Parade (voor Utrecht en den Haag). Dat leek mijn zoon ook wel wat, dus die stuurde ook een solliciatiebrief (voor Amsterdam). Het leek hem geweldig om dat mee te maken/er deel van uit te maken. Toen ze vroegen of ie ook inzetbaar was bij de toiletten vond ie dat prima. Dus vandaar. Kamperen bij het Paradeterrein, mee-eten, elke avond na het werk nog een afterparty, een onwijs gezellige groep medewerkers, voorstellingen zien, wat wil je nog meer?
Dee, mijn zoon hoorde het van een vriend, die ging solliciteren bij de Parade (voor Utrecht en den Haag). Dat leek mijn zoon ook wel wat, dus die stuurde ook een solliciatiebrief (voor Amsterdam). Het leek hem geweldig om dat mee te maken/er deel van uit te maken. Toen ze vroegen of ie ook inzetbaar was bij de toiletten vond ie dat prima. Dus vandaar. Kamperen bij het Paradeterrein, mee-eten, elke avond na het werk nog een afterparty, een onwijs gezellige groep medewerkers, voorstellingen zien, wat wil je nog meer?
dinsdag 18 augustus 2009 om 01:09
Idd, wat wil je nog meer . Zag wel een hoop tentjes op terrein staan die op een schuine helling stonden... hoop toch echt dat dat tentjes waren waar alleen maar bagage of voorraad ofzo opgeslagen wordt, anders slaap je wel heel k.u.t. Maar aan de andere kant, na zo'n dag/avond werken en dan nog een afterparty, dan slaap je overal wel .Leuk zeg!
Trusten!
Trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 19 augustus 2009 om 01:15
*komt even (zonne)groetje brengen*
Hoop dat jullie van de warmte genieten of er minimaal tegen kunnen/mee om kunnen gaan (afhankelijk van activiteiten en verplichtingen).
Heb vanavond klein portie pastasalade gemaakt en eieren gekookt voor minibolletjes rookvlees/ei/lente-ui. Er staat een grote fles soort dubbelfris koud incl. een klein flesje rosé. Dat gaat allemaal lekker mee naar het water morgen.
Eerst naar de garage, krijg nieuwe versnellings-inrichting (unit?) maar dat valt gelukkig onder de garantie. Krijg wel verv. auto mee, dus plan van in de zon kan doorgaan.
Is Caylinn eigenlijk op vakantie of heb ik iets gemist?? Anyone?
Btw Carlien, zo lang duurt de genezing idd. Zelfs na 1 of 2 jaar had ik nog wel eens een 'onrustige periode'. Dan was het ineens wat rood/geïrriteerd maar dat verdween dan gewoon weer. Eén ding is zeker, als ik ergens géén spijt van heb, dan is het daarvan én van m'n 2 'plakplaatjes' (juni '08 en juni jl).
Ik ga maar snel naar bed want moet voor mijn doen erg vroeg (8 uur) op.
Fijne woensdag allemaal!
Hoop dat jullie van de warmte genieten of er minimaal tegen kunnen/mee om kunnen gaan (afhankelijk van activiteiten en verplichtingen).
Heb vanavond klein portie pastasalade gemaakt en eieren gekookt voor minibolletjes rookvlees/ei/lente-ui. Er staat een grote fles soort dubbelfris koud incl. een klein flesje rosé. Dat gaat allemaal lekker mee naar het water morgen.
Eerst naar de garage, krijg nieuwe versnellings-inrichting (unit?) maar dat valt gelukkig onder de garantie. Krijg wel verv. auto mee, dus plan van in de zon kan doorgaan.
Is Caylinn eigenlijk op vakantie of heb ik iets gemist?? Anyone?
Btw Carlien, zo lang duurt de genezing idd. Zelfs na 1 of 2 jaar had ik nog wel eens een 'onrustige periode'. Dan was het ineens wat rood/geïrriteerd maar dat verdween dan gewoon weer. Eén ding is zeker, als ik ergens géén spijt van heb, dan is het daarvan én van m'n 2 'plakplaatjes' (juni '08 en juni jl).
Ik ga maar snel naar bed want moet voor mijn doen erg vroeg (8 uur) op.
Fijne woensdag allemaal!
woensdag 19 augustus 2009 om 08:01
Goedenmorgen!
Ik wilde dit topic eens weer opdiepen, niet nodig dus
Heerlijke verhalen hier. Echt goed van zoon, Carlien!! Want het zijn vast geen fijne plee's, die hij geschrobt heeft. (brrr)
Een navelpiercing heeft echt nooit op mijn verlanglijstje gestaan. Maar dat het zolang duurt te genezen Bij mijn kinderen duurden de oorbelletjes al lang.
Kinderen zijn gek op het hondje.. LE lijkt af en toe een beetje bang. Ze moeten er natuurlijk ook mee uit, en dat schijnt gisteren goed te zijn gegaan. Slechts één hoeft het te doen, ze zijn met z'n 3en gegaan.
Ja, vandie 12ling had ik gelezen hier op het forum. De moeder verheugt zich erop haar kinderen in de armen te sluiten... right. Van een moeder van een 2ling hoorde ik al eens, dat je nooit écht rustig van je/een kind kunt genieten, als ze nog klein zijn. Met 12... nouja.. elk uur van de dag een ander kind en dan nog even een uurtje voor je man? Of niet slapen en elk kind 2 uur per dag?
Zo, vandaag lekker vrij. Eens zien of ik nou eens daadwerkelijk ga doen, wat ik mij al een week voorneem.
Toedels
Ik wilde dit topic eens weer opdiepen, niet nodig dus
Heerlijke verhalen hier. Echt goed van zoon, Carlien!! Want het zijn vast geen fijne plee's, die hij geschrobt heeft. (brrr)
Een navelpiercing heeft echt nooit op mijn verlanglijstje gestaan. Maar dat het zolang duurt te genezen Bij mijn kinderen duurden de oorbelletjes al lang.
Kinderen zijn gek op het hondje.. LE lijkt af en toe een beetje bang. Ze moeten er natuurlijk ook mee uit, en dat schijnt gisteren goed te zijn gegaan. Slechts één hoeft het te doen, ze zijn met z'n 3en gegaan.
Ja, vandie 12ling had ik gelezen hier op het forum. De moeder verheugt zich erop haar kinderen in de armen te sluiten... right. Van een moeder van een 2ling hoorde ik al eens, dat je nooit écht rustig van je/een kind kunt genieten, als ze nog klein zijn. Met 12... nouja.. elk uur van de dag een ander kind en dan nog even een uurtje voor je man? Of niet slapen en elk kind 2 uur per dag?
Zo, vandaag lekker vrij. Eens zien of ik nou eens daadwerkelijk ga doen, wat ik mij al een week voorneem.
Toedels
Later is nu
donderdag 20 augustus 2009 om 16:38
Aloha!
We zijn weer terug uit Amsterdam, varen was echt geweldig leuk, vertel het later nog wel. Zijn vanochtend om half 10 vertrokken en lagen om 4 uur alweer in de sluis hier. Hebben wel een beetje doorgevaren ivm onweerdreiging. Vooralsnog is het hier mooi, maar het waait wel ineens een stuk harder.
Nu ff douchen en eten en dan met Twin naar de schouwburg. Maar wat trek ik aan.... is het daarbinnen ook warm, of hebben ze airco.... dilemma dilemma
Reageer later weer, fijne avond!
We zijn weer terug uit Amsterdam, varen was echt geweldig leuk, vertel het later nog wel. Zijn vanochtend om half 10 vertrokken en lagen om 4 uur alweer in de sluis hier. Hebben wel een beetje doorgevaren ivm onweerdreiging. Vooralsnog is het hier mooi, maar het waait wel ineens een stuk harder.
Nu ff douchen en eten en dan met Twin naar de schouwburg. Maar wat trek ik aan.... is het daarbinnen ook warm, of hebben ze airco.... dilemma dilemma
Reageer later weer, fijne avond!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 20 augustus 2009 om 16:47
Meestal warm in theater, Dee! Kan me nog herinneren hoe Bert Visscher stond te zweten in z'n "Konijn in Hawaiirokje" pak
(en voor ons was het ook warm)
Lekker zeg, dat varen met dit weer! Klinkt in elk geval een stuk beter dan wérken.. hoewel het werk koeler was dan buitenkomen En we hebben ijsjes gekregen!!
(en voor ons was het ook warm)
Lekker zeg, dat varen met dit weer! Klinkt in elk geval een stuk beter dan wérken.. hoewel het werk koeler was dan buitenkomen En we hebben ijsjes gekregen!!
Later is nu
vrijdag 21 augustus 2009 om 13:56
Hallo Lieverds,
Hier ben ik dan ook weer een keertje... ik ben alweer bijna een week thuis na twee weken Frankrijk.
Thee melde het al we hebben mooi weer gehad en het huis was prachtig zo'n 600 meter bij het strand vandaan.
Minifreak heeft genoten ( plopseland etc) helaas ik wat minder.
Ik heb lang getwijfeld of ik het zal posten ( ik ben volgens mij zeer herkenbaar en ik weet niet wie hier meelezen etc) maar ondertussen zijn wederzijdse ouders door mij op te hoogte gebracht en ik heb veel zin en behoefte om mijn situatie met mijn vriendinnen te delen en daar horen jullie uiteraard ook bij.
Freakman is verliefd op een collega en volledig de weg kwijt heeft hij mij in het begin van de vakantie opgebiecht.
pfffff mijn hele leven is in 1 klap een groot zwart gat!
Ik ben op dit moment 1 brok onrust voornamelijk omdat de situatie volledig onduidelijk is voor mij.
Hij weet gewoon niet wat hij wil ( ja mij geen pijn doen DUH!)
Met andere woorden mijn gelukkige leventje dat ik dacht dat ik leefde is nu volledig voorbij en hoe het verder moet weet ik dus even niet.
Zo nu weten jullie het.
En voor dreamer... wat een ongelooflijke schat jullie hond... ik ben jaloers op je!
Groeten en tot later
Hier ben ik dan ook weer een keertje... ik ben alweer bijna een week thuis na twee weken Frankrijk.
Thee melde het al we hebben mooi weer gehad en het huis was prachtig zo'n 600 meter bij het strand vandaan.
Minifreak heeft genoten ( plopseland etc) helaas ik wat minder.
Ik heb lang getwijfeld of ik het zal posten ( ik ben volgens mij zeer herkenbaar en ik weet niet wie hier meelezen etc) maar ondertussen zijn wederzijdse ouders door mij op te hoogte gebracht en ik heb veel zin en behoefte om mijn situatie met mijn vriendinnen te delen en daar horen jullie uiteraard ook bij.
Freakman is verliefd op een collega en volledig de weg kwijt heeft hij mij in het begin van de vakantie opgebiecht.
pfffff mijn hele leven is in 1 klap een groot zwart gat!
Ik ben op dit moment 1 brok onrust voornamelijk omdat de situatie volledig onduidelijk is voor mij.
Hij weet gewoon niet wat hij wil ( ja mij geen pijn doen DUH!)
Met andere woorden mijn gelukkige leventje dat ik dacht dat ik leefde is nu volledig voorbij en hoe het verder moet weet ik dus even niet.
Zo nu weten jullie het.
En voor dreamer... wat een ongelooflijke schat jullie hond... ik ben jaloers op je!
Groeten en tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 21 augustus 2009 om 14:23
Freak big
Ik ben in elk geval blij dat je (schoon)ouders het nu ook weten.
En het niet weten hoe verder lijkt me inderdaad killing. Je kunt pas iets, of dat nou linksom of rechtsom is, als hij een keus maakt. En het is voor jou nog te vroeg om zélf te kiezen
Ben onverwacht vanavond wel thuis (ga pas morgen naar ouders), dus als je wilt bellen weet je me te vinden.
Ik ben in elk geval blij dat je (schoon)ouders het nu ook weten.
En het niet weten hoe verder lijkt me inderdaad killing. Je kunt pas iets, of dat nou linksom of rechtsom is, als hij een keus maakt. En het is voor jou nog te vroeg om zélf te kiezen
Ben onverwacht vanavond wel thuis (ga pas morgen naar ouders), dus als je wilt bellen weet je me te vinden.
vrijdag 21 augustus 2009 om 16:46
Och Freak, wat een schrik en nachtmerrie!
Mocht je er even helemaal uit willen, hier is wel een slaapplekje voor eventjes. Sterkte met je situatie.
Van heel andere orde: ik heb het wel vaker, maar zou willen dat er eventjes zo'n 600 euro extra op de rekening staat. Zit al jaren naar leuke fotografiecursussen hier in de buurt te kijken, zag nu in een tijdschrift over fotografie een fotografie-vakantie! 8 dagen Lesbos, met foto-workshops voor 550 euro. Hmm... OHja, zou ik ook nog een weekje weg moeten kunnen, uiteraard
Sinds ik ongeveer 17 jaar ben staat zo'n soort vakantie voor tekenen/schilderen ook al op verlanglijstje.. Lijkt me zo heerlijk!
Sja.. toch eerst maar weer zelf oefenen. Staan wel goede tips in het tijdschrift, ook leuk (maar voor vakantiefoto's wat laat )
Mocht je er even helemaal uit willen, hier is wel een slaapplekje voor eventjes. Sterkte met je situatie.
Van heel andere orde: ik heb het wel vaker, maar zou willen dat er eventjes zo'n 600 euro extra op de rekening staat. Zit al jaren naar leuke fotografiecursussen hier in de buurt te kijken, zag nu in een tijdschrift over fotografie een fotografie-vakantie! 8 dagen Lesbos, met foto-workshops voor 550 euro. Hmm... OHja, zou ik ook nog een weekje weg moeten kunnen, uiteraard
Sinds ik ongeveer 17 jaar ben staat zo'n soort vakantie voor tekenen/schilderen ook al op verlanglijstje.. Lijkt me zo heerlijk!
Sja.. toch eerst maar weer zelf oefenen. Staan wel goede tips in het tijdschrift, ook leuk (maar voor vakantiefoto's wat laat )
Later is nu
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:17
Dank je dreamer.. lief!
En ja zo'n weekje weg zou ik ook wel willen alleen voor mij geen fotografie maar toneel.... vroeger veel gedaan is echt supergaaf!
Maar goed we zullen nog even moeten blijven dromen ben ik bang... ik leef alleen maar in een nachtmerrie op dit moment.
Niets is meer normaal en mijn veiligheid lijkt wel van de aardbodem vedwenen.
Nou blijven adem halen dan maar!
Fijn weekend allemaal... ik hoop dat mijn weekend antwoorden op gaat leveren!
Kus
En ja zo'n weekje weg zou ik ook wel willen alleen voor mij geen fotografie maar toneel.... vroeger veel gedaan is echt supergaaf!
Maar goed we zullen nog even moeten blijven dromen ben ik bang... ik leef alleen maar in een nachtmerrie op dit moment.
Niets is meer normaal en mijn veiligheid lijkt wel van de aardbodem vedwenen.
Nou blijven adem halen dan maar!
Fijn weekend allemaal... ik hoop dat mijn weekend antwoorden op gaat leveren!
Kus
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:29
Freak wat afschuwelijk zeg waar je op dit moment middenin zit en doorheen gaat.
En wat een bom zo aan het begin van jullie vakantie.
Ik hoop zo voor je dat je snel weet waar je aan toe bent want die onzekerheid lijkt me heel erg.
Hele dikke knuffel en veel sterkte.
En wat een bom zo aan het begin van jullie vakantie.
Ik hoop zo voor je dat je snel weet waar je aan toe bent want die onzekerheid lijkt me heel erg.
Hele dikke knuffel en veel sterkte.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 22 augustus 2009 om 08:21
zaterdag 22 augustus 2009 om 11:10