A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
fasdfasdaaczxvasdfre
Ik hoor wel wat ik kan/mag/moet regelen. Volledig uitgeput, dus ga ff liggen.

Caylinn, (alsnog) van harte met je verjaardag en ja, ik heb een stuk taart van je genomen.

Geniet van je vakantie! Ik informeerde vorige week of zo hier al x naar je.
quote:thee schreef op 19 augustus 2009 @ 01:15:

Is Caylinn eigenlijk op vakantie of heb ik iets gemist?? Anyone?

Ik heb nog altijd last van hevige forumvermoeidheid. Slinger af en toe een hallo op leven met pijn, maar zelfs dat niet altijd momenteel. Heeft natuurlijk met werk te maken, na hele dag achter pc heb ik 's avonds niet zoveel zin meer om achter pc te kruipen, heb om oa die reden msn er al af gemikt
Klik hier voor piercing verhaal....

Speciaal voor Thee

Hiep hiep HOERA Caylinn, gefeliciteerd!

Voor degenen die tijd over hebben; we hebben geluk gehad tijdens ons vaartochtje in Amsterdam.

Dit hebben we wel meegemaakt, we vaarden erlangs toen ze de auto aan het opvissen waren woensdagmiddag... jaja, ik maak wat mee . Wel fijn voor die familie dat die man eindelijk terecht is!
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 12:38
Reden: Op verzoek van Thee ;-)
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Caylinn, beter niet posten door forummoeheid dan door piijn!! Waai gewoon af en toe langs als je zin hebt!!
Dee, ik heb twins gister nog per sms begrepen en hoop dat waar ze nu zit, ze nog een paar dagen goed/redelijk weer hebben.

Laatste sms van Freak van 21.56 uur: morgen naar huis als fysio is geweest ivm met spalk ja of nee, volgende week mri en dan weten we meer; bedankt voor alle lieve wensen
Al.
Zooo Dee, jij maakt inderdaad wat mee!! Ik hoop dat LD nu even langer nadenkt of ze wel een navelpiercing wil En dan Hoofdinspecteur Duijvis Heeft ie wel gekeken of er genoeg borrelnootjes waren? Arme man, met zo'n naam.

Zou jij door de keuring gekomen zijn, Dee?

Freak vandaag weer thuis dus.. met pijn Wat een vervelende toestand toch. Maar.. welkom thuis Freak!

Ik heb voor vandaag maar een koffiejuffrouw geregeld.. scheelt weer

Later is nu
Hahaha, Duijvis, was mij niet eens opgevallen. Nou, aan het eind vd avond wellicht niet Dream... Maar toen zat ik ook niet meer aan het roer .
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
[quote]dreamer schreef op 26 augustus 2009 @ 08:01:

Ik hoop dat LD nu even langer nadenkt of ze wel een navelpiercing wil

Ff stukje laten lezen

Welkom thuis Freak!!
Ze heeft stukje gelezen en reactie was "ieuw"

Maar of ze een navelpiercing wil, dat weet ik eigenlijk niet eens
Later is nu
update namens Freak

Ze heeft nog even geen energie/behoefte om online te komen en is emotioneel nogal uitgeput maar bedankt iedereen wel voor alle lieve sms-jes/telefoontjes etc.

Morgen heb ik met haar afgesproken en ik ga rond 11.30 naar haar toe met We halen dan samen minifreak uit school en ik kijk morgenochtend nog even voor iets lekkers mee te nemen voor de lunch.

Verder ben ik zelf eigenlijk nogal flabbergasted na ons telefoongesprek van zojuist.

Freakman had maandag vrij genomen en is daarna gaan werken (opvang minifreak geregeld voor na schooltijd).

Freak is door een vriendin uit zhuis opgehaald gistermiddag en trof thuis een pokkebende vanaf zondag aan en hij kwam pas om 21 uur thuis van zijn werk. Beetje wat dingen geëscaleerd helaas. En gek genoeg lijkt hij zich slachtoffer te voelen.

Voet/beknelde zenuw schijnt 'vanzelf' goed te moeten komen. Geen fysio of zo. Maar ze kan voet alleen plat neerzetten, afwikkelen of op hiel staan kan niet. Sporten mag beperkt/voor zover het gaat. Volgende week woensdag staat er een MRI gepland voor nog niet te traceren uitvalgevoel hand/arm.

Ze weet niet wanneer ze zin heeft om te forummen. Kan ineens morgen zijn, maar wellicht ook pas volgende week.

aanvulling: Freakman is nu naar 'de andere partij'.
Ach.. wat een . eh.. nee, als ik tioep wat ik denk krijg ik een ban

Geen wonder dat Freak er een beetje doorheen zit. Of heel erg doorheen zit. Dat zo'n man zo ineens zo kan veranderen. Onvoorstelbaar.
Later is nu
Dreamer, dan had ik waarschijnlijk een permaban gehad....

Ik ken 'm natuurlijk niet zo goed als zij zelf, maar ik begrijp al helemaal niets van de verandering en ik sprak 'm best regelmatig.
Pfffffffff, die is duidelijk even helemaal de weg kwijt (zo, netjes omschreven of niet?). Wat een ongelooflijke k*tsituatie voor Freak en Minifreak, zeg!!

*het liefst wil ik even ongezouten typen wat ik ervan vind, net zoals jullie, maar ja, we willen er hier niet afgesmeten worden...*

Thee, geef Freak even een megaknuffel van me morgen (ik heb geen telefoonnr. enzo van haar)!
Zal ik zeker doen carlien!!! ik doe gewoon zelf de groeps

Wat ik al eerder zei, zoiets kan gebeuren/je overkomen, maar het maar net hoe je/iemand ermee omgaat....
Jeu wat een ellendige situatie voor Freak, verschrikkelijk zeg.

Hoi trouwens, ben weer boven water. Nog een beetje niet zo veel internetterig, was lekker afgekickt tijdens die paar dagen weg.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Haa Jas! (was je weg? Heb ik zeker gemist! Hier hebben we vanaf zaterdag een paar giga internetstoringen gehad *bedankt UPC* dus ik ben erg weinig online geweest). Vertel, wat heb je gedaan/waar ben je geweest?
We zijn 3 nachten in van der Valk in Melle (Duitsland, even verder als Osnabruck) geweest en hebben wat rondgetourd en voornamelijk gewandeld in de prachtige bossen van het Teutoburgerwald. Bo was mee en helemaal blij (en 's avonds helemaal uitgeput )

Was super lekker, schitterend weer gehad en zalig ontbijt 's ochtends. Zo'n fantastische aanbieding mogen ze van mij vaker doen, de bossen begonnen hier en daar al wat te verkleuren, het is er ongetwijfeld prachtig in de herfst. (zou over een paar weken daar best nog eens willen kijken! Ook al is het maar voor 1 nacht of zo)

Enorm balen voor jullie trouwens die internetstoring!
Klinkt goed Jasmine en fijn te horen dat jullie (en Bo) ervan genoten hebben.

Hoogste tijd voor bedtijd, dus nog wakkeren, slaap lekker voor straks.
Jij ook lekker slapen!
Even de meeneemlunch voorbereiden en dan zo naar Freak. Had gelukkig nog een aardigheidje voor mini in mijn (Action)voorraadkistje.

Wat rest geworden is, mail ik nog.

Tot later
Hallo Lieve meiden

Onwijs bedankt voor de prachtige bos bloemen en de lieve kaart en al jullie lieve woorden en smsjes.. en doet een mens goed.

Voor de rest gaat het hier megaK*T

Hij is gisteren niet thuis gekomen en smste vanmiddag of hij naar huis moest komen of dat ik liever heb dat hij wegblijft.

Ja duh moet ik dat voor hem gaan beslissen??

Dus in overleg met Thee heb ik terug gesmst dat hij een vent moet zijn en zelf beslissen.

Tja ik ben benieuwd wat hij gaat doen.

Ik had het gisteren ook verteld aan de mama van 1 van minifreak beste vriendinnetjes en die heeft gelijk geregeld dat mini na de balletles ( die uiteindelijk helemaal nog niet begon vandaag) bij haar mag logeren dus Mini heeft een superavond vanavond en ik kan lekker alleen zijn en als ik daar behoefte aan heb weggaan of in ieder geval vrijuit praten wat ze weet ( vermoed het wel denk ik) nog niets.

Ik wil het haar pas gaan vertellen/uitleggen ( hoe doe je dat eigenlijik?????? ) als hij een definitieve keuze heeft gemaakt.

Pijn in pootje is er ook nog en kan wel even gaan duren en woensdag MRI voor hand en uitvalverschijnselen te onderzoeken... SPANNNEND!

nou nogmaals onwijs bedankt voor alle lieve woorden en steun... echt SUPER!!!!!!

( en tis maar internet he zeggen ze dan! )

Hoi Myrthe wat lief dat je even inbreekt...

Caylin.. nog van harte.

Kus en fijne avond.. of misschien tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hoi Freak , tjee, wat een nachtmerrie waar je in beland bent

. Minifreak pas wat vertellen als je ook echt iets concreets te vertellen hebt lijkt me wel verstandig. Anders doe je wat mijn moeder mijn vader liet doen: die mocht ons vertellen dat ie wegging (en waarom). Mijn moeder was niet van plan om zo'n bom op ons te laten vallen, en die had zoiets van: weet je wat, jóuw vertrek, dan mag je het ook uitleggen aan je kinderen!

Maar goed, ik hoop van harte dat het zover niet komt, en dat Freakman tijdig bij zinnen komt, en zich realiseert waar ie mee bezig is. Goed sms'je trouwens, dat op aanraden van Thee!

Jas, klinkt heerlijk, die paar dagen weg!

Hier zijn we in een soort vreemde soap met onze nieuwe auto en reparaties beland....We stonden afgelopen weekend weer aan de kant van de weg, Auto werd wéér weggesleept, en is nu al voor de 3e keer in nog niet eens een week terug naar de garage....Nou ja, komt allemaal wel goed (maar wanneer?! Daar zijn we wel benieuwd naar!)
huh.... ik had toch net gepost als antwoord op Carlien ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven