A perfect day again...
dinsdag 25 augustus 2009 om 20:18
dinsdag 25 augustus 2009 om 21:29
quote:thee schreef op 19 augustus 2009 @ 01:15:
Is Caylinn eigenlijk op vakantie of heb ik iets gemist?? Anyone?
Ik heb nog altijd last van hevige forumvermoeidheid. Slinger af en toe een hallo op leven met pijn, maar zelfs dat niet altijd momenteel. Heeft natuurlijk met werk te maken, na hele dag achter pc heb ik 's avonds niet zoveel zin meer om achter pc te kruipen, heb om oa die reden msn er al af gemikt
Is Caylinn eigenlijk op vakantie of heb ik iets gemist?? Anyone?
Ik heb nog altijd last van hevige forumvermoeidheid. Slinger af en toe een hallo op leven met pijn, maar zelfs dat niet altijd momenteel. Heeft natuurlijk met werk te maken, na hele dag achter pc heb ik 's avonds niet zoveel zin meer om achter pc te kruipen, heb om oa die reden msn er al af gemikt
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:19
Klik hier voor piercing verhaal....
Speciaal voor Thee
Hiep hiep HOERA Caylinn, gefeliciteerd!
Voor degenen die tijd over hebben; we hebben geluk gehad tijdens ons vaartochtje in Amsterdam.
Dit hebben we wel meegemaakt, we vaarden erlangs toen ze de auto aan het opvissen waren woensdagmiddag... jaja, ik maak wat mee . Wel fijn voor die familie dat die man eindelijk terecht is!
Speciaal voor Thee
Hiep hiep HOERA Caylinn, gefeliciteerd!
Voor degenen die tijd over hebben; we hebben geluk gehad tijdens ons vaartochtje in Amsterdam.
Dit hebben we wel meegemaakt, we vaarden erlangs toen ze de auto aan het opvissen waren woensdagmiddag... jaja, ik maak wat mee . Wel fijn voor die familie dat die man eindelijk terecht is!
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 26-08-2009 12:38
Reden: Op verzoek van Thee ;-)
Reden: Op verzoek van Thee ;-)
% gewijzigd
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 25 augustus 2009 om 22:27
woensdag 26 augustus 2009 om 08:01
Zooo Dee, jij maakt inderdaad wat mee!! Ik hoop dat LD nu even langer nadenkt of ze wel een navelpiercing wil En dan Hoofdinspecteur Duijvis Heeft ie wel gekeken of er genoeg borrelnootjes waren? Arme man, met zo'n naam.
Zou jij door de keuring gekomen zijn, Dee?
Freak vandaag weer thuis dus.. met pijn Wat een vervelende toestand toch. Maar.. welkom thuis Freak!
Ik heb voor vandaag maar een koffiejuffrouw geregeld.. scheelt weer
Zou jij door de keuring gekomen zijn, Dee?
Freak vandaag weer thuis dus.. met pijn Wat een vervelende toestand toch. Maar.. welkom thuis Freak!
Ik heb voor vandaag maar een koffiejuffrouw geregeld.. scheelt weer
Later is nu
woensdag 26 augustus 2009 om 13:01
donderdag 27 augustus 2009 om 21:54
update namens Freak
Ze heeft nog even geen energie/behoefte om online te komen en is emotioneel nogal uitgeput maar bedankt iedereen wel voor alle lieve sms-jes/telefoontjes etc.
Morgen heb ik met haar afgesproken en ik ga rond 11.30 naar haar toe met We halen dan samen minifreak uit school en ik kijk morgenochtend nog even voor iets lekkers mee te nemen voor de lunch.
Verder ben ik zelf eigenlijk nogal flabbergasted na ons telefoongesprek van zojuist.
Freakman had maandag vrij genomen en is daarna gaan werken (opvang minifreak geregeld voor na schooltijd).
Freak is door een vriendin uit zhuis opgehaald gistermiddag en trof thuis een pokkebende vanaf zondag aan en hij kwam pas om 21 uur thuis van zijn werk. Beetje wat dingen geëscaleerd helaas. En gek genoeg lijkt hij zich slachtoffer te voelen.
Voet/beknelde zenuw schijnt 'vanzelf' goed te moeten komen. Geen fysio of zo. Maar ze kan voet alleen plat neerzetten, afwikkelen of op hiel staan kan niet. Sporten mag beperkt/voor zover het gaat. Volgende week woensdag staat er een MRI gepland voor nog niet te traceren uitvalgevoel hand/arm.
Ze weet niet wanneer ze zin heeft om te forummen. Kan ineens morgen zijn, maar wellicht ook pas volgende week.
aanvulling: Freakman is nu naar 'de andere partij'.
Ze heeft nog even geen energie/behoefte om online te komen en is emotioneel nogal uitgeput maar bedankt iedereen wel voor alle lieve sms-jes/telefoontjes etc.
Morgen heb ik met haar afgesproken en ik ga rond 11.30 naar haar toe met We halen dan samen minifreak uit school en ik kijk morgenochtend nog even voor iets lekkers mee te nemen voor de lunch.
Verder ben ik zelf eigenlijk nogal flabbergasted na ons telefoongesprek van zojuist.
Freakman had maandag vrij genomen en is daarna gaan werken (opvang minifreak geregeld voor na schooltijd).
Freak is door een vriendin uit zhuis opgehaald gistermiddag en trof thuis een pokkebende vanaf zondag aan en hij kwam pas om 21 uur thuis van zijn werk. Beetje wat dingen geëscaleerd helaas. En gek genoeg lijkt hij zich slachtoffer te voelen.
Voet/beknelde zenuw schijnt 'vanzelf' goed te moeten komen. Geen fysio of zo. Maar ze kan voet alleen plat neerzetten, afwikkelen of op hiel staan kan niet. Sporten mag beperkt/voor zover het gaat. Volgende week woensdag staat er een MRI gepland voor nog niet te traceren uitvalgevoel hand/arm.
Ze weet niet wanneer ze zin heeft om te forummen. Kan ineens morgen zijn, maar wellicht ook pas volgende week.
aanvulling: Freakman is nu naar 'de andere partij'.
donderdag 27 augustus 2009 om 23:39
Pfffffffff, die is duidelijk even helemaal de weg kwijt (zo, netjes omschreven of niet?). Wat een ongelooflijke k*tsituatie voor Freak en Minifreak, zeg!!
*het liefst wil ik even ongezouten typen wat ik ervan vind, net zoals jullie, maar ja, we willen er hier niet afgesmeten worden...*
Thee, geef Freak even een megaknuffel van me morgen (ik heb geen telefoonnr. enzo van haar)!
*het liefst wil ik even ongezouten typen wat ik ervan vind, net zoals jullie, maar ja, we willen er hier niet afgesmeten worden...*
Thee, geef Freak even een megaknuffel van me morgen (ik heb geen telefoonnr. enzo van haar)!
donderdag 27 augustus 2009 om 23:43
vrijdag 28 augustus 2009 om 00:28
We zijn 3 nachten in van der Valk in Melle (Duitsland, even verder als Osnabruck) geweest en hebben wat rondgetourd en voornamelijk gewandeld in de prachtige bossen van het Teutoburgerwald. Bo was mee en helemaal blij (en 's avonds helemaal uitgeput )
Was super lekker, schitterend weer gehad en zalig ontbijt 's ochtends. Zo'n fantastische aanbieding mogen ze van mij vaker doen, de bossen begonnen hier en daar al wat te verkleuren, het is er ongetwijfeld prachtig in de herfst. (zou over een paar weken daar best nog eens willen kijken! Ook al is het maar voor 1 nacht of zo)
Enorm balen voor jullie trouwens die internetstoring!
Was super lekker, schitterend weer gehad en zalig ontbijt 's ochtends. Zo'n fantastische aanbieding mogen ze van mij vaker doen, de bossen begonnen hier en daar al wat te verkleuren, het is er ongetwijfeld prachtig in de herfst. (zou over een paar weken daar best nog eens willen kijken! Ook al is het maar voor 1 nacht of zo)
Enorm balen voor jullie trouwens die internetstoring!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
vrijdag 28 augustus 2009 om 17:02
Hallo Lieve meiden
Onwijs bedankt voor de prachtige bos bloemen en de lieve kaart en al jullie lieve woorden en smsjes.. en doet een mens goed.
Voor de rest gaat het hier megaK*T
Hij is gisteren niet thuis gekomen en smste vanmiddag of hij naar huis moest komen of dat ik liever heb dat hij wegblijft.
Ja duh moet ik dat voor hem gaan beslissen??
Dus in overleg met Thee heb ik terug gesmst dat hij een vent moet zijn en zelf beslissen.
Tja ik ben benieuwd wat hij gaat doen.
Ik had het gisteren ook verteld aan de mama van 1 van minifreak beste vriendinnetjes en die heeft gelijk geregeld dat mini na de balletles ( die uiteindelijk helemaal nog niet begon vandaag) bij haar mag logeren dus Mini heeft een superavond vanavond en ik kan lekker alleen zijn en als ik daar behoefte aan heb weggaan of in ieder geval vrijuit praten wat ze weet ( vermoed het wel denk ik) nog niets.
Ik wil het haar pas gaan vertellen/uitleggen ( hoe doe je dat eigenlijik?????? ) als hij een definitieve keuze heeft gemaakt.
Pijn in pootje is er ook nog en kan wel even gaan duren en woensdag MRI voor hand en uitvalverschijnselen te onderzoeken... SPANNNEND!
nou nogmaals onwijs bedankt voor alle lieve woorden en steun... echt SUPER!!!!!!
( en tis maar internet he zeggen ze dan! )
Hoi Myrthe wat lief dat je even inbreekt...
Caylin.. nog van harte.
Kus en fijne avond.. of misschien tot later
Onwijs bedankt voor de prachtige bos bloemen en de lieve kaart en al jullie lieve woorden en smsjes.. en doet een mens goed.
Voor de rest gaat het hier megaK*T
Hij is gisteren niet thuis gekomen en smste vanmiddag of hij naar huis moest komen of dat ik liever heb dat hij wegblijft.
Ja duh moet ik dat voor hem gaan beslissen??
Dus in overleg met Thee heb ik terug gesmst dat hij een vent moet zijn en zelf beslissen.
Tja ik ben benieuwd wat hij gaat doen.
Ik had het gisteren ook verteld aan de mama van 1 van minifreak beste vriendinnetjes en die heeft gelijk geregeld dat mini na de balletles ( die uiteindelijk helemaal nog niet begon vandaag) bij haar mag logeren dus Mini heeft een superavond vanavond en ik kan lekker alleen zijn en als ik daar behoefte aan heb weggaan of in ieder geval vrijuit praten wat ze weet ( vermoed het wel denk ik) nog niets.
Ik wil het haar pas gaan vertellen/uitleggen ( hoe doe je dat eigenlijik?????? ) als hij een definitieve keuze heeft gemaakt.
Pijn in pootje is er ook nog en kan wel even gaan duren en woensdag MRI voor hand en uitvalverschijnselen te onderzoeken... SPANNNEND!
nou nogmaals onwijs bedankt voor alle lieve woorden en steun... echt SUPER!!!!!!
( en tis maar internet he zeggen ze dan! )
Hoi Myrthe wat lief dat je even inbreekt...
Caylin.. nog van harte.
Kus en fijne avond.. of misschien tot later
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
vrijdag 28 augustus 2009 om 21:17
Hoi Freak , tjee, wat een nachtmerrie waar je in beland bent
. Minifreak pas wat vertellen als je ook echt iets concreets te vertellen hebt lijkt me wel verstandig. Anders doe je wat mijn moeder mijn vader liet doen: die mocht ons vertellen dat ie wegging (en waarom). Mijn moeder was niet van plan om zo'n bom op ons te laten vallen, en die had zoiets van: weet je wat, jóuw vertrek, dan mag je het ook uitleggen aan je kinderen!
Maar goed, ik hoop van harte dat het zover niet komt, en dat Freakman tijdig bij zinnen komt, en zich realiseert waar ie mee bezig is. Goed sms'je trouwens, dat op aanraden van Thee!
Jas, klinkt heerlijk, die paar dagen weg!
Hier zijn we in een soort vreemde soap met onze nieuwe auto en reparaties beland....We stonden afgelopen weekend weer aan de kant van de weg, Auto werd wéér weggesleept, en is nu al voor de 3e keer in nog niet eens een week terug naar de garage....Nou ja, komt allemaal wel goed (maar wanneer?! Daar zijn we wel benieuwd naar!)
. Minifreak pas wat vertellen als je ook echt iets concreets te vertellen hebt lijkt me wel verstandig. Anders doe je wat mijn moeder mijn vader liet doen: die mocht ons vertellen dat ie wegging (en waarom). Mijn moeder was niet van plan om zo'n bom op ons te laten vallen, en die had zoiets van: weet je wat, jóuw vertrek, dan mag je het ook uitleggen aan je kinderen!
Maar goed, ik hoop van harte dat het zover niet komt, en dat Freakman tijdig bij zinnen komt, en zich realiseert waar ie mee bezig is. Goed sms'je trouwens, dat op aanraden van Thee!
Jas, klinkt heerlijk, die paar dagen weg!
Hier zijn we in een soort vreemde soap met onze nieuwe auto en reparaties beland....We stonden afgelopen weekend weer aan de kant van de weg, Auto werd wéér weggesleept, en is nu al voor de 3e keer in nog niet eens een week terug naar de garage....Nou ja, komt allemaal wel goed (maar wanneer?! Daar zijn we wel benieuwd naar!)