A perfect day again...
zaterdag 22 augustus 2009 om 19:23
Hallo Meiden.. dank voor jullie steun en knuffels... en die onzekerheid was het ergste... volgens mij hebben we een voorlopige oplossing.. Manlief gaat een app of weet ik wat huren en even een maand of 2 nadenken wat hij nu echt wilt en dan defintieve keuzes maken.. maw even time out... ook voor mij want samen in 1 huis terwijl 1 iemand niet weet wat die wilt is verschrikkelijk.
Misschien rent hij meteen in haar armen nou ja dan is dat ook duidelijk en misschien gaat hij begrijpen waarderen wat hij hier heeft en vind hij (wij) het nog een reden om voor te vechten.
Ik hoop op het laatste maar misschien na een maand of wat alleen denk ik wel laat maar ik red het samen met mijn minifreak ook prima.
De tijd zal het leren... het volgende cliche in dit drama!
Fijn weekend!
Misschien rent hij meteen in haar armen nou ja dan is dat ook duidelijk en misschien gaat hij begrijpen waarderen wat hij hier heeft en vind hij (wij) het nog een reden om voor te vechten.
Ik hoop op het laatste maar misschien na een maand of wat alleen denk ik wel laat maar ik red het samen met mijn minifreak ook prima.
De tijd zal het leren... het volgende cliche in dit drama!
Fijn weekend!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
zaterdag 22 augustus 2009 om 23:28
Deels nieuwe posting/deels copy-paste
Dee, geniet je van je vakantie en hoe lang ben je nog vrij?
En tweeling, kom je ook nog weer even keer langs hier?
Jas, hoe lang heeft Jaslief nog vakantie en hebben jullie nog wat genoten van de Sneekweek?
Freak, je staat al in de copy/paste hieronder
Ha ladiezz, ben weer thuis. Het was een gezellige dag bij ouders.
En nog 2 aardige aankopen gedaan! Een tweede paar Ecco 'sandalen' . Iets eleganter iets minder lomp dan die ik had. Haha, m'n moeder en ik moesten er wel om lachen omdat ik 2 jaar terug nog zei dat ik daar echt niet mee ging lopen. Maar zeker in huis, vakantie, eind lopen zijn ze super. Op zich nog veel geld (van 85 voor 60 en met familiekortingsbon dus 50 euro).
EN (bizar om te passen) een best leuke winterjas erbij. Knielengte, pied-de-poul(e), zwart grijs voor 35 euro (en wel nieuwe collectie). En waar? Bij Ter Stal of all places.
Had laatst m'n 'nieuwe' auto volgetankt en lampje ging net branden. Toch 810 km gereden met volle tank. Morgen kijken hoeveel erin kan/wat ie verbruikt heeft. Ben beniewd.
Freak, ik had het al gelezen in je sms. En hoe cliché ook, de tijd zal het inderdaad leren. Verwacht je dat hij op korte termijn iets kan vinden en wachten jullie met het miniFreak vertellen tot het zover is??
Morgen, afhankelijk van het weer nog even zonnen bij recreatieplas en krant doorspitten op ads en nog coachhuiswerk maken.
Fijne zondag allemaal! Nog leuke dingen in de planning?
Dee, geniet je van je vakantie en hoe lang ben je nog vrij?
En tweeling, kom je ook nog weer even keer langs hier?
Jas, hoe lang heeft Jaslief nog vakantie en hebben jullie nog wat genoten van de Sneekweek?
Freak, je staat al in de copy/paste hieronder
Ha ladiezz, ben weer thuis. Het was een gezellige dag bij ouders.
En nog 2 aardige aankopen gedaan! Een tweede paar Ecco 'sandalen' . Iets eleganter iets minder lomp dan die ik had. Haha, m'n moeder en ik moesten er wel om lachen omdat ik 2 jaar terug nog zei dat ik daar echt niet mee ging lopen. Maar zeker in huis, vakantie, eind lopen zijn ze super. Op zich nog veel geld (van 85 voor 60 en met familiekortingsbon dus 50 euro).
EN (bizar om te passen) een best leuke winterjas erbij. Knielengte, pied-de-poul(e), zwart grijs voor 35 euro (en wel nieuwe collectie). En waar? Bij Ter Stal of all places.
Had laatst m'n 'nieuwe' auto volgetankt en lampje ging net branden. Toch 810 km gereden met volle tank. Morgen kijken hoeveel erin kan/wat ie verbruikt heeft. Ben beniewd.
Freak, ik had het al gelezen in je sms. En hoe cliché ook, de tijd zal het inderdaad leren. Verwacht je dat hij op korte termijn iets kan vinden en wachten jullie met het miniFreak vertellen tot het zover is??
Morgen, afhankelijk van het weer nog even zonnen bij recreatieplas en krant doorspitten op ads en nog coachhuiswerk maken.
Fijne zondag allemaal! Nog leuke dingen in de planning?
zondag 23 augustus 2009 om 14:19
( Even inbreken.).
Ben sinds tijden weer eens op viva aan het rond neuzen en wilde eigenlijk alleen even kijken of dit topic nog bestond. Ja dus..( hai hai bekende meiden, wat leuk om jullie namen hier nog steeds te zien. .).. maar ik schrik wel erg van het bericht van freak en kom dus toch even reageren..
Freakje, wat ontzettend heftig meis. Ik wens je heel veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij..
(breekt weer uit.)
Ben sinds tijden weer eens op viva aan het rond neuzen en wilde eigenlijk alleen even kijken of dit topic nog bestond. Ja dus..( hai hai bekende meiden, wat leuk om jullie namen hier nog steeds te zien. .).. maar ik schrik wel erg van het bericht van freak en kom dus toch even reageren..
Freakje, wat ontzettend heftig meis. Ik wens je heel veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij..
(breekt weer uit.)
zondag 23 augustus 2009 om 14:23
Myrthe, van jou is toch geen inbreken!!
Vertel, hoe gaat het met je?
Leuk dat je even langskomt
Heftig Freak, zo'n time out.. Geeft wel gelijk afstand, gevoelsmatig. Ik vraag me af hoe ik het zou vinden als Elvis, wegens liefde voor een ander, een tijdje apart zou wonen. Ik probeer me dus in jouw materie te verdiepen, maar weet natuurlijk niet hoe het voelt. Ik denk wel dat ik snel duidelijkheid zou "eisen", voor mij (en kinderen) prettiger en bovendien zóver wil ik wel bovenaan verlanglijstje staan, zeg maar. Maarjaa.. de theorie is natuurlijk heel anders dan de praktijk.
Vertel, hoe gaat het met je?
Leuk dat je even langskomt
Heftig Freak, zo'n time out.. Geeft wel gelijk afstand, gevoelsmatig. Ik vraag me af hoe ik het zou vinden als Elvis, wegens liefde voor een ander, een tijdje apart zou wonen. Ik probeer me dus in jouw materie te verdiepen, maar weet natuurlijk niet hoe het voelt. Ik denk wel dat ik snel duidelijkheid zou "eisen", voor mij (en kinderen) prettiger en bovendien zóver wil ik wel bovenaan verlanglijstje staan, zeg maar. Maarjaa.. de theorie is natuurlijk heel anders dan de praktijk.
Later is nu
zondag 23 augustus 2009 om 18:37
Freak update!!!! Op verzoek van haarzelf!!!!
Freak belde me 1 minuut terug. Net toen ik van pc terug naar balkon liep.
Ze ligt in het ziekenhuis en vroeg me jullie hier en op PD-topic even te informeren.
Afgelopen maandag in de sauna heeft ze zich verstapt of zo. Dacht aan zweepslag o.i.d. Bleek vanmiddag niet goed te gaan. Ook raar gevoel in arm en hand etc. aan dezelfde kant als voet.
Al allerlei onderzoeken gehad en wordt nu paar dagen ter observatie daar gehouden (zoals het er nu uitziet).
Dit heeft ook gevolgen voor 'de rest van het verhaal'.
Freakman dacht nl. gister/vandaag (???) dat hij tot hij (evt) wat anders had bij 'haar' in te trekken. Freak wilde dat hij écht apart ging ivm div. redenen (die jullie zelf wel kunnen bedenken).
Nu moet hij accuut vrije dagen opnemen om thuisfront/miniFreak te bestieren.
Contact kan vooralsnog via sms/mobiel. Wie het nummer niet heeft en wel wil bellen/sms wil sturen, mail me even voor het nummer.
Bovenstaande is wat ze me gevraagd heeft te posten.
Ik houd jullie op de hoogte.
Freak belde me 1 minuut terug. Net toen ik van pc terug naar balkon liep.
Ze ligt in het ziekenhuis en vroeg me jullie hier en op PD-topic even te informeren.
Afgelopen maandag in de sauna heeft ze zich verstapt of zo. Dacht aan zweepslag o.i.d. Bleek vanmiddag niet goed te gaan. Ook raar gevoel in arm en hand etc. aan dezelfde kant als voet.
Al allerlei onderzoeken gehad en wordt nu paar dagen ter observatie daar gehouden (zoals het er nu uitziet).
Dit heeft ook gevolgen voor 'de rest van het verhaal'.
Freakman dacht nl. gister/vandaag (???) dat hij tot hij (evt) wat anders had bij 'haar' in te trekken. Freak wilde dat hij écht apart ging ivm div. redenen (die jullie zelf wel kunnen bedenken).
Nu moet hij accuut vrije dagen opnemen om thuisfront/miniFreak te bestieren.
Contact kan vooralsnog via sms/mobiel. Wie het nummer niet heeft en wel wil bellen/sms wil sturen, mail me even voor het nummer.
Bovenstaande is wat ze me gevraagd heeft te posten.
Ik houd jullie op de hoogte.
zondag 23 augustus 2009 om 22:27
maandag 24 augustus 2009 om 01:52
maandag 24 augustus 2009 om 07:25
Thee, ik had het hier al gelezen, maar had er gewoon even geen woorden voor. Vreselijk. Dat hij gewoon eerst bij 'haar' in zou willen trekken. Wat een bórd heb je dan ook voor je kop!
En nu dit.
Lig je je daar op te vreten in het ziekenhuis, als Freak zijnde, kan ik me zo voorstellen.. bah
En nu dit.
Lig je je daar op te vreten in het ziekenhuis, als Freak zijnde, kan ik me zo voorstellen.. bah
Later is nu
maandag 24 augustus 2009 om 09:23
Goedemorgen dames.
Ik heb geslapen van 22.15 tot 08.45 (alleen rond 6.30 even glas sap gedronken).
Dee, ik zag dus ook vanochtend pas je antwoord-sms en ik zal 'm zo even doorsturen. En ook jouw mail lezen Jas.
Ben straks wel even paar uur weg, maar ik houd jullie op de hoogte.
Btw, niet speciaal ter verdediging van Freakman (zéker niet); ik weet niet of hij alleen maar heel even daar in wilde trekken tot iets anders beschikbaar was... Heb Freak gister vanuit zhuis niet zo heel lang gesproken.
Ik heb geslapen van 22.15 tot 08.45 (alleen rond 6.30 even glas sap gedronken).
Dee, ik zag dus ook vanochtend pas je antwoord-sms en ik zal 'm zo even doorsturen. En ook jouw mail lezen Jas.
Ben straks wel even paar uur weg, maar ik houd jullie op de hoogte.
Btw, niet speciaal ter verdediging van Freakman (zéker niet); ik weet niet of hij alleen maar heel even daar in wilde trekken tot iets anders beschikbaar was... Heb Freak gister vanuit zhuis niet zo heel lang gesproken.
maandag 24 augustus 2009 om 09:50
Dank voor het doorsturen Thee.
Al is het "maar" een dag, dat dóe je toch niet. Huur lekker een caravan voor mijn part, totdat je iets anders gevonden hebt. De vakanties zijn voorbij, dus zo moeilijk moet dat niet zijn. Zij is de laatste bij wie hij in moet trekken om na te denken en keuzes te maken.
Maar mss komt er nog wel wat goeds uit het feit dat Freak nu in het ziekenhuis ligt, relatiegewijs. Ik hoop het!!
Al is het "maar" een dag, dat dóe je toch niet. Huur lekker een caravan voor mijn part, totdat je iets anders gevonden hebt. De vakanties zijn voorbij, dus zo moeilijk moet dat niet zijn. Zij is de laatste bij wie hij in moet trekken om na te denken en keuzes te maken.
Maar mss komt er nog wel wat goeds uit het feit dat Freak nu in het ziekenhuis ligt, relatiegewijs. Ik hoop het!!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 24 augustus 2009 om 09:54
Ze vond je sms lief.
Ze heeft 2 onderzoeken gehad (geloof vanochtend al) en vanmiddag weer 2. Geen idee wat voor onderzoeken.
PTL mailde net ook al of ik al meer wist over haar. Zij was tijdens eerste dates mijn 'back up' en inmiddels hebben ze elkaars nummer/mail voor als er iets bijzonders bijv. met mij zou zijn.
Oh ja, zeg net dat jij 1e sms van 22.30 was. Dat 'bliebje' heb ik dus nog wel gehoord maar die andere dus niet meer.
Heb jij nu nog vakantie Dee?
Ze heeft 2 onderzoeken gehad (geloof vanochtend al) en vanmiddag weer 2. Geen idee wat voor onderzoeken.
PTL mailde net ook al of ik al meer wist over haar. Zij was tijdens eerste dates mijn 'back up' en inmiddels hebben ze elkaars nummer/mail voor als er iets bijzonders bijv. met mij zou zijn.
Oh ja, zeg net dat jij 1e sms van 22.30 was. Dat 'bliebje' heb ik dus nog wel gehoord maar die andere dus niet meer.
Heb jij nu nog vakantie Dee?
maandag 24 augustus 2009 om 10:39
quote:Demoiselle schreef op 24 augustus 2009 @ 09:50:
Dank voor het doorsturen Thee.
Al is het "maar" een dag, dat dóe je toch niet. Huur lekker een caravan voor mijn part, totdat je iets anders gevonden hebt. De vakanties zijn voorbij, dus zo moeilijk moet dat niet zijn. Zij is de laatste bij wie hij in moet trekken om na te denken en keuzes te maken.
Maar mss komt er nog wel wat goeds uit het feit dat Freak nu in het ziekenhuis ligt, relatiegewijs. Ik hoop het!!
Ja is een mooie kans voor hem om alsnog wakker te worden!
Ik hoop met je mee!!
Dank voor het doorsturen Thee.
Al is het "maar" een dag, dat dóe je toch niet. Huur lekker een caravan voor mijn part, totdat je iets anders gevonden hebt. De vakanties zijn voorbij, dus zo moeilijk moet dat niet zijn. Zij is de laatste bij wie hij in moet trekken om na te denken en keuzes te maken.
Maar mss komt er nog wel wat goeds uit het feit dat Freak nu in het ziekenhuis ligt, relatiegewijs. Ik hoop het!!
Ja is een mooie kans voor hem om alsnog wakker te worden!
Ik hoop met je mee!!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 24 augustus 2009 om 18:44
Goedemiddag
Net sms terug van Freak. Arm beter dan gister, voet (nog) niet. Ze hoopt morgen op uitslag van de onderzoeken van vandaag. Weet trouwens niet wat voor soort uitslag/onderzoeken.
Freakman idd vrijgenomen van werk. (en daar dus geen zorgen over --> zijn haar eigen woorden).
Hier zo even mijn zuurkoolprakkie in de magnetron en dan snel (verder) aan de slag met huiswerk voor coach. Morgen afspraak maar opdrachten beetje verzuimd.
Misschien nog even tot later. Iig vast fijne avond.
Net sms terug van Freak. Arm beter dan gister, voet (nog) niet. Ze hoopt morgen op uitslag van de onderzoeken van vandaag. Weet trouwens niet wat voor soort uitslag/onderzoeken.
Freakman idd vrijgenomen van werk. (en daar dus geen zorgen over --> zijn haar eigen woorden).
Hier zo even mijn zuurkoolprakkie in de magnetron en dan snel (verder) aan de slag met huiswerk voor coach. Morgen afspraak maar opdrachten beetje verzuimd.
Misschien nog even tot later. Iig vast fijne avond.
dinsdag 25 augustus 2009 om 00:05
Dus Freakman is thuis met Minifreak, dat zal wel veel beter voelen voor haar. Ik hoop dat de uitslagen goed uitvallen, een beetje goed nieuws is hard nodig voor freak.
Lekker aan het shoppen in de uitverkoop Thee, ik ben ook wel aardig geslaagd, niet zoveel gekocht omdat ik eigenlijk niks nodig had (tja;-) maar toch. Ik vind het ook zo leuk dat het zo goed gaat met jou en de liefde, daar word ik blij van!!
Leuk al die hondenverhalen Dreamer, voor mij dan:-)
Jasmine is die hoest nu ook over?
Myrthe hoi leuk je weer te lezen hier, ook al is de aanleiding heel verdrietig.
Als ik het goed heb is Mik nu jarig, hiep hiep hoera gefeliciteerd.
Lekker aan het shoppen in de uitverkoop Thee, ik ben ook wel aardig geslaagd, niet zoveel gekocht omdat ik eigenlijk niks nodig had (tja;-) maar toch. Ik vind het ook zo leuk dat het zo goed gaat met jou en de liefde, daar word ik blij van!!
Leuk al die hondenverhalen Dreamer, voor mij dan:-)
Jasmine is die hoest nu ook over?
Myrthe hoi leuk je weer te lezen hier, ook al is de aanleiding heel verdrietig.
Als ik het goed heb is Mik nu jarig, hiep hiep hoera gefeliciteerd.
.
dinsdag 25 augustus 2009 om 00:17
quote:Myrthe schreef op 23 augustus 2009 @ 14:19:
( Even inbreken.).
Ben sinds tijden weer eens op viva aan het rond neuzen en wilde eigenlijk alleen even kijken of dit topic nog bestond. Ja dus..( hai hai bekende meiden, wat leuk om jullie namen hier nog steeds te zien. .).. maar ik schrik wel erg van het bericht van freak en kom dus toch even reageren..
Freakje, wat ontzettend heftig meis. Ik wens je heel veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij..
(breekt weer uit.)
Myr, sorry dat ik over je bericht had heen gelezen. Las het net in bericht van tweeling.
Leuk dat je even langskomt en vergeet niet, hier breek je nooit in. Iedereen is welkom, zéker jij. Hoop dat je niet wegblijft en ons ook laten weten hoe het met jou/gezin is. Denk regelmatig aan je als ik in de H-winkel loop
Tweeling, en dan 'moet' jij ook graag weer wat regelmatiger komen. Mis je hier wel hoor!
En mijn liefde, ach.... verhaal apart. Ik geniet wel maar ben ook terughoudend.
Ik ga slapen. Vandaag te weiig coachhuiswerk gedaan dus morgenochtend nog wel eea te doen.
Ciao!
( Even inbreken.).
Ben sinds tijden weer eens op viva aan het rond neuzen en wilde eigenlijk alleen even kijken of dit topic nog bestond. Ja dus..( hai hai bekende meiden, wat leuk om jullie namen hier nog steeds te zien. .).. maar ik schrik wel erg van het bericht van freak en kom dus toch even reageren..
Freakje, wat ontzettend heftig meis. Ik wens je heel veel sterkte en ook een dikke knuffel van mij..
(breekt weer uit.)
Myr, sorry dat ik over je bericht had heen gelezen. Las het net in bericht van tweeling.
Leuk dat je even langskomt en vergeet niet, hier breek je nooit in. Iedereen is welkom, zéker jij. Hoop dat je niet wegblijft en ons ook laten weten hoe het met jou/gezin is. Denk regelmatig aan je als ik in de H-winkel loop
Tweeling, en dan 'moet' jij ook graag weer wat regelmatiger komen. Mis je hier wel hoor!
En mijn liefde, ach.... verhaal apart. Ik geniet wel maar ben ook terughoudend.
Ik ga slapen. Vandaag te weiig coachhuiswerk gedaan dus morgenochtend nog wel eea te doen.
Ciao!
dinsdag 25 augustus 2009 om 00:32
Ik zal m'n best doen Thee, lief om te zeggen dat je me mist, ik mis jou/jullie ook, daarom wil ik zo graag gaan lunchen.
Slaap lekker en succes met je huiswerk morgen.
Twinman en ik gaan morgen voor drie dagen naar een hotel in Bergen (bijna aan zee:-) dus dan ben ik weer niet online, maar heb mobiel natuuurlijk bij me.
Slaap lekker en succes met je huiswerk morgen.
Twinman en ik gaan morgen voor drie dagen naar een hotel in Bergen (bijna aan zee:-) dus dan ben ik weer niet online, maar heb mobiel natuuurlijk bij me.
.
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:31