een ander ontmoet.. wie is nu de ware!!

17-08-2009 17:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden! Hier nog zo’n heerlijke twijfelaar die benieuwd is naar jullie mening ;)

Ik ben Cynthia, 25 jaar. Ik heb een vriendje vanaf mn pubertijd, nu al 8 jaar relatie, samen huisje boompje beestje jaja. Alleen nog geen kind.. gaan we ook nog niet aan beginnen, ik wil namelijk 100% zeker zijn voordat ik een kind opzadel met een scheiding.. jaja ik denk ver vooruit. maar that's me.

Wat ik nu weer meegemaakt heb.. ik heb ‘een ander’ ontmoet.

Wat nu.. ik zal je uitleggen wat mij gevoelens hier over zijn;

Ik denk van ; he wat houd ik van mijn vriend, heerlijk die vastigheid al jaren. Ik hou zoveel van deze jongen zoveel denk ik nooit meer van iemand te houden, ik denk dat ik geen leven heb zonder hem. Vast wel, maar ik denk dat ik dan mn one and only liefde van mn leven aan de kant zou zetten. Maarja. Toch mis ik diepgang. Dus nu heb ik iemand ontmoet bij wie ik wel die diepgang heb.

Of is dit het begin van mn ‘nieuwe leven’?

Wat is toch dat bruisende gevoel..

Soms lijk ik wel een bloem die opengaat als ik bij die ander ben.

Maar als ik met mn huidige vriend ben gaat de bloem niet open. En voel ik alleen maar vertrouwdheid. Maar de passie, de glow, de sparkle is weg. Het heeft zich ingeruild voor een intens, inmens gevoel van houden van. Dat staat zo sterk als een huis. Maar toch zijn we uit elkaar gegroeid. En heb ik geen zin meer in sex met hem. Wel in knuffelen hoor. Ik knuffel hem graag en denk o gossie wat ben je toch m’n lieve schat. Maar that’s it….

Zie ik het nou goed dat ik er goed aan zou doen om..

De liefde van mn leven (maybe) te laten lopen.. en dan bedoel ik allebei! Want bij de 1 heb ik ‘ware liefde en bij de ander heb ik naar mijn idee hetgeen wat de ene me niet kan geven.. verwarrend hoor. Kan iemand me helpen…

M’n eigen gang gaan en doen wat voor mezelf het beste is. Zijn er meer meiden die denken van ; nou zeg hee dit is het niet meer voor mij, ik kap ermee . dat zijn dan toch meiden die heel niet trouw blijven aan liefde. Die voelen dan ook blijkbaar geen liefde en hechting, binding. Nou ik wel. Maar als ik deze gevoelens heb, dan moet er toch iets schorten. Kijk ik verveel me vaak met hem.

Dus vaak ga ik mn eigen gang, en doen we dingen afzonderlijk. Dat is erin geslopen. En ik weet wel dat jullie gaan vragen van ja is dat dan wat je wil? Of.. ga dan eens samen wat doen. Maar dat stadium ben ik al voorbij volgens mij. Want nee dit wil ik niet maar die vastigheid vind ik heerlijk.

die vastigheid kan 'mn mogelijke nieuwe vriend' me niet garanderen daarom durf ik niet te 'gaan'. en waarvoor zou ik willen gaan .. mn huidige vriend heeft ook zo'n lieve familie.. damn waar heb ik het over, ik houd toch van mn vriend.. maar ik kijk eigelijk al jaren ook naar andere mannen omdat ik mn eigen vriend niet meer knap vind.. maar uiterlijk is toch ook niet zaligmakend.. ben ik gelukkig, is dit alles, haal ik hier de rest van mn leven voldoening uit.. hoe kan ik deze vragen beantwoorden pff ik zou het niet weten hoor. twijfelaartje ben ik!

… ok.. I’ll quit my ‘''blablabla''’, nu is het jullie beurt gooi het eruit meiden ;)
Hulde!
*
quote:Toulouse31 schreef op 17 augustus 2009 @ 21:02:

Wat een b*tcherige reacties weer. Het inlevingsvermogen straalt er vanaf!

TO: Ik vind dat je de energie die je steekt in de ander eens moet investeren in je huidige relatie. Ik heb niet het gevoel dat je weet dat een goede relatie niet gewoon vanzelf komt, daar moet je aan werken! Het heeft geen zin om stil te staan bij alles wat je niet hebt en voelt, maar bij de dingen die je vriend je wél kan bieden! Ga eens tegenover elkaar zitten met een glaasje wijn, neem de tijd voor hem en bouw aan je relatie. Vergeet nou die ander en maak eens ruimte in je hart voor je vriend.

Ik weet ook wel dat de koek soms op is, maar dat kun je niet zeggen als je niet geprobeerd hebt om er iets moois van te maken. Als je je ogen niet van een ander af kan houden is je huidige relatie toch al gedoemd te mislukken.

Succes!Als je jouw eigen tip eens opvolgt voor de relatie met de tante van je vriend hoeft dat ook niet meer aan je te vreten. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven