Good Luck
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:25
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:27
Star, hoe het precies zit weet ik niet, misschien kun je er even op googlen, maar man heeft destijds z'n ouderschapsverlof in delen opgenomen. Als je dan van werkgever verandert ben je niet de rest van je verlof kwijt (wat je kennelijk wel bent als je het in 1 keer opneemt).
Reageert ze op Hyves ook niet meer, of ben je er wel klaar mee?
dinsdag 18 augustus 2009 om 13:41
dinsdag 18 augustus 2009 om 14:22
dinsdag 18 augustus 2009 om 14:37
Hai,
Basisschool.... ik wil er nog niet over nadenken, het is nog geen 9 januari. Mijn moeder zei laatst wel, nadat ik had geroepen dat Lianne zo om me heen hing en zichzelf niet meer kon vermaken:"Dan wordt het tijd voor de basisschool"> daar is ze aan toe. Misschien heeft ze gelijk?
Star, hoi terug! Wat doe jij met die fles in je avatar?
Mamax, geen goed weer gehad in Frankrijk?
Juud, ook weer terug???
Mal, leuke avatar! Aaaaaaah.... wat een snoepie! (de poes) Hoe heet 'ie?
Bam, opslagruimte vanwege uitbreiding artikelen en/of gewoon veel bestellingen?
Compu, hoe gaat het met jullie?
Bridges, gaat snel voorbij hè, die weken.
Suus, hé, er even lekker tussen uit geweest. Hoe gaat het met de buik?
Wij hebben het heérlijk gehad. Voordeel was dat Lianne de camping niet af kon en als ze ergens rondliep dan was er altijd wel iemand die wist wáár ze was. Erg prettig.
De skelters vond ze helemaal geweldig, maar boer Jan was het helemaal, ha, ha!
Jin, hoe is het met jou en oudste en jongste?
Basisschool.... ik wil er nog niet over nadenken, het is nog geen 9 januari. Mijn moeder zei laatst wel, nadat ik had geroepen dat Lianne zo om me heen hing en zichzelf niet meer kon vermaken:"Dan wordt het tijd voor de basisschool"> daar is ze aan toe. Misschien heeft ze gelijk?
Star, hoi terug! Wat doe jij met die fles in je avatar?
Mamax, geen goed weer gehad in Frankrijk?
Juud, ook weer terug???
Mal, leuke avatar! Aaaaaaah.... wat een snoepie! (de poes) Hoe heet 'ie?
Bam, opslagruimte vanwege uitbreiding artikelen en/of gewoon veel bestellingen?
Compu, hoe gaat het met jullie?
Bridges, gaat snel voorbij hè, die weken.
Suus, hé, er even lekker tussen uit geweest. Hoe gaat het met de buik?
Wij hebben het heérlijk gehad. Voordeel was dat Lianne de camping niet af kon en als ze ergens rondliep dan was er altijd wel iemand die wist wáár ze was. Erg prettig.
De skelters vond ze helemaal geweldig, maar boer Jan was het helemaal, ha, ha!
Jin, hoe is het met jou en oudste en jongste?
dinsdag 18 augustus 2009 om 15:50
Ciao meisjes,
Wij zijn weer terug uit het zonnige Italie! We hebben het heerlijk gehad, lekker niks gedaan, genoten van de zon en zelfs 5 boeken (!) uitgelezen, echt vakantie dus!
Nu ben ik de buitenboel aan het verven van vies groen met geel naar strak grijs en wit, en het wordt erg mooi, gelukkig!
Alle baby's nog binnenboord? Voor Star begint het nu op te schieten toch?
Wat mooi beestje Mal, is hij al zindelijk in huis?
Ik heb voor Cas vanmorgen op de rommelmarkt de V-tech bal gekocht, helemaal het einde. Hij speelt trouwens alleen maar met ballen, groot, klein, hard, zacht, het maakt hem niet uit. Het is zo'n leuk ventje, leuke leeftijd is dit weer.
Suus heb je al verlof? Lekker zo lang uitslapen, Mart is er een beetje goed in, Cas snapt er helemaal niks van, hoe vroeger hoe beter lijkt voor hem op te gaan.
Maastricht is heel leuk! Daar zijn wij twee jaar geleden nog geweest.
Bam wat goed weer aan het sporten, ik heb er ook een enorme hekel aan. Steeds probeer ik maar weer wat nieuws in de hoop dat ik dat misschien wel leuk zal gaan vinden maar tot op heden helaas geen succes. En opslagruimte gehuurd, wat goed, Nog even en je hebt een heel eigen kantoorpand .
Ooh zei ik net dat Cas zo leuk was, hij heeft de waterbak van de hond over zichzelf heen gekiept, grrrr.
Kokos jullie ook weer terug, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Welk boek heb je gelezen?
Amaal weer naar NY, gaaf zeg! Dat zijn nog eens leuke uitstapjes!
Wij zijn weer terug uit het zonnige Italie! We hebben het heerlijk gehad, lekker niks gedaan, genoten van de zon en zelfs 5 boeken (!) uitgelezen, echt vakantie dus!
Nu ben ik de buitenboel aan het verven van vies groen met geel naar strak grijs en wit, en het wordt erg mooi, gelukkig!
Alle baby's nog binnenboord? Voor Star begint het nu op te schieten toch?
Wat mooi beestje Mal, is hij al zindelijk in huis?
Ik heb voor Cas vanmorgen op de rommelmarkt de V-tech bal gekocht, helemaal het einde. Hij speelt trouwens alleen maar met ballen, groot, klein, hard, zacht, het maakt hem niet uit. Het is zo'n leuk ventje, leuke leeftijd is dit weer.
Suus heb je al verlof? Lekker zo lang uitslapen, Mart is er een beetje goed in, Cas snapt er helemaal niks van, hoe vroeger hoe beter lijkt voor hem op te gaan.
Maastricht is heel leuk! Daar zijn wij twee jaar geleden nog geweest.
Bam wat goed weer aan het sporten, ik heb er ook een enorme hekel aan. Steeds probeer ik maar weer wat nieuws in de hoop dat ik dat misschien wel leuk zal gaan vinden maar tot op heden helaas geen succes. En opslagruimte gehuurd, wat goed, Nog even en je hebt een heel eigen kantoorpand .
Ooh zei ik net dat Cas zo leuk was, hij heeft de waterbak van de hond over zichzelf heen gekiept, grrrr.
Kokos jullie ook weer terug, fijn dat het allemaal goed is gegaan. Welk boek heb je gelezen?
Amaal weer naar NY, gaaf zeg! Dat zijn nog eens leuke uitstapjes!
dinsdag 18 augustus 2009 om 16:59
dinsdag 18 augustus 2009 om 17:53
quote:mamax schreef op 18 augustus 2009 @ 13:27:
Star, hoe het precies zit weet ik niet, misschien kun je er even op googlen, maar man heeft destijds z'n ouderschapsverlof in delen opgenomen. Als je dan van werkgever verandert ben je niet de rest van je verlof kwijt (wat je kennelijk wel bent als je het in 1 keer opneemt).
Ik zal me er eens in verdiepen, dank je!
Ze heeft zich van de besloten Theehuishyves gegooid zonder gedag zeggen oid dus vind het wel best. Ga er niet achteraan.
Ik zal me er eens in verdiepen, dank je!
Ze heeft zich van de besloten Theehuishyves gegooid zonder gedag zeggen oid dus vind het wel best. Ga er niet achteraan.
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:23
haiiii.
Trekken jullie het een beetje Star & Suze?
wat een warmte..
Iemand nog een goed plan om te doen met water, zonder dat ik zelf in badpak hoef?
Juud: Leuk dat je er weer bent, klinkt als een hele relaxte vakantie.
Ik vind sporten op zich wel oke hoor, maar had gewoon even moed nodig om weer te beginnen.
Ga nu ook groepslessen erbij doen, want alleen fitness is wel erg saai. Vanochtend Zumba gedaan, haha ik beweeg echt als een krant.
Amalia: Ohh als je dat gezellig vind kom ik toch gezellig een bakkie doen.
Kom ik op de fiets mits het een beetje weer is
Trekken jullie het een beetje Star & Suze?
wat een warmte..
Iemand nog een goed plan om te doen met water, zonder dat ik zelf in badpak hoef?
Juud: Leuk dat je er weer bent, klinkt als een hele relaxte vakantie.
Ik vind sporten op zich wel oke hoor, maar had gewoon even moed nodig om weer te beginnen.
Ga nu ook groepslessen erbij doen, want alleen fitness is wel erg saai. Vanochtend Zumba gedaan, haha ik beweeg echt als een krant.
Amalia: Ohh als je dat gezellig vind kom ik toch gezellig een bakkie doen.
Kom ik op de fiets mits het een beetje weer is
dinsdag 18 augustus 2009 om 19:33
Ik doe gewoon helemaal niks Bam, dan is het best vol te houden .
Gisteren op valreep nog even voor 3 dagen voedsel in huis gehaald dus vandaag het perceel niet verlaten. Beetje met water zitten klieren, beetje vadertje en moedertje gespeeld, beetje zitten vingerverven... Vooral niet te moeilijk doen
Gisteren op valreep nog even voor 3 dagen voedsel in huis gehaald dus vandaag het perceel niet verlaten. Beetje met water zitten klieren, beetje vadertje en moedertje gespeeld, beetje zitten vingerverven... Vooral niet te moeilijk doen
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:19
bam je mag hierheen fietsen hoor! Ambitieus! Al schijnt het over de hei niet zo ver te zijn. Deze week zit ik vol (Berend zaterdag jarig maar viert het zondag, dus ik moet nog veeeel voorbereiden en zaterdag heb ik een vrijgezellen dus het moet deze week) maar volgende week maandag of donderdag kan het wel. Of de week daarna, of daarna. Kijk maar wanneer het uitkomt. Nogmaals, ik ga voorlopig niet met lief het tentje in (niet dát tentje ) dus geen haast.
Hoi Juud! Waar zat je in Italië? Hebben we elkaar daar misgelopen?
Hoi Juud! Waar zat je in Italië? Hebben we elkaar daar misgelopen?
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:24
je kan het ook spelen online bij zylom :0 
een of andere danspasjes gedoe. Ik vind het wel leuk, kan er alleen geen bal van. raakte verstrikt in mijn voeten
Maar goed ik ben bezig, het is leuk en ik ga het vanzelf beter kunnen;)
Klinkt lekker relaxed meiden.
Slim voor 3 dagen voedsel inslaan, hier komt appie morgen weer.
dat zal het uiteindelijk wel worden denk ik ja, als Juul wil. Hier nog steeds het vriendje wat niet wil, en dan wil Juul ook niet.
Vanmiddag ging er een ander vriendje zwemmen en dan is het goed, maar goed luxe probleem geloof ik...
Werd geloof ik nog wat gevraagd over de opslag ruimte. Meer assortiment meer voorraad meer vraag om grote artikelen, dus moest nodig een oplossing komen want je zag echt door het bomen het bos niet meer.
En man lief is nu al het een en ander aan het wegbrengen en het creeert nu al rust.
Juud: ja een kantoorpand, goh zou wat zijn.
een of andere danspasjes gedoe. Ik vind het wel leuk, kan er alleen geen bal van. raakte verstrikt in mijn voeten
Klinkt lekker relaxed meiden.
Slim voor 3 dagen voedsel inslaan, hier komt appie morgen weer.
dat zal het uiteindelijk wel worden denk ik ja, als Juul wil. Hier nog steeds het vriendje wat niet wil, en dan wil Juul ook niet.
Vanmiddag ging er een ander vriendje zwemmen en dan is het goed, maar goed luxe probleem geloof ik...
Werd geloof ik nog wat gevraagd over de opslag ruimte. Meer assortiment meer voorraad meer vraag om grote artikelen, dus moest nodig een oplossing komen want je zag echt door het bomen het bos niet meer.
En man lief is nu al het een en ander aan het wegbrengen en het creeert nu al rust.
Juud: ja een kantoorpand, goh zou wat zijn.
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:28
Ik hou even het weer in de gaten voor volgende week, ik vind fietsen wel lekker en naar jou is goed te doen en de Hei komen we tegenwoordig geregeld op de fiets, dus dat zal het dan idd wel worden..
Het tentje ligt hier ook nog niet, dus daar moet ik ook nog achteraan..... de jeugd van tegenwoordig.......
Het tentje ligt hier ook nog niet, dus daar moet ik ook nog achteraan..... de jeugd van tegenwoordig.......