De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
dinsdag 18 augustus 2009 om 20:27
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:05
Hij is zeker mooi, de tabel.
Ik wil ga morgen op de schaal en geef het door, je moet maar zien of je er iets mee doet Q.
Heb jij die koffiemachine Elle? Wij hebben een losse van Saeco, echt een goddelijk geval!
Ik moet de dag gewoon beginnen met espresso, anders gaat het gewoon niet die dag!
Ik ben net terug van het lopen, het was niet veel bijzonders maar wel gezellig! En we zijn lekker een uurtje bezig geweest.
Nu eten ik heb trek!
Lijst van vandaag,
- 2 vk wasa crachers met appelstroop.
- 3 espresso's.
- 2 vk bh's met dun pindakaas mét nootjes.
- 4 vk bh's met ham.
- 2 blikjes colalight. Als je gaat Q, gaan we samen! Bij AH is de cola in de aanbieding, Sportan heeft net wat ingeslagen! Zero voor hem light voor mij!
- bakje magere yoghurt met 1 banaan en 2 schepjes suiker.
- bidon sportdrank dorstlesser.
- sla met een uitje, zalm en tonijn (rauw) en beetje ketjap als dressing.
- beker magere melk.
Ik moet ongesteld worden en dan heb ik altijd zo'n trek, vooral in vlees. Vandaar de hoeveelheid brood vandaag.
Ik wil ga morgen op de schaal en geef het door, je moet maar zien of je er iets mee doet Q.
Heb jij die koffiemachine Elle? Wij hebben een losse van Saeco, echt een goddelijk geval!
Ik moet de dag gewoon beginnen met espresso, anders gaat het gewoon niet die dag!
Ik ben net terug van het lopen, het was niet veel bijzonders maar wel gezellig! En we zijn lekker een uurtje bezig geweest.
Nu eten ik heb trek!
Lijst van vandaag,
- 2 vk wasa crachers met appelstroop.
- 3 espresso's.
- 2 vk bh's met dun pindakaas mét nootjes.
- 4 vk bh's met ham.
- 2 blikjes colalight. Als je gaat Q, gaan we samen! Bij AH is de cola in de aanbieding, Sportan heeft net wat ingeslagen! Zero voor hem light voor mij!
- bakje magere yoghurt met 1 banaan en 2 schepjes suiker.
- bidon sportdrank dorstlesser.
- sla met een uitje, zalm en tonijn (rauw) en beetje ketjap als dressing.
- beker magere melk.
Ik moet ongesteld worden en dan heb ik altijd zo'n trek, vooral in vlees. Vandaar de hoeveelheid brood vandaag.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:17
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:25
quote:nikkinuts schreef op 18 augustus 2009 @ 21:22:
Toen wij deze keuken kochten zag je nog niet echt van die inbouwers, op het aanrecht voldoet 'ie ook best hoor!
Inloopkast is ook geweldig hè, wij hebben een kleintje!
Ja is ideaal, heb de pest aan opvouwen, dus heb alleen maar kledingrekken, dus mooi alles op hangers
Nu ga ik eten, heb jij l gegeten Elle?
Yep heb net spaghetti met veel groenten op.
Eet smakelijk Nik!
Toen wij deze keuken kochten zag je nog niet echt van die inbouwers, op het aanrecht voldoet 'ie ook best hoor!
Inloopkast is ook geweldig hè, wij hebben een kleintje!
Ja is ideaal, heb de pest aan opvouwen, dus heb alleen maar kledingrekken, dus mooi alles op hangers
Nu ga ik eten, heb jij l gegeten Elle?
Yep heb net spaghetti met veel groenten op.
Eet smakelijk Nik!
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:48
Vandaag
5 koppen koffie met zoetjes en melk
glas hv melk
1/2 glas optimeldrink
3 glazen water
4 boterhammen met 20+ kaas
watermeloen een bak
galia meloen een stuk
groot bord salade met bonen, rucola en avocado met 2 koften en twee eetlepels kippebouillon met stukjes kip en bulgur.
en nu net een actimel toetje.
5 koppen koffie met zoetjes en melk
glas hv melk
1/2 glas optimeldrink
3 glazen water
4 boterhammen met 20+ kaas
watermeloen een bak
galia meloen een stuk
groot bord salade met bonen, rucola en avocado met 2 koften en twee eetlepels kippebouillon met stukjes kip en bulgur.
en nu net een actimel toetje.
dinsdag 18 augustus 2009 om 21:58
Mijn lijst:
Ontbijt
Magere griekse yoghurt met aardbeien, honing en meusli
T
2 vk br met leverpastei
appel
Mandarijn
Perenijsje
L
Soep
2 vk br leverpastei
T
Mandarijn
3 pruimen
Perzik
Paar stukjes sushi op het station omdat ik bijna flauwviel van de trek en we mega-vertraging hadden
A
Aardappeltjes, bietjes, kipfilet met Thaise rode curry uit de oven
Mango lassie (wel van volle yoghurt, maar half yoghurt, half water en hel veel crushed ijs)
Toetje: 3 beschuitjes honing
En verdeeld over de dag een liter karnemelk
Ontbijt
Magere griekse yoghurt met aardbeien, honing en meusli
T
2 vk br met leverpastei
appel
Mandarijn
Perenijsje
L
Soep
2 vk br leverpastei
T
Mandarijn
3 pruimen
Perzik
Paar stukjes sushi op het station omdat ik bijna flauwviel van de trek en we mega-vertraging hadden
A
Aardappeltjes, bietjes, kipfilet met Thaise rode curry uit de oven
Mango lassie (wel van volle yoghurt, maar half yoghurt, half water en hel veel crushed ijs)
Toetje: 3 beschuitjes honing
En verdeeld over de dag een liter karnemelk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
dinsdag 18 augustus 2009 om 22:06
Eigenlijk was die vertraging van de NS (3 uur over de terugreis gedaan ipv een uurtje en ook nog een taxi moeten nemen) wel een goede test!
Want:
In de AH to Go een klein bakje sushi en een halve liter karnemelk genomen ipv chocola of vette bek
Thuis de vreetaanval door de combi ongesteld, doodmoe en gefrustreerd omdat ik nog steeds afhankelijk ben van de NS doorstaan met 3 beschuitjes honing.
Ik kan het weer aan!!!
Want:
In de AH to Go een klein bakje sushi en een halve liter karnemelk genomen ipv chocola of vette bek
Thuis de vreetaanval door de combi ongesteld, doodmoe en gefrustreerd omdat ik nog steeds afhankelijk ben van de NS doorstaan met 3 beschuitjes honing.
Ik kan het weer aan!!!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
woensdag 19 augustus 2009 om 06:43
woensdag 19 augustus 2009 om 06:59
HotPip, laat me raden jij stond op Utrecht.... Hoorde net in de auto iets over het nieuws.... Balen zeg maar wel goed dat je het hebt weten te doorstaan.,... Wat eet jij trouwens veel zeg.. Als ik dat zo zie denk ik dat ik super weinig eet... En vooral veel fruit.. pffff.... dat mag ik allemaal niet eens van de dietiste.. 2 stuks maximaal...
Zus, lijstje ziet er een stuk beter uit! En die boterhammen is even wennen maar zodra je iets lekkers vind om er op te doen maakt dat je boterham ook ineens een stuk lekkerder....
Mijn lijstje van gisteren:
6:45 - 210 gram magere melk met 40 gram allbran hazelnoot-amandel
9:45 - 250 gr aardbeien
12:15 - 3 snee bruinbrood met halvarine, 15 gr smeerbare geitenkaas, 15 gr linera smeerpate
14:45 - 1 snee bruinbrood met halvarine, 15 gr linera smeerpate
17:30 - 570 ml bospaddenstoelensoep Unox met een stokbroodje met kruidenboter (heel erg fout ik weet het...maar wel lekker erbij)
20:15 - 270 gr Optimel Perzik yoghurt...
Jaja ik weeg echt alles af ongeveer wat ik eet... behalve de vleeswaren en kaas dat is een gok... het is een bakje van 150 gr en doe er dan gemiddeld zo'n 7 dagen mee ofzo dus vandaar mijn gok... Het ging gisteren iig weer goed en de dag ervoor ook al.. Mag weer niet klagen.. lijkt erop alsof ik het weer een beetje te pakken heb..En nu de komende 2,5 week tot aan mijn vakantie goed volhouden.... Dat is het devies.. ik wil de 10 kg bereikt hebben dan... Dat is nog maar 1,5 kg en zou te doen moeten zijn hopen we dan maar.. Alleen in de vakantie dan niet meer aankomen natuurlijk. Nou ja we zien het wel... Doe mijn best en meer dan dat kan ik niet doen natuurlijk...
Zus, lijstje ziet er een stuk beter uit! En die boterhammen is even wennen maar zodra je iets lekkers vind om er op te doen maakt dat je boterham ook ineens een stuk lekkerder....
Mijn lijstje van gisteren:
6:45 - 210 gram magere melk met 40 gram allbran hazelnoot-amandel
9:45 - 250 gr aardbeien
12:15 - 3 snee bruinbrood met halvarine, 15 gr smeerbare geitenkaas, 15 gr linera smeerpate
14:45 - 1 snee bruinbrood met halvarine, 15 gr linera smeerpate
17:30 - 570 ml bospaddenstoelensoep Unox met een stokbroodje met kruidenboter (heel erg fout ik weet het...maar wel lekker erbij)
20:15 - 270 gr Optimel Perzik yoghurt...
Jaja ik weeg echt alles af ongeveer wat ik eet... behalve de vleeswaren en kaas dat is een gok... het is een bakje van 150 gr en doe er dan gemiddeld zo'n 7 dagen mee ofzo dus vandaar mijn gok... Het ging gisteren iig weer goed en de dag ervoor ook al.. Mag weer niet klagen.. lijkt erop alsof ik het weer een beetje te pakken heb..En nu de komende 2,5 week tot aan mijn vakantie goed volhouden.... Dat is het devies.. ik wil de 10 kg bereikt hebben dan... Dat is nog maar 1,5 kg en zou te doen moeten zijn hopen we dan maar.. Alleen in de vakantie dan niet meer aankomen natuurlijk. Nou ja we zien het wel... Doe mijn best en meer dan dat kan ik niet doen natuurlijk...
woensdag 19 augustus 2009 om 07:59
Moggû,
Ik heb nog niet écht een liefdes relatie met de weegschaal.
Stond er vanochtend op, schommelde tussen de 79, en 78.5.
Niet de moeite waard Q, om de tabel aan te passen!
Vandaag gewoon weer mijn best doen, komt het 'vanzelf' goed.
Toch?
Fijne dag iedereen, hou het een beetje rustig anders duurt het bijlezen zo lang!
Ik heb nog niet écht een liefdes relatie met de weegschaal.
Stond er vanochtend op, schommelde tussen de 79, en 78.5.
Niet de moeite waard Q, om de tabel aan te passen!
Vandaag gewoon weer mijn best doen, komt het 'vanzelf' goed.
Toch?
Fijne dag iedereen, hou het een beetje rustig anders duurt het bijlezen zo lang!
Erik is de Mol en HPL de Lul.