Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hey, hij is toch uit Lipstick Jungle???
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2009 @ 22:26:

Anouske

Leuk dat je weer aanhaakt!!!

Een hondje??

Wat leuk!

Wat voor 1

Is het een puppekind?

Hi

Alleen ben er niet heel vaak denk ik, dus aanhaken is misschien iets teveel gezegd.

Hondje is vier en een kruising jack russel / boerenfox. Heeeeeeeeeeeeel erg lief Plaats wel een keer een fotootje.

En hoe is het met jou en summerhondje? En je nieuwe casa?
Owwwwwwwwwwwww............*schiet ik katzwijm*

Lekker eigenwijze combi....

Summerhond is kruizing Jack Kooiker ook zo leuk!

Nou na, niet aanhaken maar zo af en toe ff binnenvlinderen
Ow ff antwoord geven is wel zo aardig

SH gaat goed net 2 weken vakantie gehad dus heel veel op het strand geweest, heb hem leren zwemmen en hih was savonds zo moe dat hij zijn laatste rondje niet eens meer wilde lopen hihi.

Casa is he-le-maal geweldig!

Zit nog steeds op mijn oude bank, zonder dressoir en met sfeervolle spotjes aan het plafond

maar ik ben er zielsgelukkig!!!

Kan je je nog herinneren dat ik zo bang was te verhuizen omdat ik dan in een huis zonder herinneringen zou komen?

Tis verfrissend heerlijk!!!!!

Leuke buurt, lieve buren en die vaatwassser.....zaáááááálig
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2009 @ 22:28:

Hey, hij is toch uit Lipstick Jungle???Die vader, ja. Leuk dat we nu wat meer achtergrond van Lily krijgen...
Heel even tussendoor: zouden jullie het land waar ik zit niet ál te vaak willen noemen aub, straks ben ik sowieso te vinden via Google
Een hele dag werken is echt not done hier...pffff jullie blijven maar schrijven en schrijven...

Moest net al tig bladzijden lezen bij het topic van Floor... haar situatie heeft de hele dag door mijn hoofd gespookt. Wat een k-situatie daar. Dan is mijn single-leven zo gek nog niet!

Alles goed met jullie?
Oh ok, haal het even uit mijn posting.

*als reactie op berichtje Kym ;-)*
Hé Sum zit even te bedenken. Mailmeneer is leuk creatype, maar what about jouw voorkeur voor de yuppenman? Gaat dat wel goedkomen?
Sorry Kym, helemaal niet over nagedacht...postings aangepast ondertussen!
quote:Pompiedoe schreef op 18 augustus 2009 @ 23:07:

Hé Sum zit even te bedenken. Mailmeneer is leuk creatype, maar what about jouw voorkeur voor de yuppenman? Gaat dat wel goedkomen?

Whoehahahaha....

Ik leg even uit.

Er zijn twee types

Die waar ik op val.....de (foute) yuppen a la Chuck (man ik mag dan 36 zijn maar ik vind het leuk/lekker enz enz

En de types waar ik mee thuiskom....de crea typjes

Muzikanten, grafische vormgevers en dus nu misschien een schrijver

Ik dacht weet je wat, laat ik nu gelijk eens een typje downloaden waarvan ik weet dat het matched
quote:frizzy schreef op 18 augustus 2009 @ 11:00:

Niet eens hoor met wat je zegt over Moos. Ja over die gast zou ik me verder ook niet druk maken, das een Slappe Zak. Maar dat je zo over je grenzen laat gaan, daar moet je over nadenken. Als je niet weet hoe het komt laat je het misschien nog eens gebeuren...

Eens hoor Frizz. Heb er vandaag verder niet veel aan gedacht, lekker aan het werk geweest, maar net in de auto terug toch weer even zitten peinzen. Blijf het te gek voor woorden vinden dat ik, als toch behoorlijk gelukkig, zelfverzekerd en sterk (yups, nog even gecheckt, maar dat vind ik toch écht van mezelf) vrouwmens mezelf zo'n streek flik. Bizar. Maar inderdaad, you live, you learn, hoop dat ik de komende tijd weer wat beter voor mezelf kan zorgen.

Leuk trouwens, ik zag ineens op het programma van het festival waar ik momenteel werk dat er morgen een pianist komt spelen waar ik eens een date mee heb gehad. Was wel een stoer verhaal trouwens, ik was met m'n zus in de stad, kwamen we samen de pianist tegen (kennis van mijn zus), mee gelunched enzo, en ik vond 'm zo leuk, dat ik z'n mailadres heb opgezocht en 'm gewoon gemaild heb dat ik 'm zo leuk vond. Meneer bleek zowaar hetero en vrijgezel, maar gaf ook meteen aan niet zo'n behoefte aan relaties te hebben, maar het wel heel leuk te vinden als ik kwam eten. Echt superavond gehad, niks gebeurd, we zouden nog eens afspreken, niet van gekomen. Is denk al meer dan een jaar geleden, misschien wel 2. Maar die zie ik dan dus morgen weer, wordt verder niks, maar wel leuk.

Wat klinkt je RP-man leuk Sum, ben benieuwd! En Kym, WS klinkt ook goed, lekker dat soort puberale-om-elkaar-heen-draai-gedoe. Heb ik een tijd gehad met SV, was ook leuk. Een avond lang op de bank alleen maar zoenen, dat soort dingen. Heel ok kan dat zijn.

Ik ben stuk jongens, hard gewerkt, duik er zo in. Trust!
Hi Anouk! Wat leuk je even te lezen! Al was ik al wel redelijk op de hoogte van de dingen die jouw momenteel bezighouden.

Sorry hoor mensen, maar ik moet even relativeren. In een uur tijd is mijn kop weer vol gaan zitten:

Contact gehad met vriendin in NL. Ook een goede vriendin van MB. Ze hebben het over me gehad. Over dat ik toch wel diep zit bij hem, maar dat ie bewust de deur wat sluit, omdat ie me momenteel niet kan geven wat ik nodig heb. Doordat ik weg ben natuurlijk, maar vooral omdat hij eerst dingen voor zichzelf moet oplossen.

Ik merk dat het me raakt.

Ineens zo'n dubbel gevoel. Ik hier met WS, maar ook nog gevoel voor MB.

Moeilijk hoor Kym. Kan je niet echt veel raad geven geloof ik, snap goed dat MB je raakt. Hoelang ben je nog daar waar je nu bent?

Ik heb even behoefte aan wat advies. Ik heb in de afgelopen jaar gelukkig best wel wat kunnen reizen/ in het buitenland mogen wonen. Inmiddels ben ik alweer ruim 2,5 jaar in Nederland. Ik had destijds mijn woonruimte en baan opgezegd en het heeft me redelijk wat tijd gekost om hier in Nederland weer dingen op te gaan bouwen. Een nieuwe start gemaakt in een voor mij tamelijk onbekende stad. Inmiddels ben ik dus 2,5 jaar verder en het kriebelt.... het reizen dus. Eigenlijk kriebelt het al vanaf dag 1 dat ik terug ben. Als het al zo lang kriebelt zou het misschien simpel moeten staan. Baan opzeggen, woonruimte opzeggen en gaan.... Helaas het voelt niet simpel, ik heb echt een ontzettend leuke baan, mijn eerste serieuze baan. Ik heb een opleidingstraject gevolgd via mijn werkgever en ben nu sinds een paar maanden echt datgene aan het doen wat ik leuk vind. Nooit gedacht dat ik een workaholic zou kunnen zijn. Weet ook niet of dat goed is, want vergeet soms mijn eigen grenzen aan te geven. De werkdruk is behoorlijk hoog, maar ja, is dat tegenwoordig niet overal zo?

Om een lang verhaal kort te maken, mede door die leuke baan vind ik het nu niet zo gemakkelijk om alles maar weer op te zeggen. Juist nu ik werkervaring aan het opdoen ben, zou het misschien ook niet zo verstandig zijn. Maar dan toch weer die reiskriebels, ze komen en gaan, maar weten me altijd weer te vinden. Vaak op momenten dat ik niet zo tevreden ben met mijn leven hier, denk ik Kom op spullen pakken en wegwezen. Is het misschien gewoon vluchtgedrag? Ik weet hoe moeilijk ik het vond om alles opnieuw op te bouwen na mijn vorige reis, wil ik dat wel weer opnieuw? Wat wil ik, tja daar kunnen jullie natuurlijk geen antwoord opgeven. Ik zou willen dat ik het wist, ergens vind ik ook dat ik het onderhand maar eens moest weten, ook. Ben geen twintig meer. Ik probeer het dan maar te relativeren met: ach het zijn allemaal luxeproblemen. Maar evengoed, iemand tips misschien? En oh een lang verhaal kort maken is me niet echt gelukt zie ik
Ladies ik leef nog hoor! Ben alleen véél te moe hier iets zinnigs te kunnen neerzetten, morgen weer een (zonnige) dag...
Sjesis, ik zit me toch in een megadip! Nu de grote klussen zijn gedaan in huis, kan ik mij weer richten op de normale gang van zaken. Heb net mijn businessplan afgerond om een eigen zaak op te starten en nu ik het terug lees, denk ik bij mijzelf: Wat een flauwekul staat hier, ik ben helemaal niet geschikt voor het zelfstandig ondernemerschap! En het stomme is, dat ik MI makkelijk negeer op dit moment, maar dat zijn opmerking dat zijn ex en ik heel veel overeenkomsten (zelfde soort werk, humor, etc.) hebben door mijn hoofd galmt. Maarja na het lezen van mijn businessplan denk ik ook alleen maar dat zij beter is (hoger opgeleid, heeft de baan die ik eigenlijk ook wel wil maar onbereikbaar met enkel HBO) en als ik ga solliciteren (sta nu echt op het punt op niet meer door te gaan met opzetten van eigen bedrijf) wie wil mij eigenlijk aannemen? Wat een k-zooi nu ineens en voelde mij de laatste tijd zo ontzettend geweldig . Pffft, even de frustraties van mij afschrijven.
Morning Angels,

Kym, wat een toestanden weer.

Euhh...wat zou ik doen?

Ik denk je hart volgen, das het beste advies wat ik je nu kan geven denk ik.

je bent nog een klein jaar in het buitenland.

MB,zegt van alles tegen vrienden maar niet tegen jou.

Lijkt me wel slim als dat duidelijk op tafel komt toch?

Durf je hem een mail te sturen waarin je verteld wat je gehoord hebt?

Wat kan je gebeuren?

Nu heb je ook niets toch?

En WS, ik kan er niets aan doen maar ik krijg bij deze meneer een heel blij gevoel.

Een eerlijk gevoel.

Moos,leuk die pianist...weet je al of hij ondertussen nog steeds young free and single is?

Eigenlijk denk ik dat jij best wel een heel leuk leven hebt als ik dat zo allemaal leest.

en ook ik met het eens met jou en Frizz, die oen van van de week is het nadenken niet eens meer waard.

Wel nog even je gedachten laten gaan over waarom je je eigen grens bent over gegaan.

Ah...Frizz ook weer in da house...ben benieuwd waar die zo moe van is

Pom, wat voor bedrijf wil je gaan opstarten dan?

En er staat echt niet allemaal onzin in je plan.

Dat lijkt nu alleen maar zo omdat je een beetje dippig bent.

En jezelf nooit spiegelen aan haar.

Dat heeft helemaal geen zin meissie...je bent een geweldig mens.

Heb je wel een beetje kunnen slapen.

Oja, even voor alle daters onder ons:

Ik hoor net op het RTL nieuws dat tongzoenen op een eerste date helemaal niet meer hip is

Een hand op de eerste date

Een kus op de wang bij de tweede

En daarna kan het echte werk beginnen

En ik vraag me dan af....op wie hebben ze dat onderzoek getoetst?

150 bejaarden???

Meld me zo nog even voor ik richting het strand fiets, eerst nog even een mini crisis oplossen op de praktijk
'Morgen,

Sneeze: ik snap je gevoel. Want ik heb er zelf ook altijd 'last' van. Weg willen, alles opzeggen, iets anders gaan doen.

Ik weet van mezelf dat ondanks dat die kriebels er altijd waren (zijn), ze nog heftiger werden als ik minder goed in mijn vel zat. Op dat moment kon ik dus wel constateren dat het enigzins vluchtgedrag kon zijn. Daar heb ik veel over nagedacht en met veel mensen over gesproken en de volgende constatering was dan altijd dat ik alleen echt zou vertrekken/mijn leven om zou gooien als ik goed in mijn vel zat.

Ik spreek in verleden tijd, want momenteel ben ik mijn droom aan het waarmaken. Al jaren wilde ik dit, maar op het moment dat ik het aanbod kreeg, het ineens serieus werd en ik echt kon gaan, twijfelde ik. Want waarom zou ik gaan? Ik zat prima in mijn vel en thuis liep alles even lekker. Ik was echt gelukkig. Een hele nacht heb ik ervan wakker gelegen en de volgende dag moest ik mijn antwoord geven.

Ik heb het gedaan. En juist om de reden dat alles goed ging. Ik voelde me op mijn sterkst en het kwam eigenlijk op het beste moment. Namelijk als je het niet verwacht.

Met mijn situatie hoop ik je tot nadenken te zetten: ga eens voor jezelf goed na waar die kriebels vandaan komen. Zijn ze oprecht, zijn ze er veel, zijn ze reeel? Als het heftig kriebelt, misschien moet je er dan wat mee. Ondanks je goede baan en mogelijkheden geloof ik persoonlijk vooral in dat doen waar je gelukkig van wordt. Je leef namelijk nu. En nu zijn er kansen.

Direct ook een bruggetje naar Pom:

Wat stoer, een eigen bedrijfje! Daar komt heel wat bij kijken. Veel verantwoordelijkheden, drukte, geregel, maar ook onzekerheid. En wat laat jij dit laatste blijken in je laatste post!

Maar vooral: wat is dat ook logisch. Want kom op, dit is niet niets. Het is een hele stap en je weet niet hoe het zal lopen. Natuurlijk zie je beren op de weg en allerlei andere veel betere en slimmere mensen.

En vergeet je niet dat al die mensen net zo zijn begonnen? En jij begint er ook maar mooi aan. Daar mag je trots op zijn vind ik, want dat heet doorzettingsvermogen.

Als je iets echt graag wil, dan vind je je weg wel. Een natuurlijke drang zorgt daarvoor. En dat heb jij wel, want je hebt die eerste stap al gezet.

Niet sippen, wees trots en zet door!

Even kort: MB is over zijn hele gevoel ook al eerlijk geweest tegen mij, dus het was niet helemaal nieuw. Maar het raakte me vooral dat ie het heeft gedeeld met anderen, dat zegt ook wel wat.

En WS, ja he's so cute!

Ik ga vrijdag met hem dansen en zaterdag kletsen op dat rustige plekje.
Hoi Iedereen!!

Frizzy dacht dat ik me wel thuis zou voelen op dit topic!

Dus ik kom hier even gedag zeggen en meld me bij deze aan!!

Heb eerst nog heel wat bij te lezen zie ik al
Poeh Kym, lastig inderdaad. Misschien er vanuit gaan dat als het echt goed moet komen met MB, dat toch wel gebeurt als je weer terug bent, en nu lekker een beetje aankloten met WS? Beetje te makkelijk misschien he?

@Sneez: Voor mij is het heel makkelijk om te zeggen wat ik zou doen, ik zou m'n werk gaan als ik jou was. Reizen of niet, je moet toch de rest van je leven ook werken, en als je er telkens weer vandoor gaat, gaat het ergens along the line met werk wel mis, denk ik. Maar 't is makkelijk voor mij om te zeggen, want ik leef nogal voor m'n werk. 't Klinkt mij inderdaad wel een beetje in de oren als vluchtgedrag ook ja, als je er vooral behoefte aan hebt als alles wat minder gaat.

Pom, ik dacht dat je het met MI een beetje afgesloten had, of is dat de man waar je nu mee bezig bent? In het geval van het eerste: Wat maak je je in godesnaam druk om zijn ex!? In het tweede geval moet je dat overigens ook helemaal niet doen, maar dan snap ik het wat beter En natuurlijk staat er geen onzin in je bedrijfsplan. Laat het anders aan een paar mensen (mensen in jouw branche, KvK) lezen, dan kan iemand anders je vertellen dat het geen onzin is.

Veel plezier op het strand Sum, lekker! Ik moet even wat dingen thuis doen en dan mag ik weer lekker buiten werken. En ja, ik vind zelf ook wel dat ik een erg leuk leven heb inderdaad
Mooie post Kym, over het reizen!
Ladies! Goedemorgen!

Ik ben niet zo moe van spannende dingen hoor... Was gewoon laat thuis, en daarna zat ik zo lang bij te lezen hier en op het topic van Floor dat ik ben ingezakt voor ik iets kon schrijven. Er wordt hier zoveel geport dat het in mijn hoofd ook een beetje een warboel wordt.

Welkom hoor boemen! Ben je al een beetje bijgelezen?

Wat betreft je dip Pom, naast de goeie adviezen van anderen denk ik: Laat die dingen even voor wat ze zijn, zowel MI als bedrijfsplan. Je beseft je dat je dipperig bent, besef dan ook dat dat je gedachten beinvloedt. Wegstoppen en morgen (0f overmorgen) weer een dag.

Grappig hoor, die dateregels, maar je doet toch gewoon lekker waar je zin in hebt? Overigens is het wel zo ongeveer gelopen met MX, alleen rekten wij het nog iets meer...

En als we het nu toch over MX hebben, hij had dus niet gebeld eergisteravond. Terwijl hij had belóófd sowieso te bellen, of ie nou kwam of niet. Echt echt echt zei-tie. Niks gehoord dus, en ik maakte me niet eens druk erom (dacht: die lul is het gewoon weer vergeten, werd te laat bla bla), maar ik kwam hem gisteravond tegen, en hij zei er verder niks over (nou was ik ook druk in gesprek met anderen, maar goed). Dat irriteerde me nogal. Had eigenlijk verwacht dat hij in de loop van de dag wel zou bellen. Dus net voor we allemaal weggingen lopen we vlak langs elkaar en zeg ik: 'Belofte maakte schuld MX!'. Kijkt ie me aan, weet ie niet eens waar ik het over heb!!! Ik negeerde hem, liep richting fietsje, en hij erachter aan: 'Wat is er dan? Wat heb ik beloofd?' Toen heb ik hard (ahum, zo hard dat iedereen het heeft gehoord) gezegd: 'Ik ga je écht bellen straks, sowieso.', met mijn meest boze blik. Hij nog een verhaal begonnen over hoe hij die schuld nu weer kon inlossen, maar ik heb het genegeerd.

Deze man neem mij niet serieus. Niet meer in ieder geval. Ben voor het eerst flink pissig, en begin mezelf een beetje dom te vinden.

Weet dat jullie het allemaal allang doorhebben maar hee, jullie hebben niet te dealen met die vlinders enzo.

Moet em later (als lukt) even zien om mijn bikini bij hem op te halen, daarna ben ik er wel klaar mee. Echt.

Ik vind je post erg mooi en waardevol Kym. Heb er niets meer aan toe te voegen. Klinkt zo supercute tussen jou en WS! Heerlijk om te lezen...
Hi Moos, stiekem geloof ik ook wel in wat jij zegt: als het goed zit tussen MB en mij, dan komt het ook goed (dus wat maak ik me druk?), maar helaas lukt het niet altijd in die modus te denken. Ik doe wel echt mijn best trouwens!

En tja, eerlijk gezegd heb ik ook geen zin om hier stil te zitten en teveel bezig te zijn met thuis (hem). Misschien is het contact met WS daarom ook erg logisch verklaarbaar, maar so be it. Ik heb het nodig. Afleiding en een priveleven hier. Leven als een non is al helemaal niks voor mij, maar moet eerlijk bekennen dat het erg dubbel voelt mbt MB (ik zou het immers echt niet tof vinden als hij met anderen aankloot, maar ja).
Hi lieve Frizz,

Ik wilde eerst reageren met "zie je nou wel", maar dat had een domme, stomme reactie geweest.

Meid, het is gewoon kut. Om zo je neus te stoten en te merken wie MX is. Je hoop op beter, je relativeert het, je bedenkt excuses, maar at the end blijkt hij gewoon veel minder met jou bezig te zijn dan andersom.

Ik vind je er wel krachtig onder (woede maakt krachtig, maar hoe lang duurt dat?), maar snap ook dat het pijnlijk is.

Ik weet niet of hij echt een lul is, maar ik vind hem duidelijk tekort schieten in zijn oprechtheid naar jou. Dat is niet oke.

Wees lekker boos, haal je bikini op en wees lief voor jezelf.
Ik denk niet dat hij een lul is, maar hij is nogal met zichzelf bezig. Geloof zelfs dat hij de beloftes die hij heeft gemaakt wel oprecht meende, alleen daarna raakt het bij hem in de vergetelheid. En daaruit blijkt dus dat hij inderdaad een stuk minder met mij bezig is dan andersom. De bedachte excuses hiervoor zijn nu op. Het niet serieus genomen worden doet wel een beetje pijn, maar mijn grens is bereikt en zal hem dat zeggen ook als ik hem zie.

Kutte is alleen dat hij waarschijnlijk te laat wakker is, zodat ik in mijn stomme bikini naar het strand moet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven