Gewoon, lekker relativeren!

13-08-2009 00:04 3104 berichten
Alle reacties Link kopieren
Briljant,gewoonweg briljant!!

Ik zal het spits afbijten

Ik heb een date vrijdag en ik weet op voorhand al dat dit een drama gaat worden.....

Tis een gedownload typje heeft alle eigenschappen waar ik blind voor ga, dus je raadt het al...

fout met looplichtjes om zijn hoofd geschreven
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Maar 1 nacht liefje? Bij ons duren evenementen dagen...

Maar ja jullie hebben dan wel weer de hartjesdagen, vind ik altijd leuk
Duurde 9 dagen... En wij hebben heus nog meer van zulke dingen hoor!

Ik ga er alleen nooit heen...
Sneeze: je hebt er een punt mee, hoor. Dat bedoelde ik ook te zeggen met die mate van heftigheid van het kriebelen. Als het zo blijft, dan moet je het gewoon doen. Al is het al om te ontdekken wat het je oplevert.

Frizz: Godsamme zeg, wat een druif, die MX (sorry hoor)! Heb je je bikini nog niet!

En ach, een open boek. Ja, je zou het haast zo noemen, he. En wanneer er duidelijkheid komt? Ik denk misschien als ik hem ga zien over een paar maanden tijdens mijn verlof in NL.

Maar misschien wordt het daarna alleen maar nog ingewikkelder, who knows..
HIJ een druif? Wat dacht je van MIJ?! Sjongejonge... Zodra hij in mijn buurt is ben ik echt niks meer waard.

Precies, je hebt dus géén idee wanneer er duidelijkheid komt. De kunst is nu om het los te laten en te genieten van andere dingen. Maar wel moeilijk lijkt mij!
Ja, jij ook!

Maar hij vooral dat ie langs komt en niks te melden heeft. Zou ik me kapot aan ergeren.

Anyway: Loslaten is moeilijk. Genieten van andere dingen gaat me goed af, gelukkig.

Ik ga hem ook niet loslaten trouwens. In mijn hoofd wil ik trouw blijven aan hem.
Ik geloof dat hij zo met zichzelf bezig is dat hij helemaal niet door heeft (of door wil hebben) hoe ik over de zaken denk. Waarschijnlijk behoor ik eerst heel boos of hysterisch te gaan doen ofzo.

Hij kwam zogenaamd om me te verrassen, maar voelde zich niet lekker door de hitte en de autorit.

Heb em uitgemaakt voor oud wijf.

Als je maar wel geniet van andere dingen en niet al te vaak al te verdrietig bent!
Hm. Te moe van de autorit..aha.

Gelukkig ben ik niet echt verdrietig geweest nog. Pas twee keer een klein traantje gelaten. Kleintje maar.
Aaaaaaah Kym!

Ik heb besloten eens gewoon weer te gaan genieten van alle kleine dingen. Dat vergeet je zowat door al dat gedoe.

Straks eens even een lekker douche nemen, mezelf een beetje mooi maken, stukje fietsen, mooie bomen kijken onderweg, beetje glimlachen naar tegenliggers. Maakt het leven weer simpel.
That's the spirit Frizz. Ga ik ook doen!
Hi Sweety's,

Hoe mooi zijn jullie inmiddels Frizz en Sneeze?

Ik chill hier een beetje.

Net eventjes gebeld met WS!

Ik versta hem zowaar steeds beter trouwens, goed hè?

We hebben afgesproken dat hij het weekend mijn kant op komt en hij blijft dan 4 dagen. Ik ben ook vrij ivm één of andere feestdag maandag, dus dat komt goed uit.

God, ben benieuwd!

Straks vind ik er geen klap meer aan, is WS voor niks gekomen!
Jeeeeeeeeeeeeeeeetje ik vind dat spannend zeg! Dat hij dan 4 dagen blijft! Maar hij heeft gewoon ook zijn eigen plekje en eigen dingen daar toch? Of gaan jullie 4 dagen op elkaars lip zitten?

Oei ik zou ook ineens bang worden dat het stom wordt. Maar das gewoon nervositeit. Niet teveel nadenken en gewoon genieten hoor!

Ik ben hartstikke mooi! Maar heb het huis niet verlaten...

Bikini weer in bezit! En veel te gezellig toen ie em kwam brengen. Ik vergeet steeds hoe niet goed deze situatie is voor me. Zucht.
Wááát Frizz!

Heb je geneukt met MX? Details graag, rap!

(maar vooral fijn natuurlijk dat je je bikini weer hebt)

En ja, natuurlijk heeft WS zijn eigen stek! Sterker nog, ik geloof niet eens dat hij hier welkom is (ik ga even mijn contract erbij pakken trouwens).

We hebben in elk geval vrijdag om 17:00 afgesproken (max. twee uur dus), direct na mijn werk. Dan gaan we naar een plek waar je rustig kunt zitten zonder lastig gevallen te worden door duizend kinderen enzo.

En zaterdag ga ik sowieso weer uit. Hij ook.

Naja, het hangt een beetje van vrijdag af denk ik hoe het verdere weekend gaat verlopen... best spannend, Godver!

(oh kut en ik bedenk me nu dat ik vrijdagavond ook een belafspraak heb met MB)
Waarom denken jullie hier toch steeds dat ik dampende seks heb met MX zodra ik schrijf dat het (te) gezellig was?! Alsof ik daar het type voor ben!?

We hebben niet gesekst (al zou dat wat betreft het op peil houden van mijn eehhh... behoeftes helemaal geen slecht idee zijn geweest), we hebben lekker buiten onwijs gezellig zitten kletsen.

Aaah jullie gaan naar het geheime plekje! Gaat er stiekem gezoend worden?

Oei wel een beetje lastig die belafspraak. Maar daarna kun je toch stappen?
Hah, ja jezus Frizz, je schreef het echt net alsof er flink gestoomd werd, hoor!

Maar gezellig kletsen is ook leuk!

Ik weet niet of er gezoend gaat worden. Moet eerlijk bekennen dat ik ontzettende behoefte heb aan intimiteit. Al is het maar even aanraken, aaien, lief doen.

Het wordt het stiekeme plekje ja, wat spannend he!

En tja, die belafspraak zou best apart kunnen worden aangezien ik niet weet wat er met WS gaat gebeuren... dansen ga ik zaterdag trouwens. Ach, stel je voor dat het vrijdag heul leuk is met WS, dan ga ik savonds ook dansen. Want dan kan ik 'm weer zien!

Poeh nee was het maar waar... (a dirty mind is a joy forever)

Maar hij wil nu óók morgen naar het zwembad komen waar ik heen ga, én hij heeft ineens ook een paar smsjes gestuurd sinds hij weg is, plus hij wil morgenavond afspreken...

Het zijn echt rare wezens, die mannen.

Jaah kan me voorstellen dat je die behoefte hebt! Ik weet nog de eerste keer dat ik lang weg was van huis, ik miste soms echt even een goeie knuffel van iemand die om me geeft.

Wat is het voor stiekem plekje eigenlijk? Hahaha ik wil het ff allemaal voor me zien...

Maar als er iets zou gebeuren met WS, zou je dat dan zeggen tegen MB? Bedoel je dat met dat het apart zou kunnen worden?

Precies, hou je plannen voor het weekend lekker open.
Oooh, kijk aan. MX is actief geweest zeg. Nou, ben benieuwd. En ga je 'm dus weer zien morgen?

Het stiekeme plekje is achter een soort kerk (jahaa). Heel rustig daar.

Als er iets met WS gebeurt, dan vertel ik dat MB niet denk ik. Maar op die manier kan het wel ongemakkelijk worden. Naja, we'll see.
Ik ben niet echt benieuwd. Dat wil zeggen, ik weet dat het van tijdelijke aard is. Ik ga gewoon naar het zwembad, HIJ heeft zichzelf uitgenodigd. Hij vroeg of ik hem wilde bellen in de ochtend, dat heb ik een beetje opengelaten. Bij alles wat hij vandaag zegt/doet heb ik zo'n houding van 'ja het zal wel', en dat stoort hem denk ik. Daarom gaat ie ineens zijn best doen.

Hij doet in ieder geval niets met de intentie een relatie aan te gaan, das een ding dat zeker is!

Oei de kerk! Mooi plekje om te viezelevozelen.

Ach ja, kijk gewoon wat je gevoel je ingeeft. Toch?
Morning Angels,

Poeh hey, das was warm gister op het strand

EN...heb gedate met de leuke RP meneer

Mijn god wat een interessante man, hang aan zijn lippen als jij over zijn werk praat.

Hij gaat me helpen met mijn boekje (das fijn)

MAAR..............wel een heule grote klik, geen chemie.

Das wel een beetje jammer

verder even snel de laatste pagina gelezen (rest lees ik zo op de praktijk)

Frizz, yessss je bikini terug, maar of het de zaken nu helderder heeft gemaakt, ik geloof het niet ;-)\

Ik vind dat toch leuk, dat je met dot prachtige weer naar het zwembad gaat!

Gek hè met mannen, als je ze behandeld als een zak vuil dan gaan ze ineens leuk en gezellig doen, snap jij het snap ik het!

Kym, een 4 daagse date

WOW...

Kan me die behoefte aan intimiteit goed voorstellen.

Romantisch....een kerkje.

Hebben jullie echt plannen (behalve wreed zoenen natuurlijk)

Of gaan jullie weer aan de cola/fanta (ook weer zo cute)

En MB,..zou ik ook niets tegen zeggen in eerste instantie

Gewoon eerst maar eens kijken hoe WS gaat lopen.

Komt tie weer.....als jullie meant to be zijn....

*woord van de dag...viezelevozelen*
Nou jaaaaaaaa Sum, hoe kun je nou gaan daten zonder óns van te voren op de hoogte te stellen?! Je hebt ons gewoon onze voorpret ontnomen!

Geen chemie? Hoe komt dat dan? Was ie niet sexy?

Hahahahhaa Sum helderder (moet toch altijd aan Pluk van de Petteflet Helderder denken als ik dat woord gebruik) dan het is gaat het natuurlijk ook niet worden. De enige vraag die rest is hoe moeilijk/makkelijk ga ik het mezelf nog maken?

Mannen zijn echt rare wezens. Kreeg zelfs een 'slaap lekker' sms. Ik ga hem gewoon blijven behandelen als oud vuil!

Zwembad is gecancelled, of in ieder geval uitgesteld. Beetje teveel wolken hier aanwezig, dus ik wacht de ontwikkelingen af. Zie mezelf al helemaal liggen in mijn MDtje terwijl de eerste onweersbui begint boven mijn hoofd.

Zag trouwens dat het volgende week weer een paar dagen mooi wordt. Wordt lastig om dan te gaan werken zeg! Ben sowieso al niet gemotiveerd, is mijn laatste werkweek bij een k*t-bedrijf. We zien allemaal wel. Misschien moet ik ook eens een stoere chick worden, en maling hebben aan alles. ben ik per ongeluk wel ziek volgende week.

Die Sum... 'Wreed zoenen'. Hoe 90's is dat!? Als je nu het woord 'wreed' gebruikt vallen de jongeren van hun stoel van het lachen!
Lieve Frizz, tuurlijk had ik jullie van mijn escapades op de hoogte gehouden als ik er zelf vanaf had geweten

Ik lag heerlijk in mijn gifgroene bikini-tje te bakken bij 1 of andere hippe strandtent met een prima dj toen mijn telefoon ging

Ja hoi, met leuke RP meneer.

Jij was toch vrij vandaag en zou naar het strand gaan?

Lig je toevellig op dat en dat strand?

Ikke....yep

Hij weer, das mooi ik ook, samen drankje doen?

Ik, ja das goed.

Bij nadere inspectie in de ietwat smoelige plee van de strand tent bedacht ik me dat ook dit weer niet een van mijn meest briljante moves was.

Glimmende neus van de factor 15

Rook ook niet meer helemaal okselfris

En dan dat haar van mij....ook echt op standje strand!

Maar goed, beetje deo, borsteltje en klaar is Clara!

Maar inderdaad...niet sexy

maar echt, ik ga zeker eens een keer mety hem samen in de kroeg een ontzettende boom opzetten over de zin des levens

Wist ik al dat jij een andere baan had?

Nee toch?

Wat ga je doen precies?

vind ziekmelden best een goeie optie in dit geval

Vind dat eigenlijk niet kunnen hoor, ziekmelden en niet ziek zijn

Nou ja, ik vind een MDtje zelfs met onweer ubersexy hoor!!!

Maar snap de wijziging in he plan wel

Heb hier de eerste kei harde bui al op mijn kop gehad toen ik Summerhond aan het uitlaten was vanmorgen.

Ik denk dat je met betrekking tot MX niet al te veel moet nadenken.

Ik denk dat je op een gegeven moment wel op een punt komt dat je het echt HELEMAAL zat bent.

En tot die tijd.

Je weet wat je moet doen maar het lukt je gewoon nog niet altijd...

Wreed....ga ik op mijn eerst volgende date zeker gebruiken!!!
Even relativeren. Ik vond mijn rij-examen zo ontzettend leuk, dat ik heb gezorgd dat ik nog een keer op mag. Ik baal zo verschrikkelijk hiervan. Normaal rijd ik goed, zeker, veilig etc. En vanmorgen... het valt me mee dat de politie me niet staande heeft gehouden.
Agossie Meissie......

Wat ontzettend balen!

Was je zenuwachtig?

Was de examinator een dropl**

Stak er ineens een alien overr?

Whatsgebeurt dat het niet ging zoals het had moeten gaan?

Maar eerst:

Omdat chocolade taart nou eenmaal altijd een pietsie helpt
Hello sunshines,

Deze dame is net wakker,man wat heb ik vast geslapen! Gisteren, pleinbioscoop was erg leuk. Trouwens vond het echt een leuke film, dat Slumdog Millionair. Ik ga nu even mijn oogjes uitwrijven en alles bijlezen, maar had al vernomen dat Sum een date heeft gehad. Dus je hebt een 'gewoon' vriendje erbij, ach van vrienden kan je niet genoeg hebben denk ik maar .

Madhe, wat sneu voor je dat je niet je rij-examen gehaald hebt! Ach denk maar zo, dat je nu extra tijd hebt gekregen om nog beter te leren rijden en de volgende keer gewoon een staaltje rijkunst a la Schumacher vertoont. Dikke knuffel voor je meis .
Humm de eerste keer was ook wel duidelijk...
Daten in bikini Sum?! Das lef hebben hoor...

Tenzij je er gewoon echt óntzettend goed uitziet en er nergens iets meedeint als je loopt, je geen putjes hebt en... Nou ja je snapt het al, ik zou het niet durven.

Vind hem ook wel een superhero, om zo'n initiatief te nemen. Niet sexy omdat ie een enge zwembroek aan had? Gele Speedo? Of had ie een buikje? Teveel haar? Details please!

Ik heb 5 maandjes bij een ander bedrijf gewerkt, waarvoor ik dus mijn oude werkgever heb verlaten. Iedereen had me al gewaarschuwd dat ik het niet moest doen, maar ik ben af en toe een beetje een koppig typje...

Afijn, voel me er helemaal niet op mijn plek. Niet mijn soort mensen dat er werkt (nou ja eigenlijk wel, namelijk alleen maar vrouwen en allemaal Hollanders, maar ik was gewend met mannelijke Marokkanen te werken), hun visie bleek niet de mijne te zijn (terwijl ze in het orientatiegesprek het wél met mij eens waren) en de directrice blijkt een ontzettend onprofessionele bitch. Gelukkig belde mijn oude werk dat er een functie bij hun is vrijgekomen, dus ik ga per 1 september terug...!

Eigenlijk verklaart men mij voor gek dat ik me niet al veel eerder heb ziek gemeld, aangezien er nogal rare dingen gebeuren binnen het bedrijf. Maar ik heb een nogal sterk normbesef, en doe zulke dingen dus normaal niet. Maar volgende week kijk ik wel even hoe het loopt. ga ik dus gewoon netjes werken.

Hier ook regen. Kan wel mijn MDtje even aandoen en een dansje erin maken...

Je hebt gelijk wat MX betreft. Helemaal zelfs.

Aaahhh Madhe!

Hoe kon dat nou gebeuren? Was je moe? Verhuisstress? Zenuwachtig?

Ach meid, gewoon nóg een keertje... Heb je voor straks leuke verhalen tijdens een verjaardag ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven