Ben ik onredelijk?

19-08-2009 10:04 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een notendop....

Ik heb een relatie gehad van een aantal maanden met een collega. Dat heeft ertoe geleidt dat ik straks begin aan een nieuwe baan, want we mogen niet samenwerken. Ik heb daar veel zin in!

Inmiddels hebben we onze relatie verbroken. We passen toch niet goed bij elkaar. Ik heb er geen moeite mee, maar heb zoals met al mijn exen wel moeite met loslaten, omdat ik niet graag alleen ben.

Hij vertelde me net, op werk, dat hij gisteren een leuk meisje heeft ontmoet in de trein ('met van die lekkere dikke tieten' fijne beschrijving :puke: ) Ik ben blij voor hem, maar heb er wel wat moeite mee.

Tot nu toe geen enkel probleem. Maar nu gaat hij het in geuren en kleuren aan collega's vertellen. En die weten nog niet eens dat het over is tussen ons

Ligt het aan mij? Ik ben WOEDEND, maar kan niks doen want ik zit immers op mijn werk.... Wat vinden jullie? Moet dit kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Wie rijk wil zijn moet zijn hebzucht verkleinen Badmeester, misschien moet ik me gewoon neerleggen bij het feit dat wat ik groot noem alleen in plastic geleverd wordt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven