Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Bedankt ( Is Jimmie)

Ik had geen idee dat jouw familie bij mij in de buurt woont!
Jawel, dat heb ik al een paar keer verteld toch? Nouja, maakt niet uit. En wat deed jij in V'broek?

Jimmie is een schatteboutje.
Niet tegen mij denk ik

Hij is echt erg lief ja!

In Velserbroek woont de andere oud-collega,schieuwnierigje
Goeiemorgen
Meurning
Avond
Morgen. Topic maar opheffen?
Goeiemorgen!

Het was wel erg rustig gisteren he?

Ik ben met JD naar de kinderboerderij geweest, vooral de speeltuin is daar favoriet, daarna bij de mac een ijsje gegeten.

Nu vandaag werken, morgen vrij, vrijdag nog een ochtend en dan is het alweer weekend. Volgende week nog 3 ochtenden werken en dan heb ik al verlof!

Ik heb gisteren nog een berichtje op h gezet.
Goeiemorgen

Ik was ook met andere dingen bezig gisteren

Ook met werk hoor,gelukkig!

Collega heeft zn zoontje mee vandaag( is zeker mode!) Kind zet 1 stap binnen,ziet mij en zegt: " Ik vind het niet leuk hier"
Haha, kwam vast niet door jou toch? Hoe oud is zijn zoontje? Raar, om hem mee te nemen, zie ik al voor dat ik JD meeneem, kan ik daar continu achteraan. Of ik moet IT lief aankijken en vragen of ze MyBee installeren op een pc (=kinderbrowser)

Geen leuke dingen gisteren?
Zijn zoontje is 3 of bijna 3..

Veel collega's nemen hun kinderen mee hoor,ik vind het niet kunnen dat ze hier een halve dag lopen maar goed,ik ga daar gelukkig niet over

Nee,gisteren was geen leuke dag,ben ook met flinke koppijn mn bed in gedoken, heb er wat op h over geschreven bij familieperikelen.

Vandaag gaat het goed hoor!!!

Juultje en Compu,we hebben aan jullie gedacht hoor wb de orga van de meeting.

Nikitah komt één deze dagen met het eindresultaat
Zou ik ook niet op zitten wachten nee, een 3-jarige kan zichzelf ook niet echt bezig houden, dan komt hij toch niet aan werken toe?

Ik ben benieuwd, ik wacht nog even geduldig op Nikitah

Ik wilde een dutje doen, maar ik kan niet slapen... vanavond maar vroeg naar bed dan.
Hoi, zit nu ff achter de comp anders brand ik weg in de tuin, ben moet ik zeggen al aardig verkleurd hahahahaha.

Kun je het nu nog een beetje uithouden met deze warmte Juultje? Hoe gaat t met slapen?

Die Jim is echt een schatje Luni, zo te lezen gaat t goed wanneer hij buiten is. Hij gaat niet ver? Heerlijk dat je gescoord hebt bij H&M. Ik kan hier bij H&M nooit wat vinden, nu blijkt dat de kledinglijn bij ons toch veel verschilt met Groningen. Ze denken zeker dat omdat we in een dorp wonen ook met kleding achter zijn hahahaha

Oja ik ga ook zeuren hihihi, hoelang is voor mij de reistijd:-)))??en graag nog een hint!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vandaag nog even op mijn werk geweest en wat administratie gedaan, zo blijf ik er toch een beetje in.

Nog ff van de zon genieten nu t nog kan....
Dank je Eef! Wij zijn ook blij met hem hoor

Het naar buiten gaan gaat heel goed en hij gaat niet ver. J belde voor ie naar zn werk ging en Jim was nog buiten,hij maakte zich best een beetje zorgen. Maar tijdens het gesprek kwam ie al binnen lopen

Gisteren heb ik ander voer voor hem gehaald,ander merk maar wel tegen blaasgruis. Eet ie net zo makkelijk!

Ik denk er niet zo bij na Juultje,maar je zal onderhand een behoorlijke toeter hebben zeker?? Ik weet het wel natuurlijk maar als ik iets niet zie is het ook moeilijk voor te stellen.

Ik zal vast vertellen dat het voor iedereen het makkelijkste zal zijn om naar Schiphol te reizen,reistijd mogen jullie zelf uitzoeken dan

Maar nog steeds,het kan zomaar veranderen!
Luni, ik heb inderdaad een behoorlijke buik, ik loop ook niet meer, ik waggel

Eef, op dagen als vandaag ben ik het heel erg zat om zwanger te zijn, ik voel me net een waterballon...

Ik kan me voorstellen dat je je toch een beetje zorgen maakt, als Jim buiten is, zo lang woont hij nog niet bij jullie. Is hij binnen als jullie werken? Of heb je een kattenluikje?

Hoe gaat het met jou Eef?

Voor H&M kun je ook op internet kijken, daar staat vaak ook weer wat anders dan in de winkel te vinden is. Ik koop er nog wel eens voor JD, heb voor het nieuwe seizoen al van alles uitgezocht. Alleen is de levertijd vaak lang, dat is wel een nadeel.
Ik voel me al een ballon,kan me goed voorstellen dat je soms echt niet meer weet waar je het zoeken moet Juultje

Ik koop bij H&M alleen maar online,de winkels vind ik te rommelig en ik zie het niet daar...

Maar eigenlijk alles wat ik bestel is gelijk goed,hoeft meestal niet geruild te worden.

Het duurt soms idd wel een tijdje voor je het binnen hebt maar dan is het extra leuk.

Verder bestel ik weleens bij Esprit,ook bijna altijd goed.

Jim is binnen als we weg zijn,we willen geen luikje.Ten eerste omdat we het,mochten we ooit weggaan, het weer in originele staat moeten terugbrengen. Ten tweede wil ik weten of ie binnen of buiten is.Controlfreaky he

Er is iets op mn werk,vorige week belde een collega of een collega waar hij mee aan een project werkte,misschien ziek was. Ze was 'kwijt'; nam geen telefoon op,was niet op het werk en geen ziekmelding dus. Blijkt dus dat ze ontslagen is,niemand wist ervan. Beetje raar.

Mijn baas is ook hoofd pz,ik heb vanmorgen gekscherend(omdat hij ook maar in opdracht van handelt) dat het allemaal zijn schuld is. Kon ie wel om lachen Dat ik erover begon is omdat iemand anders net haar hart had gelucht bij me.

Ze was nogal boos en ik denk dat hij dat moet/wil weten..

Soms vind ik dat wel moeilijk
Het is echt bloedheet he,zelfs nu nog te warm om uberhaupt maar aan slapen te denken...

Ik heb een roseetje ingeschonken(lekker koud ) en ben met de laptop in de tuin gaan zitten. Jim is op pad maar ik zit hier nog wel even

J en ik hebben allebei ontzettend veel zin om naar dk te gaan,ik heb bij de apotheek rustgevertjes gehaald voor de vliegreis dus we kunnen relaxed vliegen. Heen gaan we met een 'gewoon'toestel(737) maar terug met een Fokkertje 70. Ik heb ooit weleens met een Fokker 10 ofzo een binnenlandse vlucht(israel) gemaakt en als dit er maar iets op lijkt ben ik niet blij

Jim is inmiddels terug en is op schoot gekropen,tijd om naar binnen(bed toch maar) te verkassen.Zo'n grote kat(5,5 kg) én laptop op schoot is een beetje veel

Fijne avond nog!
Goeiemorgen

Nu is het ook alweer goed warm, ben benieuwd hoe het gaat met dat noodweer van vamiddag, er wordt in ieder geval flink gewaarschuwd.

Het duurt nog wel even denk ik. Het is hier nog prachtig zonnig en buienradar laat nog niet veel zien.

Mokkie, wat een mooi geschminkt jongetje op H.!

Ik zal nog even wat gaan lezen van jullie op H.

CG is nu naar school, heerlijk weer het huis alleen. En ik spijbel, want ik moet daar eigenlijk zijn voor de cursus e.d. Maar even geen zin.

Luni, kun jij mij na je reis een uitgebreid verslag doen van je vliegen? Wanneer je het pilletje neemt, waar je opstijgt, wat je ziet van NH, wanneer je daalt, hoe lang het duurt, hoe het vliegveld eruit ziet etc.. Of heb je daar geen zin in?

Hoeveel kost de vliegreis?

Ik popel en schijt tegelijkertijd in mijn broek!
Hey

Compu:

Ik zou het met alle liefde doen maar probeer juist met andere dingen bezig te zijn dan met die situatie..pilletje helpt wel hoor,meestal in combi met een glas wijn maar gezien het tijdstip dat we heen vliegen wordthet alleen een p.

Naar buiten kijken is zo goed als niet aan de orde Alleen als we recht hangen of dalen wil ik nog weleens een blik werpen maar met stijgena absoluut niet ( zit nu al met klamme handen als ik eraan denk :-S )

De vlliegreis kost ons 201 euro pp,maar het kan goedkoper. In de winter vliegt Transavia daarop en dat scheelt wel aanzienlijk.

De prijzen liggen over het algemeen tussen de 100 en 500 euro.

Wij hebbenhier 3 verdwaalde druppels gehad vanmorgen en verder weinig activiteit,geen zuchtje wind zelfs...

Jullie zullen dáár wel weer de hoofdprijs krijgen Mokkie...en ik kan vanavond gewoon weer met de gieter naar buiten voor de planten
Volgens mij probeert iedereen het weer te bekijken, ik krijg weer.nl nauwelijks open. Het is hier buiten ruim 37 graden, op zolder ruim 32 en beneden 28,4 graden. Ik heb net een tijd op bed gelegen met de airco aan, heerlijk!

Vanmorgen hier ook een paar druppels, maar dat was het.

Zo te zien hangt het nu ergens boven de Noordzeen en krijgen Luni, Compu en Poesie er meer last van dan Mokkie, Cha, Eef en ik.
Dat zou nog eens een verandering zijn!

Lekker hoor,laat maar komen

Ik heb net mn vakantie met 2 hele dagen verlengd,kijk er nu al naar uit
pffffff pffffffffffffff neeee ik ga niet klagen zou niet durven maar heb t zo warm!!

Heerlijk Juultje airco in je slaapkamer, zo kun je het nog wel even volhouden he.

Ga je al gauw naar DK luni ik dacht ergen begin september toch? Maar de fokker 70 valt mee toch dat scheelt niet veel met de 737 zeg EM.

Vandaag nog ff gaan statten met ED2, ze moest natuurlijk een korte broek die ze nog niet had in haar (overvolle) kast. Ik heb ook wat gescoord, bruinleren teenslippers, die kleur had ik nog niet hahahahahah.
De zon is hier nu weg, het gaat vanavond pas omslaan.

Luni, laat dan maar. En concentreer je maar op suf worden.
Haha, die ED met haar korte broek. Kon je ze nog goed scoren?

Luni moet maar blijven zeggen wanneer ze vertrekt hihi. Zet het maar met koeienletters op het Hyves topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven