Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel zilveren sandaaltjes ofzo?
Stressed is just desserts spelled backwards
Die kat doet het toch niet helemaal naar behoren, ligt de hele dag te slapen en 's nachts breekt hij de tent af
Nee, dan wilde ik zwarte hakjes met zilveren tasje, zilveren nagels (uit een potje ja ) zilveren sierraden en zilveren dingetjes in de knot doen.
Ik vind rood leuker klinken. Beetje spaans/zon en ik vind het ook leuk als de man en vrouw een beetje afgestemd zijn op elkaar (dus met stropdas).
quote:Maleficent schreef op 19 augustus 2009 @ 13:18:

Star, voor jou 2 woorden: slak en zout

[afbeelding] [afbeelding]

op je mond doe je dan lichtroze gloss of alleen wat doorzichtige gloss.Ik dacht dat jij een dierenvriend was.
quote:Maleficent schreef op 19 augustus 2009 @ 13:23:

Ik vind rood leuker klinken. Beetje spaans/zon en ik vind het ook leuk als de man en vrouw een beetje afgestemd zijn op elkaar (dus met stropdas).Er zijn vast ook wel zilveren stropdassen, duh-uh
Ja, Jinnyman is Gordon niet
En dan ook meteen zijn haar zo blonderen en een pratende kut laten groeien, is het plaatje helemaal compleet.
Hallo!

Was vanmorgen in het bos en we zagen een konijntje! Erg leuk! (jaja kan niet op tegen de zwijnen van Mal, maar toch...)

Jin: ik zou ook rood doen!

Shit. ben net een vergiet. weer alles vergeten...
Ik zie dagelijks konijntjes
Jin, ik zou gaan voor roze of groen (frisgroen) erbij. Roze omdat dat nog lekker jong is, ik vind rood met zwart ook kunnen als je 60 bent

En groen is wel echt origineel.

En helemaal geweldig is roze hakjes, maarja, beetje kostbaar want die ga je nooit meer dragen lijkt me.

Nagels subtiel roze danwel gebroken wit danwel kleurloze lak, en haar in een Grace Kelly rol.

Tadaaaaa.

En natuurlijk een roze das voor vent, wit overhemd en antreciet pak. Zwarte Van Liers eronder, jummy

Ha ha.

Deelt het echtpaar geen dassen uit? Doen ze ook nog wel eens.

Ik duik de tuin weer in, pfff. Kwam even kijken naar Star.

Enka, K*tnieuws zeg
Van Liers, wat ordi Amaal

Doe dan een paar mooie van Bommels

Roze hakjes niet dragen? Hoezo niet? Kan 's zomers toch hartstikke leuk met een jurkje of mooie witte linnen broek?
Oh ja, Enka, sorry vergat het even. mooi klote nieuws... Bah...
Weet niet of je Bommel in Jinnyland hebt
Van Lier wel dan? Volgens mij is dat ook zo ontzettend oerNederlands.

Doe dan Church's, die zijn vast wel in Jinnyland te koop

Maar ik ben nogal van het promoten van Van Bommel (aangezien ik vroeger een oogje op Floris had ).
Ik zal eens kijken of het lukt. Vind roze leuk ja, maar man in een roze stropdas lukt nevernooitniet vrees ik. Groen lijkt me lastig te koop, dan maar paars. En anders toch zilver, geen andere mogelijkheid vrees ik. Zilvergrijze stropdas vind ik wel leuk voor vent hoor, dat moet lukken met een rustig overhemd. Pfff, ik wilde net even gaan shoppen met oudste, maar werd lelijk in de voet geprikt door een wesp. Ga morgen maar even, deed verdomd zeer.

En misschien kan ik nog niet eens hoord ik net, omdat oppas misschien niet kan. Er is ook altijd wat, ik wil gewoon, heb me er zo erg op verheugd!
wat eten jullie in de hitte? Ik ga pastasalade maken. Ik heb nog een pak gerookte zalm liggen.
Friet en appelmoes en komkommer en salade en kip. In de tuin. Geen zin om te koken zeg maar .

Pastasalade heb ik het hele weekend en maandan al gegeten, nu even wat anders.
hartige taart, net in de oven gegooid.

Jin, mijn man heeft wel een roze das hoor, zo'n lichte. Kan je hem niet over de streep halen met het argument dat het heeeeel hip is? Kan echt goed hoor!

Een rode das vind ik best zakelijk en erg George Bush achtig. (Maar wel mooi maar misschien kan je het met dit argument overhalen tot een roze )

Eigenlijk vind ik Bommel te duur ha ha. En nu iedereen op die gympen loopt waar heel groot FLORIS op staat ben ik er helemaal klaar mee. Die zijn eigenlijk heel lelijk maar omdat het van Van Bommel is natuurlijk hip.

Maar wel beter eigenlijk dan Van Lier...

dit is mooi subtiel roze toch?
Auw wespensteken zijn naar! Heb je er iets op gedaan?

Is er in Jinnyland niet een soort Wehkamp waar je heerlijk vanuit huis kan shoppen?

Spaghetti.

Precies Amaal, beter dan van Lier. Fijn, mijn campagne werkt
Aangezien je Floris kent, krijgen we korting?
Nee, Amaal, ik denk echt dat het geen roze wordt. Is man echt geen type voor. Bij sommige mannen vindt ik het best goed staan hoor, maar niet bij vent.

Star, ik zeg WERPEN! Is wel een soort Wehkamp, maar voor mijn kleding vind ik dat lastig. Koop wel speelgoed, kaarten (unicef), kleding ventjes en zo via internet.
Aaaw lief! De poezen die nog niet echt vriendjes zijn eten nu samen naast elkaar wat natvoer. Eten verbroederd, zo te zien
Enka: Wat een naar nieuws, Sterkte!

Ik heb geen smaak dus aan mij heb je niks Jinny.

ow ik vergeet ook echt alles

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven