Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ow, ik vind alles gezellig! Even denken enzo, nu heel druk met training op werk (even in pauze naar computer gesneakt). Laterzz!
Hoi ,

Ik heb niets gelezen maar even een verklaring waarom ik er even niet ben. Nog steeds druk aan het overwerken en druk met de kindjes en het nieuws gekregen dat de moeder van mijn vriendin is opgegeven... (zie haar als mijn 2e moeder, kom daar al vanaf mijn geboorte, op T) Dus even niet in forum stemming.

Later wel weer
O Enka wat naar.... een dikke voor jou

heel begrijpelijk dat je hoofd er even niet naar staat!
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka, wat naar heel veel sterkte!

Paps belde net, hij wordt dinsdag geopereerd. Als het meezit mag hij dezelfde dag nog naar huis.

Leuke winterjas gezien:

anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 19-08-2009 11:42
Reden: Even kijken of de muts erbij past
% gewijzigd
Mooi Mamax!

Deze dan:

Kost maar 366 euro
Die van Airforce beginnen allemaal pas ergens bij 200 euro. Belachelijk! Die van Eager Beaver is 99.95. Dat vind ik op het randje (en dan met name omdat Sam hem daarna ook nog aankan).
Die van Esprit vind ik tegenvallen dus die gaat retour.

wel een hele nette jas mamax.

Ja goed he Mal, het wordt nog eens wat ;)
Daar hou ik ook wel van Bam. Wat viel er tegen aan die van Esprit?
Mal wat ligt dat poezebeest prachtig te slapen zo.

Enka voor jou, wat een rotnieuws. Sterkte komende tijd!

Mamax, dat is snel al dat je vader geholpen kan worden, mooi!
Gelukkig wel, krijgen we eindelijk wat meer zekerheid.

Wil jij trouwens 1 ding voor me doen? Even wachten met bevallen tot het regent? Ik vind het zo zonde om op zo'n dag als vandaag de hele dag achter m'n computer op F5 te drukken...
Oh Enka, wat een afschuwelijk nieuws. Veel sterkte!

Mal, te cute gewoon, dat poeske!

STAR, WERPEN KRENG.

Bam, wow opslagruimte, geweldig! Heel profi.

Juud, wat lekker vijf boeken! Welke?

Kokos, fijn dat de vakantie top was! Lekker uitgerust, en een dagje ballorig is altijd leuk.

Amalia, ik heb net een heel mooi zwart jurkje bij Mexx gekocht voor een bruiloft. En ik twijfel nog of ik het met een rode stola, rode schoenen en rode stropdas voor vent combineer of met zilveren tasje, zilveren nagels en dingen in het haar. Wat denk jij? En stoer! Naar NY again, wow. Ik zeg a la Star, DOEN!
Compu, dank je voor je lieve compliment van mooie Jinnymamma. Ik zeg puur natuur (bijna dan) .
Jinny, rood met man in dezelfde kleur stropdas klinkt goed!
quote:mamax schreef op 19 augustus 2009 @ 12:47:

Gelukkig wel, krijgen we eindelijk wat meer zekerheid.

Wil jij trouwens 1 ding voor me doen? Even wachten met bevallen tot het regent? Ik vind het zo zonde om op zo'n dag als vandaag de hele dag achter m'n computer op F5 te drukken... Er zal vast wel iemand smsen als ik geworpen heb. Maar ik had morgen in gedachten, dan is het heerlijk koel in het kraamhotel.
quote:Jinny schreef op 19 augustus 2009 @ 12:56:

Compu, dank je voor je lieve compliment van mooie Jinnymamma. Ik zeg puur natuur (bijna dan) .

Behalve die nagels

Als ik me er even tegenaan mag bemoeien (en zo niet, ik doe het toch ), wanneer is die bruiloft? Ik vind zilver, en rood in mindere mate, een beetje kerstig.
Maar ja, wat staat dan mooi bij een luchtig zwart jurkje zonder dat het begrafenis wordt? Bruiloft al over anderhalve week en hoorden gisteren dat we er dus heen kunnen.

Haha en een beetje mascara (heb ooit voor een bruiloft nep wimpers genomen en toen ze eraf vielen vielen mijn eigen wimpers mee, geen succes dus ). En hé, ik heb maar liefst ZES eigen nagels op het moment he.
Mamax, wat kan je vader snel geholpen worden. Dat is erg fijn, en dan op naar een heel voorspoedig herstel!
Ik kan ook weer sms-en hoor Star!!!!

(hint hint)

Als je zwart met alleen rood doet, of zwart met alleen zilver, vind ik niet zo kersterig hoor. Maar nu in de zomer is aqua of turkoize (hoe schrijf je dat ) ook wel heel mooi bij zwart en bruine benen.
quote:Jinny schreef op 19 augustus 2009 @ 13:05:

Maar ja, wat staat dan mooi bij een luchtig zwart jurkje zonder dat het begrafenis wordt? Bruiloft al over anderhalve week en hoorden gisteren dat we er dus heen kunnen.

Haha en een beetje mascara (heb ooit voor een bruiloft nep wimpers genomen en toen ze eraf vielen vielen mijn eigen wimpers mee, geen succes dus ). En hé, ik heb maar liefst ZES eigen nagels op het moment he.

Paars natuurlijk

Of donker-/oudroze. Maar goed, paars kan weer niet op je lippen dan natuurlijk.
quote:Maleficent schreef op 19 augustus 2009 @ 13:08:

Ik kan ook weer sms-en hoor Star!!!!

(hint hint)

Als je zwart met alleen rood doet, of zwart met alleen zilver, vind ik niet zo kersterig hoor. Maar nu in de zomer is aqua of turkoize (hoe schrijf je dat ) ook wel heel mooi bij zwart en bruine benen.Maar ja, dat staat weer zo hartkwalerig, blauwe lippen
Ja hallo, waar vind ik met-geen-tijd-om.te-shoppen nou aqua of paarse shoes en bijpassende stola? Pfff, leuke ideeen hoor .

En ik heb helaas geen bruine benen nu.... snik...
Bruin uit een flesje?
Correctie, oranje uit een flesje?
quote:Star schreef op 19 augustus 2009 @ 13:13:

Bruin uit een flesje? ja, en dan ook paarse shoes uit een flesje ?
Star, voor jou 2 woorden: slak en zout

op je mond doe je dan lichtroze gloss of alleen wat doorzichtige gloss.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven