F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik was bij een kledingzaak, en ik kon dus alleen maar naar dat kapsel kijken....

Maar ik vind het zo moeilijk nu kleding kopen want van boven (schouders en borsten) ben ik smaller en dat accentueert juist mijn brede heupen/kont meer... echt k.u.t.
En je coupe van 3 maanden geleden was nou ook niet echt je van het.

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, zie je... dat probleem heb ik niet. Ik ben overal breed...
www.2style4you.nl
Jou haar is ook leuk vish, kan die ook in kleur?
Heb hem expres in zwart-wit dan valt mijn melasma niet zo op.
quote:Vishnu schreef op 20 augustus 2009 @ 15:11:

Heb hem expres in zwart-wit dan valt mijn melasma niet zo op.Maar dan kunnen we je haarkleur niet zien, ik zal niet naar de rest kijken
Nu wil ik ook naar de kapper.. we gaan voor kort (of in ieder geval korter ). Ik vind jullie haar echt leuk!!
www.kapsels.net staan veel leuke kapsels op marlee.

Haar moet nog een verfje, het is nu grijs
Ben ook met fiets bezig, zal hem er ook even opzetten.
vis dat linkje werkt niet bij mij:

helaas hebben we bij jouw lichaamsverhoudingen geen passend advies.

die mchammer broeken lijken mij wel erg lekker zitten.
quote:Vishnu schreef op 20 augustus 2009 @ 15:04:

En je coupe van 3 maanden geleden was nou ook niet echt je van het.

[afbeelding]

Vergeet het kapsel, ik zou eerst wat aan mijn gebit laten doen als ik jou was
kut, en ik kan nu ff niet in ak kijken, ben erg beneiuwd naar jullie kapsels.

Zo maar ff collega wegjagen bij hyves-pc
quote:casey schreef op 20 augustus 2009 @ 15:04:

ik was bij een kledingzaak, en ik kon dus alleen maar naar dat kapsel kijken....

Maar ik vind het zo moeilijk nu kleding kopen want van boven (schouders en borsten) ben ik smaller en dat accentueert juist mijn brede heupen/kont meer... echt k.u.t.

Je moet ff googlen op trinny and susanah, die hebben goede site waar daar echt goede tips over staan.

En zo lelijk ben je nou toch ook weer niet?
quote:casey schreef op 20 augustus 2009 @ 15:26:

vis dat linkje werkt niet bij mij:

helaas hebben we bij jouw lichaamsverhoudingen geen passend advies.

Niet zo he zus.

En het begint hier NU te regenen!!! Jippie ga in mijn blootje buiten rennen doeiiiiiiiiiiiiiiiiii
We zijn weer vrienden
Hier vanavond behoorlijke strijd. Jes kwam naar me toe dat ie luier om wilde want hij moest poepen. Heb m toen op wc gezet en gezegd dat ie er pas af mocht als ie gepoept had. Dikke drama, brullen. Maar sil moest naar bed, dus dat gehuil hield m wakker. Jess na een uur op wc dus de strijd gewonnen ,want mocht eraf. Luier om omdat ie naar bed moest en binnen 1 tel staat ie te poepen (harde poep, want hele tijd dus opgehouden) Kan daar zo boos om worden...

Nu zef naar bed, morgen genoeg te doen (huis poetsen en het huis wordt steeds groter om bij te houden...) Gelukkig komt invalster op de gastkids passen en stagiaire wilde ook wel paar uurtjes eerder komen voor hulp!
Werk ze vandaag Cees! Jeej, dat hij nog steeds niet op de wc wil poepen joh, wat zou daar toch achter zitten? Heb je de tips uit zindelijkheidstopics weleens bekeken? Blijken toch veel kinderen bang te zijn voor dat gat of om hun poep "af te staan".

Wij gister ook een heftige aanvaring maar voor het slapen gelukkig alles weer goed gemaakt.

De dag begon om 4.00 vandaag dus we zijn al lekker wakker.
Cees, heeft hij nog helemaal niet op de wc gepoept? Nina ook pas sinds een week of drie hoor, daarvoor eerst een hele tijd in haar luier ook (of gewoon in haar onderbroek). Toen ze eenmaal 1 keer op de wc gepoept had was het gelukkig snel bekeken verder, ze is ook echt gelijk de hele dag zindelijk nu.

Maar ik vrees dat je het beste gewoon nog geduldig kunt wachten, niet te streng of te boos worden. En een beloning? Heb je dat al gedaan? Hier kreeg Nina de eerste 3 keer dat ze op de wc poepte een kindersurprise ei, en toen na 5 keer (stickertjes), en nog een keer na 10 keer. Is Jesse daar neit gevoelig voor?

Oh, Vis, het is voor jouw dus al laat in de middag? Hoe laat ga jij meestal naar bed dan? Is 4 uur standaard?

Tieg, de stappenteller zegt dat we gisteren 27 minuten actief gelopen hebben, dat moet volgende week wel langer kunnen toch
Volgens mij is hem al het hele wagenpark van Thomas beloofd als hij op de wc poept

Ik zou de luier wel uitlaten overigens. Dan poept hij maar een paar keer in broek of in bed.

4.00 niet standaard hoor, het is ook wel eens 2.30
Gaan jullie echt elke week lopen nu? Wat goed !!
quote:Vishnu schreef op 21 augustus 2009 @ 13:11:

4.00 niet standaard hoor, het is ook wel eens 2.30 Oh, dat valt dan best mee
Oh Vish, dus die zwart-wit foto was gewoon zodat we je wallen niet zagen.

Respect hoor, dacht dat hij het (door)slapen nu onder de knie had maar niet dus. En 's middags wakker houden helpt vast ook niet.

Cees, balen dat het nog niet lukt. Een gat in de luier knippen wil nog wel eens helpen en dan dus op de wc zetten.

Of na het poepen in de broek een keer met de billen onder de koude douche. Klinkt heel cru maar als je er al voor gewaarschuwt hebt en al het andere al geprobeerd.

Hier hadden we vanavond poep door de hele kamer. Tim ad fijn gepoept en ging al billenschuivend door de kamer met alleen zijn luier aan. Overal lag poep. Was wel heel blij dat ik niet vanmiddag al gedweild had. Nu heb ik de halve kamer gedaan en R doet de andere helft. Wat een k-klus zeg. Ik doe liever 20 keer bven het laminaat dan 1 keer die stomme grintvloer hier beneden.

Nu nog even logeerbed op zolder klaarleggen want morgen 3 loge's. kids gaan uit logeren en wij hebben allebei ons vrijgezelledagje. Ben benieuwd.

Lau en Tieg, goed hoor lekker lopen en gezellig.

En wat goed dat Nina ook helemaal zindelijk is. Ik wil het hier ook. Volgens mij is Floor straks eerder van de luiers af dan Tim. We hebben vandaag trouwens geprobeerd te lopen maar Floor doet het beter. Net of hij niet meer weet hoe hij helemaal rechtop moet staan. Ik denk dat hij met de bruiloft nog niet loopt en met de vakantie dus ook niet. Stiekem vind ik dat wel heel erg jammer. Je bent dan met de vakantie ook een stuk minder vrij en alleen lekker spelen zit er voor hem dus ook niet in bij klimhuisje (en voor ons dus ook niet).

Ga nog even mijn ouders instrueren ivm Tim. Dat ze echt geen dingen gaan proberen met hem anders kunnen we de vakantie en bruiloft wel helemaal op onze buik schrijven.

Prettig weekend allemaal en ik denk tot zondagavond.
Nic, veel plezier met je vrijgezellenfeestje! Leuk hoor, al die activiteiten

Jammer dat het Tim nog niet lukt om te lopen, maar jullie hebben nog bijna een maand toch? 't Is natuurlijk ook niet niks, zo lang stil moeten liggen enzo.

Was er nog wat uitgekomen bij de kinderarts? Of moet je daar nog naartoe?

Cees, wat een toestand zeg, met Jesse. Poept hij wel op een potje, of dat ook niet? Hier geeft Daan op het moment gewoon helemaal niks aan. Ben er gisteren ook wel een beetje pissig om geworden, hij kan het namelijk heus wel, alleen hij doet het niet. Dat hij zijn plas niet kan ophouden, oke. Dat hij roept dat hij moet poepen terwijl er al iets in zijn (zwem)broek of luier zit, oke. Maar ik heb wel gezegd dat ik er van baal als hij helemaal niks wil zeggen omdat hij nog wil blijven spelen, en ook wel uitgelegd dat je soms even moet stoppen met spelen om even naar de wc te gaan, en dat je daarna weer verder kan spelen of tv kijken of wat dan ook. Maar het kwartje lijkt nog steeds niet te vallen :(

Hier weinig bijzonders verder. Man is al naar bed, en ik ga zo ook maar eens. Kinderen hadden we binnen het uur na thuiskomst in bed, weliswaar zonder bad en met beperkt eten omdat ze zaten te klieren. Mwa, weinig aan zo :(

Fijn weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven