VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Je moet gewoon echt bedenken of je zelf veel gaat sporten. Als je 3 keer per week gaat heb je het eruit. Anders niet en is het zonde. In mijn durp, je ex-durp, is er ook een sportschool en zwemschool geopend. Is dat iets want daar krijgen leden ook voorrang.
Ik heb een paar maanden geleden een verzamelcd van KvK gekocht bij de Hema.Van elke lp is een liedje afgehaald.De laatste liedjes ken ik niet.Maar oh die eerste liedjes,kreeg gewoon flashbacks.

Zaten mijn zusje en ik op de bank voor de tv als er weer een elpee uitkwam.Was jaarlijks,volgens mij.
Ja, Vrolijk, kom je ook naar Pebbs verjaardagsetentje?

En ik wacht niet op het antwoord, ga naar bed. Tot morgen!
Euhm, ik heb geloof ik wat gemist toentertijd?

Mag ik even hier de vraag neerleggen en kom er op terug. Vanaf hoe laat?
Irsa, klopt volgens mij dat het ajarlijks was.

Maaaaake-up, mama je maaaake-up...
quote:nathje schreef op 20 augustus 2009 @ 22:27:

Overigens werden wij gestalkt door DL maar nu ik er serieus weer aan zit te denken ontvang ik geen mailtjes meer Ik vraag het even voor je na ok?
Nath, you've got mail.

Ff kip pluizen voor morgen..
quote:vrolijk schreef op 20 augustus 2009 @ 22:41:

Maaaaake-up, mama je maaaake-up...

Het meisje dat dat liedje zong is een oud-collega van mij .

Ben al even niet geweest maar was heel druk met werk, en kreeg daar gisteren om half vijf een telefoontje van Sjaak met de droge mededeling dat hij ontslagen is. Echt heel bizar want ik had het helemaal niet aan zien komen. Er zit sinds een paar maanden een nieuwe directeur waar hij niet zo mee door een deur kan, en die had 'm tijdens een lunch te kennen gegeven niet met hem verder te willen. Ik schrok me in eerste instantie kapot, maar inmiddels is de schrik wel weg en denk ik dat het wel heel goed is dat het nu gebeurd is. Sjaak was de laatste paar maanden niet te genieten, we lagen echt heel vaak in de clinch en hij was sjacherijnig tegen de kinderen, ik werd er gek van. Nu blijkt dus dat hij gewoon sjacherijnig was omdat hij al maanden met tegenzin naar zijn werk ging.

Maar nu, het lijkt wel alsof ik een nieuwe vent in huis heb! Echt, het is pas sinds gisteren maar er is een of andere donderwolk uit zijn hoofd getrokken. Hij is weer hartstikke vrolijk en gezellig, heeft allemaal leuke plannen met het huis en is weer lief en gezellig met de kids. Het verschil met vorige week kon niet groter zijn.

Morgen heeft hij een gesprek over wat hij meekrijgt, en morgenmiddag een afspraak met een arbeidsjuriste om te kijken of het reeeel is. Ze hebben geen poot om op te staan, hij heeft nog nooit een functionerings-/beoordelingsgesprek gehad, nog nooit een waarschuwing/aantekening of iets van die aard, hij functioneerde gewoon prima (wel meer dan prima zelfs), er is alleen geen 'klik' met de nieuwe vent. Dus ben benieuwd hoe het gaat lopen.
Oh en excuses voor de lange ego-post .
Zo zie je maar LLL, ieder nadeel hep s'n foordeel. Een vrolijke vent in huis is wel erg belangrijk, en zo te lezen zal hij qua financiën iig wat meekrijgen.

Is het bij jullie nou noodweer geweest? Hier niet. Wel even heel hard gewaaid en wat later ook heel even onweer en regen, maar het mocht geen naam hebben. Weer storm in een glas water hier zeg.

Zwemmen met kindjes zonder diploma = niet leuk vermoeiend niet praktisch. Heb deze vakantie 5 boeken uit kunnen lezen, het is al lang geleden dat dat kon tijdens een vakantie van 2 weken.

Lachen Vrolijk, dvd's van KvK! Ik heb laatst in een even nostalgische bui de dvd set van Sapphire and Steel besteld via amazon.co.uk. Geen hond die die serie kent, is uit 1979 met Joanna Lumley en David McCallum, en ik was er als kind echt helemaal idolaat van. Er zijn in NL maar iets van 10 afleveringen van geweest, beetje SF-en griezelachtige serie voor kinderen. En ik zal straks naar je update gaan op ons oude topic! En ik ga even kijken op de LP. Ik heb het nog druk geloof ik.

Oh ja, beterschap Athena! En ik vind het jammer dat ik zaterdag niet kan.
Vrolijk, ik heb ons topic ge-upt!
Zo LLL, dat is wel schrikken. Maar ik geloof dat het wel goed uit gaat pakken? Wat voor werk doet Sjaak, of is dat te herkenbaar?

Hier is het geen noodweer geweest. 1 bui, wat wind, en dat was het.

Ik heb alweer 'gezeur' met de werkster. Wat is dat toch?!
Vrolijk, ik heb jullie allemaal uitgenodigd voor een verjaardagsetentje, een paar weken geleden al. En er is hier verder ook wel over gsproken hoor.

Maar dat is dus morgen. Pebblo gaat voor jullie (en voor mij) koken, dat is mijn verjaardagscadeau. Het is een exclusief VRLK-etentje en Nath, Lien, Wind en Morrie zijn er bij. Ik moet wel werken morgen (want Pebblo moet voorbereidingen treffen voor eten) maar jullie zijn allemaal welkom 18.30-19 uur.

Kom je ook?
Ik ben benieuwd naar Pebblo's kookkunsten!

De kindjes gaan bij mijn ouders en mijn broertje slapen omdat Harrie dus ook een feest heeft. En we zouden de volgende dag al bij mijn ouders gaan eten (wel allemaal wat maken, ik het hoofdgerecht) en nu blijft Schorrie dus daar en Knorrie komt met mijn broertje daarheen. Betekent dat wij lekker een ochtend en stukje middag voor onszelf hebben. Relaxed vooruitzicht, al moet ik altijd even over een drempel heen: ik denk dat ik de kinderen dan heel erg ga missen als ik ze 'zo lang ;-)' niet zie op zondag. Slaat nergens op.

Schorrie heeft gister bij een jongetje gespeeld die nu bij Gods gratie ook op zijn partijtje mag komen. 'Maar hij is niet mijn allerbeste vriend, Mam.'
Oh LLL, wat een schrik! Maar inderdaad, gelukkig heeft het nu al een positieve wending en komt het uiteindelijk vast helemaal goed!

Het leuke van zwanger zijn vind ik wel dat die baby in mijn buik groeit. Dat blijft altijd bijzonder. En hem te voelen enzo.

Ook de aandacht van mensen vind ik best leuk.

Maar verder voel ik me te vaak niet mezelf, zit ik mezelf in de weg. Geestelijk en lichamelijk. En inderdaad Morrie, mijn geestelijke klachten verdwijnen pas als de baby geboren is. Hoewel het de laatste maanden (dus ik heb hoop) wel iets verbetert.

En dat ik dag in dag uit te horen krijg dat ik er stralend en goed uitzie is ook leuk. Alleen denk ik te vaak: "ja, allemaal leuk en aardig dat ik er zo goed uitzie, maar voelde ik me ook maar zo!".

Ik geloof niet dat ik nog een keer zwanger zou willen zijn.
Ja het was inderdaad schrikken maar ik ben er nu echt wel posititef over, denk echt dat het goed is dat het n gebeurt, en niet pas over een tijd, want oals hij erover sprak (nu pas, grrr) leek het wel alsof hij tegen overspannen aan zat.

Maar goed, hij heeft nu een gesprek over de ontslagregeling, dus ben benieuwd hoe het financieel gaat uitpakken.

Wat hij doet vertel ik inderdaad maar liever niet in verband met de herkenbaarheid, het is nogal specifiek. Nou ja, hij was commercieel directeur van de nederlandse vestiging van een internationaal bedrijf, zoveel kan ik wel vertellen. Ik merk dat ik het best lastig vind wat ik wel en niet wil vertellen ivm herkenbaarheid, maar volgens mij slaat het nergens op want als hier bekenden meelezen hebben die me volgens mij binnen twee regels al herkend. Hoe doen jullie dat?

Hier ook geen noodweer gehad dropje. Wel even onweer, en dan zo lekker dreigend dat je het al uit de verte hoort aankomen, vind ik altijd leuk. Maar wel heerlijk afgekoeld.
lilalore wijzigde dit bericht op 21-08-2009 10:22
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Ik vond zwanger zijn ook altijd heel leuk, alleen was het de laatste keer lichamelijk wel zwaar. Ben de hele zwangerschap moe gebleven, maar dat kwam denk ik omdat ik de kinderen een beetje te snel op elkaar heb gekregen. Maar dat getrappel in je buik en al die aandacht, ik vond het super. En ik vond zwangerschapskleding ook altijd heel makkelijk, niet zoveel om uit te kiezen en had altijd wel wat dingen waardoor ik vond dat ik er leuk uitzag.
E ik ben weg en jullie komen allemaal ineens aandraven! Ik had jullie eerder moeten roepen

Even een rijtjespost (heb megschreven).

Nathje, het valt me echt op dat jullie nog veel opdrachten binnen halen. Wat goed zeg! Doen jullie gewoon heel veel acquisitie of is via via? Heel leuk in ieder geval voor jullie! En we moeten zaterdag even kletsen over het drukwerk. Ik weet niet of jullie laten drukken of digitaal printen maar onze resproservice heeft hele scherpe prijzen en een een goede kwaliteit. Ik zou je wel een keer een offerte toe kunnen sturen of een proefdruk.

Wij hebben KW een nieuw bed (hoogslaper) voor zijn verjaardag gegeven, omdat hij van de opa's en oma's een fiets kreeg. Een stoere BMX. Hij is er zó blij mee! Maar jullei geven Schorrie het politiebureau van LEGO? Leuk! Volgens mij is Schorrie wel een bouwer hé? KW doet LEGO helemaal niets. Jammer hoor.

Maar misschien komt het van de winter. Hij is nu 24/7 buiten. Op zijn fiets

Kinderen voor Kinderen. Oh, wat leuk!

De liedjes flashen voorbij. Nostalgie. En wat leuk dat Loeder en Mormel het ook leuk vinden.

Wow, wat veel geld voor een sportschoolabbonnement!

Maar goed, dan heb je wel wat

Hier is het geen noodweer geweest, Drop. Gerrit Flapdrol Hiemstra zei gisteren doodleuk: "Ja, weeralarmen zijn op basis van verwcahtingen (duh) en als we van te voren hadden geweten dat het wel mee zou vallen had er geen weeralarm geweest". Slimmerd. Hier dus alleen een beetje regen, maar dat mag geen naam hebben.

Morrie, waarover heb je nu al gezeur me je hulp?

Lilalore, wat vervelend dat je man is ontslagen. Dat is toch mijn primaire reactie. Ook al is hij nu weer vrolijk en zichzelf. Had hij onbepaalde tijd? En zijn de vooruitzichten in zijn branche met het vinden van een baan positief? Op dit topic zitten 4 P&O'ers dus als je vragen hebt of advies wil!

Ik vind jou er ook heel goed uitzien, Pebbles. Wees blij. Als je je naast dat je je rot voelt er ook nog eens klote uit had gezien dan had het helemaal kut geweest (grapje, smiley )

Mar ik vind het echt rot voor je. Ik herken het helemaal niet en vind het sneu voor je dat je niet optimaal van deze zwangerschap kunt genieten.
Ja, naast dat ik er zo goed uit zie ben ik wel onwijs moe en komt er geen reet uit mijn handen. Dat vind ik wel klote van zwanger zijn.

Be benieuwd naar de regeling, Lilalore (mag ik aannemen dat het een voorstel si dat jullie nog kunnen bespreken?).

Ja, en de herkenbaarheid.

Van de week heb ik ook het beroep van GW genoemd en meelezers begrijpen nu ook wle dat ik P&O'er ben en daarnaast samen met GW twee bedrijven heb die geboortekaarten en trouwkaarten ontwerpen en verkopen. Die linken hebben hier vaak genoeg gestaan. Daarnaast schrijf ik dat ik zwanger ben van de derde, mijn oudtse een BMX heeft gekregen vorige maand voor zijn 5e verjaardag en ga zo maar door. Al met al heel herkenbaar, maar god. Er staat hier ook geen wereldschokkend nieuws. De echte dingen die privé zijn en we wel met elkaar bespreken doen we op een besloten plek.
Ik zit op mijn praat/schrijfstoel
Ik ben aan het werk maar erg snel afgeleid vandaag. Ga hier maar weer eens bijlezen.
Ja Schorrie is wel een bouwer. Nu in de zomer ook minder hoor, maar toch vind hij het wel heel leuk, en hij kan het ook goed vind ik. Voor Knorrie hadden we de Duploo weer naar beneden gehaald en direct zaten ze allebei een uur met die Duploo te spelen (wel apart van elkaar hoor, Schorrie gaat dan aan de eettafel want hij is als de dood dat Knorrie zijn bouwsels sloopt).

Dus ik denk dat Lego wel een goed cadeau is, wat ook duurzaam is en blijvend.

Een bed heeft hij, en een nieuwe fiets ook. Goudvissen heb ik ook nog aan gedacht Irsa, maar ik heb geen zin om die kom schoon te maken…. Schorrie zou wel heel blij zijn met een huisdier.

Qua herkenbaarheid. Ik weet zeker dat ik wel herkenbaar ben. Al is het alleen maar omdat je de verjaardag van je kinderen meldt. Ik heb zelf ook eens een vrouw van een collega herkent omdat ze meldde dat ze een dochter had gekregen. Toen dacht ik: hé, dat is die en die.

En ik ben een paar jaar terug zelf trouwens ook herkent door een moeder van het kdv omdat ik schreef over een feestje op het kdv.

Ik vind het idee dat mensen die ik ken meelees eigenlijk wel vervelend, maar je doet er niets aan. Als het echt een goede bekende is zou ik het wel graag willen weten geloof ik.

Ik heb ook eens een van mijn beste vriendinnen herkent bedenk ik me nu. Die had een topic geopend. Ik heb me toen voorgenomen dat als ze structureel op het forum zou gaan schrijven, ik zou zeggen dat ik haar herkend had. Maar het bleef bij dat ene topic en daar heb ik nooit iets over gezegd tegen haar.

Gezeur werkster vertel ik morgen wel uitgebreid (daar heb ik wel moeite mee, over andere mensen schrijven, stel dat die meelezen dan komt dat niet zo aardig over ). Maar ze heeft thuis problemen met haar kind, daarom is ze minder gaan werken en wilde ze gaan schoonmaken. Echter, het lukt haar toch niet zo goed het allemaal te combineren. Op de een of andere manier heb ik medelijden met haar en gun ik het haar (en mezelf) als we het op kunnen lossen. Maar ik vind het wel jammer dat het nou weer niet gewoon normaal kan gaan. Ze heeft me gemaild en ik moet nog terugmailen. (Nou heb ik toch gewoon alles opgeschreven)

Ik zit een beetje opleidingen te googlen. Er zijn toch wel veel leuke opleidingen te doen hoor!
Ik ben ook erg snel afgeleid vandaag..

Moet ook erg wennen aan het feit dat GW thuis is met de kinderen en lekker kneuterig bezig is (toen ik vanmorgen, veel te laat, wegging gingen ze koejes bakken) en ik aan het werk. Kwestie van wennen denk ik, dus daarom nu even afleiding op het forum. Ik heb me voorgenomen dat ik vandaag een aantal dingen af moet hebben en darnaast mag forummen. Aardig van mezelf hé?

Ik zou het ook graag willen weten als bekende(n) van me mee zouden lezen. Van één vriendin die ik niet meer spreek weet ik dat ze weet van mijn nick en het forum waarop ik schrijf. Dat heb ik haar 5 jaar geleden verteld, maar of zij nog meeleest? Dat zou wel ziek zijn. Vooral omdat ik haar niet meer spreek. Enniewee... N, mocht je dit lezen

Klote dat je een hulp hebt met bagage, Morrie. Niet fijn, je wil een poetser en geen lijken in de kast. Lastig...

Welke opleidingen bekijk je? Ik wil ook graag weer studeren, maar geloof niet dat dit een handig moment is.
Oh, en ik had vannacht (of vanmorgen vroeg) een droom dat ik een dochter krijg terwijl ik heel erg het gevoel heb dat het een jongen wordt. Wishfull thinking?
En nu weer aan het werk. Ik moet nog een stuk/advies schrijven, maar kan me er niet toe zetten.

Oh, en ik doe toch twee projecten op het werk? Mijn advies/aanbevelingen zijn goedgekeurd door de directie en we mogen verder. Nu planning maken. Voor mij en mijn collegá's in het land betekent dat dat we een hele leuke opleiding gaan doen en echt interessante aanvulling op ons werk. Nu komt de planning niet echt lekker uit, maar ik wil dit zo graag doen voor mijn verlof!

Erg hé?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven