Good Luck
vrijdag 21 augustus 2009 om 18:48
Fijn dat je verlof hebt Suze, en nog een dikke voor dat je zo opziet tegen de laatste loodjes. Het komt goed, het komt goed, het komt goed.
Sorry dat ik niet zo gezellig ben hier, ik vind helemaal niet leuk om elke keer weer met het drama aan te komen, maar ja, het gaat niet zo lekker met mijn zus en ik denk dat het wel een vechtscheiding gaat worden. Kost me gewoon best wel energie, we bellen veel onderling (zus 1, zus 2 en ouders) we willen zo goed mogelijk klaar staan voor haar want ze is echt een wrak en weegt nog maar 56 kilo (zus is iets kleiner dan ik ben, dus veeeeel te licht).
Sorry dat ik niet zo gezellig ben hier, ik vind helemaal niet leuk om elke keer weer met het drama aan te komen, maar ja, het gaat niet zo lekker met mijn zus en ik denk dat het wel een vechtscheiding gaat worden. Kost me gewoon best wel energie, we bellen veel onderling (zus 1, zus 2 en ouders) we willen zo goed mogelijk klaar staan voor haar want ze is echt een wrak en weegt nog maar 56 kilo (zus is iets kleiner dan ik ben, dus veeeeel te licht).
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 21 augustus 2009 om 18:53
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:01
He getsie Mal, wat onwijs........... (zekkerig is netter dan wat ik bedoel). Lucht je hart, moet je echt doen, daar zijn we ook voor. Dikke hug voor jou.
Suus, wat heb jij allemaal op je to-do-lijst staan tijdens het nestelen? Maar dit bleef wel twee maanden mooi zei ze...
Star, yessssssssssssssssssssssssssssss .
Suus, wat heb jij allemaal op je to-do-lijst staan tijdens het nestelen? Maar dit bleef wel twee maanden mooi zei ze...
Star, yessssssssssssssssssssssssssssss .
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:09
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:15
Suus, ik ken alleen grote-maten-jongens-hanssopjes
ik zag trouwens zo'n leuke poster van de H&M voor nieuwe winterkleren meisjes. Daar stond een petticoat achtige rok op met een hele vrolijke maillot eronder en bruine laarsjes. Zo stoer!
(als ik nou Jonathan een staartje in doe, dan kan het toch best een keer)
ik zag trouwens zo'n leuke poster van de H&M voor nieuwe winterkleren meisjes. Daar stond een petticoat achtige rok op met een hele vrolijke maillot eronder en bruine laarsjes. Zo stoer!
(als ik nou Jonathan een staartje in doe, dan kan het toch best een keer)
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:35
Och, mijn oudste is zo gek van stoplichten (handig als je in een stad woont) dat hij vroeg: mamma, als ik Geburtstag heb, heb je dan centen om een stoplicht voor mij te kopen?
Hij vindt die techniek van het stoplicht echt prachtig! Raar jong.
Zo, ook een afspraak voor jongste gemaakt met een dermatoloog. Kan volgende week al terecht, echt snel!
Hij vindt die techniek van het stoplicht echt prachtig! Raar jong.
Zo, ook een afspraak voor jongste gemaakt met een dermatoloog. Kan volgende week al terecht, echt snel!
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:40
Oh, heb het denk ik ook niet geschreven hier. Heel veel eczeem (hij krabt zich telkens helemaal open en kan haast geen schoenen aan omdat hij zulke dikke voeten heeft van het eczeem). Hormoonzalf werkt wel maar hij krijgt er van die witte plekken van en het werkt maar heel even. Eczeem en bronchitis is een zeer veelvoorkomende combi, dus ik schaar het allemaal onder dezelfde noemer.
Sorry, ik spiekte even mee en zag de plaatjes van Maleficient...
Ik he bdat setje in huis gehad voor dochter maar het viel erg tegen... Rok was wel leuk, maar aangezien dochter nogal smal is paste hij niet. Knoopsgatenelastiek is er niet in te maken omdat het daar te smal voor is. Shirtje was valig, en bolero was ook, mwah, niet zo.
Even ter informatie...
*is snel weer weg*
Ik he bdat setje in huis gehad voor dochter maar het viel erg tegen... Rok was wel leuk, maar aangezien dochter nogal smal is paste hij niet. Knoopsgatenelastiek is er niet in te maken omdat het daar te smal voor is. Shirtje was valig, en bolero was ook, mwah, niet zo.
Even ter informatie...
*is snel weer weg*
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:49
vrijdag 21 augustus 2009 om 19:55