Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Star, lekker dagje gehad vandaag?
Vanmorgen lekker geslapen, dat was goed. Vanmiddag minder want weer warm hier binnen

Net Chinees gegeten, ben benieuwd
Fijn dat je verlof hebt Suze, en nog een dikke voor dat je zo opziet tegen de laatste loodjes. Het komt goed, het komt goed, het komt goed.

Sorry dat ik niet zo gezellig ben hier, ik vind helemaal niet leuk om elke keer weer met het drama aan te komen, maar ja, het gaat niet zo lekker met mijn zus en ik denk dat het wel een vechtscheiding gaat worden. Kost me gewoon best wel energie, we bellen veel onderling (zus 1, zus 2 en ouders) we willen zo goed mogelijk klaar staan voor haar want ze is echt een wrak en weegt nog maar 56 kilo (zus is iets kleiner dan ik ben, dus veeeeel te licht).
Stressed is just desserts spelled backwards
Doe niet zo gek Mal, ook met drama mag je je verhaal kwijt hoor
Voor haar privacy zet ik liever niet teveel hier neer, maar wat een zak hooi is die bijna ex-zwager van mij zeg

en dat mag hij dan wel weer best wel lezen
Ja laat de scheldwoorden maar komen
Jeetje Mal, je zwager echt een lekkere vent he, dat hij het haar zo moeilijk maakt.... BokkeL** zeg maar. Sterkte!

Star, ging jij na Chinees ook niet bevallen van C? Of was dat iemand anders hier?! Ik weet wel wat er over 3 weken op menu gaat hier
zak hooi is wel wat netter dan B******* zeg maar
He getsie Mal, wat onwijs........... (zekkerig is netter dan wat ik bedoel). Lucht je hart, moet je echt doen, daar zijn we ook voor. Dikke hug voor jou.

Suus, wat heb jij allemaal op je to-do-lijst staan tijdens het nestelen? Maar dit bleef wel twee maanden mooi zei ze...

Star, yessssssssssssssssssssssssssssss .
Jin, je lak wel maar als je nagels een beetje doorgroeien.... Vooral van je nagelriemen afblijven is verstandig!

Mal, jij was toch van de hansopjes? Waar hebben ze die dingen in vrolijke kleuren? Ik moet nog een eerste pakje en ze hebben bij Hema, Prenatal etc niks leuks.
Goodmoodkid heeft ze! Ha, mooi zo...
Suus, ik ken alleen grote-maten-jongens-hanssopjes

ik zag trouwens zo'n leuke poster van de H&M voor nieuwe winterkleren meisjes. Daar stond een petticoat achtige rok op met een hele vrolijke maillot eronder en bruine laarsjes. Zo stoer!

(als ik nou Jonathan een staartje in doe, dan kan het toch best een keer)

deze maar dan in een andere kleur, even plaatje zoeken

Die fuchsia kan inderdaad best Mal, rock en roll weet je wel....

Vrede man!

Deez is ook leuk!
Die is leuk voor Mare, staat haar vast mooi als Holllandse Deerne .
Och, mijn oudste is zo gek van stoplichten (handig als je in een stad woont) dat hij vroeg: mamma, als ik Geburtstag heb, heb je dan centen om een stoplicht voor mij te kopen?

Hij vindt die techniek van het stoplicht echt prachtig! Raar jong.

Zo, ook een afspraak voor jongste gemaakt met een dermatoloog. Kan volgende week al terecht, echt snel!
Als ik het goed heb doet Mare niet aan jurken...
Ik ben het even kwijt Jin, wassup met jongste ook al weer? Eczeem? Of ben ik nou in de war met Juud?
Oh, heb het denk ik ook niet geschreven hier. Heel veel eczeem (hij krabt zich telkens helemaal open en kan haast geen schoenen aan omdat hij zulke dikke voeten heeft van het eczeem). Hormoonzalf werkt wel maar hij krijgt er van die witte plekken van en het werkt maar heel even. Eczeem en bronchitis is een zeer veelvoorkomende combi, dus ik schaar het allemaal onder dezelfde noemer.
Haiii.

Zo vanochtend een lesje bodyvive gehad, wat een beul zeg......

Ze hebben van die stoplicht lampen, is dat niet wat voor op zijn kamer? Wel grappige interesse.

Fijn dat je zo snel terecht kan Jinny.

Ik zou ook ongeduldig zijn, Suze.

Fijn dat je verlof hebt, geniet ervan!\
Sorry, ik spiekte even mee en zag de plaatjes van Maleficient...

Ik he bdat setje in huis gehad voor dochter maar het viel erg tegen... Rok was wel leuk, maar aangezien dochter nogal smal is paste hij niet. Knoopsgatenelastiek is er niet in te maken omdat het daar te smal voor is. Shirtje was valig, en bolero was ook, mwah, niet zo.

Even ter informatie...

*is snel weer weg*
haha geen aandelen dus ;)
Haha, het is dat ik geen dochters heb, maar anders was ik erg blij met je tip Iris!

Wow Bam, wat enorm knap! Spierpijn? Per wanneer krijg je de opslag? Weet jij ook hoe het met Ris gaat? Ken ik niet, die stoplichtlampen. Ik zal eens gaan spieken (lees googlen).
Ging wel goed, maar dat was vorige week, ze was weer aan het werk, en dat vond ze wel lekker. schoonmoeder had kuur gehad, en dat ging ook wel. Maar dat weet ik niet precies eerlijk gezegd.

Opslag hebben we al, wat ik in mijn kop heb................

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven