De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:45
Even telefoon en jullie zijn gewoon doorg gegaan met keten!
Ik vindt aan de andere kant een mooie oplossing voor iejoors maar probleem.
Ik vindt aan de andere kant een mooie oplossing voor iejoors maar probleem.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:46
Dames, 9 pagina's bijgelezen. En dan moet ik het IBI-Zwieber topic nog gaan lezen.
Heb heerlijk gegeten, saté met friet. Viel me op dat ik veel rustiger at dan anders, heb een deel van mijn friet aan de jarige gegeven, want die had nog niet genoeg na zijn pannenkoek. En een hoop salade erbij gegeten. Heb niet het gevoel dat ik echt super veel te veel gegeten heb, meestal plof ik na een etentje. Dus ben best tevreden, hoewel ik heus wel niet zal zijn afgevallen vandaag.
Heb heerlijk gegeten, saté met friet. Viel me op dat ik veel rustiger at dan anders, heb een deel van mijn friet aan de jarige gegeven, want die had nog niet genoeg na zijn pannenkoek. En een hoop salade erbij gegeten. Heb niet het gevoel dat ik echt super veel te veel gegeten heb, meestal plof ik na een etentje. Dus ben best tevreden, hoewel ik heus wel niet zal zijn afgevallen vandaag.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:46
Zijn we nou met zijn allen mooie woorden aan het verzinnen?
Lijkt net of ik op werk zit. Schrijf de hele dag alleen maar brieven met mooie woorden. Zullen we hier gewoon even dom doen en het gewoon hebben over me man en ik ken niet meer verder enzo?
Het is weekend, ik wil geen nette woorden meer horen dames!
Lijkt net of ik op werk zit. Schrijf de hele dag alleen maar brieven met mooie woorden. Zullen we hier gewoon even dom doen en het gewoon hebben over me man en ik ken niet meer verder enzo?
Het is weekend, ik wil geen nette woorden meer horen dames!
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:48
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:51
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 20:50:
oh mijn god.. klussen? beeb? komen van klussen beebs? (ik huur dus voortaan wel iemand in om een plank op te hangen.. dat doe ik never meer met q-man, straks krijg ik een beeb.. of nog erger.. een wondertje!):puke: Als iemand het woord babydancen in de mond neemt wordt ie van de pijler afgekeild hoor! Behalve ik natuurlijk in deze eenmalige zin.
oh mijn god.. klussen? beeb? komen van klussen beebs? (ik huur dus voortaan wel iemand in om een plank op te hangen.. dat doe ik never meer met q-man, straks krijg ik een beeb.. of nog erger.. een wondertje!):puke: Als iemand het woord babydancen in de mond neemt wordt ie van de pijler afgekeild hoor! Behalve ik natuurlijk in deze eenmalige zin.
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:51
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:52
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:55
quote:Zwieber schreef op 21 augustus 2009 @ 20:52:
Gewoon ordinair neuken Q maar dan voor mafkezen.Heb nooit ordinair geneukt om mijn kinderen te maken. Maar 'het-b-woord-dat-hier-niet-genoemd-mag-worden' was het zeker ook niet.
Gewoon ordinair neuken Q maar dan voor mafkezen.Heb nooit ordinair geneukt om mijn kinderen te maken. Maar 'het-b-woord-dat-hier-niet-genoemd-mag-worden' was het zeker ook niet.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:56
quote:Solomio schreef op 21 augustus 2009 @ 20:51:
[...]
Welnee, IBI moet rust houden, i.v.m. overbelasting van haar kamasutra-spier.
Precies! (eerste deel van de zin he, tweede deel is NIET waar!)
Ps: klussen voor een beeb???
Je bedoeld gewoon neuken voor een baby neem ik aan? Zitten hier niet op de horror pijlert hoor. (met dank aan Minnie)
[...]
Welnee, IBI moet rust houden, i.v.m. overbelasting van haar kamasutra-spier.
Precies! (eerste deel van de zin he, tweede deel is NIET waar!)
Ps: klussen voor een beeb???
Je bedoeld gewoon neuken voor een baby neem ik aan? Zitten hier niet op de horror pijlert hoor. (met dank aan Minnie)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:57
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:58