De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:20
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:21
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 21:20:
Oh bah, dat doet me ook niets.. ben vegetarisch..Liggen ook kaassoufflé bij.
Oh bah, dat doet me ook niets.. ben vegetarisch..Liggen ook kaassoufflé bij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:24
Appie is dicht hier, maar ik hou me aanbevolen voor die sandwich dingen. Ow die zijn zo lekker!
HCP, heb je visite? Wat moeten die wel niet van je denken???
HCP, heb je visite? Wat moeten die wel niet van je denken???
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
vrijdag 21 augustus 2009 om 23:58
quote:lola68 schreef op 21 augustus 2009 @ 22:20:
Aaarrggg, jullie zijn gemeen! Stiekem 11 pagina`s vervuilen terwijl ik er niet ben
Pff Lola, je hebt gelijk! Wat een stiekemerds zijn het!
Ben ik blij dat ik nog even kijk voordat ik mijn bedje induik! (Anders kom ik maandag helemaal niet meer aan werken toe, ben ik de hele dag aan het bij lezen! )
Fijn weekend allemaal, en alvast succes met de weegschaal maandag!
Aaarrggg, jullie zijn gemeen! Stiekem 11 pagina`s vervuilen terwijl ik er niet ben
Pff Lola, je hebt gelijk! Wat een stiekemerds zijn het!
Ben ik blij dat ik nog even kijk voordat ik mijn bedje induik! (Anders kom ik maandag helemaal niet meer aan werken toe, ben ik de hele dag aan het bij lezen! )
Fijn weekend allemaal, en alvast succes met de weegschaal maandag!
zaterdag 22 augustus 2009 om 00:22
quote:lola68 schreef op 21 augustus 2009 @ 22:20:
Is er ook ergens te vinden hoeveel calorieën het kost om al die pagina's bij te lezen? Heb echt het gevoel dat ik hier heel erg van afval.
Is er ook ergens te vinden hoeveel calorieën het kost om al die pagina's bij te lezen? Heb echt het gevoel dat ik hier heel erg van afval.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 22 augustus 2009 om 00:26
quote:Zwieber schreef op 22 augustus 2009 @ 00:24:
Jeejum So, krijg een leven en ga lekker slapen op dit tijdstip zeg!Whoehahahaha, zag dat jij gepost had en wilde juist iets soortgelijks tegen jou zeggen.
Jeejum So, krijg een leven en ga lekker slapen op dit tijdstip zeg!Whoehahahaha, zag dat jij gepost had en wilde juist iets soortgelijks tegen jou zeggen.
You're stronger than you think - which isn't saying much.