Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
Hey Jos, jij ook hier!, je hebt net een nieuwe schrijfster gemist.. echt wat voor jou, helemaal je type..
Oh bah, dat doet me ook niets.. ben vegetarisch..
Kijk dit is het betere werk idd.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 21:20:

Oh bah, dat doet me ook niets.. ben vegetarisch..Liggen ook kaassoufflé bij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Oh die laatste die lust ik allemaal :-)
mwah.. het is allemaal niet zo mijn ding.. sorry HCP.. denk dat het toch de crosstrainer wordt voor je..
Nou hup jullie naar de Appie! Kan ik me op mijn visite gaan richten. Ben benieuwd naar de weegresultaten maandag
Ikkannietgaancrosstrainerenwantikhebvisiteeeeeeeeeeeeeeeee. Dag dames tot morgen en niet teveel kwekken hier he.
Appie is dicht hier, maar ik hou me aanbevolen voor die sandwich dingen. Ow die zijn zo lekker!

HCP, heb je visite? Wat moeten die wel niet van je denken???
Aaarrggg, jullie zijn gemeen! Stiekem 11 pagina`s vervuilen terwijl ik er niet ben

quote:lola68 schreef op 21 augustus 2009 @ 22:20:

Aaarrggg, jullie zijn gemeen! Stiekem 11 pagina`s vervuilen terwijl ik er niet ben

Pff Lola, je hebt gelijk! Wat een stiekemerds zijn het!

Ben ik blij dat ik nog even kijk voordat ik mijn bedje induik! (Anders kom ik maandag helemaal niet meer aan werken toe, ben ik de hele dag aan het bij lezen! )

Fijn weekend allemaal, en alvast succes met de weegschaal maandag!
quote:lola68 schreef op 21 augustus 2009 @ 22:20:

Is er ook ergens te vinden hoeveel calorieën het kost om al die pagina's bij te lezen? Heb echt het gevoel dat ik hier heel erg van afval.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Jeejum So, krijg een leven en ga lekker slapen op dit tijdstip zeg!
quote:Zwieber schreef op 22 augustus 2009 @ 00:24:

Jeejum So, krijg een leven en ga lekker slapen op dit tijdstip zeg!Whoehahahaha, zag dat jij gepost had en wilde juist iets soortgelijks tegen jou zeggen.
Great minds enzo...
Overigens bestaat mijn leven om half 1 's nachts uit het Viva-forum. Kan toch niet dag EN nacht een leven naast het forum hebben?
quote:Solomio schreef op 22 augustus 2009 @ 00:28:

Overigens bestaat mijn leven om half 1 's nachts uit het Viva-forum. Kan toch niet dag EN nacht een leven naast het forum hebben?Dat is wel een goed punt eigenlijk.
Fijn, dat wilde ik ff horen. Ga ik nu naar bed, want daar had jij tuuk wel een punt.
Welterusten!
Hey Hemera, nog een levenloze!
Nee, een slaaploze Mijn leven. Phoephoe. Drukdrukdruk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven