De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
vrijdag 21 augustus 2009 om 20:59
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:01
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:06
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:07
quote:HotCherryPoptart schreef op 21 augustus 2009 @ 21:05:
DAMES!!! Ik wilde onder de 120 kilo komen in dit topic. Dat is nog 12 kilo te gaan en nog een dag of twee, drie als jullie zo doorgaan. Pas op of ik haal de chocolade tevoorschijn voor jullie!!!2 DAGEN??????? Dat kan best een beetje sneller.
DAMES!!! Ik wilde onder de 120 kilo komen in dit topic. Dat is nog 12 kilo te gaan en nog een dag of twee, drie als jullie zo doorgaan. Pas op of ik haal de chocolade tevoorschijn voor jullie!!!2 DAGEN??????? Dat kan best een beetje sneller.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:08
quote:Quirijn schreef op 21 augustus 2009 @ 21:04:
wat weeg je eigenlijk mammavankinderenmetstommenamen?
Hou je dunne montje over mijn wondertjes ja. Iedereen kiezt toch de namen voor zijn kinderen die je mooi vint.
Niet iedereen hout van kakname hoor.
En wat denk je dat ik weeg? Hep je een idee? Ik oog slankerder dan ik weeg
wat weeg je eigenlijk mammavankinderenmetstommenamen?
Hou je dunne montje over mijn wondertjes ja. Iedereen kiezt toch de namen voor zijn kinderen die je mooi vint.
En wat denk je dat ik weeg? Hep je een idee? Ik oog slankerder dan ik weeg
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:08
quote:HotCherryPoptart schreef op 21 augustus 2009 @ 21:05:
DAMES!!! Ik wilde onder de 120 kilo komen in dit topic. Dat is nog 12 kilo te gaan en nog een dag of twee, drie als jullie zo doorgaan. Pas op of ik haal de chocolade tevoorschijn voor jullie!!!dan zou ik maar hard door-cross-traineren he..
DAMES!!! Ik wilde onder de 120 kilo komen in dit topic. Dat is nog 12 kilo te gaan en nog een dag of twee, drie als jullie zo doorgaan. Pas op of ik haal de chocolade tevoorschijn voor jullie!!!dan zou ik maar hard door-cross-traineren he..
vrijdag 21 augustus 2009 om 21:09
quote:mammavanshanaiaenkelvin schreef op 21 augustus 2009 @ 21:08:
[...]
En wat denk je dat ik weeg? Hep je een idee? Ik oog slankerder dan ik weegJij moet es ff met josephine gaan praten.
[...]
En wat denk je dat ik weeg? Hep je een idee? Ik oog slankerder dan ik weegJij moet es ff met josephine gaan praten.
You're stronger than you think - which isn't saying much.