Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thanks Iris!

Maar ik was niet van plan het te kopen (heb alleen 1 jongen ) maar soms is vergapen aan leuke meisjeskleren gewoon leuk.
Stressed is just desserts spelled backwards

Het is wel niet die ik bedoel volgens mij, maar ook leuk
Oh die ziet er leuk uit! Moet dan eigenlijk eentje hebben waar je op een knop kunt drukken, wachten en dan dat het groen wordt (net echt zeg maar).
quote:Maleficent schreef op 21 augustus 2009 @ 19:24:

[afbeelding]

Deez is ook leuk!Dit vind ik veel leuker. Dat eerste kind heet vast Cheyenne Naomi Chanel.
Wat een rare drol die Oudste van jou. Hoe komt hij nou bij zo'n voorliefde voor stoplichten?

Volgende week al dermatoloog, dat is inderdaad vlot. Ben benieuwd wat hij adviseert.
Jinny, je moet eigenlijk die met lopende poppetjes hebben, vandaar misschien de voorliefde. Jullie hebben zulke leuke verkeerslichten.
Haha, dat is helemaal lastig te vinden! Maar leuk zijn ze zeker Mal!

Star, het is gewoon de techniek die meneer interessant vindt. Ik heb dat zelf helemaal niet, dus ik ben zwaar onder de indruk van rare drol .(Wel erg lastig omdat ik absoluut niet bij de stopstreep mag stoppen van hem als het rood is. Hij heeft liever dat ik halverwege de weg stop want dan kan hij het stoplicht zien... En boos dat ie wordt als ik toch naar voren rijd .)
Aha Jin, dat klinkt wel beroerd dat eczeem. Fijn dat je snel terecht kan want geen schoenen aan kunnen is niet ok. Arme kind wordt gek van de jeuk ws? Ziehielig!
Ik snap niks van al die toespeling van Mamax naar Star en andersom . (het is iets met het woord anders, dat weet ik wel ) Als de baby er is leggen jullie het wel uit he! Want net als Jin ben ik nu helemaal niet nieuwsgierig hoor .

De kleur was lichtgrijs en is nu donkergrijs. Ik heb alleen nog maar alles op de begane grond geverfd Amaal, het ladderwerk doe ik samen met vent, maar dat is zoveel dat ik het nog even voor me uit probeer te schuiven .

Berend alweer 2! Gaat hij op dezelfde dagdelen als Laurens naar de psz? Heerlijk even een paar uurtjes voor jezelf! Veel plezier zondag! Komen je schoonouders ook?

Mamax maak je kussens voor de bank? Wat voor een stofje heb je?

Suus wat heerlijk dat je verlof hebt, en tot 36 weken gewerkt, goed zeg! Is het gelukt met alles uit te zoeken ?

Mal wat naar dat het niet gaat. Was ook wel te verwachten jammer genoeg. Sneu voor je nichtjes hoor .

Jinnepin wat fijn dat je voetjes er weer bij mooi bijlopen, ik moet dat ook maar eens gaan doen. Wat leuk dat oudste zo'n belangstelling heeft in verkeerslichten (wel goed aanleren he! hihi). Wat naar eczeem, had Cas ook heel eg veel last van, nu heb ik goeie zalf en een goed dieet. Heb je er al wat voor en werkt dat niet meer of heb je er niks voor? Hoe is het met zijn dieet? Eet hij alweer gewoon mee? Ooh ik lees het al van het eczeem, naar he !
Jin, mijn muffins kunnen dus wel mislukken Maar B en L hebben voorgeproefd en B wilde er zelfs nog een dus het zal wel smaken (L is sowieso niet zo van de taartjes en zoetigheid).

Hier, proef zelf maar. Appel, rozijnen, nutella, amandel of gewoon?

Juud, B en L gaan op vrijdags samen naar de psz, vanaf 29 okt. Dan heb ik wel 2 1/2 uur voor mezelf. Wow

Jin, hier had B ook last van eczeem én bronchites, maar nu is ie er helemaal overheen gelukkig. Hopelijk lost het bij Jongste ook vanzelf op bij jou.

Eindelijk een leuk fris meisje hiernaast op het plaatje!
Okee, bijgelezen en nu poging tot bijschrijven!

Starbeeb nog binnen, check. Mag het van jou wel los gehen nu? Bedoel, snal dat je wel zat bent van die buik enzo, maar ben je echt al aan bevallen toe? Ha ha, ik ben heul slecht in cryptogrammen dus verder dan Sander kom ik niet. Ik wacht de geboorte wel af.

Juud, wow, gaan jullie de hele buitenboel zelf doen? Wat een klus. Stuur je een fotootje van het resultaat? Hier nu oranje-geel, erg eh.. vrolijk, maar ik wil graag iets meer classy(donkergrijs bv ).

Suus, woehoe, verlof! Lekker. Heb je al wat meer morele en praktische support in het nestelgebeuren? Pakjes van goodmoodkids zijn fijn.

Jin, jouw voetjes zijn het waard toch?! Ha ha, stoplichten, ganz typisch... Duidt vast op bijzondere aanleg voor wis- en natuurkund, haha!

Naat, wow, slim ventje! Prachtig is dat he, als je die hersentjes bijna kunt horen knarsen?!

Kokos, jij ook niet zo'n tv-kijker? Het enige waarvoor ik vriend wel eens van de remote losweek is Spoorloos, lekker sniffen!

Mal, doe hier de scheldwoorden maar, en de rest op hyves! Bah, naar dat het allemaal zo loopt. Oh, dat rokje had ik ook gezien, superleuk, maar ik koop het niet want dan weet ik zeker dat ik haar de rest van de winter niks anders meer aan krijg!

Bam, was ik helemaal vergeten te zeggen, maar stoer zeg, je opslag! Voor je 't weet heb je 25 mensen in dienst! Ha, en vriendje in bad, ging 'ie uit vrije wil od heb je hem een handje geholpen?

Mamax, hadden jullie nou uitslag vandaag? Hoop dat het gunstig is. Man nog goed thuis gekomen door het noodweer gisteren? Volgens mij viel het wel mee allemaal toch?

Amalia, droomhuis al verkocht?

Getsie, zo bloedig aan het lijnen (5 kg eraf, woehoe...) en nu zit ik gewoon een heel pak spritsen naar binnen te werken. ;-( Jullie hebben een slechte invloed.

Kast gaan we zondag bekijken en volgende week ophalen (als we 'm echt mooi vinden, en dat denk ik wel). Hij is al van MP af, anders had ik de link op de groep gezegt.
Goeiemorgen
Gister een verjaardag gehad en rond 01.00 uur naar bed en Robin was vanmorgen om 6.15 weer wakker. Ik had het idee alsof ik nog maar een uurtje had geslapen. Fijn.

Sinds vorige week ben ik er helemaal klaar mee en ben voor de 1000ste keer gaan lijnen. 2x in de week spinnen(om de week) en die week daarna 3x in de week fitness.

Maar het snoepen enzo gaat zo k*t!

En vanmorgen ook weer veel te veel ontbijt gegeten. Bah.. soms walg ik gewoon van mezelf.

Dus ik ga zo vent maar uit bed trekken en maar een keer extra sporten.

Ik wilde eigenlijk even bij Nick en Simon kijken ( die komen hier in de MM hun cd signeren) maar nu ga ik maar sporten, eigen schuld.
Hiep hiep hoeraaaaa! voor Berend.

Hoera Berend 2 jaar!!!!!

whahaha die foto, geweldig!

Berend Gefeliciteerd!
quote:Jinny schreef op 21 augustus 2009 @ 20:34:

Haha, dat is helemaal lastig te vinden! Maar leuk zijn ze zeker Mal!

Star, het is gewoon de techniek die meneer interessant vindt. Ik heb dat zelf helemaal niet, dus ik ben zwaar onder de indruk van rare drol .(Wel erg lastig omdat ik absoluut niet bij de stopstreep mag stoppen van hem als het rood is. Hij heeft liever dat ik halverwege de weg stop want dan kan hij het stoplicht zien... En boos dat ie wordt als ik toch naar voren rijd .) Geweldig, zie het al helemaal voor me.

Hoera voor Berend!
Hel, leg de link tussen ons en de slechte invloed en dus spritsen opeten eens uit?

5 kilo, da's mooi

Ja, ik ben heel erg aan bevallen toe ja.
Oeps Berend is jarig! Kom ik daar alleen met mn klaag verhaal.Sorry

Van harte gefeliciteerd Berend!!!

Gefeliciteerd met Berend!!!

Oh en goed nieuws: gisteren is na bijna anderhalf jaar eindelijk de scheiding van mijn vader en zijn heks uitgesproken! Fijn! Is nog lang niet het einde van alle ellende want de volgende rechtszaken zitten er nog aan te komen, maar de eerste officiele stap is eindelijk gezet!
Oh en bruiloft gisteren was wel oké. mooi stel. "Had allemaal wat mij betreft stuk levendiger gemogen, wat meer sprankeling, wat meer gestraal en zo. Maar goed, we hebben weer leuk kunnen spieken!
Oh ja en Suus verlof!!! Joehoe!!!! Lekker hoor meid! Geniet ervan!

Oh en dikke knuf voor jou mal! Het is ook echt een ellendige situatie hè! En helemaal niet erg als je het hier of op de groep neerzet hoor! Heb ik toch ook vaak genoeg gedaan!
Hoera, Berend is 2 jaar!

Gefeliciteerd!!!

Amalia en man en Laurens, ook gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven