Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Zoveel reacties van mensen(vrouwen) die trots zijn dat zij niks hebben bereikt.

Hoe is dat mogelijk?

Het bewijst maar weer eens dat er landen zijn in de westerse wereld die te weinig interessante(uiterlijk, inkomen en invloed) personen produceren.

Waarom wordt er geen ontmoeting geregeld.

Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik snap ook wel dat niet iedereen even mooi of hoog op de voedselketen staat, maar je kunt altijd een kijkje nemen.

Zelfs ik vind het niet erg om voor schut te staan.

Stuur een leuk berichtje!
Ehhh MP, daar sluit ik me volledig bij aan!!
Oh Prodent smste net trouwens, was een beetje voorbarig....
quote:Xenia66 schreef op 22 augustus 2009 @ 12:48:

Ben nog steeds diep onder de indruk van Anthony and the Johnsons sinds Zomergasten met Carice van Houten. Nu stuurde mn broertje deze week: you are my sister....duet van Anthony met Boy George

http://www.youtube.com/watch?v=7eyaeq6DRds

Hoef niet te zeggen dat je mij wel op kon vegen he :-)

.Xen...wat prachtig!! Ik zit hier helemaal met tranen en kippenvel...wat ontzettend lief en mooi dat hij je dat gestuurd heeft!
Zooo, daar ben ik weer!

VleeR: hoest met de hond? Bench dichtgemaakt?

Xen: gefeliciteerd met je vakantie! Jeuij; wat een heerlijk vooruitzicht!

Elvestad: Het mag dan wel vreemd klinken, maar zolang jullie er allebei gelukkig mee zijn; wat maakt het uit?

En maak je indd niet te snel druk over niet reagerende mannen; komt meestal wel op zn pootjes terecht!

Monroe: knuffel!

Olive: baal modus weer gedaalt?

Erykah: klinkt goehoe met ZB. Maar had jij voor hem gekookt terwijl je bij hem op bezoek was? Weer eens wat anders he?

Indi: 's avonds in de dierentuin.... hopelijk breekt er geen beest uit; is extra eng als je het niet aan ziet komen, haha.

Met mij gaat alles prima (had je wat anders verwacht?

Zie MrPiano veel de laatste tijd, maar het is zijn laatste vakantie week dus dan kan dat ok wat makkelijker. Het is heerlijk kan ik je zeggen!

Vanochtend mn auto in de boenwas gezet; tis un rode, dus die worden zo snel vaal als je er niets mee doet. Vanmiddag JC gepoetst, en aant begin vd avond naar een stad hiernaast voor een straatfeest-achtig-iets.

Morgen een feest vd schoonfamilie; waar ik dus alle ooms, tantes, neven en nichten ga zien...... :-S. Ben daar nooit zo goed in; wat moet ik zeggen, hoe ga ik al die namen onthouden, wat moet ik aan? Het is echt een mega-modieuze familie; dus wat dat betreft kank ut niet snel goed doen. Maar aan de andere kant kan het me ook weinig schelen; zolang MrPiano het maar leuk vindt!

Fijne avond dames!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ingel: iets aandoen waar je je in op je gemak voelt, zeker als je de hele schoonfamilie gaat zien. Iets waarin jij vindt dat je er leuk uitziet En niet te zenuwachtig zijn, gewoon jezelf zijn want mrPiano vindt jou leuk zoals je bent! En daar gaat het om, niet uitendelijk wat zijn familie van jou vindt. En waar je over moet praten...'wat doe je voor werk? Waar ben je op vakantie geweest/ga je nog op vakantie?' Komt vanzelf wel goed. Maar begrijp wel dat je het spannend vindt! Veel succes/plezier!

Trouwens Xenia, had die post over wat je broertje doorstuurde gemist...maar wat mooi en lief van hem. Fijn voor je!
Ben ik de enige die niets snapt van de reactie van Goedzo ?
Xen: is dit die broer waar je heen gaat waar je die mail van hebt gekregen ?

Elkvestad: krijgen we een foto te zien van Prodent ben nl wel erg nieuwsgierig naar zijn bekkie geworden

Indi: is dierentuin savonds ook open ?

WM&Olive: leuk daggie scheveningen gehad samen ?

Erykah: ik sluit mij aan bij de anderen.. go with the flow, blijf lekker dicht bij jezelf en lekker genieten van de momenten die je samen hebt en leuk zijn.

Ingel: leuk zeg naar de schoonfamilie. Wel erg spannend om ze allemaal in 1x te zien.

Vond het al doodeng dat zus van Aapje in eens op de stoep stond. Werd in ene erg rustig , was wel gezellig daar niet van maar merkte echt aan mijzelf dat ik het op die bewuste zondag wel beetje eh vlot vond om haar al gelijk te ontmoeten. Maar ze valt reuze mee gelukkig.

Met pup alles goed , hij heeft 1x geplast in de badkamer (hoeraaa kan ik dus mooi met de douchekop gelijk in het putje spoelen)
quote:goedzo schreef op 22 augustus 2009 @ 14:47:

Zoveel reacties van mensen(vrouwen) die trots zijn dat zij niks hebben bereikt.

Hoe is dat mogelijk?

Hoezo hebben wij dames hier niets bereikt ?

Het bewijst maar weer eens dat er landen zijn in de westerse wereld die te weinig interessante(uiterlijk, inkomen en invloed) personen produceren.

?????

Waarom wordt er geen ontmoeting geregeld.

Zo moeilijk is dat toch niet?

Ik snap ook wel dat niet iedereen even mooi of hoog op de voedselketen staat, maar je kunt altijd een kijkje nemen.

Zelfs ik vind het niet erg om voor schut te staan.

Stuur een leuk berichtje!

Geloof niet dat het te maken heeft met voor schut staan , maar wij dames hebben bepaalde ideeen bij onze toekomstige partner , zou erg fijn zijn als die ideeen beetje in real life overeen komen. Bepaalde aantrekkingskracht wil ik wel hebben voor ik iemand ontmoet van de andere sexe
Hi Zes, ik snap ook niks van de reactie van goedzo. Sluit me helemaal bij jouw reactie aan, vind goedzo nogal wazig klinken, ook apart dat ons topic blijkbaar meteen leidt tot zulke conclusies. Hou nooit zo van mensen die zo erg generaliseren.

Geluk bij een ongeluk dus, voorval met pup in de badkamer Maar verder is pup dus redelijk zindelijk al? Niet meer uit de bench ontsnapt? Doet ie het ook goed snachts?

Wil best een foto van Prodent (en van mezelf) met jullie delen, maar niet op een openbaar forum...is er een SATC hyve oid??
VleeR: ga er van uit dat Goedzo in het verkeerde tpoic heeft gepost, er is zoveel niet te linken met waar we het over hebben. Alst wel zo is, maggi best wat toelichting geven.

Zijn zusjes en ouders ken ik gelukkig al; heb 8 jaar bij zijn zusje in de klas gezeten, dus dat scheelt. Maar toch...

Nu lekker relaxed opt balkon aant chillen!
Hey,

Even snel want ik ga zo de stad in met vriendinnetje....

Zit nog steeds in de baalflow, dus ik ga mij vanavond maar eens bezatten :-)

Gisteravond wel mail van spanjaard maar dus nog steeds niets van de date van voor de vakantie...Ik heb vanavond tijdens hardlopen besloten dat ik geen mannen meer wil nodig hebben om mij goed te voelen!!! Dit gevoel moet ik dus vasthouden...

Morgen reageer ik uitgebreid op jullie...

fijne avond, liefs
Hallootjes!

Iedereen een leuke avond en ochtend gehad? Ik heb me gister op stap goed geamuseerd. Net een half uurtje gelopen met mn brakke hoofd; maar tis echt te warm...

Monroe: je conclusie klinkt goed. Hopelijk verdwijnt die baalmodus hierdoor ook. Geloof niet echt dat het er nog van gaat komen as die date zolang nodig heeft om van zich te laten horen... Ben blij met jezelf, dat is het belangrijkste! Heb je nog leuke plannen voor vandaag?
Hey hey, superleuke avond gehad...beetje te veel gedronken en nu lekker brak, maar was echt gezellig!! Haha, ingel, ik heb net ook een halfuur gelopen, maar ging voor geen meter door misselijkheid, dus ga vanavondnog wel fftjes ;)

Weet je. ik denk zelf dat die date nog wel van zich laat horen, omdat hij altijd zo lang wachtte met terugmailen...De vraag is wel of ik het dan nog wel wil,want ik vind dat een beetje raar....Dus, ga proberen hem uit mijn hoofd te krijgen....

Geen plannen voor vandaag, beetje werken en in het zonnetje zitten? Jullie plannen???
Hallo!

Wat is het lekker weer vandaag! Yay!

Monroe, lijkt me een prima instelling! En ingel, gewoon gaan hardlopen als je brak bent...doe ik je niet na

Ik ben ook brak...was heel gezellig gister, ben toch maar bij Ex blijven slapen want opeens was het vier uur en had ik echt geen zin meer om naar huis te fietsen

Vandaag beetje werken, vanavond bbqen met huisgenootjes.
Hi all

Hele weekend gewerkt , ga zo dadelijk naar Aapje toe en blijf daar tot morgen. Hondje gaat lekker weer mee.
Ik kom ff snel zwaaien... Net terug van de dagje strand... heeeeeeerlijk!
Ik zwaai ook even..sorry!

Net terug van mijn ouders en nu moet ik een keer naa bed..morgen weer aan het werk!

tot gauw!
Ik zwaai terug!!!

Ik wil even kwijt dat ik met iets heel goeds bezig ben: ben namelijk alle foto's van mijn ex en mij van mijn computer op schijf aan het zetten. Ik kon dat heel lang niet, omdat ik te moeilijk vond/vind om foto's van ons samen te zien, maar na een half jaar (zolang is het nu uit) vind ik het wel tijd worden!!!Pfffff...8 jaar foto's, het zijn er heel veel...maar ik ben trots op mijzelf!!!!

Sorry, moest het even kwijt...
Goed zo Monroe! Ik heb dat destijds aan mijn ex over gelaten..ik heb alles op een externe harde schijf staan die ik zelden of nooit bekijk...zoveel jaren samen en zoveel herinneringen, heel herkenbaar! Je bent goed bezig!
thanx Indi....
Goed zo monroe, ben trots op je! Het is ook niet niets, 8 jaar. Maar het is inderdaad een goed teken Ik heb de hele avond gebbqed met mijn huisgenootjes, in de tuin gezeten en wijn gedronken, nu naar bed!
Ben benieuwd of Indi vandaag StationsMan heeft gezien en gedag heeft gezegd
Goed bezig Monroe. Fijn afsluiten en verder gaan met 'de rest van je leven'.

Oe, stationsman van Indi!! En? En? En? En?

*heel hard werken gaat vandaag*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven