Singles and the City

20-07-2009 05:58 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

--------------------------------------------------------------------------------

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Hier ook echt megaheet......

Vanmorgen via de mail weer liefdesverklaring gehad van mijn Spanjaard :-) of ik niet alsjeblieft naar hem toe kan komen, kosten ticket delen etc etc...Pffff..natuurlijk zeer amusant en ergens wil ik hem ook heel graag zien en bij hem zijn, maar jah...dit gaat niet werken, dat weet ik!!! Tegelijkertijd zit ik elk halfuur mijn mail te checken en te wachten op mail van mijn date van voor mijn vakantie...erg desperate I know, maar jah....hij laat dus zoals gewoonlijk weer erg lang op zich wachten....Aaarghhhhhhhh.....
Haha monroe, vermoeiend als je van jezelf elke keer moet kijken hé? Is je voor de vakantie date een druk bezet persoon dat hij de tijd neemt om te reageren.

Ik moet nog een uurtje werken en dan is het festival tijd! Met deze warmte kijk ik ook elke seconde op de klok..tergend langzaam

ps. die spanjaard is wel een beetje ..."obsessed", wat heb je met 'm uitgespookt?
Hmm maar maakt wel duidelijk wie je wil he Roe? Heb je spanjaard al verteld dat je een ander hebt? Misschien helpt dat?
nou de huisarts wilde me pijnstillers en tijgerbalsem voorschrijven maar aangezien ik zelf paracetamol en spiroflor heb heb ik dat vriendelijk afgeslagen:-)

ga straks met vrienden lekker in t park liggen joepie
Ey prikvlieg,

Ga je naar Lowlands?? Wow, ben jaloers.....geniet er van!! Tja. is echt heel vermoeiend!! Mijn date van voor de vakantie kijkt zijn mail niet heel vaak..het is een beetje een rare vogel (maar wel een leuke), een intellectueel die het niet zo heeft met moderne communicatiemiddelen...

Haha, en die spanjaard obsessed?? Nee, ik denk dat zij gewoon zo zijn, en het zou heel goed mogelijk zijn dat hij er daar ook wel een paar meisjes op nahoudt...Hij is gewoon, tja, hoe moet ik het zeggen...zeer gepassioneerd...(wat een paar leuke nachten heeft opgeleverd

MP: ja maakt wel duidelijk, maar die persoon die ik wil laat zooooo lang op zich wachten en ik heb geen geduld....:-(

BM: pijnstillers werken toch echt beter dan paracetamol hoor...Maarre...heb je niet iemand die jouw ruggetje even fijn kan masseren ?
Wie wil mn buurjongetje komen kelen?

Hij heeft zo'n megafoontje met de geweldige takke-herrie-riedel 'ole ole ole ole, we are the champions' en hij zit nu in zn badje in dat ding te bleren.

Zucht.

Grom.

Kill-en-attack-neigingen!
nou ik heb wel een hele goede masseuse maar die is net op vakantie naar thailand helaas
Middag allen!

Warm he... ben blij dat ik alle gordijnen hier dicht heb gelaten, nu is het nog redelijk koel in huis...

BM: Nog steeds zoveel last van je rug? Of zit er al wel verbetering in?

Monroe: Heel aantrekkelijk aanbod van die Spanjaard... maare, kijk je wel uit. Het zijn vaak hele gepassioneerde types (dat merk je ook), beginnen vol overgave ergens aan, maar vaak eindigt het teleurstellend... Al een mailtje van de man van voor vakantie gezien?

Ik zag trouwens dat we Pop pakketjes moeten sturen...

MP: Beetje afgekoeld? Jij hebt nog vakantie toch?
Doe mij maar veeeeeeeeeeeeeeeeeel pakketjes Olive! Misschien ook een met een luchtbuks zodat ik het stomme speeltje van mijn buurjongetje kan raken, hehehe!
Nope nog geen steeds geen mail....zucht....

Maar vanavond goed gesprek met vriendinnetje gehad en zij vind dat ik er veel te veel mee bezig ben en begon heel verhaal over bevestiging in mijzelf zoeken en niet bij anderen/mannen (ze is psychologe...)...Ik denk dat ze ergens wel gelijk heeft...dikke kans dat als meneer van voor de vakantie wel mailt, ik hem opeens ook niet meer leuk vind...Maar jah...

Pop, is je buurjongetje vanavond nog rustig geworden?

Olive, I know you're right...maar als egoboost is het leuk om even van die spaanse aandacht te genieten

BM: er zijn toch wel meer masseuses/masseurs?? Lijkt me wel verstandig even...Een warm bad doet vaak ook wonderen...

Voor de rest...hoiiii!!!! Maarre, waar is iedereen vandaag????

xxx
Pop, irritant dat buurjongetje. Maar ga jij niet binnenkort verhuizen..?

Badmeester, hoe is je rug? Alweer wat beter? Trouwens, wij zijn stadsgenoten! (nav het De Brug opfietsen)

Monroe: je bent natuurlijk op vakantie geweest, dus misschien wacht ie daarom even met mailen. Denk dat je vriendin misschien wel een punt heeft. Ik bedoel, je hele zelfvertrouwen moet niet afhangen van externe factoren, je moet ook blij en tevreden kunnen zijn zonder dat er bevestiging komt van mannen. Maar aan de andere kant. het is wel zo prettig om er af en toe eens achter te komen dat andere mensen je aantrekkelijk een begeerlijk vinden. Dat is niet meer dan menselijk! En iemand leuk vinden betekent je kwetsbaar opstellen, dus als de ander dan om wat voor reden dan ook afhaakt, is dat gewoon niet leuk. Ook mensen vol van zelfvertrouwen houden er volgens mij niet van om afgewezen te worden! Maar ik denk wel dat je er makkelijker mee om kunt gaan wanneer je niet teveel bevestiging nodig hebt maar ook gewoon blij bent met jezelf Weet natuurlijk niet hoe dat precies met jou zit, maar volgens mij valt het wel mee

Ik had vanavond weer een date met Prodent. Het was heel leuk. Beetje te leuk. Het was niet helemaal de bedoeling...maar opeens hadden we toch sex gehad En het was heel leuk eigenlijk. Ik was het niet van plan, maar het gebeurde, het voelde wel goed, ik voelde me er goed bij, dus ik dacht..ach, waarom niet. Het is niet helemaal mijn gewoonte om meteen met iemand het bed in te duiken maar aan de andere kant doe ik er ook niet zo heel moeilijk over. De regel schijnt te zijn dat je nooit meteen met iemand sex moet hebben want dan ben je geen relatiemateriaal. In mijn ervaring is dat bullshit want ik ben met alledrie mijn exen heel snel naar bed geweest dus ik geloof daar niet zo in

Anyway, ik ben niet op zoek naar een serieuze relatie, dus mocht ie nu afhaken is er geen man overboord. Aan de andere kant, zou ik me wel enigzins goedkoop voelen aangezien hij nogal into me lijkt te zijn en ik het echt bijzonder stom zou vinden wanneer dat voor hem zou veranderen door vanavond...en bijzonder hyopcriet ook. Maar we zullen zien!

Sorry, maar ik schijn nogal van de lange posts te zijn. Hoe is het met de rest? Genoten van deze bijna-tropische dag?

xxx Elve
Oh enne Prikvlieg, veel plezier op Lowlands! (helemaal niet jaloers....)
Nou ja gaat alweer beter inderdaad, de huisarts was ook een geval apart.

Kom ik binnen begint hij meteen OH MIJN DAG WAS ZO DRUK. Ja dus?

Wil hij me pijnstillers voorschrijven, waarop ik vraag wat voor pijnstillers, ja net zoals paracetamol. Die heb ik thuis dus die kan ik dan toch ook slikken dokter? JA IN FEITE WEL.

MAAR IK SCHRIJF JE WEL TIJGERBALSEM VOOR maar ik heb al spiroflor. JA DAN KAN IK NIKS VOOR JE DOEN DE GROETEN

heel apart, gisteravond nog wel even in het park gelegen heerlijk.

monroe & elvestad: ligt het aan mij of gaan jullie vooral uit van wat de ander voelt en veel minder van wat jullie nou voelen?
BM, dat huisartsbezoek was zonde van je tijd dus! Goed dat het wat beter gaat.

Ik ga niet uit van wat de ander voelt, helemaal niet zelfs. Ik vind Prodent best leuk, maar er zit ook niet heel veel meer in dan dat. Ik ben niet op zoek naar een relatie, ben pas net weer vrijgezel. Maar best veel jongens/mannen denken minder over je als je meteen all the way gaat. Ik wou dat het niet zo was, ik vind het belachelijk, maar toch, het schoot wel door mijn hoofd gister. En ik zou het belachelijk vinden als ie nu daardoor af zou haken. Maar dat is nu wel een beetje de vraag. Ik heb nog niets van hem gehoord maar denk dat ik vandaag wel iets van hem hoor Bij Prodent denk ik, ik vind je best leuk maar een relatie zit er voor mij niet in, dus daarom stel ik me misschien wel meer afwachtend op, omdat het mij toch niet zo veel uitmaakt.

Wat is het rustig hier! Hoe is het met iedereen? Ik zit heel illegaal op werk te forummen, heb niet echt een productieve dag te pakken!
helder wel elvendorp

ik zit nu te typen in de koelkast: ik ben namelijk net gesmolten van de hitte...
hey everybody!

Even snel een post van mij, uit het hete Azie. Heb het ontzettend naar mijn zin hier, al veel gezien, veel gedaan. MP, ik geloof wel dat ik een klein beetje aan het afvallen ben. Het is hier zo heet, dat ik niet echt veel zin heb in eten, en de hele dag alleen maar water drink.....

Oh, en wat trouwens ook heet is, is mijn sms-verkeer met MM. Wordt geloof ik wel gezellig als ik terug ben

Dag lieverds, ik denk af en toe best aan jullie!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Goed om te horen dat je het leuk hebt daar MT, geniet ervan!!! Sms-verkeer = yay!

Prodent smste vandaag. Dat ie de hele dag moest glimlachen
Oh trouwens: stond net in de rij in de supermarkt voor twee jongens van een jaar of 20 die druk aan het overleggen waren wat de een terug moest smsen naar een of ander meisje Hahaha, ik dacht dat alleen vrouwen / meisjes dat deden
Hi allemaal!!

Monroe: Heel terecht dat je van de spaanse passie geniet Wat je verder schrijft is herkenbaar voor mij. Ik denk wel dat je vriendin gelijk heeft, je moet het echt uit jezelf halen. Ik ben, mede om die reden, nu beland in een mannen-pauze. En eerlijk... het geeft zoveel rust.

BM... mooie huisarts heb jij... Daar heb je dus niks aan.

MT: Wat leuk dat je even komt buurten!! Enne... spannend die smsjes met MM

Elve: Dat snel met iemand naar bed gaan. Ik vind dat je gewoon moet doen wat goed voelt. Al die 'regeltjes' ... ik vind dat veel te vermoeiend

PV: Vergeet je helemaal veeeeeeeel plezier te wensen op LL! Net als de rest ben ik verschrikkelijk jaloers!!!! Breng je wel uitgebreid verslag uit als je terug bent?

Wat was het warm vandaag, en waaaaaaaaaaaaar blijft dat noodweer! Ik had me echt verheugt op wat flinke buien en onweer... Een beetje gerommel en 10 druppels... that's it. Ik ben zwaar teleurgesteld

Desondanks ga ik zo lekker met mijn katjes op de bank hangen.
Hee Olive! Tja, het noodweer is hier ook nog niet bepaald lostgebarsten. Een paar druppels hier, that's it. Dus jij hebt een mannenpauze? Kan ik me iets bij voorstellen. Bevalt het? Is er een speciale reden voor? Ik heb een relatiepauze...maar geen mannenpauze

Ik ga de hele avond op de bank hangen yeah! Nu Grey's Anatomy
Helloooo!

Wat is het hier rustig? Hoe gaat met iedereen?

Ik ben gister naar ZB geweest, was weer erg leuk.Ik was mega verkeerd gereden, was helemaal verdwaald...wat dat aangaat ben ik echt een vrouw...drama in de weg vinden.:-) Ik heb lekker voor hem gekookt en we hebben lekker lang buiten gezeten. Volgende week gaan we dagje samen weg, was zijn idee....leukkkk!!

Ik heb niet echt bijgelezen....sorryyyy! Hoe ging het de juffen hier af met hun eerste werkweek...viel het mee?

MissT...wat leuk en lief dat je vanuit verre Azie aan ons denkt! Lekker aan het genieten daar dus? En leuk smsverkeer met MM dus,helemaal leuk...dan is het niet zo erg om weer naar huis te gaan als je vakantie voorbij is...heb je iets om naar uit te kijken!!!
Ik ben er weer , na de puinzooi opgeruimd te hebben thuis..

Pup kan over de bench heen klimmen.. heulll handig .. Niet dus , broertje had woonkamer deur niet goed afgesloten en pup is op ontdekkingstocht gegaan in mijn woonkamer.. Onderkant van de bank kapot gebeten (gelukkig de onderkant) en heeft een rietenmand (die ik toch al niet meer leuk vond) aan miljoenen stukjes gescheurd. Leek wel licht bruine sneeuw in mijn woonkamer.

En och wat was hij tochblij om mij weer te zien de skeet.
Héeee Erykah! Lekker weer bij ZB/TH geweest! En een dagje weg samen... LEUK! Weet je al wat jullie gaan doen?

Zes: Goed bezig jouw skeetje!

Boehoehoehoe... radio luisteren op werk, Giel live vanaf Lowlands... WAAROM zit ik op mijn werk en niet daar Volgend jaar maar gewoon kaarten kopen
Het gaat goed met de verkeringen hier geloof ik!

Sorry dat ik weinig gereageerd heb, maar ben druk geweest met werk Straks komt een vriend van me langs die heeft misschien ook wat werk voor me...helemaal goed.

Zonde dat het zo is afgelopen WM, maar nu weet je tenminste na 2 dates al hoe hij in elkaar steekt en niet na 2+ maanden.

*wacht verder ongeduldig op de liefdesbeebie van E en TH, want ze mag vast oppassen *

Bij mij is het 'lekker rustig' (mijn credo deze week)

Ga weer want ze staan zo op de stoep. Doei!!
Hoi!

Appel, veel plezier met je bezoek!

Olive, zonde dat je zo baalt van Lowlands! Volgend jaar gewoon kaarten kopen, dan is er vanzef iemand die meegaat, en anders kan je best alleen denk ik.

Erkah, klinkt leuk met ZB, goooooooooooooo (with the flow)!

MissT, leuk, even een bezoekje vanuit Azie.

BM, hoe is je rug?

Elv, als Prodent de hele dag moet glimlachen doet ie zn naam echt eer aan! En ik vind het een onwijs schattig smsje!

Buurjongetje is nog springlevend, is nu wederom buiten ana het spelen, gelukkig zonder zn megafoon. Maar hij heeft een of ander apparaatje op zn fietsje waarmee hij motorgeluidjes kan maken. Ik hoop voor hem dat ie niet gaan fietsen vandaag... Grrrr!

Verder is het weer weekend!! Was een leuke week op school, begin er nu helemaal in te komen en ik heb best wel schatjes van kinderen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven