Gezellige kletstante's regio 0181
woensdag 19 augustus 2009 om 10:20
hallo,
ik ben een gezellige en prettig gestoorde meid van 33.
Moeder van een kleintje van bijna 2 en gelukkig met een lieve man.
Wij zijn een aantal jaar geleden verhuisd en sindsdien is het contact met vriendinnen steeds verder verwaterd zoals ze dat noemen, nou zeg maar gerust verzopen!
Ik ben niet het type dat alleen thuis moet zitten omdat ik toevallig mamma ben en een man heb, ik ben ook nog steeds een jonge meid die gek is op lol maken.
En omdat je met een vrouw nu eenmaal andere leuke dingen doet dan met je man zou ik het dus leuk vinden om in contact te komen met andere gezellige prettig gestoorde meiden van mijn leeftijd!
Nou lijkt het je wat en heb je zin om deze gezellige meid te leren kennen, dan hoor ik het graag!
groetjes
angie
ik ben een gezellige en prettig gestoorde meid van 33.
Moeder van een kleintje van bijna 2 en gelukkig met een lieve man.
Wij zijn een aantal jaar geleden verhuisd en sindsdien is het contact met vriendinnen steeds verder verwaterd zoals ze dat noemen, nou zeg maar gerust verzopen!
Ik ben niet het type dat alleen thuis moet zitten omdat ik toevallig mamma ben en een man heb, ik ben ook nog steeds een jonge meid die gek is op lol maken.
En omdat je met een vrouw nu eenmaal andere leuke dingen doet dan met je man zou ik het dus leuk vinden om in contact te komen met andere gezellige prettig gestoorde meiden van mijn leeftijd!
Nou lijkt het je wat en heb je zin om deze gezellige meid te leren kennen, dan hoor ik het graag!
groetjes
angie
woensdag 19 augustus 2009 om 18:26
Mmm, lukt niet echt, heb wel een vriendenuitnodiging gedaan, mischien dat het dan wel lukt???
Ben 30, getrouwd, maar geen kinderen en woon in Rozenburg.
Ook hierna toe verhuisd en veel verzopen contacten (sommige nog licht drassig...)
Dat is lekker kort door de bocht dacht ik zo.
Waar woon jij in 0181?
Ben 30, getrouwd, maar geen kinderen en woon in Rozenburg.
Ook hierna toe verhuisd en veel verzopen contacten (sommige nog licht drassig...)
Dat is lekker kort door de bocht dacht ik zo.
Waar woon jij in 0181?