Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb een weglopertje op schoot.

Een Jack Russeltje. Ze kwamen aan de deur omdat ze dachten dat hij van ons was. Bandy hobbelt er namelijk ook wel eens van tussen.

Hij liep achter een stel aan met honden, en loopt mank enzo.

hebben we hier de dierenambulance gebeld, dus komen ze hem hier halen. Heel lief beestje. is wel gechipt enzo en ook telefoonnummer aan zijn halsband, maar niemand die opneemt wel weird...

Hij vertrouwd me helemaal, wil alleen maar in mijn buurt zijn, arm beessie.
Joehoeeee Bridges, dat is in elk geval een begin. Fijn!!

Joepie de poepie! Berend is twee jaar!!!!! Hoera!!! En Berend, wat voor cadeaus heb je gekregen (ik wil het graag allemaal weten, kan ik ideeen opdoen).
Bam, ooh wat lief zo´n hondje, en wat zielig. Is hij al opgehaald? En weer terecht bij de ouders?

Naatie, klagen mag .

Hel, spannend van de kast! Wat voor soort kast is het?

Compu, nog rare dingen gebeurd in de buurt?
Bridges, wat fijn dat de eerste echte stap dus nu gezet is. Heb jij nog contact met heks? Oh ja, en excusez-moi maar broer heeft dus geen digiboard maar een smartboard (weet niet wat het verschil is), of andersom, maar net het andere als wat jij hebt.

Mal, wat een leuk plaatje heb je gemaakt! Erg, erg leuk! Hoe gaat het nu tussen jou en Malman? Kunnen jullie al een beetje "echt" praten over alles?

Hel, applaus! -5 kilo!! (het is nu vast -4 na al die koeken ).

Naatie, ik ben ook gek op het ontbijt dus ik snap je helemaal!
En man weer eens vertraging. Hadden een birdstrike (vogelaanvaring zeg maar) en gat was dusdaniog dat ie op de plaats van bestemming niet meer terug mocht. Hij zou vanmiddag om twaalf uur thuis zijn en ik wilde met hem en jongetjes naar leuke ijssalon hier in de buurt. Maar goed. Hij werd vanmiddag in een hotel gestopt en komt hopelijk met late avondvlucht weer thuis. Zucht.

Ik ben maar met de jongetjes naar de speeltuin geweest. Erg lekker weer hier en het was heel fijn voor ze. En weer diepe zucht.
Ah Bam, wat sneu... Hopelijk komt zijn baasje snel... Kon dierenambulance niet het adres geven?

Jin: ah wat balen weer! Was net zo mooi ijsjesweer! Maar dan is het vaak ook mooi speeltuinweer! hoop voor je dat man nog redelijk op tijd thuis is vanaaf! Smartboard. Hmmm... Volgens mij een verschil van merk of zo. Volgens mij komt het op hetzelfde neer hoor...

Wij zijn naar de kermis geweest. Was zo leuk!!! Wat wordt het ventje dan groot! Helemaal alleen in de buggys en draaimolen en zo. En zelfs mijn meisje ging in de draaimolen! Ook al groot! En op de terugweg zaten ze echt zoooo lief samen in de auto te kletsen/zingen. Was mijn geluksmoment weer even

(en lachen bij thuiskomt ging vriend wel even de nieuwe helikopter laten zien met zo'n handvat die je weg kon schieten. Zo de dakgoot in. Niet eruit te halen. Kind in tranen natuurlijk en probleem in de dakgoot haha!)
Oh ja en gisteren gingen we ties ophalen bij kdv voor bruiloft. Hij had net zijn mooie kleren aan, en zat even relaxed op de bank voor de tv. Komen we binnen, zit hij onder de lippenstift... Had zijn vriendje gevonden en dat vonden ze samen erg interessant! (beetje jammer dat hij het stiekem in zijn broekzak stopte en ik het aldaar geplet terugvond en dat helaas niet meer uit zijn kleren gaat...)
Oooh, balen van die lippenstift Bridges! Jammer dat jullie niet net naar die bruiloft geweest waren, had ie nog kunnen pronken met schone kleren . Ooh, ding in dakgoot (herkenbaar met man zijn nerd-hobby he). Man komt vannacht thuis smste hij. Ach, lekker rustige avond.
Ach, ik moeste r gisteren alleen maar om lachen hoor. Baal nu wel van de vlekken maar zijn he-le gezicht zat onder, zag er echt wel grappig uit! En geloof dat mensen mijn kind niet zouden herkennen in schone kleren! (oeh en dochter al helemaal niet, die is schooier eerste klas!)

Ah fijn, vannacht thuis. Mooi. Kun je lekker relaxen vanavond en vannacht opeens warme man tegen je aan. (of duikt hij dan logeerbed in?)
Nee, hij is morgen vrij, die duikt naast mij!

Lijkt me heel grappig. Heb je foto?
Hai hai,

Hieperdepiep voor Berend!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag kerel!

Lekker weertje vandaag he? Wij hadden verjaardagen dus dat was lekker buiten zitten. Gezellig!

Zo, nu ga ik op zolder nog even wat dozen klaar zetten zodat mijn meneer die morgen naar beneden kan slepen .

Jin, hoop dat man er zo is. Ruk dat er weer niks van je plannen terecht kwam

Bridge, wel lekker al die inspiratie. Ben je nu door de bruiloften heen of staat er nog meer op stapel?

Bam, doggie al weg?

Star, ik begrijp dat ik de Chinees kan laten voor wat het is. Jammerrrrr!

Trusten voor straks allemaal
Hai Suus! In oktober trouwt er nog een collega van me, dus daar ook nog een keer spieken. Maar dan houdt het wel op hoor! (al kan er in een half jaar nog prima iemand voorpiepen haha!)

Gezellig Jin, morgen man ook lekker vrij!
mogge
morge
Hondje is weer terecht..

Uiteindelijk heb ik baasje van het hondje te pakken gekregen. ze was aan het werk, maar haar dochter was thuis en zorgde voor de hond, dus die kwam Joep ophalen. zei ze tegen me, hij is pas een half uur weg. Ik zeg lijkt me stug want probeer jullie al anderhalf uur te bellen, en Joep zat inmiddels al ruim 2 uur bij me en van tevoren hebben anderen nog proberen te bellen.

tssss

Bleek dus later dat manlief ook al had geprobeerd het hondje te vangen omdat het zo mank lief, samen met een buuv en dat was in de ochtend. hoezooo een halfuurtje weg???

Beestje is 15 jaar oud, en schijnt nogal dement te zijn en bij elke gelegenheid die het krijgt er tussen uit te peren.
haha, dat van die lippenstift, humor!!

niet toevallig je camera bij?

Star: Meld ;)
Ach gossie, arme hondje. Na ja, hij heeft vast wel wat lekkers gehad van tante Bam, toch? Beest ook weer blij :-)

Zo, lekker geslapen?

Star?
Lippenstiftfoto graag :-)

Zo, wat gaan jullie allemaal doen vandaag?

Iemand nog een leuk idee? Of lekker van het weer genieten in de tuin? Berend heeft zijn feestje vandaag als ik het goed heb?

Ik ben zowaar gisterenavond op zolder nog even goed bezig geweest en heb de meeste baby-zooi gevonden. Ik mis nog wat kleertjes en het boxkleed maar er staan nog 3 dozen en een enorme koffer. En ook goed is dat ik nu alle kleertjes gelijk in dozen gestopt heb en erop gezet heb wat waar zit. Goed bezig . Ik heb wel een beetje veel rompers maat 50-56.. Iedere dag dat ze daar in past kan ze een andere aan denk ik ha ha ha.

Oh ja, en ik heb gisteren een eerste pakje gescoord. Licht roze hansop met voetjes en overal hartjes. Schattig wel.
Iets leuks niet denk ik vooralsnog, hier staat het uitmesten van de logeerkamer op de planning, want de slaapbank gaat naar mijn schoonouders, en die ligt nog helemaal volgezaaid met zooi. Maar misschien ga ik daarna wel zwemmen in het bosbad.

Verder met dit weer, je gewoon rustig houden ;)

Klinkt heel schattig Suze! ben je al klaar met de babykamer?

Uiteraard zou ik zeggen!
Mogge,

ik kwam even kijken of Star en Suus niet stiekem bevallen zijn. Suus in ieder geval niet, Star zal nog wel slapen, toch?

Berend, een dag te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!!!

Bam, arm hondje! Wij hadden laatst ook een aanlopertje, maar hier halen ze hem niet op hoor. De dierenambulance gebeld en als de eigenaar dan belt (geen halsbandje) dan komen die hem bij je ophalen. Was wel een schatje ook, zo'n jong Pim Fortuijn hondje.

Suus, lekker dat je verlof hebt! En lekker aan het rommelen ook. Ben je nog nerveus voor morgen?

Zo, ga met de mannen koekjes bakken en even bij m'n ouders en opa en oma langs. Tot morgen!
Een fijn feestje vandaag Berend! Laat de (oude ) muffins jullie goed smaken!

Suus, goed bezig inderdaad! Geeft Suus nu schouderklop. Ik denk met afschuw aan de eerste echte pakjes van mijn twee knullen. Oudste werd in het ziekenhuis geboren en kreeg daar direct van het ziekenhuis (doen ze hier) een LILA pakje aan, help. Jongste werd dus ook in hetziekenhuis geboren en oh hemeltje lief, ook hij kreeg een LILA pakje aan. Pfff, zal wel Duitse mode zijn of zo.

Bam, fijn dat hond terecht is! Maar al lang zoek dus...

Mamax, bak ze! Gezellig!

Star, dit is een uitgelezen moment om te werpen. Ik zeg het je.

Ik ga zo met oudste de auto in en dan naar een bekend kasteel rijden en daar met hem en mijn lieve collega wandelen. Man moet leren en dat kan dan tijdsne slaap van jongste.
en is er vanmiddag dan wel wat quality familietijd Jin?
Morgen...

Geen nieuws? Hmmm...

Had geen camera bijdehand wat betreft lippenstift helaas!

Jin:viel spab!

Suus: kijk dat schiet op. leuk!

Bam en mamax veel plezier!

Man is weg vandaag dus ben alleen. Maar even lekker stuk fietsen of zo.
Dank voor de felicitaties!! Jin, Berend heeft een houten drumstel gekregen (bij Gap in NY gekocht). Hij is matig enthousiast erover

Nouja, komt nog wel.

En een loopfiets van first bike, geweldig! Heeft hij van mijn ouders maar ik had hem al voor de vakantie opgeeist zodat hij de camping over kon crossen. Helemaal goed.

En een fietshelm en een puzzel.

Vanmiddag krijgt hij aquaplay en een horoscoopboek (heeeel gaaf! Die heeft L voor zijn geboorte gekregen, en we kijken er regelmatig in. Klopt vaak zo goed!) En voor de rest weet ik het niet.

Gisteren vrijgezellen gehad in Amsterdam. Eigenlijk alleen maar geborreld, maar helemaal goed. WE zouden naar de Hammam maar die bleek ineens door de politie gesloten. Vreemd. Maargoed, het was mooi weer dus ik heb me de witte wijntjes goed laten smaken.

Bedacht me dat ik binnenkort maar weer eens met moeders de stad in moet, want ik miste opeens Amsterdam toen ik er zo doorheen fietste. Dus binnenkort maar eens shoppen (leuk jurkje voor de bruiloft zoeken, die ene van laatst word het niet).

Goed, nog even een uurtje chillen voordat de visite voor B komt. Heb al de hele morgen staan koken dus nog heeel even

OOOHHHMMM OOOHHMMM OOOOOHHHMMM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven