Hét (r)emigratie-topic!

05-08-2009 11:33 3009 berichten
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?

Nieuwe schrijvers altijd welkom!

Waar zitten we allemaal?

NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4

Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.

Link naar het oude topic.
omg, Anais...pff wat heftig allemaal. Nog even gauw een dikke vanuit hier!!
Alle reacties Link kopieren
Nou na tig pagina's te hebben gelezen is het misschien best wel netjes om eens weer wat te schrijven. Heb vanmiddag maar eens Raccoon gebeld om even lekker te beppen, dat is wel makkelijk als je in de zelfde tijdzone zit.

@Ine en Ainne wat is dik, ik klaag ook tegen mijzelf dat ik langzaam een Amerikaanse bouw krijg. Namelijk overgewicht met een te hoge cholesterol. Ik ga niet na de Mac of de Burger King, nee ik eet thuis en heb lunch bij mij. Het eten is hier wel anders maar eet wel gezond. Voel het gewoon aan mijn lichaam dat ik langzaam afglijdt. Heb dan ook gezegd dat ik morgenvroeg rond 7uur mij klaar maak voor een flinke hike met de hond en vrouwlief doet lekker mee.

Daarnaast meiden ga ik toch maar even terug op mijn korte vage antwoord van de week wanneer een vrouw mooi en aantrekkelijk is. Nogmaals ik denk dat het meer te maken heeft met de uitstraling en je charisma, hoe benader je mensen. Ik vind persoonlijk een vrouw die ouder is dan mij aantrekkelijker dan een jonge goddelijk meid van 20 jaar maar dat is iets persoonlijk. Daarnaast vind ik een stevige vrouw niet minder aantrekkelijker dan een slanke vrouw.

@Ine dat geeft je natuurlijk niet de excuses om nu meteen te stoppen met je hikes want ik ben nog niet in de gelegenheid om de rookmelders bij je op te hangen. Overigens wel stiekem op je website gekeken en ja het ziet er aardig fraai uit.

@Ainne foto's deleten ben ik ook goed in hoor "I love my digital camera".

@Specu wat is dat snaaien toch lekker he.

@Anais je hebt inderdaad een heftig leventje zeg. Vind het alleen vreemd van Tb dat hij niet gewoon tegen de knaap zegd dat hij hem graag mag maar niet van zijn activiteiten gediend is. Wil niet zeggen dat hij het zal accepteren maar toch.

Hoop in iedergeval dat je bent opgelucht na het schrijven van je egopost, lol.
Anais ik heb het al eerder gezegd, je hebt the patience of a saint. Hij lijkt me inderdaad een behoorlijk lastig heerschap om mee te leven, maar ook een ontzettende leuke vent. Hoop dat dit een mooi nieuw begin is voor jullie.

Enne, die andere vent, brrr!

Snjokorn, wat heerlijk, zo'n natuurlijke hot tub terwijl het vriest buiten, ik kom echt-echt-echt ooit eens bij je op bezoek!

Goed voornemen, SFO, een dagelijkse wandeling. Zoals al eerder gezegd, een hond is ideaal, dan moet je wel. Maar ja, we werken allebei fulltime, dus een hond is geen optie voor ons.

Zo gezellig hier vanmorgen, zit lekker te frutten met Oudste hier. Ze zit hier te tekenen naast me. Zometeen aankleden, dan met de bus (dat is al een hele happening voor haar), Dublin in, gezellig. Wat een verschil, 1 of 2 kinderen, het is hier zo rustig, heeeerlijk! Heb haar zelfs verplicht bij mij in bed laten liggen tot half negen vanmorgen (met de tv aan). Meestal zit een van ons al voor zevenen beneden met ze, Jongste is een echte ochtendbraker helaas.

Raccoon, hoe was het donderdag, sorry misschien heb ik er overheen gelezen!
Raccoon: Je sttat er heel sterk in naar mij idee, volhouden hoor.

Keranet: Wat een verhaal, ben je nu weer helemaal genezen? hoe zit het met de gezondheidszorg in t algemeen daaro..... (ik weet het weer, we schreven op t zelfde topic over wat kilootjes eraf! toch?)

Ik vond het al zo verdacht stil rond Anais, Ine en SFO. Maar jullie zijn er weer.

Anais: is de liefde of aantrekkingskracht tussen jullie zo groot dat je dit soort dingen erbij kan hebben? Wow, jullie maken echt veel mee... Knuf van mij hoor!

Ine: Behalve voor de kilos is bewegen ook gewoon gezond, doorzetten! Vind je het echt niet erg om 30 te worden? Ook al is het maar een leeftijd, ik zie er al een jaar of 3 (hahaha) tegenop. Het klinkt zo serieus en volwassen. Maar misschien ook weer een verschil omdat je al een kleine hebt en je leventje.

Snjokorn: Wanten aan???? Brrrrrrrr!!! Het idee alleen al.

Ainne: klinkt als een heerlijk ochtendje met de kleine.

Disco: ben je weer wat beter? Klopt ik hou weinig over aan 2e baan. Ik snap helemaal niets van belastingen enzo, weet wel dat je het terug kan vragen straks maar daar koop ik geen ticket van heb ik nu niets aan. Ik vind het gewoon krom en ben van mening dat in ieder geval de aanvulling tot fulltime (40 uur) vanuit een 2e baan niet zo zwaar belast zouden moeten worden. Er is iets te zeggen voor zwart ergens iets bijverdienen.

Grappig dat het over opletten met eten gaat, gister besloten vanaf maandag weer gezond te eten. Met dat zittende werk en een kantine waar allemaal lekkers te krijgen is gaat dat hard. Dus ik noem het budgeteten, goed voor lichaam en geld.

Zo meteen bij de capoeiragroep kijken of het wat is. en dit weekend nog alles opvressen wat ik tegenkom
Volgens mij hebben er meerderen hier last van het "every diet starts tomorrow" syndroom zoals ik. Dan begin je weer eens vol goede moed maar dan is er weer een jarig op het werk of er gaat iemand weg. Noem maar op. Ik wil eigenlijk weer in de routine komen om voor het werk te gaan zwemmen (maar m'n bed is zo lekker).

Anais; Heftig zeg.

Ainne; veel plezier in de stad met oudste.
Snjókorn falla, á allt og alla
De vriendin van de buurman is haar spullen aan het verhuizen. Heb al 1 volle auto zien vertrekken. Hij heeft het uitgemaakt, kwam de buurvrouw net vertellen, want dat had ze weer gehoord van iemand verderop uit de straat die het van zijn vriendin had gehoord (hoezo dorp? ;)). Mmmmh.

JJ, nee, ik vind het echt niet erg. Wel gek, omdat de 2 voor mijn leeftijd dan verdwijnt, maar niet erg. En ik heb natuurlijk ook al een ander leven dan jij hebt, met een kind en een huis. Dat scheelt ook. Vorige week heb ik geconstateerd dat mijn vriendenkring ook nog maar bijna alleen uit 'oudere' vrienden bestaat, wat ook wel logisch is waarschijnlijk. Mijn leven lijkt op dat van hun, niet op een single iemand van mijn leeftijd zonder kinderen.

Later meer, moet nu shoppen!
Anais,
Ainne, geniet nog even van je dag samen met oudste. Klinkt heel gezellig.

Ine, wat is nou eigenlijk leeftijd? Bij mij staat er al heel lang een 4 voor en bij man sinds 2 jaar een 5. Maar we voelen ons nog steeds niet volwassen. Wel zit ik lekkerder in mijn vel dan toen ik 20 was.

Anais, dat klinkt best wel eng eigenlijk. Ik zou ook niet meer met hem meerijden als ik jou was. Je weet niet hoe ver hij wil gaan om jou weg te krijgen. Ik hoop dat hij snel uit jullie leven verdwijnt. Eigenlijk vind ik dat je dat meteen zou moeten doen, zakelijke connecties of niet, jammer dan. Hij klinkt echt als een ernstig storende factor in je relatie. Kan je niet gewoon tegen hem zeggen dat je hem door hebt. Laat je in ieder geval niet gek maken.

Ik ga hamburgers maken en daarna de bedden opmaken. Om een uur of 5 vanmiddag arriveren onze gasten.

Tot later.
mogguh ladies... and gentleman

heerlijk geslapen en dacht, zal eens ff lekker forumpje bijlezen en wat een verhalen... wil overal op reageren dus nu moet ik zorgen dat ik niet over mn eigen gedachtes struikel :p

@ ainne, owh klinkt heerlijk. lekker quality time met de oudste. vond die foto van jou en haar op FB erg treffend. jullie hebben een beetje dezelfde houding. ik heb nix met kleine kinderen, maar lijkt me fantastisch dat ze nu een mini mensje aan het worden is waarmee jij ook iets kunt gaan doen!! leuk hoor. ik hoop dat je een leuke dag hebt.

@ keranet mhh dat ziet er lekker uit zeg!! kan me voorstellen dat dat echt een fridaynight snack is. werk je gewoon 5 dagen in de week en 40h?

@ JJ ja idd, sowieso tot 40h niet met die belasting aankomen, maar ja.. daar heb je nu niets aan. aan de andere kant, als je met dit baantje een beetje kunt studeren wat je anders thuis ook zou doen en toch nog iets eraan overhoudt... komt vast goed. per wanneer gaan je nieuwe plannen nu eigenlijk in? dec? jan?

@ anais, sodeknetter... dacht al dat je afwezigheid een reden moest hebben. loop je jezelf niet voorbij?? je zegt wel dat de zakenwereld hard is, maar aan de andere kant hebben we je leren kennen als iemand die sterk op gevoel draait en dan lijkt het me niet verstandig dat je dit alleen maar aanhoudt voor de zakelijke contacten. pas je goed op jezelf....

en volgens mij zou je echt niet samen kunnen zijn met een saaie piet die nooit een beetje spanning veroorzaakt...

@ ine owh nog even en je B-day!! en de buurman nu ineens alleen... mhmhmhmh the plot thickens!! strax moet je nog kiezen tussen de buurman en de architect! heb je het 1e sms-je al binnen???? denk om je hartje!

@ lapin, wow de beestenboel houdt jou echt goed bezig zeg! dan herr otto, de kat en de hond in het maisveld. is de rust nu weer een beetje teruggekeerd?

@ snjokorn owh lekker klinkt dat zeg, dampend water, buiten koud en je lichaam lekker in warm water dompelen mmmhh... zalig hoor...

ik ga eens ff wat in het huishouden doen, het is hier echt een zwijnenstal het wordt tijd dat ik weer eens op vakantie ga en mn moeder ff de boel rechttrekt
Ha meiden & man

Ine, bijna 30, gewoon gezellig feestvieren! Zet je de drankjes alvast koud? Bitterballen erbij is wel lekker hoor, kaasblokjes mogen ook.

@Lapin, helemaal met je eens. Leeftijd is flauwekul, ik zit nu ook veel lekkerder in mijn vel dan 20 jaar terug.

Begrijp ik nou goed dat de buurman vrij man is? Aanvallen dan, zou ik zeggen! Dan hebben de voorspellingen nog veel meer voor je in petto!

Sfo, nou, ik eet niet zoveel meer, en als ik eens neiging heb om te snaaien, gaat de bloedsuiker zo omhoog dat het niet leuk is, Dus ik laat het wel. Dan maar een nargile. Ook niet zo gezond, maar beter dan zoetigheid. Alleen Man houdt er niet van als ik nargile rook, dus het kan alleen als hij niet thuis is. Ach ja, hij hoeft niet alles te weten.

Ramadan is hier begonnen, de tv zendt allerlei leuke films uit. Vreemd, er zijn ook allerlei kookprogramma's, Man zat te jennen dat ik ook maar ns zo moest koken, haha. Dat zei hij nadat hij de lasagne op had, jaja. De eerste dagen van Ramadan zullen wel stil zijn op het bedrijf, maar daarna hopenlijk topdrukte.

@Bloempje, je hebt weer de goede tijd uitgezocht om terug te gaan, duh. Hoe is het met je moeder? Kun je in Cairo op straat ook niet eten/drinken? In Arabische wijken wordt dat als bijzonder ongepast gezien, dus eigenlijk kan het niet.

Bedankt voor de leuke opmerkingen bij mij FB foto's
Keranet ben je al door de leugendetector geweest ? En ? Guilty ?

Anais, jij verveelt je ook nooit met zo'n Tb, zo'n buurman en zo'n engerd die achter Tb aanloopt. Ik kan me voorstellen dat je je hier niet bij op je gemak voelt, maar ik moet toegeven dat ik toch ook wel moest lachen toen ik je verhaal las. Gay-lover heeft het wel hoog in zijn bol zitten van Tb. Hoe oud is dat gastje, hij komt nogal puberaal over? Dezelfde spullen kopen voor in zijn huis, het moet niet gekker worden. En dit is slechts het topje van de ijsberg zeg je.

Ine hebben we het hier over DE buurman. Zal me benieuwen hoe lang het duurt voordat hij bij jou op de stoep staat. Ienemienemutte.
Jaaaa, we hebben het over DE LEUKE BUURMAN. Lijkt er dus toch op dat zijn verhaal over hun niet-zo-flitsende relatie, een kern van waarheid heeft gehad. Ben ook wel benieuwd of en wanneer ik iets hoor. Heel bewust heb ik al die tijd niets meer laten horen. Hij heeft voor het seizoen begon nog gevraagd of ik langs kwam in de bank om te kletsen, maar heb dat niet meer gedaan.

Nou ja, zolang de architect nog zo bezet is, schiet dat toch niet echt op en kan ik sowieso doen en laten wat ik wil.. ben wel weer toe aan een beetje liefde .

In ieder geval is het goed een aantal opties open te houden. Sekslozer als de laatste 5 maanden kan het niet worden, dus soms moet een mens een beetje risico-spreiden.. toch?
Hahaha Ine, wat ben je toch een lekker ding! Maar gelijk heb je! Mijn beste vriendin hier is zeg maar de Australische versie van jou. Ik had vandaag afgesproken met haar en heb haar om half 11 ge-sms't toen we net in de bus zaten, zodat ze een een beetje de tijd had om een eventuele loverboy uit haar bed te schoppen. En ik had dat goed ingeschat, want er moest inderdaad iemand haar huis uitgebonjoerd worden, haha.

Zooo'n leuke dag gehad en jeetje wat mis ik de stad toch

We wonen nu in zo'n kuttige achterbuurt he-le-maal aan het uiterste randje van de stad. Het stomme is, ik ben bijna gewend aan de lelijke mensen die in pyjama's rondlopen, die hun rotzooi maar van zich afflikkeren en de bijstand belazeren. En als ik dan weer in de stad ben, in de normale wereld, dan mis ik het zo ontzettend. Maar ja, niets aan te doen, niet te betalen.

Maar goed, leuke dag dus. Eerst in het Latin Quarter koffie en taart gegeten, daarna flink geshopt, om 1 uur was vriendin ook van de partij en zijn we wezen lunchen. Daarna St Stephen's Green Park in (stralend weer vandaag) en daarna nog twee pubs van binnen gezien voordat we weer op de bus naar huis stapten. Oudste heeft genoten, echt zo leuk, ga ik echt vaker doen met haar. Voor het eerst heeft ze ook haar middagdutje overgeslagen en dat ging prima. Nu ligt ze ka-pot in bed, dat wel

Vent heeft het ook naar zijn zin met Jongste samen, die zaten op het strand vandaag in zuid-Ierland. Morgen komen ze weer terug.
@Ine als ik het goed begrijp dan ben je dus mooi optijd begonnen met je conditie. En tja als het de leuke buurman why not, go girl.

@Ainne als ik het goed begrijp dan zitten we een klein beetje in het zelfde schuitje qua "Johnies & Anita's" of zoals ze het hier noemen " Trailertrash". Al moet ik wel zeggen dat de meeste hier aan het werk zijn aangezien ze anders geen rode rotcent krijgen.

Echter vind het wel fijn waar ik woon, in ons kleine buurtje is het relatief rustig en je zit zo in een van de regional parks.

Zo ben ik vanmorgen met Billie de heuvel van Wildcat Canyon opgelopen wat tussen ons en Berkeley ligt. Een prachtige hike echter liet de hond even te lang van de lijn en hij dacht even te vertellen waar de vier koeien heen moesten. Schreeuwen hielp niet dus ik heb mijn ontzichtbaar gemaakt en heel zachtjes help geroepen. Toen pas liet ie de beesten met rust, ik was mij toch pissig.

By the way, ik voel me nu toppie dat ik die klere helling toch ben opgelopen ondanks dat ik door de mist niet beloond werd van een fraaie Golden Gate Bridge.

@Keranet het is inderdaad een vreemd land als ze zomaar een leugendetector in het bedrijf neer zetten. Wist dat Amerikanen gek kunnen zijn maar dit slaat alles.

@Specu prachtige foto's op je FB zeg.

@Disco al een beetje beter te pas.
En toen was Anais zomaar ineens voor enkele dagen verlost van de gay-boy.

Officieel mag ik niet blij zijn want de reden is triest. Zijn stiefvader is overleden en zijn moeder ligt in het ziekenhuis, 15 uur rijden hier vandaan en hij is zojuist vertrokken. Maar stiekem denk ik (slecht mens dat ik ben): eindelijk een paar dagen rust in de tent.

Hij belde vanavond, of Tb even langs kon komen en eiste min of meer dat hij meeging voor een paar dagen maar Tb stelde dat dit is uitgesloten, hij moet zoveel werk verzetten de komende dagen.

Zojuist heerlijk relaxed op het terras gezeten met een flesje wijn, na een overheerlijke kaasfondue.

Rubis, de Gb is overigens 25 en gedraagt zich inderdaad erg puberaal. Hij is hyperactief, staat en zit geen seconde stil en zijn vader heeft Tb gevraagd een oogje in het zeil te houden. Gezien het feit dat die man een vette investeerder is in diverse bedrijven van Tb, heeft hij toegezegd dit voorlopig te doen maar niet te lang.

Specu, ik ga spieken op Fb naar je foto´s, ben erg nieuwsgierig.

Ine, spannend die vrije buurman, die staat vast binnenkort op de stoep tegelijkertijd met de architect. Straks hebben de waarzegster en ik ons vergist en is hij je toekomstige husband i.p.v. de architect.

Ainne, dat was dus genieten met je dochtertje, heerlijk! Inderdaad nog eens overdoen, lekker samen.
Nou ja zeg, Keranet, een leugendetector op het werk? Wat een toestand. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Mooie foto trouwens van de suikervelden en de Andes.

Sfo, Tb stuurt de jongen zo veel mogelijk weg, dat wel en heeft het hem nu verboden hier aan te bellen, binnen te komen, ´s morgens vroeg te telefoneren en heeft hem verteld dat wij onze privacy belangrijk vinden. Hij hanteert nu min of meer een afschrikbeleid. Maar ik wil hem er toch z.s.m. helemaal uit hebben. Voor alsnog is dat niet mogelijk dus nog even geduld opbrengen.

Lapin, ik weet nog dat die idioot hier het gas had aangesloten en dezelfde avond was ik alleen thuis. Ik heb toen werkelijk gedacht dat hij het expres verkeerd had gedaan om mij wat aan te doen. Ik vind hem ziek en rij inderdaad niet meer met hem mee. Vertrouw hem voor geen meter.

Ainne, je omschrijft Tb precies zoals het is... erg lastig en tevens heel leuk en een spannende vent. Hij blijft me boeien, geen dag is hetzelfde en ik heb daar ook wel behoefte aan, merk ik. Dat de andere kant niet altijd even makkelijk is, zie ik als iets wat hierbij hoort. Op zich mag ik niet zeiken, ik weet met wie ik in zee ben gegaan. Wil ik de leuke dingen meepakken in mijn relatieleven, moet ik die andere kanten eveneens accepteren of liever gezegd, leren om daar zo goed mogelijk mee om te gaan.

Disco, hoe voel je je nu?
Ik zit een beetje muziekkanalen te zappen op tv, komt de clip van Eric Prydz voorbij:

http://www.youtube.com/watch?v=L_fCqg92qks

Moest even aan dit topic denken met allemaal meiden en één man.
quote:Rubis schreef op 19 augustus 2009 @ 16:59:

Ik neem zometeen een stuk watermeloen uit de koelkast, waar Rubiman zorgvuldig elk pitje uitgepeuterd heeft.

Feest der herkenning! Mannen en hun pitjes...
He Anais, je had toch al een GB? Dat was je gay-bike. Laten we die engerd dan CB noemen, creepy boy

Ine, you go girl, je zit nog nergens aan vast dus zorg dat je de tijd van je leven hebt.

Ainne, klinkt heel gezellig, je dagje uit. Ik had wel even mee willen gaan.

Wij hebben ook weer een enerverende avond achter de rug. Onze vrienden hebben een pup van 8 maanden meegenomen, een teefje. En onze jongens vinden haar heeeeeeel erg leuk . We kwamen er vanavond dus achter dat ze hartstikke krols is. We hebben Otto en Tako de hele avond van haar af moeten trekken. Ze probeerden haar om beurten te beklimmen. En die kleine slet liep ze alleen maar uit te dagen.

Mijn appeltaart was weer heel goed gelukt. Morgenochtend ontbijten we met de restjes ervan.

Welterusten allemaal.
Haha, Ine, als je tieten uit vorm raken, dan is er werk aan de winkel! Ainne je ziet er toch prachtig uit op die FB foto? En wat een stoere vet heb je! Maar goed, een stukje afvallen, dat je dat wilt kan ik me wel inkomen, wil ik ook wel. Ondanks weer een hete week in het Hollandse, is het toch gelukt om flink te vreten. Ben zojuist even in Scheveningen geweest en mocht van mezelf een McFlurry (die eet ik ongeveer 1x per jaar!), en werd lichtelijk van slag gebracht door het meisje achter mij die zei dat er 600cal zitten in een McFlurry. Maar niet van slag genoeg om uit de rij te gaan

Anais, heb je nog steeds last van die rare vent joh. Heeft tb niks door dan? Is er geen gulden middenweg, waarbij hij geen sociale/vrije tijds/naakte dingen met die man doet, en het contact zakelijk blijft? Een zaken contact is tot daar aan toe, maar dan hoef je toch nog niet samen in het zwembad te liggen? Of kijkt tb daar anders tegenaan?

Wat is jullie relatie eventvol trouwens, waar er bij mij nooit wat gebeurt, is het bij jullie om de haverklap drama. Wat kunnen die dynamieken verschillend zijn he, bij verschillende mensen.
Men, Ainne, ik MIS de mensen in pyama op straat. En de zondagskranten. En dat ik weet waar ik dingen kopen kan. Zoals leuke onderbroeken. (Als iemand Hema zegt ga ik gillen!) En mannen die je voor laten gaan als je met je vouwefiets en grote rugtas probeert uit te stappen op Utrecht Centraal. Echt, wat een onbeschofte hork is de Nederlandse man. En ik wil oo-oo-ook naar St Stephen's Green!
OK ik ben weer bij. Het lukt me nooit om bij te lezen zonder alvast vanalles te roepen, vandaar de barrage aan berichtjes. Over en uit voor Cara. Ik ga aan mijn Engelse kopje thee. (PG Tips. Hoe moet dat nou als ze straks op zijn?)
overigens zit er in een magnum 1500 kalorieen, dus no worries... we noemen dat altijd een pakkie roomboter...

@ SFo lekker aan het hiken geslagen? wat kun je je dan generen voor de hond he? had ik vorige week ook, we waren naar het bos geweest, dus ik laat de honden uit de auto, meestal lopen ze in 1 streep naar de voordeur maar dit keer was de buurvrouw buiten met de voordeur open... oudste hond loopt zo bij haar het huis binnen, gelukkig was de tussendoor dicht... helaas is dit de buurvrouw waarmee mijn ouders geen woord of blik wisselen ivm allerlei ellende over de afgelopen 15 jr.. had het mn ouders niet verteld, maar tijdens het eten vrijdag zeiden ze wel dat de buurvrouw zo raar had gekeken.. jaiks.. hahahaha

@ lapin, volgens mij kan een hond niet krols zijn hoor.. :-D hahaha zoiets heet toch loops? maar die honden van jou! die dachten dat ze wel ff erop mochten!

@ cara, hoe zit het met die jongen van werk dan? hoe gaat het daarmee?
@Disco ga je ons nou lekker zitten maken met zo'n lekker Magnum, zou er bijna een moord voor doen aangezien het ijs hier totaal anders smaakt. Kon je mij vroeger in de midden van de nacht wakker maken voor een overheerlijk ijsje, nu mag je me laten door ronken.

Wat honden betreft, ze blijven eigen willetjes houden en daar weet Lapin ook alles van.

@Cara inderdaad, in de NL's zijn ze niet zo hoffelijk meer.

@Rubis zal eens naar je Ericje gaan kijken, we hebben sinds vorige week een nieuwe big as screen tv en heeft ook een you tube applicatie. Was gisteren dan ook aardig druk om dingen te bekijken zonder een pc aan te raken.

@Anais het is inderdaad niet een omstandigheid wat je iemand gunt maar toch wel fijn dat je even van CB af bent.

Of gaan we hem nu valse nicht noemen.

Ben in iedergeval blij voor je dat Tb het inziet dat dit geen gezonde omstandigheid is voor jullie relatie.

@Ine het is weer erg rustig, betekend dit dat je er nu al warmpjes bij ligt?
quote:Anais01 schreef op 22 augustus 2009 @ 21:58:

Specu, ik ga spieken op Fb naar je foto´s, ben erg nieuwsgierig.

Huh, heb ik wat gemist, zit je dan eindelijk ook op FB?

Wat heeerlijk dat je even van CB verlost bent!

Cara, haha, je MIST de pyjama's op straat? Gek!

W.b. de NLse man ben ik ook geen fan (sorry SFO, jij bent natuuuurlijk de uitzondering), ze zijn inderdaad nogal horkerig soms he. En manieren.. welke manieren?

Enne, laat maar weten wanneer je thee op is hoor, stuur ik je een pakje. Al drinken wij natuurlijk alleen maar Barry's of Lyons tea. Maar PG is hier ook te krijgen.

Haha Lapin, lekker druk geweest dus met het slettebakje!!

En jij ook al bal met jullie hond, SFO, haha!

Disco, 1500 calorien in een magnum!! Sjeumig. Nou ja, ik ben zowaar geen ijsliefhebber, dus die laat ik makkelijk staan.

Sjessis Rubis, da's een beetje te veel string voor me op de vroege morgen, haha! Alhoewel, vroeg, het is half negen en we zijn pas net een half uurtje op, dus da's luxe voor mij.

Nu even als een razende door het huis, vanmiddag komt het spul weer terug, inclusief schoonmoeder.

Geeeetver, morgen weer werken, yuuuck ik wil huisvrouw worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven