Hét (r)emigratie-topic!

woensdag 5 augustus 2009 om 11:33
Woon je in het buitenland, wil je naar het buitenland of kom je juist terug naar NL?
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
Nieuwe schrijvers altijd welkom!
Waar zitten we allemaal?
NaamLandTijdzoneAinneIerlandGMTAlejandraBoliviaGMT-4AnaisTurkijeGMT+2BiebeltjeNL (eerst Londen)GMT+1BloempjeEgypteGMT+2CaramellaNL (eerst Londen)GMT+1ChichaTenerifeGMTChocFrankrijkGMT+1DiscoveryNLGMT+1DunaArubaGMT-4DutchieUS, OhioGMT-5FladderUK, LondenGMTFretraArubaGMT-4GuiriSpanjeGMT+1HeidiNL, gaat naar AustraliëGMT+1IneOostenrijk, TirolGMT+1JJ80NL, Zuid-Amerika-plannenGMT+1KeranetColombiaGMT-5KodakUS?LapinZwitserlandGMT+1LiubiDuitslandGMT+1MarloussieNoorwegen GMT+1MmmariposaSpanjeGMT+1NymeriaUK, volgend jaar naar FrankrijkGMTOrbitAustraliëGMT+9RaccoonUSGMT-8RazzmatazzFrankrijkGMT+1RubisFrankrijkGMT+1SabyItaliëGMT+1SanneAustraliëGMT+9Sarah2ndLifeAustraliëGMT+9SFOUSGMT-8SnjokornIJslandGMTSpeculaasjeIsraelGMT+2SpinnetjeZuid-AfrikaGMT+1Surf-chickNL (eerst FR en PT)GMT+1UndertakerNL, gaat naar Oz *zwanger*GMT+1VibekeDubaiGMT+4
Ik zal proberen de namen bij te houden, als er iemand mist, laat maar weten.
Link naar het oude topic.
zondag 20 september 2009 om 23:12
quote:Ainne schreef op 20 september 2009 @ 23:09:
[...]
Nah mijn stem gaat naar IJsland!!
[afbeelding]
En wat moet ik daar mee?
Ik heb jullie aan Anais voorgesteld op FB (jullie = Lapin en Saby).
Maar ik zie al dat dat voor een deel mosterd is.
EN DIT WAS POSTING 3001
[...]
Nah mijn stem gaat naar IJsland!!
[afbeelding]
En wat moet ik daar mee?
Ik heb jullie aan Anais voorgesteld op FB (jullie = Lapin en Saby).
Maar ik zie al dat dat voor een deel mosterd is.
EN DIT WAS POSTING 3001
snjokorn wijzigde dit bericht op 20-09-2009 23:14
Reden: we zijn er
Reden: we zijn er
% gewijzigd
Snjókorn falla, á allt og alla

zondag 20 september 2009 om 23:45
Goed omschreven Rubis, ik had juist overal dat ik Koch 'erdoorheen' las, vond ik lastig. Maar wel op zijn scherpe manier geschreven idd. Nou Fladder, je hebt je recensie, geen 20 euro waard in elk geval!
Wie heeft de Vliegeraar en 1000 schitterende sterren/zonnen gelezen? Daar was ik van onder de indruk.
Zeef gevonden trouwens, hobbyman had 'm zelf gebruikt om klontjes uit zijn cement te halen. We hebben een eeuwige klushut gekocht, krijg je dat! Vandaag een paar buitenmuren geverfd en de slaapkamer. Nu lekker wijntje en zelfgemaakte
plaatpizza op tafel.
SFO snapte je wel hoor, zeker als je allebei al kinderen hebt, maar klonk zo geinig, 'erop uitgezocht' ofzoiets zei je!
Wie heeft de Vliegeraar en 1000 schitterende sterren/zonnen gelezen? Daar was ik van onder de indruk.
Zeef gevonden trouwens, hobbyman had 'm zelf gebruikt om klontjes uit zijn cement te halen. We hebben een eeuwige klushut gekocht, krijg je dat! Vandaag een paar buitenmuren geverfd en de slaapkamer. Nu lekker wijntje en zelfgemaakte
plaatpizza op tafel.
SFO snapte je wel hoor, zeker als je allebei al kinderen hebt, maar klonk zo geinig, 'erop uitgezocht' ofzoiets zei je!