Theehuis

12-08-2009 18:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inad, ik wilde jou en Chica nog eventjes heel veel plezier en succes wensen op de eerste schooldag. Kleine meisjes worden ineens heel snel groot...
Loretta is De Mol. Punt.
Fijn Star

Gaat het weer een beetje of nog steeds off day night?

Wat lief, Kess , dank je. Vind het erg spannend, misschien wel net zo spannend als Chica zelf We gaan haar morgen samen wegbrengen en haar kdv vriendinnetje is er ook meteen (ze zou eerst een week later beginnen) dus dat scheelt.

Ik laat jullie weten hoe het gaat?

Tony al helemaal gewend inmiddels zeker? Vindt hij het leuk?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Spannend Inad, je meisje al naar school...

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ja, Tony kan niet wachten tot de vakantie weer voorbij is!

Dus mocht het morgen een drama worden: er is altijd hoop!
Loretta is De Mol. Punt.
Ben ook heel benieuwd hoe het morgen met Chica (en jou!!) gaat, dus wel even update doen, ja!
Loretta is De Mol. Punt.
Heb jij nog leuke dingen lopen Kess?
Nee, niets. Alhoewel, ik loop (op het moment wel weer wat mank, maar ach, dat mag de pret niet drukken) en ik vind mezelf ook best leuk. Dus ja, toch wel, ik heb wat leuks lopen!

Maar wie weet... mijn tante zoekt iemand met een beetje commercieel inzicht die een webwinkeltje voor haar wil beginnen. Eigenlijk ben ik dan gewoon de geschikte kandidaat. Heb haar maar heel even gesproken, binnenkort meer, misschien.
Loretta is De Mol. Punt.
Heb je weer last van je heup? Moest daar eigenlijk ook niet iets aan gedaan worden?

Dat klinkt als een leuke baan!!! Wat voor spullen in het winkeltje?
Heb bloed geprikt. Reuma in niet aantoonbaar in het bloed, maar zou het tóch kunnen zijn. De klachten lijken er in ieder geval op. Nu dus pijnstillers, maar eigenlijk vind ik dat geen structurele oplossing. Het ging weken goed, nu weer minder.

Dat andere vertel ik wel via andere kanalen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik open mijn kanalen voor je.

Wat vervelend Kess van je klachten. Heb je zelf ook een idee dat het iets anders zou kunnen zijn? Ik weet van een vriendin van mij met reumatische klachten dat ze toch wel baat heeft gehad bij behandeling van osteopaat. Wellicht is dat iets voor je?
Oei dat klinkt niet zo mooi Kess, hopelijk is het toch geen reuma, ben je mooi klaar mee

Webwinkel daarentegen klinkt wel heel erg mooi. Ik zeg; doen

Inad, kom eens gauw vertellen? Tranen bij moeders en dochters? Of had ze geen oog meer voor je?
Ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan.

Nemo voelde zich een beetje onverdronkelijk vandaag en laatst wilde hij wat drinken; Mam, ik verdorst me bijna.

Ga weer wat meuk op mp zetten, ben benieuwd want er zit wel weer wat leuks bij wat iets op kan brengen denk ik.
Verdorst

Ceetje viel gisteren van haar opblaaskrokodil af in het water, mamaaaaaa ik ben verdronken
Slaap je eigenlijk weer een beetje redelijk of was vannacht weer een van de velen?
Ach nog een verdronken vlinder

Slapen nog ruk, Nemo juist weer wat beter. Zo wisselen we elkaar mooi af.

Ga woensdag met moeder en Nemo naar Texel denk ik, een heel klein vakantiedagje doen.
Zal Inad nog vastgeklonken aan het hek staan te wenen bij het schoolplein?
Oooooooo leuk dagje Texel met de boot enzo, leuk idee!

Inad heeft zich vastgeketend aan hek ja

Al heb ik het idee dat mevroi met andere moeder op een terras zit ergens
Ik heb poetsdrang. Gisteravond al ramen staan lappen en nu weer met handjes in sop. Zou het dan...?
Oeehhhhh spannung!!!
Mwa, zal wel meevallen want Ceetje is ziek dus ga het vast onbewust ophouden enzo
Wat heeft ze? Ooooohh fukkie ik moet dokter bellen voor uitslag!
Ooooooo spannend. Is zeker met lunsj nu dokter?

Ceetje heeft koortsig en misselijkig en snotterig en schorrig en algehele zieligheiderig.
Ach gossiedepossiedezielerigerietus!!

Ik was er al bang voor, niks uit de kweekjes gekomen.
Helemaal niks??? En nu? Krijg je doorverwijzing naar kinderarts ofzo?
Niks niks.

Het gaat nu op zich wel aardig maar ik ben ook strenger op de zuivel geworden. Ik maak de soya op en dan cold turkey weer over op de gewone zuivel. Kijken hoe het dan gaat, aan de ene kant hoop ik dat het meteen mis gaat zodat ik weet dat dat het is. Aan de andere kant heb ik daar eigenlijk ook weer geen zin in whahahaa.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven