scholen begonnen in het midden van het land
maandag 24 augustus 2009 om 09:12
Vandaag beginnen de basisscholen in de regio Midden weer, volgende week de middelbare scholen. Op Zuid na zijn alle basisscholen weer begonnen.
Ik zou alle automobilisten willen oproepen voorzichtig te zijn in het verkeer, speciaal daar waar het de confrontatie met kinderen betreft. Verder zou ik alle vaders en moeders willen oproepen hun kinderen zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te brengen en al zeker niet tot voor de 'schoolpoort' te rijden.
Succes allemaal.
Ik zou alle automobilisten willen oproepen voorzichtig te zijn in het verkeer, speciaal daar waar het de confrontatie met kinderen betreft. Verder zou ik alle vaders en moeders willen oproepen hun kinderen zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te brengen en al zeker niet tot voor de 'schoolpoort' te rijden.
Succes allemaal.

maandag 24 augustus 2009 om 09:35
Kan willem niks meer goed doen dames? Jullie hebben toch kids op school?
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
maandag 24 augustus 2009 om 09:36
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:35:
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.Snap nu die harde tante ineens.
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.Snap nu die harde tante ineens.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 24 augustus 2009 om 09:37
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:35:
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.Jij interpreteert teveel
Aan de reacties te zien maakt het jullie niet zoveel uit dat automobilisten niet uitkijken als jullie bloedjes zich op straat begeven. Nouja, weten we dat ook weer.Jij interpreteert teveel
maandag 24 augustus 2009 om 09:38
quote:Liv schreef op 24 augustus 2009 @ 09:37:
Had je eerder moeten doen Willem. Mijn kids zijn alweer een week naar school.
Pippi: slaat uiteraard nergens op wat je zegt. Nee hoor, het maakt ons niks uit dat automobilisten niet uitkijken, sure....Als het mensen wel iets uitmaakte dan reageerden ze niet zo achterlijk op dit topic.
Had je eerder moeten doen Willem. Mijn kids zijn alweer een week naar school.
Pippi: slaat uiteraard nergens op wat je zegt. Nee hoor, het maakt ons niks uit dat automobilisten niet uitkijken, sure....Als het mensen wel iets uitmaakte dan reageerden ze niet zo achterlijk op dit topic.
maandag 24 augustus 2009 om 09:39
quote:misschicken schreef op 24 augustus 2009 @ 09:37:
[...]
Jij interpreteert teveel Dat is geen interpreteren, dat is overdrijven. En dat doe ik expres. Mss dat je dan inziet hoe achterlijk je reactie is, maar dat is ijdele hoop en dat had ik kunnen weten.
[...]
Jij interpreteert teveel Dat is geen interpreteren, dat is overdrijven. En dat doe ik expres. Mss dat je dan inziet hoe achterlijk je reactie is, maar dat is ijdele hoop en dat had ik kunnen weten.

maandag 24 augustus 2009 om 09:41
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:39:
[...]
Dat is geen interpreteren, dat is overdrijven. En dat doe ik expres. Mss dat je dan inziet hoe achterlijk je reactie is, maar dat is ijdele hoop en dat had ik kunnen weten.
Ik moest even hartelijk lachen om Willem's posting en zijn "bezorgdheid".
En dat doe ik nog steeds....geen lesje nodig, dank je.
[...]
Dat is geen interpreteren, dat is overdrijven. En dat doe ik expres. Mss dat je dan inziet hoe achterlijk je reactie is, maar dat is ijdele hoop en dat had ik kunnen weten.
Ik moest even hartelijk lachen om Willem's posting en zijn "bezorgdheid".
En dat doe ik nog steeds....geen lesje nodig, dank je.
maandag 24 augustus 2009 om 09:41
quote:Liv schreef op 24 augustus 2009 @ 09:39:
[...]
Dat ligt niet aan het onderwerp, maar aan de TO. Dacht dat je dat wel doorhad....
En dat is dus het achterlijke, ik dacht dat jij dat wel doorhad.
Als een willekeurig forummer een topic had geopend over de kids weer naar school en dat ze hoopt dat mensen daar rekening mee houden dan was het één en al bijval.
Maar nu Willem het topic opent is het onzin.
Het lijkt hier het schoolplein wel zeg, stel kleuters at jullie soms zijn.
[...]
Dat ligt niet aan het onderwerp, maar aan de TO. Dacht dat je dat wel doorhad....
En dat is dus het achterlijke, ik dacht dat jij dat wel doorhad.
Als een willekeurig forummer een topic had geopend over de kids weer naar school en dat ze hoopt dat mensen daar rekening mee houden dan was het één en al bijval.
Maar nu Willem het topic opent is het onzin.
Het lijkt hier het schoolplein wel zeg, stel kleuters at jullie soms zijn.
maandag 24 augustus 2009 om 09:42