scholen begonnen in het midden van het land

24-08-2009 09:12 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag beginnen de basisscholen in de regio Midden weer, volgende week de middelbare scholen. Op Zuid na zijn alle basisscholen weer begonnen.

Ik zou alle automobilisten willen oproepen voorzichtig te zijn in het verkeer, speciaal daar waar het de confrontatie met kinderen betreft. Verder zou ik alle vaders en moeders willen oproepen hun kinderen zoveel mogelijk lopend of met de fiets naar school te brengen en al zeker niet tot voor de 'schoolpoort' te rijden.

Succes allemaal.
Ik heb nichtjes van 12 die zich zo gedragen.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:41:

[...]

En dat is dus het achterlijke, ik dacht dat jij dat wel doorhad.

Als een willekeurig forummer een topic had geopend over de kids weer naar school en dat ze hoopt dat mensen daar rekening mee houden dan was het één en al bijval.

Maar nu Willem het topic opent is het onzin.

Het lijkt hier het schoolplein wel zeg, stel kleuters at jullie soms zijn.Dat is helemaal niet achterlijk, dat is heel normaal. Iemands postgedrag in het verleden heeft invloed op de reacties.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
En dat vind ik behoorlijk sneu Solo.

Als het nou een van zijn racistische stokpaardjes was dan kon ik het nog wel begrijpen, maar nu? Nee.
Als ik een dergelijk topic zou openen, reageren jullie an ook zo? Ik ben per slot van rekening bewust kindvrij, dus ik zal het wel helemaal niet menen.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:49:

Als ik een dergelijk topic zou openen, reageren jullie an ook zo? Ik ben per slot van rekening bewust kindvrij, dus ik zal het wel helemaal niet menen.Jij bent lang zo grappig niet als Willem, sorry.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:49:

Als ik een dergelijk topic zou openen, reageren jullie an ook zo? Ik ben per slot van rekening bewust kindvrij, dus ik zal het wel helemaal niet menen.Klopt, bij jou zou het onoprecht zijn. Bij Willem alleen tot op zekere hoogte, dit verzoek geldt nl alleen blanke kindjes.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:48:

En dat vind ik behoorlijk sneu Solo.

Als het nou een van zijn racistische stokpaardjes was dan kon ik het nog wel begrijpen, maar nu? Nee.

Dat vind ik helemaal niet sneu.

Wat ik van Willem lees is altijd provocerend, racistisch en negatief. Iemand die altijd zo negatief post, ja, dan ga ik ervanuit dat ook dit topic wel een cynische of anderszins negatief uitgangspunt heeft.

Tis een illusie dat iedere post weer als een 'schone lei' wordt gelezen.

David Dunning
Ik heb Willem nog nooit op enige bezorgdheid over wie dan ook kunnen betrappen, eerder het tegenovergestelde. Dit komt dus ietwat hypocriet over.

Maar goed, ik ben een kleuter, dus zal me maar weer naar mijn zandbak begeven....
Ten eerste zou het bij mij niet onoprecht zijn Fleur dank je wel

Ten 2e, waar zie jij dat van die blanke kids?
Solo, het is zo'n volkomen ander onderwerp, dat kun je toch wel los zien?
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:52:

Ten eerste zou het bij mij niet onoprecht zijn Fleur dank je wel

Ten 2e, waar zie jij dat van die blanke kids?

Ik was nu even in de cynische modus.

Voor de duidelijkheid: mijn posting was gelul.
quote:fleurtje schreef op 24 augustus 2009 @ 09:50:

[...]

Klopt, bij jou zou het onoprecht zijn. Bij Willem alleen tot op zekere hoogte, dit verzoek geldt nl alleen blanke kindjes.

Tja, die gedachte kwam ook bij mij op helaas.

(euh, dat was dus cynisch, voor alle duidelijkheid)
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 augustus 2009 @ 09:53:

Solo, het is zo'n volkomen ander onderwerp, dat kun je toch wel los zien?Nee.

David Dunning
quote:Solomio schreef op 24 augustus 2009 @ 09:53:

[...]

Nee.O.
@ fleurtje 09.50

Zou jij deze misselijkmakende aanname willen verwijderen. Anders laat ik de angel er even naar kijken.
quote:willem1959 schreef op 24 augustus 2009 @ 10:03:

@ fleurtje 09.50

Zou jij deze misselijkmakende aanname willen verwijderen. Anders laat ik de angel er even naar kijken.Willem, even beter lezen. Ik zal het verduidelijken: ik was even in de cynische modus gegaan, omdat ik de reacties op jouw posting nogal lullig vind. Dat dus.
Ik zie het.

Excuses.

En mijn bezorgdheid is oprecht. Ik zag hier vanmorgen weer moeders met kinderen op de fiets, kleintjes er wiebelend naast, de vuilniswagen inhalen. Druk druk druk.

Ik ben zelf de basisschoolkinderen ontgroeid, en hoop oprecht dat anderen hun kinderen ook zonder ongelukken die periode door weten te loodsen.

Herinner me dat er ooit eens een meisje uit groep 8 bij het oversteken werd geschept door een auto en een tijdje in een rolstoel naar school kwam. Dat had een grote impact op die school.

Dus even ter verduidelijking. Mijn topic is oprecht en goed gemeend. Ik begrijp al die zure reacties eigenlijk niet zo.
Ach, het gaat om de manier waarop Willem het brengt in zijn OP.

Nogal droog en grappig.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:willem1959 schreef op 24 augustus 2009 @ 10:12:

Ik zie het.

Excuses.

En mijn bezorgdheid is oprecht. Ik zag hier vanmorgen weer moeders met kinderen op de fiets, kleintjes er wiebelend naast, de vuilniswagen inhalen. Druk druk druk.

Ik ben zelf de basisschoolkinderen ontgroeid, en hoop oprecht dat anderen hun kinderen ook zonder ongelukken die periode door weten te loodsen.

Herinner me dat er ooit eens een meisje uit groep 8 bij het oversteken werd geschept door een auto en een tijdje in een rolstoel naar school kwam. Dat had een grote impact op die school.

Dus even ter verduidelijking. Mijn topic is oprecht en goed gemeend. Ik begrijp al die zure reacties eigenlijk niet zo.

Jouw begrip is niet zo breed, geeft niks.

En waar was je toen regio Noord weer naar school ging?
Tja, je zal het ongetwijfeld goed bedoelen Willem, maar dat je de zure reacties niet snapt, ligt toch echt helemaal aan jezelf.
Ik woon niet in noord, misschicken. Ik zie nu vandaag die moedertjes en kindertjes langfietsen en dacht: oh ja, das waar ook.

Vandaar.
quote:misschicken schreef op 24 augustus 2009 @ 10:15:

[...]

Jouw begrip is niet zo breed, geeft niks.

Het jouwe ook niet MissC
Willem, wat fijn om deze andere kant van je eens te zien!
The time is now
Ik vind willem wel schattig nu eigenlijk
Haha Willem en dat van jou? Kan me voorstellen dat sommige even verbaasd zijn om eens iets oprechts van je te zien.

En ja, ik snap dat mensen je "beoordelen" op vorige posts. Kun je niks aan doen en is normaal, daar ben je mens voor. Resultaten in het verleden tellen nu eenmaal mee voor de toekomst. Altijd en overal en dus ook hier op een forum. Niks raars aan.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven