niet ongesteld en niet zwanger

20-08-2009 09:20 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn man en ik zijn bezig voor een 2e kindje.

Nu ben ik inmiddels een week overtijd.

Ik heb een zwangerschapstest gedaan maar die was negatief.

Toen ik zwanger was van de eerste had ik last van pukkels. Nu beginnen de eerste pukkels zich weer aan te dienen.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik in juni ben gestopt met de pil. Het kan dus zijn dat mijn cyclus nog aan het rommelen is.

Iemand anders hier ook eens met dit bijltje gehakt?
quote:KaSiNi schreef op 22 augustus 2009 @ 12:51:

Hoi Biol,

Vervelend, ik leef met je mee!

Heb je ook de drang om bijna dagelijks te testen, om te kijken of er misschien dan wel een tweede streepje verschijnt?

Ik hoop dat er gewoon een logische verklaring is, en vooral dat je test morgen positief is!

Succes!

Enerzijds wel... ergens in mijn achterhoofd klinkt steeds een stemmetje dat zegt: Je weet dat je zwanger bent.. dat streepje komt vanzelf.. aan de andere kant ook niet, want nog een negatieve test, betekent dat ik echt niet zwanger ben, en ik wil het eigenlijk nog niet uitsluiten.. het zou wel erg jammer zijn namelijk!

Maar goed, we wachten nog maar braaf af... meer kunnen we toch niet doen!

bij jou ook nog niks begrijp ik?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik zit echt precies in het zelfde schuitje. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben, maar uit zelfbescherming wil ik er niet aan, want de teleurstelling zal dan groter zijn als het niet zo is.

Ik heb de afgelopen week 4 testen gedaan, allemaal negatief. Ik heb nu expres geen test in huis want dan kom ik weer in de verleiding.

Als er maandag nog niets gebeurd is dan ga ik weer testen.

Inderdaad afwachten dus, maar leuk is anders.

Ik at vandaag patat, tijdens de vorige zwangerschap vond ik deze echt niet lekker. Na de zwangerschap wel. Vanavond vond ik het wederom niet te eten, weer zo'n teken. Of het zit gewoon tussen de oren

Ben benieuwd wat de uitslag morgen van jou is.
nou... ben echt echt echt niet zwanger... vanmorgen getest, en weer negatief. Ook nog niet ongesteld, dus we zitten op dag 39.

pfffff hij is fijn... van de week maar de gyn bellen als het uitblijft.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
He k*t Biol

Maar je zegt: ik ben echt echt niet zwanger, dat betekend dat er echt geen tweede streepje meer gaat verschijnen, ook niet over een paar dagen? Zo nee hoe weet je dat zo zeker dan?

Ik ga morgen denk ik maar weer eens een test doen, en bij eeen negatieve uitslag maar eens de huisarts bellen.

Wat een gedoe he!
ik zit nu al op dag 39.... als ik zwanger zou zijn, zou ik nu toch al wel een streepje moeten hebben?? Tuurlijk is mijn cyclus wel eens van slag.. en 33 dgn is mij ook niet vreemd, maar 39 dagen is wel heel lang..

Ach ja, we zien het wel.. als er niks komt ga ik gewoon naar de gynaecoloog, dan krijg ik een inwendige echo, en als het dan wel zo mocht zijn ziet hij het gelijk!

Ziet hij niks, dan is het waarschijnlijk weer een cyste...

ik vind dit echt super vermoeiend
Nou hier eindelijk nieuws.

Vanmorgen een test gedaan, negatief. Heel erg teleurgesteld want had er een goed gevoel over

Niet veel later........ongesteld. Eindelijk duidelijkheid

Had liever ander nieuws gehad, maar zelfs hier ben ik op het moment blij mee.

Hoe gaat het met jou biol?
KaSiNi, wat fijn dat je nu goeie duidelijkheid hebt! Wel een lange cyclus dus!

Hier nog steeds niks... geen menstruatie, en geen positieve test.. zit vandaag op dag 40.. Bedacht me gisteren dat ik bij mijn vorige zwangerschap ook pas rond dag 44 een positieve test had met een minimaal streepje.. Maar wil mezelf niet nog meer hoop geven.

Ben wel een beetje benauwd nu.. bang dat ik weer een cyste heb, en daar heb ik zo geen zin in!
Dus er is nog hoop op een tweede streepje! Maar ik snap dat je voorzichtig blijft, toch een soort van zelfbescherming.

Heb je dan al eerder een cyste gehad? Waar heb je dan last van en gaan ze dat dan behandelen?? (zoals je merkt ben ik hier niet zo in thuis).

Ik hoop ook voor jou dat je snel duidelijkheid hebt, want deze situatie is alleen maar stressen.
hoop tegen beter weten in.. mijn verstand zegt me ook wel dat ik niet zwanger ben.. ik had dan nu toch al wel positief moeten testen!! en inmiddels zo`n eind overtijd lijkt me ook niet goed.

Ja ik heb voordat ik mijn 1e kreeg ook een cyste gehad. Die hebben ze toen aangeprikt en leeg laten lopen. Dat deed behoorlijk wat pijn, maar viel daarna wel weer mee. Nou ja, nog een paar dagen en dan ga ik de dokter maar bellen!
En biol, al weer nieuws?
nee... niks geen nieuws... nog steeds geen menstruatie.... ook geen tekenen dat die menstruatie nog gaat komen...

enerzijds ben ik geneigd om donderdag toch nog stiekem een testje te doen..( manlief gelooft er al niet meer in..). maar ja, volgens mij is dat tegen beter weten in..

inmiddels 13 dagen over tijd.. veel buikpijn en een "vol" gevoel... heb ook veel last van mijn darmen...

ach ja, ik zucht nog maar eens... wat doen we er aan he!
Tja ik kan helaas ook niks voor je betekenen.

Afwachten, dat is het enige wat je kan doen.

En als je het niet vertrouwd naar de huisarts.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven