De 100+ dames (deel drie)
donderdag 6 augustus 2009 om 08:22
maandag 24 augustus 2009 om 16:36
Zit altijd een beetje met die taillemaat. Toen ik 78 kilo woog was mijn taille 78 cm. Kilo erbij, taille een cm meer. Terwijl 90 kilo voor mij ook een goed gewicht is (BMI 25), is mijn taille dan dus boven de 80. Heb nu ff geen idee, maar als die cm/kilo klopt is mijn taille nu dus 111.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 24 augustus 2009 om 16:39
maandag 24 augustus 2009 om 16:53
Mijn taille is ongeveer 106 cm, maar vind het wel lastig om te bepalen waar ik moet meten (zelfs na jullie tips, ik voel mn ribben gewoon niet)..... Een jaar geleden was vooral mn onderbuik aan de dikke kant, maar tegenwoordig is die wat dunner en zit er een dikke vetlaag precies op het stuk onder mn borsten en boven mn navel.... Daar baal ik wel van, want dat kun je een stuk minder goed verbergen in een truitje. Plus het ziet er uit als een soort tweede borstenpartij (ik ben slechts gezegend met een kleine C/grote
.
Wat ik trouwens ook pas sinds een jaar heb (ik heb hiervoor altijd rond de 95 kilo gewogen) zijn van die zwangerschapsstrepen, van die lelijke blauwe/paarse/roodachtige strepen op mn buik! Weet iemand hoe ik deze minder kan laten opvallen? Ik schaam me er erg voor, ook t.o.v. mijn vriend. Als ik onder de douche vandaan kom, lijken ze nog iets erger te kleuren dan normaal. Ik ben bang dat die strepen altijd zullen blijven, zelfs als ik weer netjes rond de 95 kg weeg.
Enne ik lees op dit moment het nieuwste boek van Karin Slaughter 'Genesis'. Tijdens vakantie heb ik het boek 'zomer van verraad' van James Patterson gelezen. Ook heel (ont)spannend! Als iemand zomer van verraad wil ruilen tegen een ander boek, hoor ik dat graag!
Wat ik trouwens ook pas sinds een jaar heb (ik heb hiervoor altijd rond de 95 kilo gewogen) zijn van die zwangerschapsstrepen, van die lelijke blauwe/paarse/roodachtige strepen op mn buik! Weet iemand hoe ik deze minder kan laten opvallen? Ik schaam me er erg voor, ook t.o.v. mijn vriend. Als ik onder de douche vandaan kom, lijken ze nog iets erger te kleuren dan normaal. Ik ben bang dat die strepen altijd zullen blijven, zelfs als ik weer netjes rond de 95 kg weeg.
Enne ik lees op dit moment het nieuwste boek van Karin Slaughter 'Genesis'. Tijdens vakantie heb ik het boek 'zomer van verraad' van James Patterson gelezen. Ook heel (ont)spannend! Als iemand zomer van verraad wil ruilen tegen een ander boek, hoor ik dat graag!