Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:Quirijn schreef op 24 augustus 2009 @ 16:24:

[afbeelding]

herkenbare smilie?

Briljant

Enneuh hm, idd toch maar eens nameten dan vanaaf, nav je post hier begin ik toch te twijfelen.
Q, wat doet die smiley eigenlijk?
hoe vinden jullie deze dan?

Hahahaha Lola!
Moet je in dat trampolinetopic posten!
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 16:31:

Q, wat doet die smiley eigenlijk?Die maakt zich volgens mij dun in de spiegel. adem inhouden (dat deed ik ook altijd! haha, vandaar..)
quote:GezondopViva schreef op 24 augustus 2009 @ 16:32:

Moet je in dat trampolinetopic posten! bestaat dat ook al?
whaaa die trampoline is cool!
Ik ben weer weg hoor, heb zo`n spannend boek dat ik nog even een stukkie ga lezen voor ik met het koken ga beginnen
Zit altijd een beetje met die taillemaat. Toen ik 78 kilo woog was mijn taille 78 cm. Kilo erbij, taille een cm meer. Terwijl 90 kilo voor mij ook een goed gewicht is (BMI 25), is mijn taille dan dus boven de 80. Heb nu ff geen idee, maar als die cm/kilo klopt is mijn taille nu dus 111.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoooo Lola, wacht!! Welk boek?

Ja sorry, was een een belangrijke vraag.
Wat lees jij nu Livre..?

Ik lees nu: Leven aan de onderkant (Theodore Dalrymple).geweldig boek! ben het volledig met de man oneens (hij gaat regelrecht in tegen alles waar mijn vakgebied voor staat zeg maar), maar wel boeiend om te lezen.
Ik lees vandaag even niets, ben net uit een boek en moet een andere kiezen. En dat vind ik altijd lastig, bepalen waar ik precies zin in heb. Het helpt niet dat ik nog honderden verse boeken in voorraad heb.

Even googlen op jouw boek, Q.
Q
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
Life at the Bottom: The Worldview That Makes the Underclass

This book is a searing account of life in the underclass and why it persists as it does, written by a British psychiatrist.

Dat ziet er interessant uit.
Q!
Auuuu. Denk ik.
het is een behoorlijke aanval op de criminologie.. heel interessant.. maar de man heeft ongelijk! (haha)
Ik wacht wel even op Lola's boek.
Mijn taille is ongeveer 106 cm, maar vind het wel lastig om te bepalen waar ik moet meten (zelfs na jullie tips, ik voel mn ribben gewoon niet)..... Een jaar geleden was vooral mn onderbuik aan de dikke kant, maar tegenwoordig is die wat dunner en zit er een dikke vetlaag precies op het stuk onder mn borsten en boven mn navel.... Daar baal ik wel van, want dat kun je een stuk minder goed verbergen in een truitje. Plus het ziet er uit als een soort tweede borstenpartij (ik ben slechts gezegend met een kleine C/grote B).

Wat ik trouwens ook pas sinds een jaar heb (ik heb hiervoor altijd rond de 95 kilo gewogen) zijn van die zwangerschapsstrepen, van die lelijke blauwe/paarse/roodachtige strepen op mn buik! Weet iemand hoe ik deze minder kan laten opvallen? Ik schaam me er erg voor, ook t.o.v. mijn vriend. Als ik onder de douche vandaan kom, lijken ze nog iets erger te kleuren dan normaal. Ik ben bang dat die strepen altijd zullen blijven, zelfs als ik weer netjes rond de 95 kg weeg.

Enne ik lees op dit moment het nieuwste boek van Karin Slaughter 'Genesis'. Tijdens vakantie heb ik het boek 'zomer van verraad' van James Patterson gelezen. Ook heel (ont)spannend! Als iemand zomer van verraad wil ruilen tegen een ander boek, hoor ik dat graag!
Eenzaamheid van de priemgetallen al gelezen Livre? Geen spannend boek, wel mooi en apart.
Bij de priemgetallen ben ik afgehaakt vrees ik. Ik vond de vertaling te storend. En ik lees eigenlijk weinig spannends, nauwelijks thrillers of detectives of zo. Dus daar heb ik niet veel van in huis.
Best wel off topic dit, hè.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven