Lijf & Lijn alle pijlers

De 100+ dames (deel drie)

06-08-2009 08:22 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle meiden die meer dan 100 kilo wegen en daar graag verandering in willen brengen. Lekker kletsen over afvallen, bewegen, eten en alles wat ons verder bezig houdt.

Iedereen is van harte welkom om mee te schrijven!

Het eerste topic...

Het tweede topic...
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 17:19:

[...]

Die smiley is erg

Het is ook erg! Iedere keer als ik nog een aanvulling wil geven op mijn stukje staan er meteen weer berichten tussen zodat mijn tekst weer nergens op slaat.

Dus ik moest even huilen
Liev, als IBI en ik nou niet tegelijk kunnen naar groningen, heb ik dus twee kaartjes voor mezelf. Zou je het leuk vinden als ik dan de tweede gebruik om even langs te wippen?
Ja, dat vindt Livre leuk!!

Zwiep, tuurlijk vind ik dat leuk! Maar niet omdat je me zielig vindt, hoop ik. Want naast ziek en gehandicapt ben ik nog veel meer. Dik bijvoorbeeld.
quote:Quirijn schreef op 24 augustus 2009 @ 16:14:

we worden wel heel klef hoor jongens! al die groepsknuffels..

nou vooruit dan maar,[afbeelding], we doen samen nog even een dansje!

Het goede punt is op de plaats tussen de onderste rib en de bovenkant van het bekken. Dat is meestal twee vingers boven je navel, het dunste punt van de buik (je taille dus)Ja maar, ja maar, eeehhhhhhh dat is bij mij juist het dikste gedeelte. Moest trouwens wel even naar mijn onderste rib zoeken.
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 17:27:

Zwiep, tuurlijk vind ik dat leuk! Maar niet omdat je me zielig vindt, hoop ik. Want naast ziek en gehandicapt ben ik nog veel meer. Dik bijvoorbeeld. Niet omdat je zielig bent Livre, maar gewoon omdat je tof bent!

Zwiep, tuurlijk vind ik dat leuk! Maar niet omdat je me zielig vindt, hoop ik. Want naast ziek en gehandicapt ben ik nog veel meer. Dik bijvoorbeeld.

Nee omdat je waarschijnlijk de enige bent die in een dag een hele mooie lijst met interessante boeken voor me kan oplepelen. En omdat ik met al mijn vrienden dan in mijn eentje moet reizen en dan ga liever ergens heen waar iemand me gezellig opwacht.

(en eigenlijk ben ik gewoon reuzenieuwsgierig naar die parfumcollectie )

Zwiep, tuurlijk vind ik dat leuk! Maar niet omdat je me zielig vindt, hoop ik. Want naast ziek en gehandicapt ben ik nog veel meer. Dik bijvoorbeeld. En grappig!
Dan zorg ik dat die stomme collega er niet weer tussenkomt

Solo met Mr N gaat het wel redelijk. Hij ligt foute films te kijken en durft niet te gaan plassen want dan moet het verband verschoond

Ondertussen verwen ik hem met fruitsalade, broodje garnalen en toon ik gepast mededogen

Hier een lekker vers soepje, bouillon staat te trekken.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nou, laat boeken en parfums nou mijn specialiteit zijn!
Beide collecties zijn imponerend Zwiep
Nou Pip, jij zag de parfums toen het er nog 700+ waren. Het zijn nu nog maar een schamele 102 (geloof ik) flessen.

Ik ben benieuwd naar de Boudoir die jij nu hebt, denk af en toe, hoe rook het ook al weer.

Geen off topic hoor, want die flessen zijn samen ook heel zwaar.
Ik zal 'm op doen voor de meet

(maar dames, niks zo imponerend als Joop in zijn witte zwembroek )
Ssssssttttt.
Ik ga nog ff lezen want de bouillon moet nog ruim een uur trekken.

(ik word gek van die laptop, de D blijft steeds hangen)
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 17:32:

Nou, laat boeken en parfums nou mijn specialiteit zijn! Ik ben helemaal gek op boeken! Heb jij the end of Mr. Y al gelezen?
quote:Zwieber schreef op 24 augustus 2009 @ 17:38:

[...]

Ik ben helemaal gek op boeken! Heb jij the end of Mr. Y al gelezen?Nee, zelfs nog nooit eerder over gehoord. Is het misschien sf/fantasy/horror? Dan klopt het dat ik het niet ken.
Ff aardappelen schillen, boel op het vuur mikken en de beesten voederen en hoppa, weer 2 pagina's bijlezen. Zo meteen ga ik eten, dat duurt iets langer.
You're stronger than you think - which isn't saying much.
Week 5 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Livre schreef op 24 augustus 2009 @ 17:40:

[...]

Nee, zelfs nog nooit eerder over gehoord. Is het misschien sf/fantasy/horror? Dan klopt het dat ik het niet ken.Het gaat over een literatuurpromovenda die een boek vindt van de schrijver die ze onderzoekt. Dit is het enige exemplaar van het boek en blijkbaar is het vervloekt. (ik heb het nog niet uit maar het is best ok).
quote:Zwieber schreef op 24 augustus 2009 @ 17:21:

[...]

Weet je al of je morgen of donderdag kan?

Haha in de postenregen er tussendoor gevallen denk ik, maar had al geschreven dat donderdag voor mij het beste is.

Maar ik zag dat je ook richting Livre wilde een keer. Je moet maar even kijken wat je het beste vindt.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 augustus 2009 @ 18:01:

[...]

Haha in de postenregen er tussendoor gevallen denk ik, maar had al geschreven dat donderdag voor mij het beste is.

Maar ik zag dat je ook richting Livre wilde een keer. Je moet maar even kijken wat je het beste vindt.We kunnen ook naar groningen en dan terugrijden via Liev. (lekker om dus we halen het kaartje er dan goed uit). Ik hou donderdag in ieder geval voor ons vrij!
We zouden donderdag ook samen naar Livre kunnen gaan natuurlijk! (als livre kan)
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

Zo voor bij de mosterd.
Ja Hallo, ben je even weg boodschappen doen en eten en gelijk weer 5 pagina's erbij....

Hoe krijgen jullie het allemaal voor elkaar om zo te lezen zeg.. Ik kan me daar dus niet voor motiveren. Vroeger voordat we verplicht moesten gaan lezen op school verslond ik echt heel erg veel boeken. Sinds het verplicht werd is mijn motivatie ver verdwenen... Ik kan gewoon niet de rust vinden om op mijn gemak eens een boekje te pakken en te gaan lezen... Ik ben trouwens wel zo'n lezer die houd van maatschappelijke problemen ofzo.. Of personen in moeilijke situaties.. beetje psyche dus eigenlijk.. Iemand tips voor een goed vakantie boek? Misschien dat ik het dan wel ga proberen om wat te lezen in de vakantie...

Pip, GoV het is idd een heel erg vervelende situatie allemaal in Sicilie. Ik ben dan ook heel erg blij dat ik er niet meer zit. Maar ik voel het nog als de dag van gisteren dat die so called site manager mij min of meer op zijn maffia's heeft bedreigd omdat ik met de verjaardag van mijn man thuis in NL wilde zijn terwijl ik onze huwelijksdag al alleen in Sicilie had gevierd.. Vond hij vreemd schijnbaar en vond niet dat ik mocht gaan... Uiteindelijk was hij er zelf die hele week niet eens.. Hoezo krom.... Zoiets blijft je dan echt wel bij hoor. Hij had dingen tegen mij gezegd op zo'n manier dat ik echt helemaal overstuur raakte en gewoon niet kon ophouden met huilen.. Erg irritant dat iemand je zo kan raken met zijn woorden...
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 augustus 2009 @ 18:09:

[afbeelding]

Zo voor bij de mosterd.Het is een afvaltopic schat, bitterballen lijken mij niet de juiste versnapering hier. Iemand crackers?
Dat lijkt me een interessant boek, Zwiep.

Donderdag ben ik niet thuis, dan ben ik een leven aan het hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven