Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

Nog steeds geen nieuwe baby's?

Hier alles nog prima. Ga zo met ouders zwemmen. Daarna gaan zijn weer verder vakantie houden. Volgend weekend komen ze weer terug, tenzij de baby zich al eerder aandient.

Voor nu alleen even , lees later bij.
Lala, je gaat geen sorry zeggen, omdat je hier ff weinig te vinden bent.

Das helemaal niet gek hoor! Ga jij gewoon maar lekker genieten van je kleine meid.

Super dat het allemaal zo goed gaat!

Star

Inad nog steeds lekker druk bezig. Toppie hoor, dat je je nog zo goed voelt.

En Chica voor het eerst naar school vandaag. Hoe ging dat vanmorgen?

En Kaatje ook voor het eerst naar school Pauwie. Hoe vond zij het vanmorgen?

De babyborrel was dus geslaagd.

Bij jou dus ook bekenden die in HvH zijn geweest.

Gister ook 2 gesproken die daar waren. Vonden het allemaal ook erg eng.

Ik ben nog steeds snotterig.

De bbq gister was gezellig, maar vond het idd te druk.

Dus op een gegeven moment lekker binnen op de bank gaan zitten.

En heb al vanaf vrijdag weer die krampjes. Ben benieuwd of het weer indalingsweeën zijn of toch een beetje aan het rommelen.

Morgen gelukkig naar de vlos. Schoonzus en petekind gaan mee.
Kaatje vond het helemaal leuk. We liepen buiten langs het raam en zagen d'r al met haar vinger in de lucht. Ik was ook helemaal blij om te zien dat de juf die ik in gedachte had niet de juf was die Kaatje nu heeft. Deze is echt heel leuk en heeft heel veel ervaring. Ze straalt echt wat moederlijks uit, het si er zo eentje die verhalen zelf verzint, vrolijk is , maar wel veel structuur biedt. Dat straalt ze in ider geval uit.

Ook Wimpie had er weer zin in. Hij houdt nog een jaartje zijn eigen juf. Een hele leuke jonge meid, waarmee hij echt een klik heeft.

Ze gaan vandaag gelijk overblijven. Dat is ook goed geregeld hier. De leerlingen uit groep 1/2 hebben een eigen overblijflokaal, zodat ze niet tussen de drukte van de grote kinderen zitten. Ze hoeven geen eigen brood mee te nemen. Ze eten eigenlijk gewoon op dezelfde manier als thuis. (met mes en vork, eerste boterham hartig etc.) Helemaal super.

Wat een rust zo. Ik ben nu helemaal alleen met Moppie. Heerlijk!!!! Ga haar zo eerst in bad doen en dan zelf lekker lang douchen.

Het duurt nu toch wel erg lang voordat er weer een kleine bij komt, kom op meiden! Aan het einde van deze week weer een heel aantal 40 weken...

Moppie woog trouwens 3160 gram en was ongeveer 50 cm. Is misschien ook leuk om in het tabelletje te zetten?

Ze heeft naar onze begrippen veel haartjes (Wimpie Kaal, Kaatje beetje).
Bij deze meld ik me toch maar even... Verder niets aan de hand hoor, het leek me alleen wel een keer leuk om me een dag niet te melden om te zien wat de reacties zijn .

Wie gaat de eerst volgende zijn die gaat bevallen??? Mmomo is al over de uitgerekende datum, maar Aruba, Dierewier, Star en Vis zijn binnenkort ook al uitgerekend. Ik ben erg benieuwd wie de volgende is. Zelf verwacht ik overigens niet dat ik het zal zijn, want volgens mij vermaakt baby zich nog prima in mijn buik....
Ik ga ook nog niet bevallen hoor Gymp. Wel ein-de-lijk weer eens wat gerommel in mijn buik. Vind het wel prettig want begon al op een gebed zonder end te lijken.

Gezellig dat er elke keer iemand mee gaat Nala. Hier al sinds 20 weken niet meer. Maar het zkh is ook niet leuk. Loopt altijd uit en toch is het gehaast.

Vis: heerlijk zeg. Zwemmen. Soms is het net alsof jij in een warm land woont zovaak hoor ik je over strand bbq'en en zwemmen.

Pauwie, fijn dat het goed gaat op school. En een leuke juf, moet een pak van je hart zijn.
Pauwie, klinkt goed eerste dag van dametje. Hoe bevalt het alleen thuis met kleine dame?

Aruba, vertel vertel, wat rommelt er?!
Oeh, spannend, eerste schooldag voor Chica en Kaatje!

Fijn dat het goed ging, Pauw. Ik kan me er nog weinig bij voorstellen, vind je het ook emotioneel moment of niet?

Verder beginnen de zwangerschapskwaaltjes hier me wel een beetje de keel uit te hangen, hoor Wordt tijd dat er eens iemand gaat bevallen! ik was niet van plan om als enige voor te kruipen, eigenlijk, maar tot nu toe schiet het nog niet op met de vroege kindjes...

Vandaag alweer derde dagje alleen met de kids. Het wordt al een beetje gewoon Ben zaterdag alweer op de bakfiets naar de super gegaan, ging goed! Dus denk dat ik nu alles wel weer kan.

Ben eigenlijk best nieuwsgierig naar kilo's, suf hè? Maar heb geen weegschaal thuis, haha. Zit te denken om buikspierding aan te schaffen, want er is niet veel over, eigenlijk niets, nul. Vanaf wanneer mag je die weer gaan trainen eigenlijk?

Nou, ben ff kwijt waar ik op wilde reageren, o ja, moest erg lachen om Nesta-opmerking! En doe maar even een uitleg op hyves over 'Eris', Dierewier.
Bij Wimpie vond ik de eerste schooldag echt spannend. Hij was er ook nog niet helemaal aan toe. Echt nog een peuter en niet zo'n schools kindje. Kaatje is heel anders , die houdt van boekjes en in de kring zitten etc. Ik maak me over haar dan ook niet zo druk. Maar je weet pas hoe ze het vond als ze morgen en overmorgen nog vrolijk naar binnen stapt.

Ben ook wel benieuwd naar de kilo's. Ik had vreselijk veel vruchtwater.. dus wie weet. Volgens mij mag je pas na een week of 6 echt actief je buik weer trainen. Ik heb ook zin om weer eens rustig aan te gaan hardlopen. Ik weet dat ik de vorige keren nog zo'n last had van uirineverlies toen ik weer begon..

Alleen thuis met Moppie is erg relaxed. Het is ook zo'n lief ding. Ik ben alweer kwijt hoe die eerste weken met die andere twee waren, maar Moppie is echt heel zoet.
Wat er rommelt? Had wat menstruatiekrampen waar ik niet vrolijk van werd. Net controle gehad en een half uurtje aan het ctg gelegen omdat ik aangaf meneer toch wel iets minder te voelen dan voorheen. Hartslag was goed, hij heeft het nog goed binnen. En er werd toch ook wat activiteit qua harde buiken etc. gemeten. Maar de frequentie en sterkte was echt sterk wisselend. Geen idee of dat iets zegt over een op handen zijnde bevallen. Bloeddruk was ook flink gestegen vergeleken met vorige keer. Ik heb in ieder geval weer wat hoopvolle dingetjes waar ik een tijdje op kan teren
quote:Aruba schreef op 24 augustus 2009 @ 15:00:

Wat er rommelt? Had wat menstruatiekrampen waar ik niet vrolijk van werd. Net controle gehad en een half uurtje aan het ctg gelegen omdat ik aangaf meneer toch wel iets minder te voelen dan voorheen. Hartslag was goed, hij heeft het nog goed binnen. En er werd toch ook wat activiteit qua harde buiken etc. gemeten. Maar de frequentie en sterkte was echt sterk wisselend. Geen idee of dat iets zegt over een op handen zijnde bevallen. Bloeddruk was ook flink gestegen vergeleken met vorige keer. Ik heb in ieder geval weer wat hoopvolle dingetjes waar ik een tijdje op kan teren

Ik lag 's middags om 14.00 aan de CTG en dat ding registreerde niks (terwijl ik wel krampen had). 's Avonds om 21.30 was Ceetje er.

Duim voor je
Moppie is de nieuwe nick van nieuwe aanwinst dus Pauwie? Vind ik wel een schattige.
Das wel lekker Pauwie, dat je kids het zo getroffen hebben met hun juffies.

Wat wil de rest met de tabel? Idd gewicht en lengte van de beeb erbij?

Wat mij betreft hoeft het niet, denk dat ‘ie dan een beetje te groot wordt.

Maar is onze tabel, dus geef maar aan wat jullie willen.

Spannend Aruba.

Hier toch ook regelmatig menstruatieachtige krampjes. Maar kunnen bij mij tuurlijk ook weer indalings weeën zijn.
Hoe is je dag vandaag Star? En hoe is je nacht geweest?

Nala, jij mag niet eerder dan je uitgerekende datum bevallen hoor. Jij hebt de mooiste datum!
Ja dat vind ik ook, maar ik ga er maar niet vanuit, kan het altijd meevallen.

Maar de kleine mag nu ook wel komen hoor. Maakt mij niet uit. :-)
Redelijk Aruba vandaag, Ceetje hangt ziekig op de bank te zijn en is gelukkig wel lief. Heb even flink kunnen poetsen dus
ff korte meld.

Net bij de verloskundige weer helemaal goed gekeurd. Kunnen er dus weer een weekje tegenaan.

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft en een zwaai voor de rest van de gang!
Helaas, weer geen babies. Ik vind het ook wel weer eens tijd. Dus wie voelt zich aangesproken?

Pauwie en Inad, ben benieuwd hoe jullie kids het op school vonden. Wel veel veranderingen voor hen zeg en een nieuw broertje / zusje en voor het eerst naar school.

Aruba, heb je idee dat baby ook snel komt door gerommel?

ier ook nog niks ongeveer 2 weken geledn paar keer arde buik en wat menstruatieachtige pijn. Nu al hele tijd niks meer. Dus gewoon afwachten.

En verder weet ik het niet meer.
Aruba dat zou leuk zijn! Laat het maar rommelen zodat er vanavond een soort van "tweede Ceetje" is . Fijn dat je weer bent goedgekeurd.

Hier dus ook een meld. Heb sinds gisteren krampjes en meer slijmverlies etc maar volgens mij had ik dat bij Nesta ook dus maak me geen illusies ook al zou het zo leuk zijn!

Haha Rebbel zwangerschapskwaaltjes zat! Lekker dat alles zo goed gaat zeg. In de bakfiets klinkt super gezellig.

Pauwie een leuke dag gehad en de kids dus ook. Dat is mooi. Jij kunt inderdaad heel veel met moppie zijn, heerlijk.

Star hoe is het met je off humeur? Lekker gepoetst met dit weer argh? Ceetje lamlendig

Hoe was het met Chica?

Mmomo nog met baby in de buik, ben zo benieuwd.

Aapje ook weer goedgekeurd!

Verder zwaai zwaai, ga eens proberen op Hyves te komen om verhaal achter eris uit te leggen.
Ik las vandaag dat er een vrouw in Zeist tegenover de kinderboerderij is bevallen. Naast de auto, en een heleboel mensen stonden toe te kijken en applaudiseerden toen het meisje geboren was.

Dus ik dacht: even kijken of hier misschien iemand bevallen is vandaag .
Dier: in ieder geval wat bezig daar. Weet niet hoe dat bij jou zit maar vind het maar wat fijn dat er íets gaande is daar kan ik dan goed op teren.

Pipi, nee heb niet het idee dat het hij er ook al snel aan komt. De enige gedachte die er tot nu toe bij gerommel opkomt is dan ook: He lekker, mijn lijf doet iets. Misschien valt het kwartje wel binnenkort

Morrie: hahaha. Misschien was het Mmomo. Past wel bij de omschrijving. Dame uit het stukje had ook een zoontje.
*breekt in en fluistert*

hey, psssst, aruba, kom eens kijken op 2007/2008....

*is weer weg*
Ook ik ben de keuring weer goed doorgekomen. Alleen wel weer vrijdag terug komen, want bloeddruk is nog steeds aan de hoge kant. Ach ja, ik ben toch met verlof dus het maakt me niet zo veel uit dat ik wat vaker moet komen.
Dat heb ik net zo Aruba en ik vind de spanning ook wel leuk moet ik zeggen. Liever wat gerommel en verlies van vies spul dan helemaal niets . We gaan in ieder geval gelijk op met voortekenen zo lijkt het, misschien toch wel stereo bevalling :-)

Haha Morrie dat zou echt geniaal zijn maar heb Mmomo niet meer gezien sinds vanochtend. Hmmmm.....

Gympy gelukkig weer goedgekeurd. Hoe hoog is je bloeddruk nou? Ze testen je nog niet op eiwit? Haha mooie stunt om je een dag niet te melden...maarre volgens mij meld jij je ook niet iedere dag dus valt het niet direct op. Ik zou zeggen, ga voor twee dagen
Heb net even teruggelezen. Mmomo schreef dat ze boodschapjes ging doen en zoon vermaken. Misschien met een tripje naar de kinderboederij?
oh oh waar is die vrouw in Nl bevallen dan??? Ik kan het artikel niet vinden. Wil het nu uitsluiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven