Jaaa...Eind aug/begin sept 2009
vrijdag 7 augustus 2009 om 14:09
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
Elyane Zootje (geb. datum)
Zeefje (geb. datum)
Dochter (geb. datum)
ZEMMIE (12-08-09)
Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)
Kaatje (07-07-05)
MOPPIE (16-08-09)
Mmomo 32 Zeun (geb. datum)
BOBBIE (26-08-09)
Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)
MATTIE (13-08-09)
Aruba 23 SABA 05-09-09
Dierewier 27 Nesta (2007)
CESAR (08-09-09)
Visotsky 31 MIMA (09-09-09)
Star 29 Ceetje (geb. datum)
EETJE (12-09-09)
Lala1979 30 Dochter (eind 2007)
ZOMERELFJE (20-08-09)
Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)
Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)
Nala24 28 ESSIE (14-09-09)
Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)
MIER (19-09-09)
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:10
Murning!
Dacht vannacht wel ff dat het ging gebeuren.
Heb sinds vrijdag al krampjes en vannacht had ik ff een paar oefenweeen.
Maar daar bleef het bij. Helaas.
Gelukkig ziet het er naar uit dat het iets meer gaat afkoelen.
Dat vinden mijn enkeltjes helemaal niet zo erg. Men, wat deden die pijn gisteravond!
Kon gewoon mijn tenen niet meer bewegen.
Vanmiddag ff soppen met mijn schoonmoeder hier in huis en eind van de middag naar de vlos.
Ben benieuwd!!!
Dacht vannacht wel ff dat het ging gebeuren.
Heb sinds vrijdag al krampjes en vannacht had ik ff een paar oefenweeen.
Maar daar bleef het bij. Helaas.
Gelukkig ziet het er naar uit dat het iets meer gaat afkoelen.
Dat vinden mijn enkeltjes helemaal niet zo erg. Men, wat deden die pijn gisteravond!
Kon gewoon mijn tenen niet meer bewegen.
Vanmiddag ff soppen met mijn schoonmoeder hier in huis en eind van de middag naar de vlos.
Ben benieuwd!!!
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:19
Hier nog helemaal geen last van oefenweeën... Ondanks dat de verloskundige graag een bevalling zou willen, maar dat zeggen ze overigens tegen iedereen die tegen de uitgerekende datum loopt, heb ik helemaal niet het idee dat het op korte termijn gaat gebeuren. Gisteren gaf de verloskundige aan dat het een bescheiden kindje is, dus wat dat betreft kan hij nog wel even blijven zitten om wat meer babyvet te kweken. Over maximaal 4 weken is het dan toch eindelijk zo ver en dan zal hij er toch echt aan moeten geloven....
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:21
dinsdag 25 augustus 2009 om 10:26
dinsdag 25 augustus 2009 om 11:41
Ik heb vanmorgen al met mijn baby afgesproken dat hij/zij vandaag komt. Het is hier namelijk een prachtige dag om te bevallen vandaag. De zon schijnt, het is winderig.... Bovendien voel ik me erg fit na al die uren slaap van gisteren.
Dus eh, Mmomo, Dier en Aruba, als jullie echt persé op de volgorde van het lijstje willen: Opschietuhhhhh!
Ik ben van plan om rond een uurtje of acht (negen uur Nederlandse tijd) weeën om het kwartier te hebben, zodat man eerst nog even lekker kan eten voor hij me naar het ziekenhuis brengt.
Verslag volgt over 4 dagen als ik goed en wel uit het ziekenhuis kom. Hou je mailbox maar in de gaten Inad!
Dus eh, Mmomo, Dier en Aruba, als jullie echt persé op de volgorde van het lijstje willen: Opschietuhhhhh!
Ik ben van plan om rond een uurtje of acht (negen uur Nederlandse tijd) weeën om het kwartier te hebben, zodat man eerst nog even lekker kan eten voor hij me naar het ziekenhuis brengt.
Verslag volgt over 4 dagen als ik goed en wel uit het ziekenhuis kom. Hou je mailbox maar in de gaten Inad!
dinsdag 25 augustus 2009 om 11:51
quote:Visotsky schreef op 25 augustus 2009 @ 11:41:
Ik heb vanmorgen al met mijn baby afgesproken dat hij/zij vandaag komt. Het is hier namelijk een prachtige dag om te bevallen vandaag. De zon schijnt, het is winderig.... Bovendien voel ik me erg fit na al die uren slaap van gisteren.
En dan wordt hij zo misselijk tijdens de bevalling dat hij jouw schaaltje nodig heeft
De rest van je posting:
En dan wordt hij zo misselijk tijdens de bevalling dat hij jouw schaaltje nodig heeft
De rest van je posting:
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:48
Nieuwsflits! Was net bij de VK en hij bood aan om "even te kijken". Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen!
Blijkt dat ik al 3 a 4 cm ontsluiting heb, dus heeft hij me meteen even gestript. En hij eet z'n schoen op als ik over een week nog niet bevallen ben.
Toen kwam de dienstdoende VK binnen (die de bevallingen vandaag doet) en die zei "tot vanavond"
Dus.... wie weet.....
Zou het vandaag dan?
Blijkt dat ik al 3 a 4 cm ontsluiting heb, dus heeft hij me meteen even gestript. En hij eet z'n schoen op als ik over een week nog niet bevallen ben.
Toen kwam de dienstdoende VK binnen (die de bevallingen vandaag doet) en die zei "tot vanavond"
Dus.... wie weet.....
Zou het vandaag dan?
dinsdag 25 augustus 2009 om 12:52
quote:mmomo schreef op 25 augustus 2009 @ 12:48:
Nieuwsflits! Was net bij de VK en hij bood aan om "even te kijken". Daar zei ik natuurlijk geen nee tegen!
Dus.... wie weet.....
Zou het vandaag dan?
Jaaaaa spannend
3 a 4 al zonder het echt gemerkt te hebben, da's mooi
Dus.... wie weet.....
Zou het vandaag dan?
Jaaaaa spannend
3 a 4 al zonder het echt gemerkt te hebben, da's mooi
dinsdag 25 augustus 2009 om 13:00
Ha, nou, ik zet in op Mmomo. Klinkt veelbelovend! Go for it:
En dan daarna Dier, Aruba, Vis, Star, bijna de volgorde van onze tabel, maar denk dat Diers beeb eigenwijs is en voor gaat kruipen. Ook al klinkt jouw verhaal niet slecht Vis, ik geloof er alleen niet zo in.
Vanochtend was de wijkverpleegkundige hier. Zoon werd weer uitgebreid gecomplimenteerd met mooie koppie, mooi huidje, enz. en ze vond hem al behoorlijk wijs voor z'n leeftijd. Hij lag toevallig net heel wijs rond te kijken, doet ie anders nooit, hoor, haha. En hij liet even zien dat ie papa's atletische bouw heeft geërfd door z'n koppie heeeeel lang omhoog te houden. Volgens de wijkzuster leek het wel een kind van 4 wkn ipv nog geen 2 wkn. Woehoe, wat een superkind hebben wij toch!
Gisteren zijn we voor het eerst met z'n vieren de deur uit geweest, lekker gegeten bij vrienden. Werden opgewacht door heel ontvangstcomité, de Turkse buurfamilie zat gezellig op de stoep voor het huis en heeft beide kinderen ook even uitgebreid geknuffeld en bewonderd, hihi.
Nu wachten tot regendruppels overgewaaid zijn, dan naar bieb.
En dan daarna Dier, Aruba, Vis, Star, bijna de volgorde van onze tabel, maar denk dat Diers beeb eigenwijs is en voor gaat kruipen. Ook al klinkt jouw verhaal niet slecht Vis, ik geloof er alleen niet zo in.
Vanochtend was de wijkverpleegkundige hier. Zoon werd weer uitgebreid gecomplimenteerd met mooie koppie, mooi huidje, enz. en ze vond hem al behoorlijk wijs voor z'n leeftijd. Hij lag toevallig net heel wijs rond te kijken, doet ie anders nooit, hoor, haha. En hij liet even zien dat ie papa's atletische bouw heeft geërfd door z'n koppie heeeeel lang omhoog te houden. Volgens de wijkzuster leek het wel een kind van 4 wkn ipv nog geen 2 wkn. Woehoe, wat een superkind hebben wij toch!
Gisteren zijn we voor het eerst met z'n vieren de deur uit geweest, lekker gegeten bij vrienden. Werden opgewacht door heel ontvangstcomité, de Turkse buurfamilie zat gezellig op de stoep voor het huis en heeft beide kinderen ook even uitgebreid geknuffeld en bewonderd, hihi.
Nu wachten tot regendruppels overgewaaid zijn, dan naar bieb.