Werk & Studie alle pijlers

Wie wil mij eens een taallesje geven?

23-08-2009 19:58 207 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik las net het topic van Kingmarja: Iemand op mijn werk kijkt op me neer nog eens door.

Bestaat de biechtstoel eigenlijk nog? Ik moet namelijk opbiechten dat ik sommige taalregels nog stééds niet snap...

Waar de hoofdletters moeten ok. Dat het 'ik vind' is en niet 'ik vindt' snap ik ook nog wel. Maar wanneer het word(t) is weet ik echt niet En wanneer is het hij vind(t) of is dat altijd met een t?

Schaam me hier soms best wel een beetje voor dus niet de draak met me steken he (klopt deze? )
Post verplaatst naar "Confronteren of niet" op de relatiepijler.
quote:Rollergirl schreef op 24 augustus 2009 @ 12:32:

[...]

Hier staat een uitleg over jouw vraag.Ah dank je. Link heb ik natuurlijk gelijk meegenomen
quote:kingmarja schreef op 24 augustus 2009 @ 10:23:

Ik ben taalkundig niet sterk.

Joh?Dat weet ik van mezelf en kan erg lastig zijn. Ik heb mezelf omgeven met middelen om mezelf te kunnen redden. Wat b.v. handig is een kaart te bestellen bij Walvaboek "Nederlandse spelling in kaart gebracht". Ok ben ik lid van management support, dat kost 39 euro per jaar en dan krijg je via de mail handige tips m.b.t. spelling. Tja, en verder volg ik 1x per jaar een cursus Nederlandse taal en 1x per jaar een workshop. En nu dit handige topic. Ik ben overigens wel blij dat n.a.v. dat uiteindelijke vervelende topic van mij wel iets constructiefs uit voortkomt. Ik ga dit ieder geval met belangstelling volgen.

Good for you, een secretariele opleiding lijkt me ook een must.

Je mag je baas wel eens koffie brengen, dat ze je erin hebben gelaten. Zeker in deze tijd met veel werkzoekende
quote:Brown_Eyes schreef op 24 augustus 2009 @ 17:13:

[...]

Good for you, een secretariele opleiding lijkt me ook een must.

Je mag je baas wel eens koffie brengen, dat ze je erin hebben gelaten. Zeker in deze tijd met veel werkzoekendeEhhh, Brown_Eyes ga je nu in ieder topic waar ik reageer vervelend lopen doen? Nu weet ik wel hoe je over me denkt en er is inmiddels niemand meer die het leuk vindt.
Pff Brown Eyes, ga ergens anders vervelen.
Ook hier graag gewoon ontopic, geen steken onder de gordel (in dit geval Brown Eyes, verwijzen naar een ander topic is niet nodig, persoonlijke aanval ook niet). Gaat dit wel door, dan zal ik helaas een waarschuwing moeten uitdelen.

Ik reken op je/jullie medewerking!
Ik weet wel dat ik hier vaak te vinden ben

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven