VRLK

28-04-2009 21:58 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer. Foutloos en wel .
Ik kijk nu al uit naar een wit zacht broodje met Filet american en uitjes. Na de geboorte van BRS kocht ik het tot deze zwangerschap bijna wekelijks. Zo lekker!
1,5 week is ze.

Zen niet op voetbal doen, zou misdadig zijn. Dat kind ademt voetbal.

En om heel eerlijk te zijn, dat vind ik natuurlijk niet erg
filet vind ik wel lekker, maar kan ik wel weerstaan. Biefstuk niet

Tenminste, ik heb daar vooral last van als ik het niet mag
En judo vind ik ook erg leuk, voor die kleintjes. Hockey ook, dat komt op hetzelfde neer als voetbal, een leuke teamsport.

Maar bekend is natuurlijk wel dat ik meer met voetbal heb.

Ik ben zelf ook weer voor een team gevraagd, maar vrees dat ik er straks in combinatie met studie echt geen tijd voor heb.
Ik vind teamsport (en dan hockey of voetbal) leuker dan bijvoorbeeld judo. Maar volgens mij hebben dit ook al eens eerder besproken

Voorheen had ik zwaar de voorkeur voor hockey, maar nu ik KW zo buiten zie voetballen vind ik het steeds leuker worden. Ik denk daarom ook dat hij voor voetbal gaat, maar goed... dat zien we dan wel. Ook afhankelijk van wat vriendjes dan doen dnek ik zo.

Oh, KW uit school halen en BRS uit de crèche!
kunstzwemmen...

Ik ben nooit sportief geweest, zat op gym en that's it. Pebblo heeft alles gedaan, behalve kunstzwemmen dan...

GP zit nu op atletiek en judo (gele slip op band naaien, check!) en KP alleen op zwemles.

Ja, daarom was het ook triest, in het kader van vaders op school. Daar hebben we het zaterdag ook over gehad.

Lekker ruim he Wind, zonder tafel! Nu hebben wij dan wel weer een salontafel, maar daarvoor niet (wel kleine tafeltjes die je er als nodig bij kunt pakken) en dat gaf veel ruimte. Handig met Wii-en ook. maar met nieuwe opstlling alsnog vel ruimte. En kleed is hadig, want soms stofzuig ik om kleed heen, dan kunnen ze lego laten liggen.

En ik bedank voor de nappywrapper. Nooit gehad.

Zit nu weer te dubben of ik babyfoon nodig heb, ook nooit gehad, maar Pebbeltjes waren baby toen we nog in flat woonden. En KP was 10 maanden toen we hier gingen wonen en toen heb ik hem dus ook niet gebruikt.

Ben er wel mee bezig hoor, wat ik nog moet aanschaffen enzo. Wel helemaal blij met bade en tummy tub!

En baby-mee + bevestigingsset voor bakfiets is reteduur, komt wel op ruim ¤ 70,-! Babyschaal op ¤ 37,- ofzo, maar dan moet er ook nog bevestigingsset bij vermoed ik. Toch maar kijken of we zelf wat kunnen maken hoor, dat maxi cosy er shockproof en vast inzit.

Ga eten halen. Wij eten hamburgers op brood, beetje sla erbij en appelsmoes.

Pebblo is met Pebbeltjes verjaardagscadeautjes halen voor mij.
Oeps, de voorspellingen voor zaterdag zijn (nog) niet zo goed. En dat vieren wij de verjaardag van de jongens….
Zo. Vandaag uitslag van mijn uitstrijkje binnen. Pap3b, moet door naar de gynaecoloog. Geloof niet dat ik erg blij ben vandaag.
Oh, dat is wel kut zeg, Drop.

Volgens mij gaan ze dan weefsel weghalen voor nader onderzoek? En kan er in gunstigste geval nog niets aan de hand zijn toch? Ik duim voor je dat het goed uitpakt!
quote:dropje schreef op 24 augustus 2009 @ 19:08:

Zo. Vandaag uitslag van mijn uitstrijkje binnen. Pap3b, moet door naar de gynaecoloog. Geloof niet dat ik erg blij ben vandaag.

O gat Drop.

Heel eerlijk weet ik niet zo goed wat het allemaal inhoudt, die Pap-codes. Maar als het afwijkend is dan is het sowieso niet fijn. Ik zal even googlen.
Ik heb het opgezocht. Het hoeft inderdaad nog niets te zijn, maar kan me voorstellen dat je helemaal niet blij bent Dropje.

Wanneer kun je naar de gynaecoloog dan??

Dit betekent het (voor wie het ook niet weet):

Pap 0 Niet goed te beoordelen(vaak te weinig cellen)

Pap 1 Normaal ( advies is na 3(5) jaar te herhalen)

Pap 2 Sommige cellen afwijkend. (Na half jaar nog een controle)

Pap 3a Lichtafwijkende cellen (Helft van de vrouwen heeft geen behandeling nodig en meeste andere een lichte)

Pap 3b Meer afwijkend dan 3a (meer mensen krijgen een lichte behandeling)
He gets Drop. Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent. Werd dit je door de telefoon verteld of door de huisarts zelf? En konden die je nog iets meer vertellen?

voor jou!

(en een goede stok achter de deur om zelf ook een uitstrijkje te laten maken, ik kreeg een oproep toen ik net bevallen was en er moet een periode tussen zitten maar vast geen 2 jaar, oeps!)

Wat ben je alweer druk Ely! Die lijstjes van jou red ik in normale doen niet eens laat staan als je net bevallen bent. Doe je wel een beetje rustig?

Dat is balen Morrie van het weer! Hoop dat het bijdraait!

voor de lego liefhebbers: Met deze roller kun je lego-koekjes maken

Grappig he?
He, dat is iets voor ons .

Wind, Lego is een heel goed idee. Maar het is wel duur hoor, vergis je niet. Ik heb geen voorkeur, kijk maar wat je wilt. Schorrie heeft van die kleine doosjes al de politiemotor, een vuilnismannetje en een tovenaar met een vogel en een diamant oid. Van de 10 euro doosjes heeft hij een doos met wielen en een doos met daken.

Dat is het (nog wel een grote doos en ton met veel verschillende stukjes, maar die ga je niet kopen denk ik).

Wij kopen toch niet dat politiebureau. Het is over de 80 euro. Vind ik teveel en ik denk dat hij het niet voor dat geld 'waardeert'. We kopen een grote hijskraan met afstandsbediening. Die is meer dan de helft goedkoper en ik denk dat hij daar écht blij mee is.
Ben je nog naar het strand geweest Nathje? Hier druppelde het net even. Ik ga nu wel even hardlopen.
Jeetje Drop, snap dat je er even van slag van bent. Het is toch een uistalg waar je niet op hoopt, zeg maar. Wat is nu het vervolg?
Ik ga woensdag wel even naar de speelgoedwinkel en als ik er niet uit kom dan bel ik je wel even

Balen van de weersvoorspellingen! Ik had al helemaal in gedachten dat we weer de zwemspullen meenemen. Ach, als het 18 graden is en droog is het ook lekker buiten. Vestje mee en klaar. Het kan nog meevallen. Laten we daar maar van uit gaan.

Weet je ook nog iets voor Knorrie?

Zo, ben lekker alleen thuis

Dat gebeurt niet vaak. Meestal ben ik weg.

Oh, en kunstzwemmen heb ik denk ik het langst gedaan van alle hobby's. Met zo'n knijper op mijn neus. Ik was dnek ik een jaar of 8.
Drop !
We waren onderweg naar het strand toen het helemaal betrok Morrie. Maar we hadden een picknick mand vol met wraps en aardbeien en sapjes enzo dus we wilden het beste ervan maken.

Toen maar naar het Delftse Hout gegaan, was ook heel leuk. Kindjes lekker rondrennen en wij zaten onder een boom dus spatjes niet gevoeld. Op de terugweg ijsje gegeten bij IKEA en voor Japie twee grote dekbedden gekocht. Mannetje was helemaal blij.

Hoe was de eerste schooldag van KW? Apie sloeg zich er kranig doorheen vond ik.
Iets voor Knorrie? Nee, dat is een stuk lastiger dan voor Schorrie. Knorrie is blij met een mooi papiertje dat kraakt. Het is een cliche maar het is echt zo. En anders een klein hard boekje met voertuigen oid erin. Of een romper in maat 86.

Zo, ik zit me een partij na te zweten van het hardlopen, terwijl ik al gedoucht heb ook. De regen zet ook maar niet door, ik zou willen dat het even lekker plenste. Ook goed voor de planten.
Doe je dan die aardbeien op die wraps?

KW had vanmiddag al meteen een vriendje mee tussen de middag en datzelfde vriendje kwam om 15.30 uur afkoelen in ons zwembad met buurjongetje. Hij was wel heel bijdehand, recalcitrant bijna. Dus ja, dat houdt in dat hij zich goed voelde vandaag, denk ik

En hij zit nu in groep 2 dus een grotere stoel en tafel en dat alleen al maakt je dag als 5-jarige goed.

Morrie, lekker gerend?
Ja en dan die sapje als dressing. Hoezo? Nee hoor geintje. Wraps en aardbeien waren toetje (deel 1 want ze kregen dus ook een ijsje bij IKEA)
duik lekker ons bed in... met mijn man. Ik heb het gevoel alsof ik hem eeuwen niet gezien heb, terwijl hij maar 1 nachtje weg was.
Zwembad staat trouwens niet op Wind. We hebben het uitgeleend cq weggegeven aan vrienden met een grote tuin. Met Knorrie kan ik het niet laten staan want dan kan ik geen seconden van het terras weg, en het is te groot om steeds opnieuw te vullen.

Ik moest vanavond eigenlijk naar de fysio met Schorrie. Was ik vergeten dus belde ze me. Ik vergat vroeger nooit wat, nu met die twee kinderen om de have(r?)klap. Paar weken terug ook al een zwemles vergeten. Vervelend en onzeker gevoel vind ik dat.
Jee Dropje wat een naar bericht. Wat gaat de gyaecoloog nu doen dan, hoe gaan ze het verder onderzoeken? Hopen dat het meevalt.

Wie is Kiloknaller? Ik dacht dat dat BRS was, maar heb het

geloof ik verkeerd bergrepen.(Want die zal nog wel niet op voetbal zitten ).

Leuk picknicken na het werk. Zag gisteren op het strandje ook allemaal moeders met kinderen, en rond vijf uur/half zes kwamen er ineens overal vaders bij. Andersom heb ik dan weer niet gezien...

Oh ja, Pebbles, was je van plan om die babymee achterop de bakfiets te doen? Want dat is niet aan te raden, ik heb dat gedaan (had 'm toch nog staan), maar de bakfiets ging er enorm van zwabberen, ik moest echt veel moeite doen om 'm recht te houden. Dus toch maar klemmen gekocht om maxicosi in te hangen en dat werkt gelukkig prima.

Ik heb de hele middag gewerkt (ben normaal vrij op maandag), had een evenement met studenten. De hele middag in de brandende zon staan zweten, ben er moe van. Maar was wel heel gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven