NIET groepje
maandag 24 augustus 2009 om 21:33
Ja, ik dacht ik waai eens langs
Ik forum nauwelijks meer these days, nouja, vanaf nu af aan hopelijk weer meer. Heb zo weinig tijd voor mezelf gehad laatste weken. Maar nu verlof! Zo fijn. Was er ook echt aan toe!
En Chica net met school begonnen vandaag, ging heel goed
Ik forum nauwelijks meer these days, nouja, vanaf nu af aan hopelijk weer meer. Heb zo weinig tijd voor mezelf gehad laatste weken. Maar nu verlof! Zo fijn. Was er ook echt aan toe!
En Chica net met school begonnen vandaag, ging heel goed
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

maandag 24 augustus 2009 om 21:36
Iew, kakkerlakken (heb trauma van toen ik in Spanje woonde..daar zijn ze zo groot als een wasknijper en vliegen ze en er komt witte smurrie uit als je ze doodmept )
Hoest met Ploes?
Hier alles goed, Yam. Buik groeit goed, heb hele voorspoedige zwangerschap zonder kwaaltjes en baby doet het prima, gezien de knoerdharde schoppen die ik krijg. En IEr gaat ook lekker, hij speelt nu gitaar, as we speak
Hoest met Ploes?
Hier alles goed, Yam. Buik groeit goed, heb hele voorspoedige zwangerschap zonder kwaaltjes en baby doet het prima, gezien de knoerdharde schoppen die ik krijg. En IEr gaat ook lekker, hij speelt nu gitaar, as we speak

maandag 24 augustus 2009 om 21:39
maandag 24 augustus 2009 om 21:41
Ja, maar, als ze naar je toe vliegen en je een dik kunstboek in je handen hebt (al opgepakt uit zelfverdediging ) dan sla je echt wel hoor. Hij ging daardoor trouwens niet eens dood, dat kwam pas nadat ik eerst glas over een heen had gezet, waardoor halve achterlijf afbrak en moeder van huisgenote, die toevallig op bezoek was) em platsloeg met haar slipper Spanjaarden meppen ze dus wel dood, je moet daarna alleen goed schoonmaken
Het zijn echt rare beesten trouwens, enige die atoombom kunnen overleven en zouden kunnen leven op Mars. Volgens mij zijn het stiekem aliens. Ik heb tien keer liever een spin
Het zijn echt rare beesten trouwens, enige die atoombom kunnen overleven en zouden kunnen leven op Mars. Volgens mij zijn het stiekem aliens. Ik heb tien keer liever een spin